Hey, ik moet heel even het beeld bijstellen dat mijn gyn zich heeft gedragen als een hork

Ik vond haar hele houding juist superfijn, heel realistisch.. Natuurlijk heeft ze goed naar de echo gekeken, maar je zag de knipper gewoon niet.. Ik ben er ook van overtuigd dat ik niet meer gerust was gesteld als ik wel een inieminie knipper had gezien als zij helemaal had ingezoomd. Als het zo klein is, zegt het toch niet zoveel.. De duidelijke knipper die ik in de beschrijving van anderen terug zie komen had ik gewoon niet, maar daar kon de gyn niets aan doen..
Toen ik daar binnenliep was ik ervan overtuigd dat de echo één grote chaos zou zijn en dat ze me ging vertellen dat ik een miskraam kreeg.. Dit is niet gebeurd en de bloedingen zijn dus waarschijnlijk nog niets belangrijks en daar hoef ik me dan ook geen zorgen om te maken. Ze gaf duidelijk aan dat ik echt veel bloed moet verliezen en dit gepaard moet gaan met krampen voor een miskraam.. Zodra ik dit heb, moet ik weer langskomen.. En anders 'pas' de 26ste.. Natuurlijk duurt dit nog lang, maar ik vind dit helemaal niet erg.. Ik was echt zo verschrikkelijk zenuwachtig voor deze echo, dat ik echt wil dat de volgende echo echt duidelijkheid gaat bieden.. En dat heb ik als ik over 11 dagen terugkom..
Oja, en ze heeft ook nog uitgelegd dat een mogelijke verklaring is dat mijn ei gewoon lang heeft gedaan over de innesteling, waardoor ik korter zwanger ben dan verwacht.. Dus ik moet gewoon afwachten, er zit niets anders op en ik ben daar op dit moment echt heel rustig onder.. Het moet gewoon goedkomen en als dat nu niet is, lukt het de derde keer wel.. Ik ben nu 2 keer zwanger geweest van 2 duidelijke eitjes, dan komt de derde keer ook wel
Bedankt voor alle superlieve reacties (ook de gyn-kritische)! Het doet me goed (en ik laat ze ook aan mijn vriend lezen, die vindt het ook fijn om jullie meningen te horen)..