Ben gisteren voor een CTG geweest ivm verminderd leven voelen (alles bleek goed gelukkig), op de echo bleek er niet veel vruchtwater meer te zijn, dus was het voorstel inleiden. Ik ben dan 40+6, en vind het wel mooi zo, dus daar ben ik in mee gegaan. Vandaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
zillah, succes morgen! Misschien dat ik het even gemist heb, is er een reden dat ze je nu al inleiden? Je bent nog niet heel lang overtijd toch?
Zeker wel, ik plan graag van te voren en heb graag controle, dus ik kan me hier goed in vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:07 schreef klumsy het volgende:
Zillah wat fijn! Een datum zal een hoop rust geven of niet?
Dan begint de teller opnieuwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:21 schreef Fieder het volgende:
Hier rommelt er niks meer helaas. Mijn ticker maakt me zenuwachtig "nog 3 dagen te gaan". JajaWat zou ie zeggen na mn ud?
Ik denk ook dat het komt omdat je nu een peuter hebt Pessie. Zeker als ze 's nachts gaan spoken, lijkt me heel zwaar. Misschien vanmiddag even lekker dutten?
Ik ben ook benieuwd naar Gulara, hoop dat alles in orde is.
Maar je hebt dan wel aangegeven dat het 's ochtends helemaal niet zo prima ging?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:15 schreef Gulara het volgende:
nieuwe babietjes deze week. Leuk!
Alles was prima bij de vk. Lief dat jullie er aan gedacht hebben.![]()
Bloeddruk ok, hartslag goed. Nog maar meer proberen te drinken tegen de hoofdpijn. Ik voelde me natuurlijk ook wel weer prima 's middags (heb ik meestal zo gauw ik een dokter oid bezoek, dan gaat het vaak weer beter en zit ik daar weer met praatjes.)
Nu net pizza op bij een vriend. Merk nu dat ik helemaal op ben. De krampen helpen ook niet echt mee.Er wordt nu een toetje voor me gemaakt. En daarna maar lekker naar huis en hopelijk vannacht lekker slapen.
Nee hoor ik denk van niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:16 schreef pessie het volgende:
Oeh gulara! Ben benieuwd of je me nog in gaat halen!
Nah, ze had mn vriend een berichtje gestuurd: "Wat fijn dat ik op facebook mag lezen dat je in ondertrouw bent gegaan" smiddags, omdat zijn getuige haar gefeliciteerd had. Dan denk ik: BEL DAN GEWOON, MENS. Je bent verdomme 60, geen 12. En vervolgens belt hij haar om de datum van partnerschap door te geven en is het gezeik alom dat hij haar dit niet heeft verteld. Ok, we hebben geen datum doorgegeven (ondertrouw vonden we niet nodig en partnerschap hebben we gisteren pas gepland). Dan denk ik: waar maak je je druk om!! Mijn ouders wisten ook niet dat we in ondertrouw gingen. Die zijn gistermiddag ons huis binnnengesneakt en hebben een bos bloemen neergelegd om ons te feliciteren. Zo kan het dus ook. Gewoon blij zijn voor iemand ipv je achtergesteld voelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:31 schreef L-E het volgende:
Ik las vervelende familiegedoetjes. Herkenbaar, niet met (schoon-)ouders maar met broers bijvoorbeeld. Kost soms wel energie
Spirit: je kan bepaalde mensen blokkeren op FB, nu lijkt me daar een mooi moment voor. Ik verwacht ook gezeur als wij sneaky trouwen, en toch doen we het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |