Ja ik zit er ook behoorlijk mee. Het is ook zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt en elke keer ben ik de eerste geweest die het contact weer hersteld heeft. Zeker nu ik zwanger ben trek ik dit soort gedrag extra slecht. Hoe kun je nu zomaar een maand missen van de zwangerschap van je dochter om zoiets onbenulligsquote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oei L0t, die is ook fijnwat vervelend zeg!
Wow, dat is ook wel een dieptepuntje jaquote:Op maandag 18 februari 2013 19:39 schreef milka82 het volgende:
voor Lot... Ik heb ook een bijzondere moeder ( dat zeg ik net toch?). Die kwam gisteren op de fiets naar ons toe om de verjaardag van haar kleindochter te vieren, moest onderweg wel even bellen waar ze langs moest.... We wonen hier ondertussen 3,5 jaar
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef pessie het volgende:
Logi wat een schatje! Mn beeb wordt er wel actief van![]()
Spirit
Dat is voor de placentaquote:Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Fieder het volgende:
Jee wat kunnen mensen soms lomp reagerenPessie ik zou dat ook niet willen eigenlijk.
Moet je een po hebben? Bij mij staan alleen klossen op de lijst.
Logi![]()
Dat dus!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat leuk! Een koningskoppel! En jongetjes zijn leuk!
Haha, daar moet je echt direct korte metten mee maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Gefeliciteerd juud
En ja ik weet ,maar als ouders met de opvoeding van jou kind gaan bemoeien en ook nog willen bepalen of die straf krijgt ,tv kijkt of wat dan ook nee.
Ik ben de vader niet hun + dat ze dan ook nog histerisch gaan janken ,want hij mag geen straf krijgen en dan ook nog boos worden als je er wat van zegt .
Nee hadden ze zelf nog een broertje of zusje op de wereld moeten zetten naast mij
Ben gisteren voor een CTG geweest ivm verminderd leven voelen (alles bleek goed gelukkig), op de echo bleek er niet veel vruchtwater meer te zijn, dus was het voorstel inleiden. Ik ben dan 40+6, en vind het wel mooi zo, dus daar ben ik in mee gegaan. Vandaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
zillah, succes morgen! Misschien dat ik het even gemist heb, is er een reden dat ze je nu al inleiden? Je bent nog niet heel lang overtijd toch?
Zeker wel, ik plan graag van te voren en heb graag controle, dus ik kan me hier goed in vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:07 schreef klumsy het volgende:
Zillah wat fijn! Een datum zal een hoop rust geven of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |