Ja, dat is waar. Ik ben niet verlegen dus het lijkt me wel wat. Af en toe mensen naar mijn kantoor laten komenquote:
Dan niet hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ben ik er overmorgen pas
En dan moeten ze je 'meester Stuart' noemenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik ben niet verlegen dus het lijkt me wel wat. Af en toe mensen naar mijn kantoor laten komen
Is toch niet mijn schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet hoor
Ik ga wel mijn knuffelkonijn knuffelen
Dat is hier nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan moeten ze je 'meester Stuart' noemen
Ik wil ook ergens wel dan de telefoon opnemenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Attentie wil Pizza even naar het kantoor van meester Stuart komen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook ergens wel dan de telefoon opnemen
'Met Stuart zelf'
Fuckyouquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is toch niet mijn schuld
#foreveralone
Ik ook nietquote:
Doe maar weer onschuldigquote:
Je hebt geen idee. Het is echt zo!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fuckyou
[..]
Ik ook niet
[..]
Doe maar weer onschuldig
Maar je hebt het wel gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fuckyou
[..]
Ik ook niet
[..]
Doe maar weer onschuldig
haha fuckyou, neuk jou hahahquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fuckyou
[..]
Ik ook niet
[..]
Doe maar weer onschuldig
Oké vooruit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. Het is echt zo!
Zo lang geleden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gedaan
Obviouslyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké vooruit.
[..]
Zo lang geleden.
Maar Stuart is maagd?
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké vooruit.
[..]
Zo lang geleden.
Maar Stuart is maagd?
JIJ BENT HIER NIET, WAT WIL JE DAT IK NEUK???? KNUFFELKONIJN ZEKERquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
haha fuckyou, neuk jou hahah
heb je daar een dildo op geplakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JIJ BENT HIER NIET, WAT WIL JE DAT IK NEUK???? KNUFFELKONIJN ZEKER
Waaromquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Jullie nemen me in de maling toch.
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Jullie nemen me in de maling toch.
2 zelfsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je daar een dildo op geplakt?
JA IK WIL WEL KOMEN HOOR (hihi komen) MAAR HET GAAT GEWOON NIET LEUKEN OKEquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JIJ BENT HIER NIET, WAT WIL JE DAT IK NEUK???? KNUFFELKONIJN ZEKER
Het is gewoon lekker, niks vies aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
double penetration, viespeuk
HIHI, JE ZEI KOMENquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JA IK WIL WEL KOMEN HOOR (hihi komen) MAAR HET GAAT GEWOON NIET LEUKEN OKE
ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker, niks vies aan.
[..]
HIHI, JE ZEI KOMEN
even kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
In de KSC gaat het over komkommers die in een condoom zitten
Koppijn weg seksen toch, ik geef je wat Taexon jou niet kan geven dushi, geef me een kansquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
HAHA JA HE![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |