Van vsm er is ook een met menthol die mag je ook hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef danic het volgende:
Tja, maar wat kan die voor me doen dan? Pcm voorschrijven en uitzieken vrees ik.
Heb net zo'n babyneusspray gebruikt, dus alleen zoutoplossing. Ipv dat mijn neus verder open gaat sprong de hele boel dicht. En ik kreeg al weinig lucht, echt de vellen aan mijn lippen.
/Einde klaagstand/
Rhinocaps. denk ik, toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef pessie het volgende:
Waar stoomde kyara ook alweer mee?« was dat iets met een n? Ze vond het geweldig kan ik me herinneren.
Maar wat zou je tegen een virus willen krijgen van de huisarts dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:48 schreef pessie het volgende:
Nou, mijn zus had een vir u s, die uitmondde in bijholte ontstekingen. Wel handig om daar iets tegen te krijgen.
Tegen de ontstekingen antibiotica. Tegen virussen kun je niets doen, behalve uitzieken en evt koorts verlagen door pcm.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar wat zou je tegen een virus willen krijgen van de huisarts dan?
Tsja, geen idee hoe het zat, iets met een virus en die ontsteking die is ontstaan door dat virus. Door een virus ben je vaak wel verzwakt en vatbaarder voor andere ziektes en ook bacteriën.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar wat zou je tegen een virus willen krijgen van de huisarts dan?
Als je een hoop slijm in je hoofd hebt is dat een goede bron voor bacteriën.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef pessie het volgende:
[..]
Tsja, geen idee hoe het zat, iets met een virus en die ontsteking die is ontstaan door dat virus. Door een virus ben je vaak wel verzwakt en vatbaarder voor andere ziektes en ook bacteriën.
Ja dat bedoel ik, tegen een virus helpt AB niet. Het is nog geen ontsteking toch? Hoeft het niet per se zo te zijn dat het dat wel gaat worden. En dan is het daarbij nog steeds de vraag of het wenselijk is om die ab voor te gaan schrijven. Omdat niet iedere ab mag tijdens de zwangerschap en je dan vaak eindigt met een breed spectrum antibioticum waarvan maar de vraag is of ie net zo effectief zn werk doet; als je al veel eerder antibiotica hebt gebruikt dan is het ook nog de vraag of het verstandig is om dan nu dit te willen zolang niet vaststaat dat het bacterieel en echt nodig is maar das weer wat anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tegen de ontstekingen antibiotica. Tegen virussen kun je niets doen, behalve uitzieken en evt koorts verlagen door pcm.
Offtopic, maar nu je toch hier bent: hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef mignonne het volgende:
bijna vergeten mn eigen antibioticum voor vandaag in te nemengoed dat k er nu aan denk
Kun je vast wennenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef Gulara het volgende:
Milka fijn van je stempel!![]()
X_M leuke spulletjes voor het kamertje. Dat aankleden moet vast wel lukken toch? Hier zou er trouwens ook met goed fatsoen een meisje kunnen slapen. Ben zelf niet zo van één accentkleur en het is vooral een lief sfeertje.
Danic, beterschap.
Misschien zit het tussen m'n oren, maar het lijkt alsof ik opeens wat meer lucht heb. Beetje jammer dat ik om 7:15 op een zondag wakker word.
Met meisjes erin graag!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
als het klaar is, zal het ze zeker posten!
Aah nou ben ik zelf ook niet zo goed met agenda's en hebben we zelf ook geen gebruiksaanwijzing. Past ie er helemaal tussen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kun je vast wennen![]()
die agenda van je kind wordt namelijk met de placenta weggegooidnet als de gebruiksaanwijzing van je beeb overigens.
Er heerst idd iets naars nu, al de hele herfst/winter. Tijd voor t zonnetje.
Ik leef nogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Gulara het volgende:
[..]
Offtopic, maar nu je toch hier bent: hoe gaat het met je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef Gulara het volgende:
[..]
Aah nou ben ik zelf ook niet zo goed met agenda's en hebben we zelf ook geen gebruiksaanwijzing. Past ie er helemaal tussen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Knap goed op, heb eigk nog wel een week nodig om echt bij te komen maar dat zit er niet inmoet komende week gewoon op de poli draaien en we gaan leren stuit-vangen en crisisvaardigheidsdingesen deze week
dat leek me toch wel nuttig om bij aanwezig te zijn.
Nuttig zeker, maar probeer wel je rust te pakken, anders gaat het nooit over. /wijzemamamodus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je muppet, ach gossie. Beterschap!
Ik ben nooit zo mooi ziek!![]()
Nee, het is nu nog verhoging, rond de 38,0. Geen harde buiken gelukkig. Ik ben net afgelopen woensdag geweest, volgens mij dus over anderhalve week weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef mignonne het volgende:
bijna vergeten mn eigen antibioticum voor vandaag in te nemengoed dat k er nu aan denk
Danic, hou je koorts ff in de gaten. Bij hoger dan 38,5 en/of langer dan 3 dagen wel even aan de bel gaan trekken. Heb je ook harde buiken dr van of valt dat wel mee? Wanneer moet je weer langs je vk en weet je vk al dat je koorts hebt?
Ik had met alle liefde een co-ouder-zwangerschap metquote:Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Gewoon dat je echt voelt dat er wat leeft en groeit in je wou dat wij dat hadden
Hij zal jou ook vast eens onder gekotst hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
nee hoor, op zijn kop
ik was net elin naar bed aan t brengen en voelde t opkomen, we hebben geen traphekje boven, dus snel de deur dichtgemikt terwijl lex op r kamer was.
Maar madam was nieuwsgierig dus gooit r kamerdeur open en toen zag ik die kleine bolle de gang op waggelen. Dus ik ren daar naartoe en whoppa , kots m zo op zijn op zijn dop
Babbel ftoen ik vijf weekjes zwanger was had ik een fikse keelontsteking. Tijmsiroop was idd uit den boze. Ik ben toen naar de huisartsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:28 schreef Babbel1 het volgende:
Pff, ik heb een vraagje voor de ervaringsdeskundigen.. Ik hoest al een paar dagen, sinds gisteren keelpijn en daarnet had ik 38,6 en ik hoest de longen uit mijn lijf.. Google vertelde mij:
- Gorchelen met zout water
- Onder hete douche
- Thee met honing
- Tijmsiroop van Daro? (dit levert nogal eens discussie op zag ik, omdat sommige dokters adviseren om geen tijmsiroop te nemen)
De eerste drie punten zijn gedaan, zonder merkbaar resultaat.. Hoe zit het met paracetamol? Ik lees dat ik het mag, maar ik durf het niet zo goed te nemen, omdat het allemaal al zo problematisch verlooptIemand nog een gouden tip? Moet je eigenlijk de dokter bellen? Pleh...
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik had met alle liefde een co-ouder-zwangerschap metgedaan. Zo om de week even wisselen. Ik weer even lekker flink sporten, wijntjes drinken, sushi eten, lekker (op m'n buik
) slapen, langer dan 5 minuten kunnen concentreren op een boek. Lijkt me een puik plan!
Ik moest gisteren langskomen bij de huisartsenpost en het enige dat ik meekreeg was neusspray.. Ze zei wel dat ik gewoon paracetamol mag gebruiken als ik me echt niet goed voel, dus dat heb ik maar gedaan.. Zat vannacht om 3.00u onder een hete douche, omdat ik het zo benauwd had.. Heb nu 38,7 en m'n klein beetje avondeten wat ik gister op had, kwam er weer uit bij de eerstvolgende hoestbui.. Nja, voordeel: Stel dat dit kleintje het straks ineens goed blijkt te doen, maak ik me nergens meer zorgen om.. Dan heeft het ei een blindedarmoperatie overleefd, daarna 2 bloedingen en dan nu nog een fikse griep.. En dat met nog geen 7 weken oud waarschijnlijk.. Dat kind wordt nooit meer ziek!quote:Op zondag 17 februari 2013 09:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Babbel ftoen ik vijf weekjes zwanger was had ik een fikse keelontsteking. Tijmsiroop was idd uit den boze. Ik ben toen naar de huisarts
geweest die mij ab voorschreef die een zwangere wel mocht. Ik durf je de naam zo niet .te geven. Maar er is dus woel iets voor!
Als zwangere mag je bijna. niks qua medicatie
Och arm.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
nee hoor, op zijn kop
ik was net elin naar bed aan t brengen en voelde t opkomen, we hebben geen traphekje boven, dus snel de deur dichtgemikt terwijl lex op r kamer was.
Maar madam was nieuwsgierig dus gooit r kamerdeur open en toen zag ik die kleine bolle de gang op waggelen. Dus ik ren daar naartoe en whoppa , kots m zo op zijn op zijn dop
Trouw je in dezelfde plaats als dat je nu in ondertrouw gaat?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff, rot zwangerschapsdementie. Morgenochtend gaan we in ondertrouw en ik realiseer me nu ineens dat we nog geen kopie legitimatie van mijn getuige hebbenLekker op tijd ook weer!
ja maar ik krijg de termijnecho nog, datum is voor de termijnecho nog niet goed te bepalen, kan zelfs een volledige week schelenquote:Op maandag 18 februari 2013 08:30 schreef Blokje. het volgende:
KD 11 weken!Je datum was na de 1e (of eigenlijk 2e) echo al een keer verzet, toch? Ben benieuwd!
Succes vandaag XMHopelijk geen enorm lange dag werken vandaag.. Wel lekker dat jullie zo aan het rommelen zijn.
Hill heeft positiekledingLaat je maar lekker verwennen door je mams!
Kyara, vervelend van de traktatie..kan gebeuren, maar leuk is anders.
Beterschap Gulara!
Is ook zo. Maar ik weet niet zo goed wat de invloed is van het verschil tussen heel vroeg en a terme ontsluiting.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:13 schreef Keshet het volgende:
Pessie, succes vanmiddag!
Enne, het is niet Klumsy's 1e, maar haar derde kindje.
Wat fijn!!quote:Op maandag 18 februari 2013 08:48 schreef Blokje. het volgende:
Wat een boel zieken idd zeg!
Ik heb zojuist aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger benHij reageerde erg goed, zei uit zichzelf dat het geen consequenties zou hebben voor m'n contract en dat hij blij was dat ik zo open erin ben
opluchting!
Ohh hou op, schei uit. Hier ook ons droomhuis gevonden terwijl we niet aan het zoeken zijn. Maar nu is om zoveel redenen zoooo níet de tijd ons huidige huis te verkopen en 235 km verderop te gaan wonen, zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2013 10:18 schreef covie het volgende:
Wij krijgen vandaag weer een makelaar op bezoek, horen we wat ons huis zou kunnen opleveren. En wat ze verwacht dat hij doet qua verkooptermijn. (3 jaar geleden volledig gerenoveerd van binnen)
Daarna maar eens nadenken deze week wat we doen, en nog eens bij het andere huis kijken.
Waarom worden we ook net NU verliefd op een ander huis?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |