abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123060883
Zillah wat fijn! Een datum zal een hoop rust geven of niet?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_123060897
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
zillah, succes morgen! Misschien dat ik het even gemist heb, is er een reden dat ze je nu al inleiden? Je bent nog niet heel lang overtijd toch?
Ben gisteren voor een CTG geweest ivm verminderd leven voelen (alles bleek goed gelukkig), op de echo bleek er niet veel vruchtwater meer te zijn, dus was het voorstel inleiden. Ik ben dan 40+6, en vind het wel mooi zo, dus daar ben ik in mee gegaan. Vandaar :)
pi_123060908
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:07 schreef klumsy het volgende:
Zillah wat fijn! Een datum zal een hoop rust geven of niet?
Zeker wel, ik plan graag van te voren en heb graag controle, dus ik kan me hier goed in vinden :D
pi_123060983
In ieder geval 2 baby's daze week O+ en hoop voor Pessie dat er deze week ook een 3e komt!
pi_123060992
Ow en misschien ook wel Fieder! O+
  dinsdag 19 februari 2013 @ 08:20:18 #281
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123061013
Dank allemaal voor felicitaties en *O*
Het begint langzaam in te dalen....een compleet gezin straks, met een meisje en een jongen, wat een enorm groot geluk...nu nog even afbakken en gezond ter wereld brengen. O+

Ik hoop dat er weer baby's zullen verschijnen deze week, het is wel weer eens tijd he. ;)
pi_123061019
Juud een jongen! *G* Wat tof!

Zillah, lekker dat je nu een datum hebt. Deze week idd dus sowieso 2 baby's! O+
pi_123061044
Succes morgen zillah
Hier wakker worden na een onrustige nacht omdat ze telkens wakker was en sinds gisteren ineens vaker naar de wc
pi_123061137
Gefeliciteerd met het vooruitzicht van een zoon Juud! O+ Jongetjes zijn supertof, sowieso *O*

Zillah, een datum, wat fijn!

Ik las vervelende familiegedoetjes. Herkenbaar, niet met (schoon-)ouders maar met broers bijvoorbeeld. Kost soms wel energie :*

Spirit: je kan bepaalde mensen blokkeren op FB, nu lijkt me daar een mooi moment voor. Ik verwacht ook gezeur als wij sneaky trouwen, en toch doen we het. O+
pi_123061384
Zillah wat spannend! Dat is morgen?!? :o 2 baby's deze week ja! Minstens *O*
Pessie dan kan jij donderdag en dan ga ik vrijdag, goed? :+ (als je niet stiekem al gebaard hebt)

Ik ben misselijk :{ en het schiet steeds in mn lies, dan klap ik helemaal dubbel. Wegwezen kwaaltjes!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:08:35 #286
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123061643
Ik heb nog niet gebaard helaas. Peuter hoest en kon daardoor niet in slaap komen nadat hij zich vannacht wakker had gehoest :O . Ik verwacht et eigenlijk niet voor komend weekend.
Zillah, fijn dat je een datum hebt.

Ik kan me helemaal niet herinneren dat het einde me zo zwaar viel de vorige keer, ik heb gewoon echt geen zin en puf meer terwijl alles best heel goed gaat. Ik snap het ook echt niet van mezelf.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:09:19 #287
259886 pessie
pi_123061659
Fieder, misselijkheid is naar :* rommelt het bij jou nog?

Hoe was het bij de vk gulara?
pi_123061751
Misschien valt het ook wel zwaarder omdat je nu een peuter rond hebt lopen en de vorige keer niet?
Kan me goed voorstellen dat dat het allemaal een stuk zwaarder maakt, bij een eerste zwangerschap kan je doen wat je wil en wanneer je dat wil, met een kleine ben je toch verplicht een bepaald ritme te volgen
pi_123061923
Hier rommelt er niks meer helaas. Mijn ticker maakt me zenuwachtig "nog 3 dagen te gaan". Jaja :') Wat zou ie zeggen na mn ud?
Ik denk ook dat het komt omdat je nu een peuter hebt Pessie. Zeker als ze 's nachts gaan spoken, lijkt me heel zwaar. Misschien vanmiddag even lekker dutten?

Ik ben ook benieuwd naar Gulara, hoop dat alles in orde is.
pi_123062032
Juud! een jommetje O+
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:30:30 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123062101
Pessie, niet leuk als je het zwaar vindt terwijl alles misschien best goed gaat, maar inderdaad... vergelijken gaat in dit geval niet op he. Even volhouden nog maar :*

Fieder, 3 dagen nog!! Ja, en zo'n ud zegt niet zo vreselijk veel natuurlijk, maar het staat er wel!!! Ik zou daar ook de zenuwen van krijgen :D

En jemig, deze week sowieso 2, hopelijk 3, en misschien wel 4 (of 5) baby's! :o O+

Juud, tof, een broertje voor je dochter!! *O*
pi_123062692
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:21 schreef Fieder het volgende:
Hier rommelt er niks meer helaas. Mijn ticker maakt me zenuwachtig "nog 3 dagen te gaan". Jaja :') Wat zou ie zeggen na mn ud?
Ik denk ook dat het komt omdat je nu een peuter hebt Pessie. Zeker als ze 's nachts gaan spoken, lijkt me heel zwaar. Misschien vanmiddag even lekker dutten?

Ik ben ook benieuwd naar Gulara, hoop dat alles in orde is.
Dan begint de teller opnieuw >:) :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:59:24 #293
259886 pessie
pi_123062723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:58 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Dan begint de teller opnieuw >:) :P
Whaaa :o
pi_123063030
o|O :')
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:15:16 #295
381212 Gulara
From the future
pi_123063081
*O* nieuwe babietjes deze week. Leuk! O+

Alles was prima bij de vk. Lief dat jullie er aan gedacht hebben. :@
Bloeddruk ok, hartslag goed. Nog maar meer proberen te drinken tegen de hoofdpijn. Ik voelde me natuurlijk ook wel weer prima 's middags (heb ik meestal zo gauw ik een dokter oid bezoek, dan gaat het vaak weer beter en zit ik daar weer met praatjes. :') )
Nu net pizza op bij een vriend. Merk nu dat ik helemaal op ben. De krampen helpen ook niet echt mee. ;( Er wordt nu een toetje voor me gemaakt. En daarna maar lekker naar huis en hopelijk vannacht lekker slapen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:16:54 #296
259886 pessie
pi_123063124
Oeh gulara! Ben benieuwd of je me nog in gaat halen!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:23:30 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123063266
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:15 schreef Gulara het volgende:
*O* nieuwe babietjes deze week. Leuk! O+

Alles was prima bij de vk. Lief dat jullie er aan gedacht hebben. :@
Bloeddruk ok, hartslag goed. Nog maar meer proberen te drinken tegen de hoofdpijn. Ik voelde me natuurlijk ook wel weer prima 's middags (heb ik meestal zo gauw ik een dokter oid bezoek, dan gaat het vaak weer beter en zit ik daar weer met praatjes. :') )
Nu net pizza op bij een vriend. Merk nu dat ik helemaal op ben. De krampen helpen ook niet echt mee. ;( Er wordt nu een toetje voor me gemaakt. En daarna maar lekker naar huis en hopelijk vannacht lekker slapen.
Maar je hebt dan wel aangegeven dat het 's ochtends helemaal niet zo prima ging?

Echt rot dat je zoveel hoofdpijn hebt trouwens, krampen en hartkloppingen zijn al vervelend genoeg :{
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:24:39 #298
381212 Gulara
From the future
pi_123063281
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:16 schreef pessie het volgende:
Oeh gulara! Ben benieuwd of je me nog in gaat halen!
Nee hoor ik denk van niet.

"Na u..." *maakt een kleine buiging*
pi_123063369
Juud een zoon en Zillah een datum *O*

En maagzuur is gewoon duivels :( (

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:31 schreef L-E het volgende:
Ik las vervelende familiegedoetjes. Herkenbaar, niet met (schoon-)ouders maar met broers bijvoorbeeld. Kost soms wel energie :*

Spirit: je kan bepaalde mensen blokkeren op FB, nu lijkt me daar een mooi moment voor. Ik verwacht ook gezeur als wij sneaky trouwen, en toch doen we het. O+
Nah, ze had mn vriend een berichtje gestuurd: "Wat fijn dat ik op facebook mag lezen dat je in ondertrouw bent gegaan" smiddags, omdat zijn getuige haar gefeliciteerd had. Dan denk ik: BEL DAN GEWOON, MENS. Je bent verdomme 60, geen 12. En vervolgens belt hij haar om de datum van partnerschap door te geven en is het gezeik alom dat hij haar dit niet heeft verteld. Ok, we hebben geen datum doorgegeven (ondertrouw vonden we niet nodig en partnerschap hebben we gisteren pas gepland). Dan denk ik: waar maak je je druk om!! Mijn ouders wisten ook niet dat we in ondertrouw gingen. Die zijn gistermiddag ons huis binnnengesneakt en hebben een bos bloemen neergelegd om ons te feliciteren. Zo kan het dus ook. Gewoon blij zijn voor iemand ipv je achtergesteld voelen.

En mn tante had op facebook gezet dat ze het "apart" vond dat we in ondertrouw waren gegaan. Nou is het mn lievelingstante en een supertof mens, maar dat was gewoon echt even de familiedruppel :')

Anywaaayyyssss, vandaag is een prachtige dag O+ En zo niet dan toch, verdomme :(
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:47:37 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123063928
Wat een verschil Spirit, en wat hebben jouw ouders dat leuk gedaan O+

Kijk nog maar eens goed naar die bloemen, en maak er inderdaad een mooie dag van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')