abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:53:12 #126
381212 Gulara
From the future
pi_122970077
Ja dat had ik dus ook gelezen. En ik vind die warme 'washandjes' in het vliegtuig ook altijd zo O+ dus het lijkt me echt een goed plan! *O*
pi_122970152
Even een update: er is hier niets up te daten, niks gebeurd, schiet niet op :( Sorry meiden, ik blijf nog even bovenaan staan.
Volgens een vriendin zou het vandaag komen, gaat niet meer gebeuren. Volgens mijn man morgen of de 19e (vanwege de priemgetal-datum). Ik hoop dat hij gelijk krijgt wat betreft morgen. Ik gun pessie het plekje bovenaan.
pi_122970311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef mignonne het volgende:
bijna vergeten mn eigen antibioticum voor vandaag in te nemen :D goed dat k er nu aan denk :+

Danic, hou je koorts ff in de gaten. Bij hoger dan 38,5 en/of langer dan 3 dagen wel even aan de bel gaan trekken. Heb je ook harde buiken dr van of valt dat wel mee? Wanneer moet je weer langs je vk en weet je vk al dat je koorts hebt?
Nee, het is nu nog verhoging, rond de 38,0. Geen harde buiken gelukkig. Ik ben net afgelopen woensdag geweest, volgens mij dus over anderhalve week weer.
Moet ik haar al inlichten?
pi_122970877
Oh en meiden, bedankt voor de medicijntips. Mocht het niet beter wordendan maandag even halen. En verder vrees ik dat tico gelijk heeft, gewoon uitzieken.

Mijn mupje heeft trouwens iets nieuws bedacht, ik zit nog met 2 scenario's in mijn hoofd: of ze denkt dat er rechts onder mijn ribben een doorgang bevind naar weet ik het waar, buiten vrees is. Óf ze heeft ontdekt dat ze al kan staan. Want ik voel voetjes friemelen onder mijn heupbotten en vervolgens duwt ze zo hard mrt haar hoofd dat ik alleen maar "auw auw auw" kan kermen en kan tegenduwen. Echt, ze mag dan klein zijn, volgens mij wil ze haar zus overtroeven in de lichamelijke ontwikkeling en komt ze straks lopend naar buiten :+

Mignonne, die foto van je oudste O+ sneutje. ier vanmiddag een drijfnatte dreumes in bed. Daarna leek ze wel iets opgeknapt, dus ik hoop dat ze het eruit heeft gezweet.

En zillah, ik vind het geen excuus, hup bevallen jij ~O>
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:53:06 #130
381212 Gulara
From the future
pi_122972354
Zillah, vervelend dat wachten. Kan me voorstellen dat je na de UD in een soort niemandsland komt. Ik duim met je mee voor hetvolgende priemgetal! *O*

Danic, die van mij heeft ook een voorkeur om zich via de zijkant naar buiten te wurmen. Hier ook een beweeglijk tiepje. :D
pi_122972507
zou er gek van worden zillah
Hier is het onweer losgebarsten zeer plaatselijk pfff :o
De hele dag is ze al dwars overal ruzie ommaken enz afgewisseld met huilbuien en stuiterbuien omdat ze niet stil kan zitten.
En zo onhandig als wat struikelt over dingen telkens en de lptop is ook al gesneuveld door de onhandigheid
pi_122973156
Heb je het nu over je vriendin of over je dochter asfalt?

Gulara, ze is zeer beweeglijk ja. Gelukkig maar, is een teken dat ze het goed doet volgens mij. Alleen die uitbraakpogingen onder mijn ribben hoeft voor mij niet zo...
pi_122973327
Over de vriendin.
Het is vandaag een beetje erg mis hoop morgen dat het wel weer beter gaat
Het schijnt dat die trappen best venijnig kunnen zijn.
Het is sowieso jammer dat wij mannen de band pas opkunnen bouwen na de geboorte jullie voelen 9 maanden lang alles het bewegen de trappen enz .
Gewoon dat je echt voelt dat er wat leeft en groeit in je wou dat wij dat hadden
pi_122973857
Gulara je washandje verhaal is geweldig. Haha.
  zondag 17 februari 2013 @ 00:53:40 #135
381212 Gulara
From the future
pi_122974611
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Gewoon dat je echt voelt dat er wat leeft en groeit in je wou dat wij dat hadden
Ik had met alle liefde een co-ouder-zwangerschap met (8> gedaan. Zo om de week even wisselen. Ik weer even lekker flink sporten, wijntjes drinken, sushi eten, lekker (op m'n buik O+ ) slapen, langer dan 5 minuten kunnen concentreren op een boek. Lijkt me een puik plan! :7
  zondag 17 februari 2013 @ 06:55:01 #136
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122977834
Goedemorgen bolle buikjes!

Lekker vroeg wakker hier door peutermevrouw die vindt dat 5 uur een tijd is om niet meer te hoeven slapen. :')
Ik denk dat ik zometeen maar even lekker in bad ga liggen, kan ik nog een beetje doezelen.

22 weken vandaag! En het lijkt er op dat ik deze keer een vorm van nesteldrang begin te krijgen! We moeten dan ook nog heel veel, maar ikwíl dit keer ook opruimen enzo. Helaas niet ik dat dan meestal wel met een zeer lijf bekopen.

Intussen is Robinson luid en duidelijk aanwezig! O+ Ze is ook iedere dag bezig haar hotelkamer anders in te richten en gaat daarbij grondig te werk. :P

Kus voor de zieken en voor iedereen die er eentje kan gebruiken. Reageren op alles en iedereen is onmogelijk, kan echt niks onthouden. Hoezo zwanger? :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122977877
Zo, met wat mazzel zijn we hier uitgekotst. T begon met de oudste, daarna de jongste en toen ik..over t hoofd van de jongste heen ook ;(
  zondag 17 februari 2013 @ 09:00:09 #138
381212 Gulara
From the future
pi_122978220
Elmo, fijn zo'n vroege vogel. :O Ik heb ook zo'n verbouwingsbaby. Veel plezier met je nesteldrang. Vandaag redelijk genesteld, maar het zijn nog vooral de mensen om me heen, die vinden dat er van alles 'moet'. 8)7

Kleurdoos. :* En met er overheen bedoel waarschijnlijk niet met een mooi schoon boogje over hem heen de wc in neem ik aan. ;(

Ik ga even koken! :Y)
Wellicht tot later dikbuiken! :W
pi_122978252
nee hoor, op zijn kop :')

ik was net elin naar bed aan t brengen en voelde t opkomen, we hebben geen traphekje boven, dus snel de deur dichtgemikt terwijl lex op r kamer was.
Maar madam was nieuwsgierig dus gooit r kamerdeur open en toen zag ik die kleine bolle de gang op waggelen. Dus ik ren daar naartoe en whoppa , kots m zo op zijn op zijn dop ;(
pi_122978323
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:

ik was net elin naar bed aan t brengen en voelde t opkomen, we hebben geen traphekje boven, dus snel de deur dichtgemikt terwijl lex op r kamer was.
Maar madam was nieuwsgierig dus gooit r kamerdeur open en toen zag ik die kleine bolle de gang op waggelen. Dus ik ren daar naartoe en whoppa , kots m zo op zijn op zijn dop ;(
Hij zal jou ook vast eens onder gekotst hebben. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122978536
Jij was er vroeg bij Elmo! :O

Beterschap voor jullie KD!

Straks maar eens de laatste wasjes doen en strijken... Stofzuigen en dweilen gaat M. Doen en dan de rest van de dag lekker op de bank met filmpjes O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122978553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:28 schreef Babbel1 het volgende:
Pff, ik heb een vraagje voor de ervaringsdeskundigen.. Ik hoest al een paar dagen, sinds gisteren keelpijn en daarnet had ik 38,6 en ik hoest de longen uit mijn lijf.. Google vertelde mij:
- Gorchelen met zout water
- Onder hete douche
- Thee met honing
- Tijmsiroop van Daro? (dit levert nogal eens discussie op zag ik, omdat sommige dokters adviseren om geen tijmsiroop te nemen)

De eerste drie punten zijn gedaan, zonder merkbaar resultaat.. Hoe zit het met paracetamol? Ik lees dat ik het mag, maar ik durf het niet zo goed te nemen, omdat het allemaal al zo problematisch verloopt :6 Iemand nog een gouden tip? Moet je eigenlijk de dokter bellen? Pleh... ;)
Babbel ftoen ik vijf weekjes zwanger was had ik een fikse keelontsteking. Tijmsiroop was idd uit den boze. Ik ben toen naar de huisarts
geweest die mij ab voorschreef die een zwangere wel mocht. Ik durf je de naam zo niet .te geven. Maar er is dus woel iets voor!

Als zwangere mag je bijna. niks qua medicatie :(
pi_122978634
He, dat hele paracetmol-mag-niet verhaal was toch alweer achterhaald? Ik meen dat de dag erop meteen een artikel uitkwam over verloskundigen die vonden dat alles veel te ver doordraafde hierin.

Nouja, anyways, ik slik het aan de lopende band :Y) Heb ongemak genoeg, dus als ik hoofdpijn supersimpel kan verhelpen met 2 paracetmol dan GRAAG O+ Ik ga er niet uren mee voor pampus liggen als het niet hoeft.
Sarcasme. Herken het.
pi_122978649
Ik stond er ook raar van te kijken dat ze er bij de drogist zo over bezig waren..

Ik heb een verkoudheid/kriebelhoest te pakken, tenminste, ik hoop dat het geen kinkhoest is, daar ben ik ook mee in aanraking gekomen de laatste tijd...
pi_122978664
Bij de drogist snap ik het wel, dat zijn geen deskundigen en die mogen niks aan- of afraden. Het enige wat ze kunnen, is vragen of we bekend zijn met de werking van het product (ik ga voor de lol eens "nee" zeggen, kijken wat ze dan zeggen :P)

Wb medicatie zou ik echt afgaan op advies huisarts/verloskundige/apotheek en die zeggen, so far, dat 4 pcm per dag gewoon mag. Alleen als je het meer dan een week gebruikt moet je even aan de bel trekken.
Sarcasme. Herken het.
pi_122978985
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ik had met alle liefde een co-ouder-zwangerschap met (8> gedaan. Zo om de week even wisselen. Ik weer even lekker flink sporten, wijntjes drinken, sushi eten, lekker (op m'n buik O+ ) slapen, langer dan 5 minuten kunnen concentreren op een boek. Lijkt me een puik plan! :7
:D +1 Lijkt me heerlijk!
pi_122979091
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:41 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Babbel ftoen ik vijf weekjes zwanger was had ik een fikse keelontsteking. Tijmsiroop was idd uit den boze. Ik ben toen naar de huisarts
geweest die mij ab voorschreef die een zwangere wel mocht. Ik durf je de naam zo niet .te geven. Maar er is dus woel iets voor!

Als zwangere mag je bijna. niks qua medicatie :(
Ik moest gisteren langskomen bij de huisartsenpost en het enige dat ik meekreeg was neusspray.. Ze zei wel dat ik gewoon paracetamol mag gebruiken als ik me echt niet goed voel, dus dat heb ik maar gedaan.. Zat vannacht om 3.00u onder een hete douche, omdat ik het zo benauwd had.. Heb nu 38,7 en m'n klein beetje avondeten wat ik gister op had, kwam er weer uit bij de eerstvolgende hoestbui.. Nja, voordeel: Stel dat dit kleintje het straks ineens goed blijkt te doen, maak ik me nergens meer zorgen om.. Dan heeft het ei een blindedarmoperatie overleefd, daarna 2 bloedingen en dan nu nog een fikse griep.. En dat met nog geen 7 weken oud waarschijnlijk.. Dat kind wordt nooit meer ziek! :D
pi_122979314
Gulara jouw discussie over het washandje :D ik had die tip nog nooit gehoord eigenlijk!
Zillah schiet eens op joh met je priemgetallen :+
Zieke dames, heel veel beterschap :* ook voor alle zieke kindjes.
KD :D oeps! Ik moest meteen aan je paint denken

Hier geen nieuws, voel me wel een stuk helderder in mn hoofd door de ab kuur. Gek hoor, niks van gemerkt! Nu pas voel ik dat ik niet helemaal lekker was. Lekker niks doen vandaag O+
pi_122979766
:* Beterschap aan alle zieken! Vervelend dat er weinig medicatie te krijgen is als je dat nodig hebt. Ik prijs mezelf gelukkig, ik heb zelfs geen rennies nodig!

Zillah, priemgetallen! Ben benieuwd wanneer jullie babytje wil komen! En ook zonder voortekenen kan het rap gaan heb ik weleens vernomen, dus je weet maar nooit!

Ik ben bezig met het geboortekaartje en toen ik net bedacht dat er dan over een maand of twee werkelijk zo'n kaartje is voor onze heuse baby, toen moest ik opeens huilen :'( O+ :'(
  zondag 17 februari 2013 @ 11:24:28 #150
381212 Gulara
From the future
pi_122980031
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:

Och arm. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')