Ja straks raak je zwanger en krijg je een kruising tussen een mens en een komkommerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
In de KSC gaat het over komkommers die in een condoom zitten
okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Koppijn weg seksen toch, ik geef je wat Taexon jou niet kan geven dushi, geef me een kans
[..]
JA
Ja kijk ik heb maar een gat en dat is laten we zeggen niet bestemd voor dingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Koppijn weg seksen toch, ik geef je wat Taexon jou niet kan geven dushi, geef me een kans
[..]
JA
Tuurlijk wel, gewoon uitproberen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja kijk ik heb maar een gat en dat is laten we zeggen niet bestemd voor dingen.
ik wil het nog wel een keer zeggen
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon uitproberen.
Zeg het maar hoor
[..]
Nulletje teveel getypt AJ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤50 per uur. Dan vermaak ik je wel via de cam
Dat lijkt me maar saai, een uur lang naar een cam kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤50 per uur. Dan vermaak ik je wel via de cam
Ja, precies.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Stiekem download ze dan gewoon een filmpje van een asian die van alles doet die ze dan doorstuurt via de webcam
Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar saai, een uur lang naar een cam kijken
Like what? Leuk voor een uurquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :S
Gazenborden tegen je knuffelkonijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan zit ik toch iets leuks te doen :S
Ik zou alleen 50 euro over hebben voor s...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
goeie
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Voor ¤5 mogen jullie kijken hoe we tv kijken via de tinychat
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zou alleen 50 euro over hebben voor s...
Sorry hoor
Schaken is best leuk toch?quote:
Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Naar jou toe? Wat mag ik verwachten?
Nee, luchtkussens zijn leukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schaken is best leuk toch?
[..]
Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]zeg kom je wat tekort ofzo
Wut wat, je bent toch geen hoerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schaken is best leuk toch?
[..]
Ligt eraan hoe knap je bent en hoeveel je betaalt.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
AJ heeft 2 luchtkussentjes
Zomaar krijg ik de schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Meestal ben jij degene die over dit soort onderwerpen begint
3, je vergeet mijn kont.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
AJ heeft 2 luchtkussens
nee jij bent het altijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Meestal ben jij degene die over dit soort onderwerpen begint
Ja ik wil mezelf onschuld aan pratenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zomaar krijg ik de schuld
Wat danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |