Antibiotica. Niets aan het handje nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef Fieder het volgende:
Wolk jeetje dat is schrikken! Zeker omdat het vorige keer mee leek te vallen. Ze gaan je goed in de gaten houden iig.
Ik ben net teruggebeld over een urinekweek, er is gbs aangetroffen. De vk belt me zo terug. Iemand hier ervaring mee? Wat kan ik nu verwachten?
Ja oké, ziekmelden danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Spirit82 het volgende:
Lijkt me niet dat ze nu met verlof moet, dan snijdt ze zich aardig in de vingersZiekmelden zou natuurlijk kunnen als dat beter is voor de kleine, maar je verlof aanpassen wegens een onvoorziene situatie lijkt me onzinnig.
Ja dat is ook jammer natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Fieder het volgende:
Nou ik heb met de vk gesproken over de gbs besmetting. Heb inmiddels een ab kuur gekregen. Ik word overgedragen aan de gynaecoloog, moet maandag bellen voor een afspraak. Een flinke teleurstelling, maar het moet nou eenmaal.
En dan idd bevallen aan een infuus.
Ik baal er flink van, de hele zwangerschap was alles goed en nu met 39 weken opeens toch.![]()
Vind het best wel eng allemaal.
Ja je wilt liever dat alles volgens het boekje verloopt natuurlijk, maar het komt vast helemaal goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:40 schreef Fieder het volgende:
Ja dat wel Lot, dus dat scheelt iig.Maar had liever de vk gehad.
Ik ben wel blij dat ik het toch nog een keer heb laten testen. Want rond de 23 weken was alles goed en dan word je in principe niet verder onderzocht.
Ik hoop gewoon dat die kuur nu en het infuus bij bevalling gaan helpen.
Ah bedankt nog iets voor mn vragenlijstje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:56 schreef danic het volgende:
Waarschijnlijk moeten jullie (en wij straks ook) 24 uur blijven ter observatie.
Als zillah even bevalt ben ik er klaar voor hoor! Wil alleen zo graag nog bovenaan staan. Wordt een beetje simpel van de babytas die al 19 dagen staat te wachten op de commode totdat beeb er is. Wil het zo graag alle kleertjes aantrekken die ik hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Kyara het volgende:
ik vind het eigenlijk wel tijd voor verse babies!
Hoe tof is dat!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:15 schreef klumsy het volgende:
Meld
Eens kijken wat we vandaag gaan doen, shoppen zou ik best zin in hebben, maar dat gaat het niet meer worden... Misschien even ergens lekker gaan lunchen met z'n tweetjes
En zorgen dat het huis helemaal aan kant is, want volgend weekend zijn we gewoon ineens met z'n 3en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er GBS in je urine wordt gevonden betekent het dat de bacterie zich dusdanig agressief verspreid heeft dat deze zelfs een urineweginfectie veroorzaakt heeft. De kans op besmetting voor de baby is dan ook het grootst. Hoewel die kans nog steeds erg klein is, het is wel een gevaarlijke bacterie voor je baby dus wel belangrijk dat hij behandelt wordt, en heel goed van je dat je het nog eens na hebt laten kijken.:)
Nou, inderdaad!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:21 schreef klumsy het volgende:
Ja![]()
Kan me er nog steeds niks bij voorstellen... dat zwanger zijn ken ik nu onderhand wel,
maar kan me er gewoon geen voorstelling van maken hoe het straks zal zijn met z'n 3en!
Heb nog steeds het gevoel dat ik straks naar het ziekenhuis ga, een kz krijg en dan weer met lege handen naar buiten ga, gewoon omdat ik dat gevoel ken...
Hoe bijzonder zal dat straks ineens voelen als blijkt dat dat niet zo zal zijn
+1!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:21 schreef klumsy het volgende:
Kan me er nog steeds niks bij voorstellen... dat zwanger zijn ken ik nu onderhand wel,
maar kan me er gewoon geen voorstelling van maken hoe het straks zal zijn met z'n 3en!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naar huis met ledikant, commode, plankje en nog een keurig pocketveringmatrasje achterin.
Wahhaha ik kom niet meer bij. Dit is hier thuis ons stopwoordje.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naar huis met ledikant, commode, plankje en nog een keurig pocketveringmatrasje achterin.
Wordt sinds kort afgeraden :quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:39 schreef L0t.. het volgende:
Je mag tijdens je zwangerschap gewoon 4xdgs 1000 mg paracetamol.
Zaterdag, schmaterdag. Ik snap je bezwaar, maar dan mag je ze ook gewoon bellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef Fieder het volgende:
Leuk Piekie![]()
Gulara dat zou mooi zijningedaald en vast!
Ik heb trouwens al de hele dag een raar gevoel in mn buik. Hij voelt beurs, alsof het vanbinnen geschaafd is ofzo, kan het moeilijk uitleggen. Heel strak en gevoelig van binnen. Het zijn geen harde buiken iig.
Ik dacht om toch maar even te bellen straks, maar het is zaterdag.
Nouja, dan houdt het qua pijnstilling dus gewoon helemaal op tijdens je zwangerschap.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:02 schreef Spewey het volgende:
[..]
Wordt sinds kort afgeraden :
Geen paracetamol tijdens zwangerschap
Dat klinkt hoopgevend..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:51 schreef bellelena het volgende:
Au Gulara! Ik heb zoiets van de week ook twee keer gehad, bij het gaan zitten op het toilet. Ik moest echt halverwege in de lucht stilhouden om millimeter voor millimeter verder te zakken.
Xcuz_Mefoto's! Ben super nieuwsgierig!
Babbel, ik ben nooit ziek, maar van de week ineens sinds jaren de griep opgepiktOok met keelpijn en hoesten. De eerste dag hoefde ik niet veel te hoesten, tweede dag iets meer, de derde dag een hele berg en vandaag, de vierde dag is het enorm aan het zakken! Ik heb thee met honing gedronken en af en toe een honingdropje. En verder veel water en 's avonds groentesoep.
En volgens mij heb ik zojuist een jommensnaam bedacht/gevondenMijn lief laat hem nog even bezinken, maar wat mij betreft een hele serieuze kanshebber, en (bijna?) net zo mooi als de meisjesnaam die we hebben
Wat is eruit begreep, ontwikkelen de geslachtsorganen van een meisje zich pas tijdens de puberteit. En hebben ze bij dit -recente- onderzoek alleen nog kunnen kijken wat het gevolg bij jongetjes is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef danic het volgende:
Dus gebruiken met mate en als je een meisje krijgt zijn er geen risico's?![]()
Heb ze nog niet ingenomen, maar lig nu al 3 dagen ziek op bed, dus wellicht toch maar doen.
als het klaar is, zal het ze zeker posten!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:50 schreef Juud79 het volgende:
Foto's willen we zien Kyara!![]()
Nou ja, ik dan....in ieder geval.
Volgens mij kan dat geen kwaad. als je het maandag nog hebt zou ik wel even je ha bellen. Er gaan helaas rotvirussen rond momenteelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef danic het volgende:
Even een vraag, ik weet dat ziek zijn op zich geen kwaad kan voor een ongeboren kindje, hij/zij krijgt wel alles wat hij nodig heeft. Maar hoe zit dqt met verhoging/koorts bij de moeder? Moet ik daar wat mee? Ik ben nooit ziek, maar lig nu al 3 dagen op bed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |