abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122935805
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
In de KSC gaat het over komkommers die in een condoom zitten :o
Ja straks raak je zwanger en krijg je een kruising tussen een mens en een komkommer
Tax wil tetten :)!
pi_122935828
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
cause I want it bad
pi_122935840
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Koppijn weg seksen toch, ik geef je wat Taexon jou niet kan geven dushi, geef me een kans ;(

[..]

:')

JA :9~
oke :*
Tax wil tetten :)!
pi_122935853
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Koppijn weg seksen toch, ik geef je wat Taexon jou niet kan geven dushi, geef me een kans ;(

[..]

:')

JA :9~
Ja kijk ik heb maar een gat en dat is laten we zeggen niet bestemd voor dingen.

ik wil het nog wel een keer zeggen :@
Je maintiendrai
pi_122935997
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ja kijk ik heb maar een gat en dat is laten we zeggen niet bestemd voor dingen.

ik wil het nog wel een keer zeggen :@
Tuurlijk wel, gewoon uitproberen.

Zeg het maar hoor :@
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

oke :*
:9
pi_122936073
Vermaak mij :7
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936087
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, gewoon uitproberen.

Zeg het maar hoor :@

[..]

:9
:')

komen :@ :@
Je maintiendrai
pi_122936123
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
Vermaak mij :7
¤50 per uur. Dan vermaak ik je wel via de cam
pi_122936137
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

¤50 per uur. Dan vermaak ik je wel via de cam
Nulletje teveel getypt AJ?
pi_122936144
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

:')

komen :@ :@
Ik kwam door jouw komen :9~
pi_122936149
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

¤50 per uur. Dan vermaak ik je wel via de cam
Dat lijkt me maar saai, een uur lang naar een cam kijken :{
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936177
Stiekem download ze dan gewoon een filmpje van een asian die van alles doet die ze dan doorstuurt via de webcam :P
pi_122936206
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef nodig het volgende:

[..]

Nulletje teveel getypt AJ?
Ga fietsen
pi_122936214
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Stiekem download ze dan gewoon een filmpje van een asian die van alles doet die ze dan doorstuurt via de webcam :P
Ja, precies.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936235
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat lijkt me maar saai, een uur lang naar een cam kijken :{
Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :S
pi_122936247
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik kwam door jouw komen :9~
Geil
Je maintiendrai
pi_122936248
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ga fietsen
Naar jou toe? Wat mag ik verwachten?
pi_122936252
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :S
Like what? Leuk voor een uur :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936261
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :S
Gazenborden tegen je knuffelkonijn?
Je maintiendrai
pi_122936265
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef nodig het volgende:

[..]

Nulletje teveel getypt AJ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

goeie ;(
Tax wil tetten :)!
pi_122936270
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Like what? Leuk voor een uur :?
Kuikentje piep zingen en dat soort dingen natuurlijk :P
pi_122936297
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

goeie ;(
Ik zou alleen 50 euro over hebben voor s...

Sorry hoor :')
pi_122936301
Ik wil een luchtkussen O+
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936306
Voor ¤5 mogen jullie kijken hoe we tv kijken via de tinychat :D
pi_122936342
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Voor ¤5 mogen jullie kijken hoe we tv kijken via de tinychat :D
Nee :(
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik zou alleen 50 euro over hebben voor s...

Sorry hoor :')
:') zeg kom je wat tekort ofzo
Tax wil tetten :)!
pi_122936378
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Like what? Leuk voor een uur :?
Schaken is best leuk toch? ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef nodig het volgende:

[..]

Naar jou toe? Wat mag ik verwachten?
Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.
pi_122936409
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Schaken is best leuk toch? ;(

[..]

Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.
Nee, luchtkussens zijn leuk O+
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936419
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

:') zeg kom je wat tekort ofzo
:')

Meestal ben jij degene die over dit soort onderwerpen begint :P
pi_122936429
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, luchtkussens zijn leuk O+
AJ heeft 2 luchtkussens
Tax wil tetten :)!
pi_122936432
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, luchtkussens zijn leuk O+
IK BEN LEUK
pi_122936433
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Schaken is best leuk toch? ;(

[..]

Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.
Wut wat, je bent toch geen hoer :(
pi_122936440
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

AJ heeft 2 luchtkussentjes
Ik moest lachen :')
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936453
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:

[..]

:')

Meestal ben jij degene die over dit soort onderwerpen begint :P
Zomaar krijg ik de schuld :'(
Tax wil tetten :)!
pi_122936455
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

AJ heeft 2 luchtkussens
3, je vergeet mijn kont.
pi_122936466
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

IK BEN LEUK
Ik ook :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936473
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef nodig het volgende:

[..]

Wut wat, je bent toch geen hoer :(
Wel seksueel gefrustereerd :'(
pi_122936474
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

3, je vergeet mijn kont.
OHJA SORRY
Tax wil tetten :)!
pi_122936482
Ik ben blij
pi_122936484
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:

[..]

:')

Meestal ben jij degene die over dit soort onderwerpen begint :P
nee jij bent het altijd :*
Je maintiendrai
pi_122936490
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik ook :Y
Ik ben leuker.
pi_122936494
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef JRRY het volgende:
Ik ben blij
Een kinderhand is gauw gevuld :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936512
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

OHJA SORRY
:@
pi_122936514
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

nee jij bent het altijd :*
dankje pizza
Tax wil tetten :)!
pi_122936522
Ik ben het zat.
pi_122936524
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik ben leuker.
Ik ben het leukst :+
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936530
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:

[..]

Een kinderhand is gauw gevuld :Y
pff ik een kind whaha ben al 16 hoor xd ;)
pi_122936534
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben het zat.
Je bent zat :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122936536
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik ben het leukst :+
Nee dat ben ik al
Tax wil tetten :)!
pi_122936541
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Zomaar krijg ik de schuld :'(
Ja ik wil mezelf onschuld aan praten :'( :'(
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wel seksueel gefrustereerd :'(
Wat dan :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')