abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2013 @ 16:52:04 #226
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123035771
Babbel, das geen leuk dagje zo -O- . Als je mini blijft plakken heeft het gewoon een uitmuntende gezondheid ^O^

Belle, lekker dat je nu ook een fijn ritme hebt, helaas gooien babys dat graag om -O- . En ik denk dat het nachtvoeden wordt op dat tijdstip

De gyn had niet goed opgeschreven wat ik kwam doen en ze was zelfmet vakantie. Gaf dus nogal wat onduidelijkheid. Maar goed, groei lijkt alleen maar beter te gaan. In dit tempo wordt et wel 7 pond :o maar ik ga uit van 6 a 6.5. Ook voldoende vruchtwater, dus alles prima. Nu gewoon hopen dat ik es ga bevallen.

Fieder fijn dat dat nu duidelijk is! En dat je beeb lekker bij je mag blijven. Je kon dus vandaag nog terecht?
  maandag 18 februari 2013 @ 16:53:26 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123035839
:* voor Babbel! Jouw kindje zit gewoon lekker in een coconnetje van 37 graden geloof ik hoor! Goed voor je laten zorgen maar dan ben jij er gauw weer bovenop!
  maandag 18 februari 2013 @ 17:47:12 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123037800
Ohjee, mijn kind heeft dan toch mijn ribben gevonden... zojuist werd er even een kont tegen geplaatst :')

Ze is gelukkig ook alweer anders gaan liggen nu, maar dit kan nog leuk worden!
pi_123038791
:* Babbel, hoop dat je snel weer een beetje opknapt. In ieder geval fijn dat de CV het weer doet! En ik blijf duimen voor dat kleintje in je buik O+

Ladyblack,oeh lekker dat gefrum tegen je ribben ja, hier ook sindskort! Gelukkig allemaal nog zachtjes, hoop dat dat zo blijft, maar tot nu toe heb ik een heel lief zachtaardig kindje in m'n buik, dus ik heb (nog) goede hoop :D

Pessie, wat goed van de groei! Zou mooi zijn, 7 pandjes!! Nu nog dat het voorwerk iets doet, of de bevalling gewoon maar meteen inzet, daar ben je onderhand best een beetje aan toe volgens mij :*

Fieder, klinkt goed, fijn dat het eigenlijk gewoon hetzelfde blijft, nu mag ie komen!
  maandag 18 februari 2013 @ 18:28:36 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123039146
Ohja, pessie, daar wou ik ook nog op reageren! 6,5 pond zou toch heel mooi zijn, fijn dat je kindje lekker gegroeid is!

Persen maar!!! ^O^ ;)
  maandag 18 februari 2013 @ 18:36:23 #231
259886 pessie
pi_123039393
Ik ben idd wel een beetje klaar ermee nu. Vanaf 7 uur staat er weer een hele leuke vk klaar dus wat mij betreft mag het vannacht :+ . Jammer genoeg heeft de beeb er ook wat over te zeggen en die vind het nog veel te fijn in mijn buik.
pi_123039416
Ik moet het even kwijt, maar ik haat schoonouders die de andere ouders als concurrentie zien }:| Moeilijk gedoe. Ow en ik haat ook mensen die verontwaardigd op je facebookberichtjes reageren (vandaag kindje erkend en ondertrouw) dat je hun niet even verteld hebt dat je dat vandaag ging doen (niemand wist het, alleen getuigen want gewoon administratieve handeling). En ik haat mensen die vinden dat alles maar van jou uit moet komen en dan verontwaardigd zijn als dat niet zo is omdat je zelf ook een leven hebt :( (lees: gaan voor geregistreerd partnerschap op een vrijdag en dan een lang weekend weg (nu het nog kan) waarin toevallig schoonmoeder jarig is en nu verwacht ze min of meer dat we dat weekend weg gaan verzetten :( )

Zo, dat lucht op O+
Sarcasme. Herken het.
pi_123039430
Speciaal voor Pessie: wie weet helpt het :*
http://instagr.am/p/V3SO3iMhlc/

Voor alle baaldingen o.a babbel & spirit :*

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 18:39:01 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 18:47:15 #234
259886 pessie
pi_123039835
Logi wat een schatje! Mn beeb wordt er wel actief van :D

Spirit :*
  maandag 18 februari 2013 @ 19:00:10 #235
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123040390
Logi wat een superlieve foto!!!!

Mini mag graag sinds een paar dagen ook graag tegen mijn ribben gaan liggen, niet echt fijn altijd. Maar ik geniet van alle beweging in mijn buik, mij hoor je niet klagen.

Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123040848
Spirit, nog gefeliciteerd met je ondertrouw! Toch weer een goede stap *O*
En die concurrentie komt mij helaas ook bekend voor. Ik heb al 4 weken (!) niets van mijn moeder gehoord omdat we op een zaterdag voor een kinderwagen gingen shoppen met mijn schoonouders en ik daarom vroeg of ze op zondag wilde komen ipv zaterdag. Ze heeft toen beledigd de telefoon erop gegooid en heb niets meer van haar gehoord sindsdien :').
  maandag 18 februari 2013 @ 19:14:13 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123041030
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet het even kwijt, maar ik haat schoonouders die de andere ouders als concurrentie zien }:| Moeilijk gedoe. Ow en ik haat ook mensen die verontwaardigd op je facebookberichtjes reageren (vandaag kindje erkend en ondertrouw) dat je hun niet even verteld hebt dat je dat vandaag ging doen (niemand wist het, alleen getuigen want gewoon administratieve handeling). En ik haat mensen die vinden dat alles maar van jou uit moet komen en dan verontwaardigd zijn als dat niet zo is omdat je zelf ook een leven hebt :( (lees: gaan voor geregistreerd partnerschap op een vrijdag en dan een lang weekend weg (nu het nog kan) waarin toevallig schoonmoeder jarig is en nu verwacht ze min of meer dat we dat weekend weg gaan verzetten :( )

Zo, dat lucht op O+
He bah, wat een gedoe om zo'n bijzondere dag heen spirit!

Lekker dat weekendje weg gaan doen hoor! Ga je daarna maar met een mooie bos bloemen bij de schoonmoeder langs oO<

En de aangifte van het geregistreerd partnerschap, dáár doen mensen moeilijk over, seriously??? Wij hebben de helft van de mensen niet eens verteld dat we dat geregistreerd partnerschap aangaan :D de aangifte al helemaal niet... wat een onzin. Kindje erkennen is natuurlijk ook superbijzonder, maar toch alleen voor jullie tweeën?

Hup, facebook uit en een fijne avond maken! *;
  maandag 18 februari 2013 @ 19:14:39 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123041053
Oei L0t, die is ook fijn :X wat vervelend zeg!
pi_123041462
Heeft nog niet 100 % terug gelezen
Heb de bokken ,ruggesteun en po vandaag opgehaald ,ondertussen nog de vk.
Kleine zakt steeds verder goed teken dus
Druk zat hier nog omdat je echt niks wil vergeten + alles nog 1x checken
  maandag 18 februari 2013 @ 19:25:39 #240
259886 pessie
pi_123041576
Lot, dat is stom zeg! En frustrerend.
Mijn schoonmoedrr gaat as weekend met de rest van haar kids egan weekendje weg. Werd ik ook niet heel blij van maar als beeb dan komt wil ze best heen en weer rijden zei ze en ik denk dat ik maar blij moet zijn dat ze dingen onderneemt...
Werd alleen heel erg niet blij van haar voorstel manlief en Nathan een dagje daar naartoe te laten g aan :@
  maandag 18 februari 2013 @ 19:26:32 #241
259886 pessie
pi_123041618
Asfalt: klossen :P .
pi_123041729
Jee wat kunnen mensen soms lomp reageren -O- Pessie ik zou dat ook niet willen eigenlijk.

Moet je een po hebben? Bij mij staan alleen klossen op de lijst.

Logi O+ O+
pi_123041788
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oei L0t, die is ook fijn :X wat vervelend zeg!
Ja ik zit er ook behoorlijk mee. Het is ook zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt en elke keer ben ik de eerste geweest die het contact weer hersteld heeft. Zeker nu ik zwanger ben trek ik dit soort gedrag extra slecht. Hoe kun je nu zomaar een maand missen van de zwangerschap van je dochter om zoiets onbenulligs :?. Maarja, het ziet er naar uit dat ik maar weer de meest volwassene van ons 2 moet gaan zijn, het verpest voor mij echt een deel van m'n zwangerschap..
pi_123041818
Ohh pessie, ik zou dat ook echt niet tof vinden. Snap ook niet hoe ze dat voor kan stellen eerlijk gezegd :? Neem aan de je man niet gaat..
pi_123041887
Waar kunnen mensen zich druk overmaken denk ik dan,hebben ze verder geen leven? Hier zijn we zelfs 'stiekem' getrouwd, alleen met ouders en broers en zus erbij, geen vervelende reacties erop gehad, alleen maar lieve ( pake en beppe van C. lieten de boontjes verbranden die ze op hadden staan toen wel belden omdat ze het te druk hadden om te vieren. Hele huis stonk ernaar!).

Hier gisteren een drukke dag gehad, feest voor mini, erg vermoeiend vooral omdat mini niet lekker was, midden tussen het feestgedruis bij mij op schoot in slaap viel en vannacht nog twee keer haar bed onderkotste. Vandaag dus een bankhangdag, totdat ze, volgens eigen bewoording, 'scheetjepoep' kreeg tot op der rug.... Very charming.

Logi wat een heerlijk poppetje O+

Pessie, ik hoop voor je dat het een keertje doorzet, lijkt me dodelijk vermoeiend en frustrerend dit.

En ow, moeten niezen met bijna 36 weken zwangerschap, whoehaaaaaa hallo banden!
  maandag 18 februari 2013 @ 19:35:12 #246
259886 pessie
pi_123041985
Lot dat is niet leuk. Zó vaak zal ze het toch ook niet meemaken dat haar dochter zwanger is lijkt mij.

Fieder, ik voelde me vooral een beetje buitengesloten, echt iedereen behalve ik daarheen. En bedankt zeg maar. Maar goed, het is 2 uur rijden dus te ver, manlief wil toch wel graag bij de geboorte van zn verse beeb zijn O+ .
En po is voor thuisbevallingen, daar gaat de placenta in.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:38:50 #247
259886 pessie
pi_123042160
Milka :X . Bandenpijn is echt elke keer rot! En wat sneu voor je mini.. ik hoop dat ze snelweer opknapt.
En ik slaap snachts best redelijk hoor! Heb wat dat betreft geen klagen, ik wordt niet om het half uur wakker oid. Ik ben gewoon klaar met zwanger zijn, voorweeen, onzekerheid...
pi_123042194
:* voor Lot... Ik heb ook een bijzondere moeder ( dat zeg ik net toch?). Die kwam gisteren op de fiets naar ons toe om de verjaardag van haar kleindochter te vieren, moest onderweg wel even bellen waar ze langs moest.... We wonen hier ondertussen 3,5 jaar :')
pi_123042951
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:39 schreef milka82 het volgende:
:* voor Lot... Ik heb ook een bijzondere moeder ( dat zeg ik net toch?). Die kwam gisteren op de fiets naar ons toe om de verjaardag van haar kleindochter te vieren, moest onderweg wel even bellen waar ze langs moest.... We wonen hier ondertussen 3,5 jaar :')
Wow, dat is ook wel een dieptepuntje ja :'). Nouja, het inspireert me in ieder geval om het zelf héél anders te gaan doen.
pi_123043636
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef pessie het volgende:
Logi wat een schatje! Mn beeb wordt er wel actief van :D

*)

Ik blijf hier maar lurken :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')