abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122966791
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef danic het volgende:
Tja, maar wat kan die voor me doen dan? Pcm voorschrijven en uitzieken vrees ik.
Heb net zo'n babyneusspray gebruikt, dus alleen zoutoplossing. Ipv dat mijn neus verder open gaat sprong de hele boel dicht. En ik kreeg al weinig lucht, echt de vellen aan mijn lippen.

/Einde klaagstand/
Van vsm er is ook een met menthol die mag je ook hebben
Sterkte en beterschap.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 21:48:20 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122966800
Nou, mijn zus had een vir u s, die uitmondde in bijholte ontstekingen. Wel handig om daar iets tegen te krijgen.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 21:48:30 #103
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122966804
Je kan nog stomen Danic, of de douche even heet aanzetten, minuut of 5 zodat er stoom op de badkamer is en dan daarna warm douchen en goed snuiten onder de douche, goor maar het helpt goed, dan komt het beter los als zo met snuiten e.d.
pi_122966864
Mag het eucalyptus stoombad ook? Die voor kinderen? Wellicht dat dat nog kan helpen.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 21:50:27 #105
259886 pessie
pi_122966895
Waar stoomde kyara ook alweer mee?« was dat iets met een n? Ze vond het geweldig kan ik me herinneren.
pi_122967696
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef pessie het volgende:
Waar stoomde kyara ook alweer mee?« was dat iets met een n? Ze vond het geweldig kan ik me herinneren.
Rhinocaps. denk ik, toch?
:)
pi_122967752
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:48 schreef pessie het volgende:
Nou, mijn zus had een vir u s, die uitmondde in bijholte ontstekingen. Wel handig om daar iets tegen te krijgen.
Maar wat zou je tegen een virus willen krijgen van de huisarts dan?
pi_122967822
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

Tegen de ontstekingen antibiotica. Tegen virussen kun je niets doen, behalve uitzieken en evt koorts verlagen door pcm.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:09:00 #109
259886 pessie
pi_122967955
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

Tsja, geen idee hoe het zat, iets met een virus en die ontsteking die is ontstaan door dat virus. Door een virus ben je vaak wel verzwakt en vatbaarder voor andere ziektes en ook bacteriën.
pi_122968134
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef pessie het volgende:

[..]

Tsja, geen idee hoe het zat, iets met een virus en die ontsteking die is ontstaan door dat virus. Door een virus ben je vaak wel verzwakt en vatbaarder voor andere ziektes en ook bacteriën.
Als je een hoop slijm in je hoofd hebt is dat een goede bron voor bacteriën.
pi_122968364
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tegen de ontstekingen antibiotica. Tegen virussen kun je niets doen, behalve uitzieken en evt koorts verlagen door pcm.
Ja dat bedoel ik, tegen een virus helpt AB niet. Het is nog geen ontsteking toch? Hoeft het niet per se zo te zijn dat het dat wel gaat worden. En dan is het daarbij nog steeds de vraag of het wenselijk is om die ab voor te gaan schrijven. Omdat niet iedere ab mag tijdens de zwangerschap en je dan vaak eindigt met een breed spectrum antibioticum waarvan maar de vraag is of ie net zo effectief zn werk doet; als je al veel eerder antibiotica hebt gebruikt dan is het ook nog de vraag of het verstandig is om dan nu dit te willen zolang niet vaststaat dat het bacterieel en echt nodig is maar das weer wat anders.
pi_122968468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef mignonne het volgende:

[..]

Rhinocaps. denk ik, toch?
:Y

Geweldig spul....
pi_122968497
bijna vergeten mn eigen antibioticum voor vandaag in te nemen :D goed dat k er nu aan denk :+

Danic, hou je koorts ff in de gaten. Bij hoger dan 38,5 en/of langer dan 3 dagen wel even aan de bel gaan trekken. Heb je ook harde buiken dr van of valt dat wel mee? Wanneer moet je weer langs je vk en weet je vk al dat je koorts hebt?
pi_122968536
Ach er heerst gewoon een rotvirus. Volgens mij is heel Nederland al verkouden geweest en hebben we ook al een lekkere griepepedemie gehad. Gewoon uitzieken, meer kun je echt niet doen.
Ja, het hele jaar door zorgen voor een goede weerstand.
pi_122968561
Beterschap Danic :*
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:21:43 #116
381212 Gulara
From the future
pi_122968661
Milka fijn van je stempel! :)

X_M leuke spulletjes voor het kamertje. Dat aankleden moet vast wel lukken toch? Hier zou er trouwens ook met goed fatsoen een meisje kunnen slapen. Ben zelf niet zo van één accentkleur en het is vooral een lief sfeertje.

Danic, beterschap. :*

Misschien zit het tussen m'n oren, maar het lijkt alsof ik opeens wat meer lucht heb. Beetje jammer dat ik om 7:15 op een zondag wakker word. :')
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:22:48 #117
381212 Gulara
From the future
pi_122968713
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef mignonne het volgende:
bijna vergeten mn eigen antibioticum voor vandaag in te nemen :D goed dat k er nu aan denk :+

Offtopic, maar nu je toch hier bent: hoe gaat het met je? :*
pi_122968739
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef Gulara het volgende:
Milka fijn van je stempel! :)

X_M leuke spulletjes voor het kamertje. Dat aankleden moet vast wel lukken toch? Hier zou er trouwens ook met goed fatsoen een meisje kunnen slapen. Ben zelf niet zo van één accentkleur en het is vooral een lief sfeertje.

Danic, beterschap. :*

Misschien zit het tussen m'n oren, maar het lijkt alsof ik opeens wat meer lucht heb. Beetje jammer dat ik om 7:15 op een zondag wakker word. :')
Kun je vast wennen :+
die agenda van je kind wordt namelijk met de placenta weggegooid :') net als de gebruiksaanwijzing van je beeb overigens.

Er heerst idd iets naars nu, al de hele herfst/winter. Tijd voor t zonnetje.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:23:37 #119
381212 Gulara
From the future
pi_122968747
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:07 schreef Kyara het volgende:

[..]

als het klaar is, zal het ze zeker posten!
Met meisjes erin graag! O+ O+
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:26:18 #120
381212 Gulara
From the future
pi_122968850
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

Kun je vast wennen :+
die agenda van je kind wordt namelijk met de placenta weggegooid :') net als de gebruiksaanwijzing van je beeb overigens.

Er heerst idd iets naars nu, al de hele herfst/winter. Tijd voor t zonnetje.
Aah nou ben ik zelf ook niet zo goed met agenda's en hebben we zelf ook geen gebruiksaanwijzing. Past ie er helemaal tussen. ^O^
pi_122968881
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Gulara het volgende:

[..]

Offtopic, maar nu je toch hier bent: hoe gaat het met je? :*
Ik leef nog :Y)
Knap goed op, heb eigk nog wel een week nodig om echt bij te komen maar dat zit er niet in ;) moet komende week gewoon op de poli draaien en we gaan leren stuit-vangen en crisisvaardigheidsdingesen deze week :D dat leek me toch wel nuttig om bij aanwezig te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122969010
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef Gulara het volgende:

[..]

Aah nou ben ik zelf ook niet zo goed met agenda's en hebben we zelf ook geen gebruiksaanwijzing. Past ie er helemaal tussen. ^O^
:D_!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:37:52 #123
381212 Gulara
From the future
pi_122969404
Ik bedacht me net opeens dat ik gelezen had, dat als het hoofdje staat een nat, warm washandje erg "prettig" schijnt te zijn. En dat wilde ik niet vergeten. Dus dan krijg je het volgende scenario:

Nog geen half acht zondagochtend allebei nog half in slaap in bed, beetje internetten :')
Ik: Oh help me ff herinneren! Als het hoofdje staat, wil ik graag een warm nat washandje.
(8> : Wat? 8)7
Ik: Als het hoofdje staat, tijdens de bevalling, dan wil ik graag een warm nat washandje, heb gelezen dat dat fijn is. *)
(8> : En waar 'staat' dat hoofdje dan? :?
Ik: Nou gewoon tijdens het bevallen. Dat het er gewoon een beetje uit aan het komen is zeg maar. *vouwt handen om hoofd voor 3D beeldmateriaal* :7
(8> : Als dat hoofdje als zo ver is, kun je em er dan niet gewoon uitpersen? :?
Ik: Nee ik geloof dat je dan nog even moet wachten, ik weet het eigenlijk ook niet? :@
(8> : En dat washandje hè? Is dat dan voor de baby of voor jou?
Ik: Voor mij. *)
(8> : Eehm, ok dan pakken we een washandje in de vluchttas. ^O^ :7 |:( 8)7 :') :? :? :? *; *O*

Dit komt nooit meer goed hè? :') En dat op zondagochtend, nog voor het ontbijt! :'(
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:40:32 #124
381212 Gulara
From the future
pi_122969543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik leef nog :Y)
Knap goed op, heb eigk nog wel een week nodig om echt bij te komen maar dat zit er niet in ;) moet komende week gewoon op de poli draaien en we gaan leren stuit-vangen en crisisvaardigheidsdingesen deze week :D dat leek me toch wel nuttig om bij aanwezig te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuttig zeker, maar probeer wel je rust te pakken, anders gaat het nooit over. /wijzemamamodus.

En je muppet, ach gossie. Beterschap!
Ik ben nooit zo mooi ziek! O+
pi_122969703
Dat washandje _O-
T is geloof ik zelfs laatst aangetoond in een of andere studie dat een warm washandje tegen je onderwereld de kans op scheuren doet verminderen. No guarantees though.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:53:12 #126
381212 Gulara
From the future
pi_122970077
Ja dat had ik dus ook gelezen. En ik vind die warme 'washandjes' in het vliegtuig ook altijd zo O+ dus het lijkt me echt een goed plan! *O*
pi_122970152
Even een update: er is hier niets up te daten, niks gebeurd, schiet niet op :( Sorry meiden, ik blijf nog even bovenaan staan.
Volgens een vriendin zou het vandaag komen, gaat niet meer gebeuren. Volgens mijn man morgen of de 19e (vanwege de priemgetal-datum). Ik hoop dat hij gelijk krijgt wat betreft morgen. Ik gun pessie het plekje bovenaan.
pi_122970311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef mignonne het volgende:

Danic, hou je koorts ff in de gaten. Bij hoger dan 38,5 en/of langer dan 3 dagen wel even aan de bel gaan trekken. Heb je ook harde buiken dr van of valt dat wel mee? Wanneer moet je weer langs je vk en weet je vk al dat je koorts hebt?
Nee, het is nu nog verhoging, rond de 38,0. Geen harde buiken gelukkig. Ik ben net afgelopen woensdag geweest, volgens mij dus over anderhalve week weer.
Moet ik haar al inlichten?
pi_122970877
Oh en meiden, bedankt voor de medicijntips. Mocht het niet beter wordendan maandag even halen. En verder vrees ik dat tico gelijk heeft, gewoon uitzieken.

Mijn mupje heeft trouwens iets nieuws bedacht, ik zit nog met 2 scenario's in mijn hoofd: of ze denkt dat er rechts onder mijn ribben een doorgang bevind naar weet ik het waar, buiten vrees is. Óf ze heeft ontdekt dat ze al kan staan. Want ik voel voetjes friemelen onder mijn heupbotten en vervolgens duwt ze zo hard mrt haar hoofd dat ik alleen maar "auw auw auw" kan kermen en kan tegenduwen. Echt, ze mag dan klein zijn, volgens mij wil ze haar zus overtroeven in de lichamelijke ontwikkeling en komt ze straks lopend naar buiten :+

Mignonne, die foto van je oudste O+ sneutje. ier vanmiddag een drijfnatte dreumes in bed. Daarna leek ze wel iets opgeknapt, dus ik hoop dat ze het eruit heeft gezweet.

En zillah, ik vind het geen excuus, hup bevallen jij ~O>
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:53:06 #130
381212 Gulara
From the future
pi_122972354
Zillah, vervelend dat wachten. Kan me voorstellen dat je na de UD in een soort niemandsland komt. Ik duim met je mee voor hetvolgende priemgetal! *O*

Danic, die van mij heeft ook een voorkeur om zich via de zijkant naar buiten te wurmen. Hier ook een beweeglijk tiepje. :D
pi_122972507
zou er gek van worden zillah
Hier is het onweer losgebarsten zeer plaatselijk pfff :o
De hele dag is ze al dwars overal ruzie ommaken enz afgewisseld met huilbuien en stuiterbuien omdat ze niet stil kan zitten.
En zo onhandig als wat struikelt over dingen telkens en de lptop is ook al gesneuveld door de onhandigheid
pi_122973156
Heb je het nu over je vriendin of over je dochter asfalt?

Gulara, ze is zeer beweeglijk ja. Gelukkig maar, is een teken dat ze het goed doet volgens mij. Alleen die uitbraakpogingen onder mijn ribben hoeft voor mij niet zo...
pi_122973327
Over de vriendin.
Het is vandaag een beetje erg mis hoop morgen dat het wel weer beter gaat
Het schijnt dat die trappen best venijnig kunnen zijn.
Het is sowieso jammer dat wij mannen de band pas opkunnen bouwen na de geboorte jullie voelen 9 maanden lang alles het bewegen de trappen enz .
Gewoon dat je echt voelt dat er wat leeft en groeit in je wou dat wij dat hadden
pi_122973857
Gulara je washandje verhaal is geweldig. Haha.
  zondag 17 februari 2013 @ 00:53:40 #135
381212 Gulara
From the future
pi_122974611
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Gewoon dat je echt voelt dat er wat leeft en groeit in je wou dat wij dat hadden
Ik had met alle liefde een co-ouder-zwangerschap met (8> gedaan. Zo om de week even wisselen. Ik weer even lekker flink sporten, wijntjes drinken, sushi eten, lekker (op m'n buik O+ ) slapen, langer dan 5 minuten kunnen concentreren op een boek. Lijkt me een puik plan! :7
  zondag 17 februari 2013 @ 06:55:01 #136
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122977834
Goedemorgen bolle buikjes!

Lekker vroeg wakker hier door peutermevrouw die vindt dat 5 uur een tijd is om niet meer te hoeven slapen. :')
Ik denk dat ik zometeen maar even lekker in bad ga liggen, kan ik nog een beetje doezelen.

22 weken vandaag! En het lijkt er op dat ik deze keer een vorm van nesteldrang begin te krijgen! We moeten dan ook nog heel veel, maar ikwíl dit keer ook opruimen enzo. Helaas niet ik dat dan meestal wel met een zeer lijf bekopen.

Intussen is Robinson luid en duidelijk aanwezig! O+ Ze is ook iedere dag bezig haar hotelkamer anders in te richten en gaat daarbij grondig te werk. :P

Kus voor de zieken en voor iedereen die er eentje kan gebruiken. Reageren op alles en iedereen is onmogelijk, kan echt niks onthouden. Hoezo zwanger? :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122977877
Zo, met wat mazzel zijn we hier uitgekotst. T begon met de oudste, daarna de jongste en toen ik..over t hoofd van de jongste heen ook ;(
  zondag 17 februari 2013 @ 09:00:09 #138
381212 Gulara
From the future
pi_122978220
Elmo, fijn zo'n vroege vogel. :O Ik heb ook zo'n verbouwingsbaby. Veel plezier met je nesteldrang. Vandaag redelijk genesteld, maar het zijn nog vooral de mensen om me heen, die vinden dat er van alles 'moet'. 8)7

Kleurdoos. :* En met er overheen bedoel waarschijnlijk niet met een mooi schoon boogje over hem heen de wc in neem ik aan. ;(

Ik ga even koken! :Y)
Wellicht tot later dikbuiken! :W
pi_122978252
nee hoor, op zijn kop :')

ik was net elin naar bed aan t brengen en voelde t opkomen, we hebben geen traphekje boven, dus snel de deur dichtgemikt terwijl lex op r kamer was.
Maar madam was nieuwsgierig dus gooit r kamerdeur open en toen zag ik die kleine bolle de gang op waggelen. Dus ik ren daar naartoe en whoppa , kots m zo op zijn op zijn dop ;(
pi_122978323
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:

ik was net elin naar bed aan t brengen en voelde t opkomen, we hebben geen traphekje boven, dus snel de deur dichtgemikt terwijl lex op r kamer was.
Maar madam was nieuwsgierig dus gooit r kamerdeur open en toen zag ik die kleine bolle de gang op waggelen. Dus ik ren daar naartoe en whoppa , kots m zo op zijn op zijn dop ;(
Hij zal jou ook vast eens onder gekotst hebben. :D
pi_122978536
Jij was er vroeg bij Elmo! :O

Beterschap voor jullie KD!

Straks maar eens de laatste wasjes doen en strijken... Stofzuigen en dweilen gaat M. Doen en dan de rest van de dag lekker op de bank met filmpjes O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122978553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:28 schreef Babbel1 het volgende:
Pff, ik heb een vraagje voor de ervaringsdeskundigen.. Ik hoest al een paar dagen, sinds gisteren keelpijn en daarnet had ik 38,6 en ik hoest de longen uit mijn lijf.. Google vertelde mij:
- Gorchelen met zout water
- Onder hete douche
- Thee met honing
- Tijmsiroop van Daro? (dit levert nogal eens discussie op zag ik, omdat sommige dokters adviseren om geen tijmsiroop te nemen)

De eerste drie punten zijn gedaan, zonder merkbaar resultaat.. Hoe zit het met paracetamol? Ik lees dat ik het mag, maar ik durf het niet zo goed te nemen, omdat het allemaal al zo problematisch verloopt :6 Iemand nog een gouden tip? Moet je eigenlijk de dokter bellen? Pleh... ;)
Babbel ftoen ik vijf weekjes zwanger was had ik een fikse keelontsteking. Tijmsiroop was idd uit den boze. Ik ben toen naar de huisarts
geweest die mij ab voorschreef die een zwangere wel mocht. Ik durf je de naam zo niet .te geven. Maar er is dus woel iets voor!

Als zwangere mag je bijna. niks qua medicatie :(
pi_122978634
He, dat hele paracetmol-mag-niet verhaal was toch alweer achterhaald? Ik meen dat de dag erop meteen een artikel uitkwam over verloskundigen die vonden dat alles veel te ver doordraafde hierin.

Nouja, anyways, ik slik het aan de lopende band :Y) Heb ongemak genoeg, dus als ik hoofdpijn supersimpel kan verhelpen met 2 paracetmol dan GRAAG O+ Ik ga er niet uren mee voor pampus liggen als het niet hoeft.
Sarcasme. Herken het.
pi_122978649
Ik stond er ook raar van te kijken dat ze er bij de drogist zo over bezig waren..

Ik heb een verkoudheid/kriebelhoest te pakken, tenminste, ik hoop dat het geen kinkhoest is, daar ben ik ook mee in aanraking gekomen de laatste tijd...
pi_122978664
Bij de drogist snap ik het wel, dat zijn geen deskundigen en die mogen niks aan- of afraden. Het enige wat ze kunnen, is vragen of we bekend zijn met de werking van het product (ik ga voor de lol eens "nee" zeggen, kijken wat ze dan zeggen :P)

Wb medicatie zou ik echt afgaan op advies huisarts/verloskundige/apotheek en die zeggen, so far, dat 4 pcm per dag gewoon mag. Alleen als je het meer dan een week gebruikt moet je even aan de bel trekken.
Sarcasme. Herken het.
pi_122978985
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ik had met alle liefde een co-ouder-zwangerschap met (8> gedaan. Zo om de week even wisselen. Ik weer even lekker flink sporten, wijntjes drinken, sushi eten, lekker (op m'n buik O+ ) slapen, langer dan 5 minuten kunnen concentreren op een boek. Lijkt me een puik plan! :7
:D +1 Lijkt me heerlijk!
pi_122979091
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:41 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Babbel ftoen ik vijf weekjes zwanger was had ik een fikse keelontsteking. Tijmsiroop was idd uit den boze. Ik ben toen naar de huisarts
geweest die mij ab voorschreef die een zwangere wel mocht. Ik durf je de naam zo niet .te geven. Maar er is dus woel iets voor!

Als zwangere mag je bijna. niks qua medicatie :(
Ik moest gisteren langskomen bij de huisartsenpost en het enige dat ik meekreeg was neusspray.. Ze zei wel dat ik gewoon paracetamol mag gebruiken als ik me echt niet goed voel, dus dat heb ik maar gedaan.. Zat vannacht om 3.00u onder een hete douche, omdat ik het zo benauwd had.. Heb nu 38,7 en m'n klein beetje avondeten wat ik gister op had, kwam er weer uit bij de eerstvolgende hoestbui.. Nja, voordeel: Stel dat dit kleintje het straks ineens goed blijkt te doen, maak ik me nergens meer zorgen om.. Dan heeft het ei een blindedarmoperatie overleefd, daarna 2 bloedingen en dan nu nog een fikse griep.. En dat met nog geen 7 weken oud waarschijnlijk.. Dat kind wordt nooit meer ziek! :D
pi_122979314
Gulara jouw discussie over het washandje :D ik had die tip nog nooit gehoord eigenlijk!
Zillah schiet eens op joh met je priemgetallen :+
Zieke dames, heel veel beterschap :* ook voor alle zieke kindjes.
KD :D oeps! Ik moest meteen aan je paint denken

Hier geen nieuws, voel me wel een stuk helderder in mn hoofd door de ab kuur. Gek hoor, niks van gemerkt! Nu pas voel ik dat ik niet helemaal lekker was. Lekker niks doen vandaag O+
pi_122979766
:* Beterschap aan alle zieken! Vervelend dat er weinig medicatie te krijgen is als je dat nodig hebt. Ik prijs mezelf gelukkig, ik heb zelfs geen rennies nodig!

Zillah, priemgetallen! Ben benieuwd wanneer jullie babytje wil komen! En ook zonder voortekenen kan het rap gaan heb ik weleens vernomen, dus je weet maar nooit!

Ik ben bezig met het geboortekaartje en toen ik net bedacht dat er dan over een maand of twee werkelijk zo'n kaartje is voor onze heuse baby, toen moest ik opeens huilen :'( O+ :'(
  zondag 17 februari 2013 @ 11:24:28 #150
381212 Gulara
From the future
pi_122980031
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:

Och arm. ;(
  zondag 17 februari 2013 @ 11:32:40 #151
381212 Gulara
From the future
pi_122980151
Bellelena, leuk hè hormonen! O+

Fijn dat de ab werkt. :s)

Babbel je bent echt een bikkel aan het creëren. Maar wat vervelend zoveel gedoe. Hoop dat je snel lekker kunt gaan genieten. :*

Laiv ik hoop dat het geen kinkhoest is! :o
Hoesten en zwanger is zo'n shitcombo. Moest vandaag hoesten, komt er zo'n golf maagzuur bij. Ik bleef er bijna in, vieze zure bedoeling! :r

Klumsy, veel plezier op de bank met je lief. O+

En een gratis tip van mijn kant. Na 37 weken niet meer met het briljante idee komen om de koelkast een grondig uit te soppen in standje ondersteboven. :X Zo onder een warme douche maar eens kijken of m'n rug en schouders nog mee gaan werken.
En nee het was niet eens nesteldrang, maar gewoon een behoorlijk smerige koelkast. :@ :'(
pi_122981035
KD :D :o

Fieder, fijn dat de AB aanslaat!

Beterschap voor verder iedereen :*

Ik trek mij voorlopig eventjes wat terug hier, lees wel mee maar heb de fut niet om op iedereen te reageren. Ik heb psychisch een behoorlijke terugval die ik niet aan zag komen, even tijd om daar aan te werken. Ik vergeet jullie niet hoor en zal ook heus af en toe nog posten :*
E.
  zondag 17 februari 2013 @ 12:17:38 #153
259886 pessie
pi_122981158
Gulara, dat heb ik laatst zittend op een krukje gedaan :+ iets met ervaring en wijsheid enzo :P

Kd das echt heel erg! Vervelend alle zieken.

Net weer een ochtend voorwerk en het heeft weer nul komma noppes uitgevoerd. Ben daar echt klaar mee. Vk heeft wel de controles vast uitgevoerd, hoef ik morgen niet met peuter naar de praktijk. Daarbij heb ik morgen weer een groei echo.
  zondag 17 februari 2013 @ 12:22:23 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122981285
Spark :{ klinkt niet goed, sterkte dame!

En beterschap voor de zieken! Ik ben ook nog steeds flink verkouden en weer begonnen met hoesten... tof die lagere weerstand :')
pi_122981323
Leuk he Bellelena die geboortekaartjes? O+
Gulara :o ik hoop dat de warme douche je goed doet
Spark :* rustig aan meid
Pessie jemig alweer? Logisch dat je er klaar mee bent -O- wel fijn dat de controles iig gedaan zijn.
pi_122981627
Pessie, dat is minder joh, hopelijk gaat het nu gewoon eens of doorzetten, of even ophouden.

Spark, hou je taai, sterkte :*
pi_122981976
:* Sparkling, hoop dat je je snel weer fijn(er) voelt.

Gulara, tijd voor een massage van je lief! Voorzichtig met je zelf ook!

Pessie :*
  zondag 17 februari 2013 @ 12:50:42 #158
381212 Gulara
From the future
pi_122982075
Sparkling sterkte. :*

Pessie, vervelend dat voorwerk zonder merkbaar resultaat (hoewel er vast wel iets gebeurd).

En ik had een krukje, maar het mocht niet baten. Maar de douche was fijn.

Geniet van de zondag dames. :W :z
  zondag 17 februari 2013 @ 13:10:57 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122982834
Beterschap voor alle zieken!

Balen pessie, dat lijkt me best frustrerend idd.

Spark, sterkte! Houd je taai!

Op naar een verjaardag, fijne zondag allen idd! :W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122983664
Sterkte Spark, hoop dat je je snel weer beter voelt :*
pi_122990248
Spark, sterkte meid.

Pessie, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Nog eventjes :*

Ik denk dat ik ook zo maar eens mijn krukje erbij ga pakken,maar dan voor de douche. Ik wil zo graag ff douchen, maar kan amper op mijn benen staan. Thanks dus voor het idee, was ik ff niet opgekomen.
pi_122991509
Wat een nare dingen hier weer op het forum het heerst wel
@ sparkling gewoon rustig aan doen,terugtrekken is vaak het beste even op adem komen.
Hier is ze weer lekker vrolijk
Vandaag de woonkamer nog eens op zijn kop
Alles verplaatsen en ruimte maken.
Aquarium binnen een uur al verkocht zodat ik meer ruimte heb.
De box die een forumlid gegeven heeft staat nu op zijn plek gelukkig, maar ondertussen de hele dag al bezig hier
pi_122992795
Klinkt goed asfalt ^O^
pi_122993940
Lijkt wel of ik nesteldrang krijg hahaha
Wil gewoon alles klaar hebben nu
pi_122999121
Pfff, rot zwangerschapsdementie. Morgenochtend gaan we in ondertrouw en ik realiseer me nu ineens dat we nog geen kopie legitimatie van mijn getuige hebben :( Lekker op tijd ook weer!
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 februari 2013 @ 20:28:12 #166
259886 pessie
pi_123003981
Asfalt lekker aan het nestelen ^O^

Spirit, d a t is idd een beetje onhandig. Wonen je getuigen in de buurt?
  zondag 17 februari 2013 @ 20:29:47 #167
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123004073
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff, rot zwangerschapsdementie. Morgenochtend gaan we in ondertrouw en ik realiseer me nu ineens dat we nog geen kopie legitimatie van mijn getuige hebben :( Lekker op tijd ook weer!
Trouw je in dezelfde plaats als dat je nu in ondertrouw gaat?
Anders heb je dat niet nodig namelijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123005998
Gelukkig woont ze in de buurt ja, dus net haar paspoort even opgehaald :)
Ook weer opgelost!! Maar pfff, dat zou me "vroeger" echt nooit gebeurd zijn ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_123006400
Poeh Spirit das schrikken! Is het zo opgelost?
Ga je nog wat leuks doen daarna?

Morgen moet ik bellen voor een afspraak bij de gyn. Hoop dat ze snel een plekje voor me hebben! Vrijdag alweer 40 weken namelijk :o 's Middags voor de laatste keer naar de vk. Ik heb inmiddels begrepen dat ze na de bevalling nog een paar keer langskomen, vind ik wel fijn. :)
pi_123007366
Beterschap voor alle zieken!

Spark, sterkte en neem je tijd :*

Asfalt, klinkt goed!

Hier lekker vegetarische sushi gegeten, ben dol op Japans! Begin nu echt een buikje te krijgen, al is het nog steeds een zwanger-of-dik twijfelgeval, behalve als je me kent :). Woensdag naar de 9 maanden beurs, wie gaat er nog meer?
Home is where the O+ is...
pi_123007901
[Egopost]

Ik heb echt de aller aller aller aller aller liefste mamma van de wereld O+
Vandaag getrakteerd op een netalsof Beatles concert in de Doelen (Rotterdam)
Ik ben al vanaf mini afaaan fan :D

Daarna de winkels in gedoken en aaaaaaaaaalemaal leuke positiekleding gekregen.
Donkergroene ribbroek en oranje achtig bloesje (samen geen gezicht :D) Van de C&A
Mooie spijkerbroek lichtgroene broek en KNAL roze shirt van de H&M

Zoooo blij! O+

[/egopost]

Beterschapjes aan alle zieken :* Ziek zijn is sowieso niet heel erg leuk, laat staan als je zwanger bent.
  zondag 17 februari 2013 @ 21:40:52 #172
259886 pessie
pi_123008892
Hilz heerlijk zon trakteer mama O+ geniet ervan.

Fieder, hoop voor je dat ze snel een plekje hebben. Je kunt idd elk moment bevallen.
  zondag 17 februari 2013 @ 21:56:14 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123009794
Spark, sterkte :*

:* voor de zieken. Als zwangere mag je maar heel weinig hebben inderdaad. Heb in de kerstvakantie ook 2 weken met dichte oren en oorpijn rondgelopen terwijl ik niet meer kon slapen omdat ik amper adem kon halen.

Mijn traktatie voor M om te trakteren op het kdv is mislukt :(
pi_123011268
Ah nee kyara, wat is er misgegaan?
pi_123011325
Hilz, tof!

Kyara, wat balen :(. Wat ging er mis?
Home is where the O+ is...
  zondag 17 februari 2013 @ 22:22:15 #176
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123011407
Net half bijgelezen na een heerlijk ontspannen weekendje center parcs.
Mini was behoorlijk druk afgelopen weekend, die wist niet waar die moest kruipen in mijn buik toen (8> en ik in het bubbelbad zaten. Dus wat doe je dan als baby, kruip je toch helemaal naar boven tegen de ribben van je moeder aan :P . Niet echt fijn, maar gaat vanzelf weer over.

Nog geen nieuwe baby's geboren afgelopen weekend?

Kyara sneu dat je traktatie mislukt is ... :(

Veel plezier morgenochtend met de ondertrouw Spirit ^) !

HIlzillah helemaal geslaagd voor positiekleding :) !

Cwen: vrijdag ga ik met manlief naar de 9 maandenbeurs

Aan alle zieken, heel veel beterschap.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123013908
Ik ben helemaal gelukkig met mijn kleertjes!

wat is et mis gegaan kyara?
pi_123020247
Meld!
Hopelijk besluit de kleine dame niet vandaag overdag te komen, de enige dag deze week dat M. Niet in de buurt werkt...

Balen Kyara, hopelijk volgende week maandag meer geluk!
pi_123020261
Knietjes bij elkaar dus Klums!

Ik zou vandaag 37 weken zwanger zijn. Raar idee.

Traktatie was mislukt door water bij de chocolade. Volgende week beter idd.
pi_123020563
11e week vandaag O+ donderdag termijnecho, ben benieuwd of de datum nog verzet wordt
pi_123020637
overigens merk ik dat mijn buik echt sneller opzwelt dan bij Lex. Ik voel mijn baarmoeder echt al flink hoog zitten..
  maandag 18 februari 2013 @ 08:11:48 #182
381212 Gulara
From the future
pi_123020667
Mandy lekker bubbelen, klinkt fijn.

Stond hier iets over babykleertjes :') |:( maar het zijn kleren voor jezelf zie ik. Slecht gelezen van mij. 8)7 :@ Maar fijne positiekleding zijn altijd leuk! *O*

Klumsy succes met de knieën bij elkaar houden. En anders op tijd je (8> bellen. Heb je iemand achter de hand om je op te vangen?

Kyara, ik las het van je traktatie. Vervelend zeg. Je hebt het vast al druk genoeg zonder chocoladeperikelen. Maar gewoon lekker volgende week een "Yeah een soepstengeltraktatie om op te kauwen, want mijn zusjes komen -bijna- thuis samen met mij de boel verbouwen!" ^O^

Ik ben ziekig vandaag. Heb de hele middag liggen slapen. Niks wat er uitspringt qua klachten, maar gewoon blegh. Het is ook enorm rotweer en het regent al de hele dag, volgens mij krijg ik daar hoofdpijn van. Nou ja, morgen hopelijk weer beter (ik dan, het blijft nog dágen regenen volgens de voorspelling -O- ).

[ Bericht 26% gewijzigd door Gulara op 18-02-2013 08:37:22 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 08:13:13 #183
381212 Gulara
From the future
pi_123020677
Oh ik typ behoorlijk langzaam.

11 weken Kleurdoos! *O*

Ik kon in het buikentopic nou nog niet meteen zien waar die baby moest zitten. Is er inmiddels al veel verschil te zien?
  maandag 18 februari 2013 @ 08:25:39 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123020772
Goedemorgen!

Feli KD met de 11 weken! :Y

Hilzillah nieuwe kleertjes *O* Leuk is dat!

Kyara, balen van de traktatie. Heb je het nog weten te redden?

Gulara, beterschap!

Onze woonkamer ligt in puin. Morgen komt de nieuwe Lundia-kast, dus het dressoir wat er stond is naar boven versleept, maar de helft van de inhoud moet beneden blijven (cd's / dvd's enzo) en nouja, bende :').

En dan kunnen we de boeken uit de kast op de kinderkamer to be gaan verplaatsen naar beneden en kunnen we verder gaan inrichten :).

Minder fijn: vierde nacht op rij echt bizar slecht geslapen, dus ik zit met heeeeeeeeeeeeele kleine oogjes op kantoor ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123020820
KD 11 weken! *O* Je datum was na de 1e (of eigenlijk 2e) echo al een keer verzet, toch? Ben benieuwd!
Succes vandaag XM :* Hopelijk geen enorm lange dag werken vandaag.. Wel lekker dat jullie zo aan het rommelen zijn.
Hill heeft positiekleding *O* Laat je maar lekker verwennen door je mams!
Kyara, vervelend van de traktatie..kan gebeuren, maar leuk is anders.
Beterschap Gulara!
  maandag 18 februari 2013 @ 08:46:53 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123021013
Goeiemorgen!

Iets beter geslapen vannacht, wel nog steeds superverkouden... beterschap voor alle zieken!

Kyara, t wordt je vast vergeven maar balen dat die traktatie mislukt is! En idd gek idee dat je nu meldplicht zou hebben!

XM, succes vandaag!
pi_123021030
Wat een boel zieken idd zeg! :o

Ik heb zojuist aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger ben *O* Hij reageerde erg goed, zei uit zichzelf dat het geen consequenties zou hebben voor m'n contract en dat hij blij was dat ik zo open erin ben *O* opluchting!
  maandag 18 februari 2013 @ 09:11:20 #188
259886 pessie
pi_123021317
Blokje dat is fijn!

Klumsy, eerste kids doen er toch wel iets langer over om te komen gelukkig. Is meer kijken hoe lang de ks dan uitgesteld kan worden denk ik? Lekker laatste weekend zonder kind gehad?

Kyara, dat is prut :* en wellicht deze week je meisjes naar huis *O*

Niet heel denderend geslapen, kan ik alvast wennen :P . Veel gezeur in mn buik en rug helaas. Vk belt straks nog even, ze heeft gisteren de controles ook even gedaan zodat ik vandaag niet met peuter naar de praktijk moet, het is vakantie dus geen peuterspeelzaal. En vanmiddag dus groei echo.
  maandag 18 februari 2013 @ 09:13:59 #189
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123021356
Pessie, succes vanmiddag!

Enne, het is niet Klumsy's 1e, maar haar derde kindje. :*
A grand adventure has begun.
pi_123021390
Kyara wat moet dat gek zijn, dat je nu meldplicht zou hebben. Balen van je traktatie :{
Ik hoop keihard dat je meisjes dit weekend thuis zijn.

Klums zo eigenwijs zal je dame toch niet zijn :+

KD *O*

Blokje, super zeg! *O*

Pessie succes bij de groeiecho.

Ik kan vanmiddag al bij de gyn terecht :o mn vragenlijst ligt klaar
pi_123021411
Fieder wat fijn, zo snel! Succes vanmiddag! En wel handig, een vragenlijstje :D

Pessie, succes bij de groeiecho!
pi_123021427
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:30 schreef Blokje. het volgende:
KD 11 weken! *O* Je datum was na de 1e (of eigenlijk 2e) echo al een keer verzet, toch? Ben benieuwd!
Succes vandaag XM :* Hopelijk geen enorm lange dag werken vandaag.. Wel lekker dat jullie zo aan het rommelen zijn.
Hill heeft positiekleding *O* Laat je maar lekker verwennen door je mams!
Kyara, vervelend van de traktatie..kan gebeuren, maar leuk is anders.
Beterschap Gulara!
ja maar ik krijg de termijnecho nog, datum is voor de termijnecho nog niet goed te bepalen, kan zelfs een volledige week schelen
pi_123021439
Enne 11e week he, dus 10 weken ;)
  maandag 18 februari 2013 @ 09:21:24 #194
259886 pessie
pi_123021465
quote:
Op maandag 18 februari 2013 09:13 schreef Keshet het volgende:
Pessie, succes vanmiddag!

Enne, het is niet Klumsy's 1e, maar haar derde kindje. :*
Is ook zo. Maar ik weet niet zo goed wat de invloed is van het verschil tussen heel vroeg en a terme ontsluiting.
pi_123021507
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Enne 11e week he, dus 10 weken ;)
Argh :+
Ooit komt het goed. Hoop ik.
  maandag 18 februari 2013 @ 09:32:00 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123021630
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:48 schreef Blokje. het volgende:
Wat een boel zieken idd zeg! :o

Ik heb zojuist aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger ben *O* Hij reageerde erg goed, zei uit zichzelf dat het geen consequenties zou hebben voor m'n contract en dat hij blij was dat ik zo open erin ben *O* opluchting!
Wat fijn!!

Pessie, hopelijk een mooie echo vanmiddag, en daarna gauw je kindje! O+
pi_123022417
Samenvatting: veel gelezen, bijna alles weer vergeten.

Beterschap voor de zieken! :*

Bij mij scheelde trouwens de eerste echo ook exact een week met de termijnecho.
De eerste echo was ook uitwendig erg duidelijk en ik hoorde het hartje super goed.
En dat is bij 6w5d over het algemeen nog niet zo (heb geen overgewicht maar ook niet superslank), dus dacht al dat ik verder was.

Pessie succes vandaag!!
Hopen op een goede echo! Lang gaat het zeker niet meer duren, dus nog even volhouden :*
pi_123022463
geen idee of daar verschil in zit...
Bij Roan begon het met een beetje vage rugpijn, spontaan breken vliezen en binnen 2 uur was hij geboren.. had toen ik in het ziekenhuis kwam ook al 4 cm ontsluiting...

Geen idee hoe het dit keer zal gaan, maar verwacht niet dat ze komt vandaag.
Hoop eigenlijk dat ze zich gewoon aan de geplande datum gaat houden, een geplande kz lijkt me iets rustiger dan een spoedkz... en voor die elke dagen eerder hoeft het dan ook niet, dan had ze vorige week maar moeten komen :P
pi_123022520
Wij krijgen vandaag weer een makelaar op bezoek, horen we wat ons huis zou kunnen opleveren. En wat ze verwacht dat hij doet qua verkooptermijn. (3 jaar geleden volledig gerenoveerd van binnen)
Daarna maar eens nadenken deze week wat we doen, en nog eens bij het andere huis kijken.

Waarom worden we ook net NU verliefd op een ander huis?! :+
pi_123022821
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:18 schreef covie het volgende:
Wij krijgen vandaag weer een makelaar op bezoek, horen we wat ons huis zou kunnen opleveren. En wat ze verwacht dat hij doet qua verkooptermijn. (3 jaar geleden volledig gerenoveerd van binnen)
Daarna maar eens nadenken deze week wat we doen, en nog eens bij het andere huis kijken.

Waarom worden we ook net NU verliefd op een ander huis?! :+
Ohh hou op, schei uit. Hier ook ons droomhuis gevonden terwijl we niet aan het zoeken zijn. Maar nu is om zoveel redenen zoooo níet de tijd ons huidige huis te verkopen en 235 km verderop te gaan wonen, zeg maar :') ;(

Ontopic: heeft Fieder zich al gemeld vandaag?

Gaviscon werkt beter dan Rennies, ik ben er content mee. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')