abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2013 @ 22:22:15 #176
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123011407
Net half bijgelezen na een heerlijk ontspannen weekendje center parcs.
Mini was behoorlijk druk afgelopen weekend, die wist niet waar die moest kruipen in mijn buik toen (8> en ik in het bubbelbad zaten. Dus wat doe je dan als baby, kruip je toch helemaal naar boven tegen de ribben van je moeder aan :P . Niet echt fijn, maar gaat vanzelf weer over.

Nog geen nieuwe baby's geboren afgelopen weekend?

Kyara sneu dat je traktatie mislukt is ... :(

Veel plezier morgenochtend met de ondertrouw Spirit ^) !

HIlzillah helemaal geslaagd voor positiekleding :) !

Cwen: vrijdag ga ik met manlief naar de 9 maandenbeurs

Aan alle zieken, heel veel beterschap.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123013908
Ik ben helemaal gelukkig met mijn kleertjes!

wat is et mis gegaan kyara?
pi_123020247
Meld!
Hopelijk besluit de kleine dame niet vandaag overdag te komen, de enige dag deze week dat M. Niet in de buurt werkt...

Balen Kyara, hopelijk volgende week maandag meer geluk!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_123020261
Knietjes bij elkaar dus Klums!

Ik zou vandaag 37 weken zwanger zijn. Raar idee.

Traktatie was mislukt door water bij de chocolade. Volgende week beter idd.
pi_123020563
11e week vandaag O+ donderdag termijnecho, ben benieuwd of de datum nog verzet wordt
pi_123020637
overigens merk ik dat mijn buik echt sneller opzwelt dan bij Lex. Ik voel mijn baarmoeder echt al flink hoog zitten..
  maandag 18 februari 2013 @ 08:11:48 #182
381212 Gulara
From the future
pi_123020667
Mandy lekker bubbelen, klinkt fijn.

Stond hier iets over babykleertjes :') |:( maar het zijn kleren voor jezelf zie ik. Slecht gelezen van mij. 8)7 :@ Maar fijne positiekleding zijn altijd leuk! *O*

Klumsy succes met de knieën bij elkaar houden. En anders op tijd je (8> bellen. Heb je iemand achter de hand om je op te vangen?

Kyara, ik las het van je traktatie. Vervelend zeg. Je hebt het vast al druk genoeg zonder chocoladeperikelen. Maar gewoon lekker volgende week een "Yeah een soepstengeltraktatie om op te kauwen, want mijn zusjes komen -bijna- thuis samen met mij de boel verbouwen!" ^O^

Ik ben ziekig vandaag. Heb de hele middag liggen slapen. Niks wat er uitspringt qua klachten, maar gewoon blegh. Het is ook enorm rotweer en het regent al de hele dag, volgens mij krijg ik daar hoofdpijn van. Nou ja, morgen hopelijk weer beter (ik dan, het blijft nog dágen regenen volgens de voorspelling -O- ).

[ Bericht 26% gewijzigd door Gulara op 18-02-2013 08:37:22 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 08:13:13 #183
381212 Gulara
From the future
pi_123020677
Oh ik typ behoorlijk langzaam.

11 weken Kleurdoos! *O*

Ik kon in het buikentopic nou nog niet meteen zien waar die baby moest zitten. Is er inmiddels al veel verschil te zien?
  maandag 18 februari 2013 @ 08:25:39 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123020772
Goedemorgen!

Feli KD met de 11 weken! :Y

Hilzillah nieuwe kleertjes *O* Leuk is dat!

Kyara, balen van de traktatie. Heb je het nog weten te redden?

Gulara, beterschap!

Onze woonkamer ligt in puin. Morgen komt de nieuwe Lundia-kast, dus het dressoir wat er stond is naar boven versleept, maar de helft van de inhoud moet beneden blijven (cd's / dvd's enzo) en nouja, bende :').

En dan kunnen we de boeken uit de kast op de kinderkamer to be gaan verplaatsen naar beneden en kunnen we verder gaan inrichten :).

Minder fijn: vierde nacht op rij echt bizar slecht geslapen, dus ik zit met heeeeeeeeeeeeele kleine oogjes op kantoor ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123020820
KD 11 weken! *O* Je datum was na de 1e (of eigenlijk 2e) echo al een keer verzet, toch? Ben benieuwd!
Succes vandaag XM :* Hopelijk geen enorm lange dag werken vandaag.. Wel lekker dat jullie zo aan het rommelen zijn.
Hill heeft positiekleding *O* Laat je maar lekker verwennen door je mams!
Kyara, vervelend van de traktatie..kan gebeuren, maar leuk is anders.
Beterschap Gulara!
  maandag 18 februari 2013 @ 08:46:53 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123021013
Goeiemorgen!

Iets beter geslapen vannacht, wel nog steeds superverkouden... beterschap voor alle zieken!

Kyara, t wordt je vast vergeven maar balen dat die traktatie mislukt is! En idd gek idee dat je nu meldplicht zou hebben!

XM, succes vandaag!
pi_123021030
Wat een boel zieken idd zeg! :o

Ik heb zojuist aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger ben *O* Hij reageerde erg goed, zei uit zichzelf dat het geen consequenties zou hebben voor m'n contract en dat hij blij was dat ik zo open erin ben *O* opluchting!
  maandag 18 februari 2013 @ 09:11:20 #188
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123021317
Blokje dat is fijn!

Klumsy, eerste kids doen er toch wel iets langer over om te komen gelukkig. Is meer kijken hoe lang de ks dan uitgesteld kan worden denk ik? Lekker laatste weekend zonder kind gehad?

Kyara, dat is prut :* en wellicht deze week je meisjes naar huis *O*

Niet heel denderend geslapen, kan ik alvast wennen :P . Veel gezeur in mn buik en rug helaas. Vk belt straks nog even, ze heeft gisteren de controles ook even gedaan zodat ik vandaag niet met peuter naar de praktijk moet, het is vakantie dus geen peuterspeelzaal. En vanmiddag dus groei echo.
  maandag 18 februari 2013 @ 09:13:59 #189
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123021356
Pessie, succes vanmiddag!

Enne, het is niet Klumsy's 1e, maar haar derde kindje. :*
A grand adventure has begun.
pi_123021390
Kyara wat moet dat gek zijn, dat je nu meldplicht zou hebben. Balen van je traktatie :{
Ik hoop keihard dat je meisjes dit weekend thuis zijn.

Klums zo eigenwijs zal je dame toch niet zijn :+

KD *O*

Blokje, super zeg! *O*

Pessie succes bij de groeiecho.

Ik kan vanmiddag al bij de gyn terecht :o mn vragenlijst ligt klaar
pi_123021411
Fieder wat fijn, zo snel! Succes vanmiddag! En wel handig, een vragenlijstje :D

Pessie, succes bij de groeiecho!
pi_123021427
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:30 schreef Blokje. het volgende:
KD 11 weken! *O* Je datum was na de 1e (of eigenlijk 2e) echo al een keer verzet, toch? Ben benieuwd!
Succes vandaag XM :* Hopelijk geen enorm lange dag werken vandaag.. Wel lekker dat jullie zo aan het rommelen zijn.
Hill heeft positiekleding *O* Laat je maar lekker verwennen door je mams!
Kyara, vervelend van de traktatie..kan gebeuren, maar leuk is anders.
Beterschap Gulara!
ja maar ik krijg de termijnecho nog, datum is voor de termijnecho nog niet goed te bepalen, kan zelfs een volledige week schelen
pi_123021439
Enne 11e week he, dus 10 weken ;)
  maandag 18 februari 2013 @ 09:21:24 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123021465
quote:
Op maandag 18 februari 2013 09:13 schreef Keshet het volgende:
Pessie, succes vanmiddag!

Enne, het is niet Klumsy's 1e, maar haar derde kindje. :*
Is ook zo. Maar ik weet niet zo goed wat de invloed is van het verschil tussen heel vroeg en a terme ontsluiting.
pi_123021507
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Enne 11e week he, dus 10 weken ;)
Argh :+
Ooit komt het goed. Hoop ik.
  maandag 18 februari 2013 @ 09:32:00 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123021630
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:48 schreef Blokje. het volgende:
Wat een boel zieken idd zeg! :o

Ik heb zojuist aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger ben *O* Hij reageerde erg goed, zei uit zichzelf dat het geen consequenties zou hebben voor m'n contract en dat hij blij was dat ik zo open erin ben *O* opluchting!
Wat fijn!!

Pessie, hopelijk een mooie echo vanmiddag, en daarna gauw je kindje! O+
pi_123022417
Samenvatting: veel gelezen, bijna alles weer vergeten.

Beterschap voor de zieken! :*

Bij mij scheelde trouwens de eerste echo ook exact een week met de termijnecho.
De eerste echo was ook uitwendig erg duidelijk en ik hoorde het hartje super goed.
En dat is bij 6w5d over het algemeen nog niet zo (heb geen overgewicht maar ook niet superslank), dus dacht al dat ik verder was.

Pessie succes vandaag!!
Hopen op een goede echo! Lang gaat het zeker niet meer duren, dus nog even volhouden :*
pi_123022463
geen idee of daar verschil in zit...
Bij Roan begon het met een beetje vage rugpijn, spontaan breken vliezen en binnen 2 uur was hij geboren.. had toen ik in het ziekenhuis kwam ook al 4 cm ontsluiting...

Geen idee hoe het dit keer zal gaan, maar verwacht niet dat ze komt vandaag.
Hoop eigenlijk dat ze zich gewoon aan de geplande datum gaat houden, een geplande kz lijkt me iets rustiger dan een spoedkz... en voor die elke dagen eerder hoeft het dan ook niet, dan had ze vorige week maar moeten komen :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_123022520
Wij krijgen vandaag weer een makelaar op bezoek, horen we wat ons huis zou kunnen opleveren. En wat ze verwacht dat hij doet qua verkooptermijn. (3 jaar geleden volledig gerenoveerd van binnen)
Daarna maar eens nadenken deze week wat we doen, en nog eens bij het andere huis kijken.

Waarom worden we ook net NU verliefd op een ander huis?! :+
pi_123022821
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:18 schreef covie het volgende:
Wij krijgen vandaag weer een makelaar op bezoek, horen we wat ons huis zou kunnen opleveren. En wat ze verwacht dat hij doet qua verkooptermijn. (3 jaar geleden volledig gerenoveerd van binnen)
Daarna maar eens nadenken deze week wat we doen, en nog eens bij het andere huis kijken.

Waarom worden we ook net NU verliefd op een ander huis?! :+
Ohh hou op, schei uit. Hier ook ons droomhuis gevonden terwijl we niet aan het zoeken zijn. Maar nu is om zoveel redenen zoooo níet de tijd ons huidige huis te verkopen en 235 km verderop te gaan wonen, zeg maar :') ;(

Ontopic: heeft Fieder zich al gemeld vandaag?

Gaviscon werkt beter dan Rennies, ik ben er content mee. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')