Antibiotica. Niets aan het handje nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef Fieder het volgende:
Wolk jeetje dat is schrikken! Zeker omdat het vorige keer mee leek te vallen. Ze gaan je goed in de gaten houden iig.
Ik ben net teruggebeld over een urinekweek, er is gbs aangetroffen. De vk belt me zo terug. Iemand hier ervaring mee? Wat kan ik nu verwachten?
Ja oké, ziekmelden danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Spirit82 het volgende:
Lijkt me niet dat ze nu met verlof moet, dan snijdt ze zich aardig in de vingersZiekmelden zou natuurlijk kunnen als dat beter is voor de kleine, maar je verlof aanpassen wegens een onvoorziene situatie lijkt me onzinnig.
Ja dat is ook jammer natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Fieder het volgende:
Nou ik heb met de vk gesproken over de gbs besmetting. Heb inmiddels een ab kuur gekregen. Ik word overgedragen aan de gynaecoloog, moet maandag bellen voor een afspraak. Een flinke teleurstelling, maar het moet nou eenmaal.
En dan idd bevallen aan een infuus.
Ik baal er flink van, de hele zwangerschap was alles goed en nu met 39 weken opeens toch.![]()
Vind het best wel eng allemaal.
Ja je wilt liever dat alles volgens het boekje verloopt natuurlijk, maar het komt vast helemaal goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:40 schreef Fieder het volgende:
Ja dat wel Lot, dus dat scheelt iig.Maar had liever de vk gehad.
Ik ben wel blij dat ik het toch nog een keer heb laten testen. Want rond de 23 weken was alles goed en dan word je in principe niet verder onderzocht.
Ik hoop gewoon dat die kuur nu en het infuus bij bevalling gaan helpen.
Ah bedankt nog iets voor mn vragenlijstje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:56 schreef danic het volgende:
Waarschijnlijk moeten jullie (en wij straks ook) 24 uur blijven ter observatie.
Als zillah even bevalt ben ik er klaar voor hoor! Wil alleen zo graag nog bovenaan staan. Wordt een beetje simpel van de babytas die al 19 dagen staat te wachten op de commode totdat beeb er is. Wil het zo graag alle kleertjes aantrekken die ik hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Kyara het volgende:
ik vind het eigenlijk wel tijd voor verse babies!
Hoe tof is dat!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:15 schreef klumsy het volgende:
Meld
Eens kijken wat we vandaag gaan doen, shoppen zou ik best zin in hebben, maar dat gaat het niet meer worden... Misschien even ergens lekker gaan lunchen met z'n tweetjes
En zorgen dat het huis helemaal aan kant is, want volgend weekend zijn we gewoon ineens met z'n 3en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er GBS in je urine wordt gevonden betekent het dat de bacterie zich dusdanig agressief verspreid heeft dat deze zelfs een urineweginfectie veroorzaakt heeft. De kans op besmetting voor de baby is dan ook het grootst. Hoewel die kans nog steeds erg klein is, het is wel een gevaarlijke bacterie voor je baby dus wel belangrijk dat hij behandelt wordt, en heel goed van je dat je het nog eens na hebt laten kijken.:)
Nou, inderdaad!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:21 schreef klumsy het volgende:
Ja![]()
Kan me er nog steeds niks bij voorstellen... dat zwanger zijn ken ik nu onderhand wel,
maar kan me er gewoon geen voorstelling van maken hoe het straks zal zijn met z'n 3en!
Heb nog steeds het gevoel dat ik straks naar het ziekenhuis ga, een kz krijg en dan weer met lege handen naar buiten ga, gewoon omdat ik dat gevoel ken...
Hoe bijzonder zal dat straks ineens voelen als blijkt dat dat niet zo zal zijn
+1!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:21 schreef klumsy het volgende:
Kan me er nog steeds niks bij voorstellen... dat zwanger zijn ken ik nu onderhand wel,
maar kan me er gewoon geen voorstelling van maken hoe het straks zal zijn met z'n 3en!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naar huis met ledikant, commode, plankje en nog een keurig pocketveringmatrasje achterin.
Wahhaha ik kom niet meer bij. Dit is hier thuis ons stopwoordje.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naar huis met ledikant, commode, plankje en nog een keurig pocketveringmatrasje achterin.
Wordt sinds kort afgeraden :quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:39 schreef L0t.. het volgende:
Je mag tijdens je zwangerschap gewoon 4xdgs 1000 mg paracetamol.
Zaterdag, schmaterdag. Ik snap je bezwaar, maar dan mag je ze ook gewoon bellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef Fieder het volgende:
Leuk Piekie![]()
Gulara dat zou mooi zijningedaald en vast!
Ik heb trouwens al de hele dag een raar gevoel in mn buik. Hij voelt beurs, alsof het vanbinnen geschaafd is ofzo, kan het moeilijk uitleggen. Heel strak en gevoelig van binnen. Het zijn geen harde buiken iig.
Ik dacht om toch maar even te bellen straks, maar het is zaterdag.
Nouja, dan houdt het qua pijnstilling dus gewoon helemaal op tijdens je zwangerschap.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:02 schreef Spewey het volgende:
[..]
Wordt sinds kort afgeraden :
Geen paracetamol tijdens zwangerschap
Dat klinkt hoopgevend..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:51 schreef bellelena het volgende:
Au Gulara! Ik heb zoiets van de week ook twee keer gehad, bij het gaan zitten op het toilet. Ik moest echt halverwege in de lucht stilhouden om millimeter voor millimeter verder te zakken.
Xcuz_Mefoto's! Ben super nieuwsgierig!
Babbel, ik ben nooit ziek, maar van de week ineens sinds jaren de griep opgepiktOok met keelpijn en hoesten. De eerste dag hoefde ik niet veel te hoesten, tweede dag iets meer, de derde dag een hele berg en vandaag, de vierde dag is het enorm aan het zakken! Ik heb thee met honing gedronken en af en toe een honingdropje. En verder veel water en 's avonds groentesoep.
En volgens mij heb ik zojuist een jommensnaam bedacht/gevondenMijn lief laat hem nog even bezinken, maar wat mij betreft een hele serieuze kanshebber, en (bijna?) net zo mooi als de meisjesnaam die we hebben
Wat is eruit begreep, ontwikkelen de geslachtsorganen van een meisje zich pas tijdens de puberteit. En hebben ze bij dit -recente- onderzoek alleen nog kunnen kijken wat het gevolg bij jongetjes is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef danic het volgende:
Dus gebruiken met mate en als je een meisje krijgt zijn er geen risico's?![]()
Heb ze nog niet ingenomen, maar lig nu al 3 dagen ziek op bed, dus wellicht toch maar doen.
als het klaar is, zal het ze zeker posten!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:50 schreef Juud79 het volgende:
Foto's willen we zien Kyara!![]()
Nou ja, ik dan....in ieder geval.
Volgens mij kan dat geen kwaad. als je het maandag nog hebt zou ik wel even je ha bellen. Er gaan helaas rotvirussen rond momenteelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef danic het volgende:
Even een vraag, ik weet dat ziek zijn op zich geen kwaad kan voor een ongeboren kindje, hij/zij krijgt wel alles wat hij nodig heeft. Maar hoe zit dqt met verhoging/koorts bij de moeder? Moet ik daar wat mee? Ik ben nooit ziek, maar lig nu al 3 dagen op bed....
Van vsm er is ook een met menthol die mag je ook hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef danic het volgende:
Tja, maar wat kan die voor me doen dan? Pcm voorschrijven en uitzieken vrees ik.
Heb net zo'n babyneusspray gebruikt, dus alleen zoutoplossing. Ipv dat mijn neus verder open gaat sprong de hele boel dicht. En ik kreeg al weinig lucht, echt de vellen aan mijn lippen.
/Einde klaagstand/
Rhinocaps. denk ik, toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef pessie het volgende:
Waar stoomde kyara ook alweer mee?« was dat iets met een n? Ze vond het geweldig kan ik me herinneren.
Maar wat zou je tegen een virus willen krijgen van de huisarts dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:48 schreef pessie het volgende:
Nou, mijn zus had een vir u s, die uitmondde in bijholte ontstekingen. Wel handig om daar iets tegen te krijgen.
Tegen de ontstekingen antibiotica. Tegen virussen kun je niets doen, behalve uitzieken en evt koorts verlagen door pcm.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar wat zou je tegen een virus willen krijgen van de huisarts dan?
Tsja, geen idee hoe het zat, iets met een virus en die ontsteking die is ontstaan door dat virus. Door een virus ben je vaak wel verzwakt en vatbaarder voor andere ziektes en ook bacteriën.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar wat zou je tegen een virus willen krijgen van de huisarts dan?
Als je een hoop slijm in je hoofd hebt is dat een goede bron voor bacteriën.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef pessie het volgende:
[..]
Tsja, geen idee hoe het zat, iets met een virus en die ontsteking die is ontstaan door dat virus. Door een virus ben je vaak wel verzwakt en vatbaarder voor andere ziektes en ook bacteriën.
Ja dat bedoel ik, tegen een virus helpt AB niet. Het is nog geen ontsteking toch? Hoeft het niet per se zo te zijn dat het dat wel gaat worden. En dan is het daarbij nog steeds de vraag of het wenselijk is om die ab voor te gaan schrijven. Omdat niet iedere ab mag tijdens de zwangerschap en je dan vaak eindigt met een breed spectrum antibioticum waarvan maar de vraag is of ie net zo effectief zn werk doet; als je al veel eerder antibiotica hebt gebruikt dan is het ook nog de vraag of het verstandig is om dan nu dit te willen zolang niet vaststaat dat het bacterieel en echt nodig is maar das weer wat anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tegen de ontstekingen antibiotica. Tegen virussen kun je niets doen, behalve uitzieken en evt koorts verlagen door pcm.
Offtopic, maar nu je toch hier bent: hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef mignonne het volgende:
bijna vergeten mn eigen antibioticum voor vandaag in te nemengoed dat k er nu aan denk
Kun je vast wennenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef Gulara het volgende:
Milka fijn van je stempel!![]()
X_M leuke spulletjes voor het kamertje. Dat aankleden moet vast wel lukken toch? Hier zou er trouwens ook met goed fatsoen een meisje kunnen slapen. Ben zelf niet zo van één accentkleur en het is vooral een lief sfeertje.
Danic, beterschap.
Misschien zit het tussen m'n oren, maar het lijkt alsof ik opeens wat meer lucht heb. Beetje jammer dat ik om 7:15 op een zondag wakker word.
Met meisjes erin graag!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
als het klaar is, zal het ze zeker posten!
Aah nou ben ik zelf ook niet zo goed met agenda's en hebben we zelf ook geen gebruiksaanwijzing. Past ie er helemaal tussen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kun je vast wennen![]()
die agenda van je kind wordt namelijk met de placenta weggegooidnet als de gebruiksaanwijzing van je beeb overigens.
Er heerst idd iets naars nu, al de hele herfst/winter. Tijd voor t zonnetje.
Ik leef nogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Gulara het volgende:
[..]
Offtopic, maar nu je toch hier bent: hoe gaat het met je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef Gulara het volgende:
[..]
Aah nou ben ik zelf ook niet zo goed met agenda's en hebben we zelf ook geen gebruiksaanwijzing. Past ie er helemaal tussen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Knap goed op, heb eigk nog wel een week nodig om echt bij te komen maar dat zit er niet inmoet komende week gewoon op de poli draaien en we gaan leren stuit-vangen en crisisvaardigheidsdingesen deze week
dat leek me toch wel nuttig om bij aanwezig te zijn.
Nuttig zeker, maar probeer wel je rust te pakken, anders gaat het nooit over. /wijzemamamodus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je muppet, ach gossie. Beterschap!
Ik ben nooit zo mooi ziek!![]()
Nee, het is nu nog verhoging, rond de 38,0. Geen harde buiken gelukkig. Ik ben net afgelopen woensdag geweest, volgens mij dus over anderhalve week weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef mignonne het volgende:
bijna vergeten mn eigen antibioticum voor vandaag in te nemengoed dat k er nu aan denk
Danic, hou je koorts ff in de gaten. Bij hoger dan 38,5 en/of langer dan 3 dagen wel even aan de bel gaan trekken. Heb je ook harde buiken dr van of valt dat wel mee? Wanneer moet je weer langs je vk en weet je vk al dat je koorts hebt?
Ik had met alle liefde een co-ouder-zwangerschap metquote:Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Gewoon dat je echt voelt dat er wat leeft en groeit in je wou dat wij dat hadden
Hij zal jou ook vast eens onder gekotst hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
nee hoor, op zijn kop
ik was net elin naar bed aan t brengen en voelde t opkomen, we hebben geen traphekje boven, dus snel de deur dichtgemikt terwijl lex op r kamer was.
Maar madam was nieuwsgierig dus gooit r kamerdeur open en toen zag ik die kleine bolle de gang op waggelen. Dus ik ren daar naartoe en whoppa , kots m zo op zijn op zijn dop
Babbel ftoen ik vijf weekjes zwanger was had ik een fikse keelontsteking. Tijmsiroop was idd uit den boze. Ik ben toen naar de huisartsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:28 schreef Babbel1 het volgende:
Pff, ik heb een vraagje voor de ervaringsdeskundigen.. Ik hoest al een paar dagen, sinds gisteren keelpijn en daarnet had ik 38,6 en ik hoest de longen uit mijn lijf.. Google vertelde mij:
- Gorchelen met zout water
- Onder hete douche
- Thee met honing
- Tijmsiroop van Daro? (dit levert nogal eens discussie op zag ik, omdat sommige dokters adviseren om geen tijmsiroop te nemen)
De eerste drie punten zijn gedaan, zonder merkbaar resultaat.. Hoe zit het met paracetamol? Ik lees dat ik het mag, maar ik durf het niet zo goed te nemen, omdat het allemaal al zo problematisch verlooptIemand nog een gouden tip? Moet je eigenlijk de dokter bellen? Pleh...
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik had met alle liefde een co-ouder-zwangerschap metgedaan. Zo om de week even wisselen. Ik weer even lekker flink sporten, wijntjes drinken, sushi eten, lekker (op m'n buik
) slapen, langer dan 5 minuten kunnen concentreren op een boek. Lijkt me een puik plan!
Ik moest gisteren langskomen bij de huisartsenpost en het enige dat ik meekreeg was neusspray.. Ze zei wel dat ik gewoon paracetamol mag gebruiken als ik me echt niet goed voel, dus dat heb ik maar gedaan.. Zat vannacht om 3.00u onder een hete douche, omdat ik het zo benauwd had.. Heb nu 38,7 en m'n klein beetje avondeten wat ik gister op had, kwam er weer uit bij de eerstvolgende hoestbui.. Nja, voordeel: Stel dat dit kleintje het straks ineens goed blijkt te doen, maak ik me nergens meer zorgen om.. Dan heeft het ei een blindedarmoperatie overleefd, daarna 2 bloedingen en dan nu nog een fikse griep.. En dat met nog geen 7 weken oud waarschijnlijk.. Dat kind wordt nooit meer ziek!quote:Op zondag 17 februari 2013 09:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Babbel ftoen ik vijf weekjes zwanger was had ik een fikse keelontsteking. Tijmsiroop was idd uit den boze. Ik ben toen naar de huisarts
geweest die mij ab voorschreef die een zwangere wel mocht. Ik durf je de naam zo niet .te geven. Maar er is dus woel iets voor!
Als zwangere mag je bijna. niks qua medicatie
Och arm.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
nee hoor, op zijn kop
ik was net elin naar bed aan t brengen en voelde t opkomen, we hebben geen traphekje boven, dus snel de deur dichtgemikt terwijl lex op r kamer was.
Maar madam was nieuwsgierig dus gooit r kamerdeur open en toen zag ik die kleine bolle de gang op waggelen. Dus ik ren daar naartoe en whoppa , kots m zo op zijn op zijn dop
Trouw je in dezelfde plaats als dat je nu in ondertrouw gaat?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff, rot zwangerschapsdementie. Morgenochtend gaan we in ondertrouw en ik realiseer me nu ineens dat we nog geen kopie legitimatie van mijn getuige hebbenLekker op tijd ook weer!
ja maar ik krijg de termijnecho nog, datum is voor de termijnecho nog niet goed te bepalen, kan zelfs een volledige week schelenquote:Op maandag 18 februari 2013 08:30 schreef Blokje. het volgende:
KD 11 weken!Je datum was na de 1e (of eigenlijk 2e) echo al een keer verzet, toch? Ben benieuwd!
Succes vandaag XMHopelijk geen enorm lange dag werken vandaag.. Wel lekker dat jullie zo aan het rommelen zijn.
Hill heeft positiekledingLaat je maar lekker verwennen door je mams!
Kyara, vervelend van de traktatie..kan gebeuren, maar leuk is anders.
Beterschap Gulara!
Is ook zo. Maar ik weet niet zo goed wat de invloed is van het verschil tussen heel vroeg en a terme ontsluiting.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:13 schreef Keshet het volgende:
Pessie, succes vanmiddag!
Enne, het is niet Klumsy's 1e, maar haar derde kindje.
Wat fijn!!quote:Op maandag 18 februari 2013 08:48 schreef Blokje. het volgende:
Wat een boel zieken idd zeg!
Ik heb zojuist aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger benHij reageerde erg goed, zei uit zichzelf dat het geen consequenties zou hebben voor m'n contract en dat hij blij was dat ik zo open erin ben
opluchting!
Ohh hou op, schei uit. Hier ook ons droomhuis gevonden terwijl we niet aan het zoeken zijn. Maar nu is om zoveel redenen zoooo níet de tijd ons huidige huis te verkopen en 235 km verderop te gaan wonen, zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2013 10:18 schreef covie het volgende:
Wij krijgen vandaag weer een makelaar op bezoek, horen we wat ons huis zou kunnen opleveren. En wat ze verwacht dat hij doet qua verkooptermijn. (3 jaar geleden volledig gerenoveerd van binnen)
Daarna maar eens nadenken deze week wat we doen, en nog eens bij het andere huis kijken.
Waarom worden we ook net NU verliefd op een ander huis?!
Ja, de mijne had dat ook, mijn dochter dan he, niet deze baby. Zo vanaf week 30-32 ongeveer was er een aardig ritme te herkennen. Leuk he?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef bellelena het volgende:
Mijn baby heeft trouwens echt een ritme al, precies elke 3 uur is hij/zij wakkerJe kunt er de klok op gelijk zetten! 9 uur - 12 uur - 3 uur - 6 uur, en dan weer van voren af aan. M'n moeder vertelde dat dat na de bevalling vaak ook nog herkenbaar is, dat ritme, ben benieuwd!
Hebben andere buikbaby's ook (al) een herkenbaar ritme?
Haha! Das handig met voeden straks! De mijne is graag wakker om een uur of 4/half 5 s ochtendsquote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef bellelena het volgende:
Mijn baby heeft trouwens echt een ritme al, precies elke 3 uur is hij/zij wakkerJe kunt er de klok op gelijk zetten! 9 uur - 12 uur - 3 uur - 6 uur, en dan weer van voren af aan. M'n moeder vertelde dat dat na de bevalling vaak ook nog herkenbaar is, dat ritme, ben benieuwd!
Er zijn wel bepaalde tijden dat ze eigenlijk altijd wel wakker is idd maar het ligt er ook wel een beetje aan wat ik aan het doen ben. Als ik eet wordt ze meestal wel even wakker altijd, en ik eet vaakquote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef bellelena het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef L0t.. het volgende:
De baby wordt hier trouwens ook altijd heel druk als ik ga stofzuigen of haren föhnen, volgens mij vindt ze dat niet zo'n leuk geluid
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gister de flitser van de mobiel aangezet als zaklamp en op mn buik gehouden, dat leverde ook twee leuke schoppen op.
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een tijdje geleden naar een optreden van een big band geweest (speelde een vriend in mee), dat werd in het begin ook niet zo op prijs gesteld geloof ik
Ik heb zelf elke maandag koorrepetitie, dus een beetje luide muziek is ze wel gewend, maar die trompetten was een brug te ver
Supercool!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn schoonmoeder vertelde nog dat je helemaal op het eind van de zwangerschap een heel felle lamp aan de ene kant van je buik kunt zetten, en dat iemand die dan aan de andere kant je buik bekijkt, soms het kindje kan zien zittenEen beetje zoals je je kootjes kunt zien zitten als je je vingers bij een felle lamp houdt!
Ja, mijn vriend neemt straks salmiak lolly's voor me meequote:Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het zit je niet mee babbel! Hier helpt dan troost voer
He bah, wat een gedoe om zo'n bijzondere dag heen spirit!quote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet het even kwijt, maar ik haat schoonouders die de andere ouders als concurrentie zienMoeilijk gedoe. Ow en ik haat ook mensen die verontwaardigd op je facebookberichtjes reageren (vandaag kindje erkend en ondertrouw) dat je hun niet even verteld hebt dat je dat vandaag ging doen (niemand wist het, alleen getuigen want gewoon administratieve handeling). En ik haat mensen die vinden dat alles maar van jou uit moet komen en dan verontwaardigd zijn als dat niet zo is omdat je zelf ook een leven hebt
(lees: gaan voor geregistreerd partnerschap op een vrijdag en dan een lang weekend weg (nu het nog kan) waarin toevallig schoonmoeder jarig is en nu verwacht ze min of meer dat we dat weekend weg gaan verzetten
)
Zo, dat lucht op
Ja ik zit er ook behoorlijk mee. Het is ook zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt en elke keer ben ik de eerste geweest die het contact weer hersteld heeft. Zeker nu ik zwanger ben trek ik dit soort gedrag extra slecht. Hoe kun je nu zomaar een maand missen van de zwangerschap van je dochter om zoiets onbenulligsquote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oei L0t, die is ook fijnwat vervelend zeg!
Wow, dat is ook wel een dieptepuntje jaquote:Op maandag 18 februari 2013 19:39 schreef milka82 het volgende:
voor Lot... Ik heb ook een bijzondere moeder ( dat zeg ik net toch?). Die kwam gisteren op de fiets naar ons toe om de verjaardag van haar kleindochter te vieren, moest onderweg wel even bellen waar ze langs moest.... We wonen hier ondertussen 3,5 jaar
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef pessie het volgende:
Logi wat een schatje! Mn beeb wordt er wel actief van![]()
Spirit
Dat is voor de placentaquote:Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Fieder het volgende:
Jee wat kunnen mensen soms lomp reagerenPessie ik zou dat ook niet willen eigenlijk.
Moet je een po hebben? Bij mij staan alleen klossen op de lijst.
Logi![]()
Dat dus!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat leuk! Een koningskoppel! En jongetjes zijn leuk!
Haha, daar moet je echt direct korte metten mee maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Gefeliciteerd juud
En ja ik weet ,maar als ouders met de opvoeding van jou kind gaan bemoeien en ook nog willen bepalen of die straf krijgt ,tv kijkt of wat dan ook nee.
Ik ben de vader niet hun + dat ze dan ook nog histerisch gaan janken ,want hij mag geen straf krijgen en dan ook nog boos worden als je er wat van zegt .
Nee hadden ze zelf nog een broertje of zusje op de wereld moeten zetten naast mij
Ben gisteren voor een CTG geweest ivm verminderd leven voelen (alles bleek goed gelukkig), op de echo bleek er niet veel vruchtwater meer te zijn, dus was het voorstel inleiden. Ik ben dan 40+6, en vind het wel mooi zo, dus daar ben ik in mee gegaan. Vandaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
zillah, succes morgen! Misschien dat ik het even gemist heb, is er een reden dat ze je nu al inleiden? Je bent nog niet heel lang overtijd toch?
Zeker wel, ik plan graag van te voren en heb graag controle, dus ik kan me hier goed in vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:07 schreef klumsy het volgende:
Zillah wat fijn! Een datum zal een hoop rust geven of niet?
Dan begint de teller opnieuwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:21 schreef Fieder het volgende:
Hier rommelt er niks meer helaas. Mijn ticker maakt me zenuwachtig "nog 3 dagen te gaan". JajaWat zou ie zeggen na mn ud?
Ik denk ook dat het komt omdat je nu een peuter hebt Pessie. Zeker als ze 's nachts gaan spoken, lijkt me heel zwaar. Misschien vanmiddag even lekker dutten?
Ik ben ook benieuwd naar Gulara, hoop dat alles in orde is.
Maar je hebt dan wel aangegeven dat het 's ochtends helemaal niet zo prima ging?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:15 schreef Gulara het volgende:
nieuwe babietjes deze week. Leuk!
Alles was prima bij de vk. Lief dat jullie er aan gedacht hebben.![]()
Bloeddruk ok, hartslag goed. Nog maar meer proberen te drinken tegen de hoofdpijn. Ik voelde me natuurlijk ook wel weer prima 's middags (heb ik meestal zo gauw ik een dokter oid bezoek, dan gaat het vaak weer beter en zit ik daar weer met praatjes.)
Nu net pizza op bij een vriend. Merk nu dat ik helemaal op ben. De krampen helpen ook niet echt mee.Er wordt nu een toetje voor me gemaakt. En daarna maar lekker naar huis en hopelijk vannacht lekker slapen.
Nee hoor ik denk van niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:16 schreef pessie het volgende:
Oeh gulara! Ben benieuwd of je me nog in gaat halen!
Nah, ze had mn vriend een berichtje gestuurd: "Wat fijn dat ik op facebook mag lezen dat je in ondertrouw bent gegaan" smiddags, omdat zijn getuige haar gefeliciteerd had. Dan denk ik: BEL DAN GEWOON, MENS. Je bent verdomme 60, geen 12. En vervolgens belt hij haar om de datum van partnerschap door te geven en is het gezeik alom dat hij haar dit niet heeft verteld. Ok, we hebben geen datum doorgegeven (ondertrouw vonden we niet nodig en partnerschap hebben we gisteren pas gepland). Dan denk ik: waar maak je je druk om!! Mijn ouders wisten ook niet dat we in ondertrouw gingen. Die zijn gistermiddag ons huis binnnengesneakt en hebben een bos bloemen neergelegd om ons te feliciteren. Zo kan het dus ook. Gewoon blij zijn voor iemand ipv je achtergesteld voelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:31 schreef L-E het volgende:
Ik las vervelende familiegedoetjes. Herkenbaar, niet met (schoon-)ouders maar met broers bijvoorbeeld. Kost soms wel energie
Spirit: je kan bepaalde mensen blokkeren op FB, nu lijkt me daar een mooi moment voor. Ik verwacht ook gezeur als wij sneaky trouwen, en toch doen we het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |