Trouw je in dezelfde plaats als dat je nu in ondertrouw gaat?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff, rot zwangerschapsdementie. Morgenochtend gaan we in ondertrouw en ik realiseer me nu ineens dat we nog geen kopie legitimatie van mijn getuige hebbenLekker op tijd ook weer!
ja maar ik krijg de termijnecho nog, datum is voor de termijnecho nog niet goed te bepalen, kan zelfs een volledige week schelenquote:Op maandag 18 februari 2013 08:30 schreef Blokje. het volgende:
KD 11 weken!Je datum was na de 1e (of eigenlijk 2e) echo al een keer verzet, toch? Ben benieuwd!
Succes vandaag XMHopelijk geen enorm lange dag werken vandaag.. Wel lekker dat jullie zo aan het rommelen zijn.
Hill heeft positiekledingLaat je maar lekker verwennen door je mams!
Kyara, vervelend van de traktatie..kan gebeuren, maar leuk is anders.
Beterschap Gulara!
Is ook zo. Maar ik weet niet zo goed wat de invloed is van het verschil tussen heel vroeg en a terme ontsluiting.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:13 schreef Keshet het volgende:
Pessie, succes vanmiddag!
Enne, het is niet Klumsy's 1e, maar haar derde kindje.
Wat fijn!!quote:Op maandag 18 februari 2013 08:48 schreef Blokje. het volgende:
Wat een boel zieken idd zeg!
Ik heb zojuist aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger benHij reageerde erg goed, zei uit zichzelf dat het geen consequenties zou hebben voor m'n contract en dat hij blij was dat ik zo open erin ben
opluchting!
Ohh hou op, schei uit. Hier ook ons droomhuis gevonden terwijl we niet aan het zoeken zijn. Maar nu is om zoveel redenen zoooo níet de tijd ons huidige huis te verkopen en 235 km verderop te gaan wonen, zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2013 10:18 schreef covie het volgende:
Wij krijgen vandaag weer een makelaar op bezoek, horen we wat ons huis zou kunnen opleveren. En wat ze verwacht dat hij doet qua verkooptermijn. (3 jaar geleden volledig gerenoveerd van binnen)
Daarna maar eens nadenken deze week wat we doen, en nog eens bij het andere huis kijken.
Waarom worden we ook net NU verliefd op een ander huis?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |