abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2013 @ 11:32:40 #151
381212 Gulara
From the future
pi_122980151
Bellelena, leuk hè hormonen! O+

Fijn dat de ab werkt. :s)

Babbel je bent echt een bikkel aan het creëren. Maar wat vervelend zoveel gedoe. Hoop dat je snel lekker kunt gaan genieten. :*

Laiv ik hoop dat het geen kinkhoest is! :o
Hoesten en zwanger is zo'n shitcombo. Moest vandaag hoesten, komt er zo'n golf maagzuur bij. Ik bleef er bijna in, vieze zure bedoeling! :r

Klumsy, veel plezier op de bank met je lief. O+

En een gratis tip van mijn kant. Na 37 weken niet meer met het briljante idee komen om de koelkast een grondig uit te soppen in standje ondersteboven. :X Zo onder een warme douche maar eens kijken of m'n rug en schouders nog mee gaan werken.
En nee het was niet eens nesteldrang, maar gewoon een behoorlijk smerige koelkast. :@ :'(
pi_122981035
KD :D :o

Fieder, fijn dat de AB aanslaat!

Beterschap voor verder iedereen :*

Ik trek mij voorlopig eventjes wat terug hier, lees wel mee maar heb de fut niet om op iedereen te reageren. Ik heb psychisch een behoorlijke terugval die ik niet aan zag komen, even tijd om daar aan te werken. Ik vergeet jullie niet hoor en zal ook heus af en toe nog posten :*
E.
  zondag 17 februari 2013 @ 12:17:38 #153
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122981158
Gulara, dat heb ik laatst zittend op een krukje gedaan :+ iets met ervaring en wijsheid enzo :P

Kd das echt heel erg! Vervelend alle zieken.

Net weer een ochtend voorwerk en het heeft weer nul komma noppes uitgevoerd. Ben daar echt klaar mee. Vk heeft wel de controles vast uitgevoerd, hoef ik morgen niet met peuter naar de praktijk. Daarbij heb ik morgen weer een groei echo.
  zondag 17 februari 2013 @ 12:22:23 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122981285
Spark :{ klinkt niet goed, sterkte dame!

En beterschap voor de zieken! Ik ben ook nog steeds flink verkouden en weer begonnen met hoesten... tof die lagere weerstand :')
pi_122981323
Leuk he Bellelena die geboortekaartjes? O+
Gulara :o ik hoop dat de warme douche je goed doet
Spark :* rustig aan meid
Pessie jemig alweer? Logisch dat je er klaar mee bent -O- wel fijn dat de controles iig gedaan zijn.
pi_122981627
Pessie, dat is minder joh, hopelijk gaat het nu gewoon eens of doorzetten, of even ophouden.

Spark, hou je taai, sterkte :*
pi_122981976
:* Sparkling, hoop dat je je snel weer fijn(er) voelt.

Gulara, tijd voor een massage van je lief! Voorzichtig met je zelf ook!

Pessie :*
  zondag 17 februari 2013 @ 12:50:42 #158
381212 Gulara
From the future
pi_122982075
Sparkling sterkte. :*

Pessie, vervelend dat voorwerk zonder merkbaar resultaat (hoewel er vast wel iets gebeurd).

En ik had een krukje, maar het mocht niet baten. Maar de douche was fijn.

Geniet van de zondag dames. :W :z
  zondag 17 februari 2013 @ 13:10:57 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122982834
Beterschap voor alle zieken!

Balen pessie, dat lijkt me best frustrerend idd.

Spark, sterkte! Houd je taai!

Op naar een verjaardag, fijne zondag allen idd! :W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122983664
Sterkte Spark, hoop dat je je snel weer beter voelt :*
pi_122990248
Spark, sterkte meid.

Pessie, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Nog eventjes :*

Ik denk dat ik ook zo maar eens mijn krukje erbij ga pakken,maar dan voor de douche. Ik wil zo graag ff douchen, maar kan amper op mijn benen staan. Thanks dus voor het idee, was ik ff niet opgekomen.
pi_122991509
Wat een nare dingen hier weer op het forum het heerst wel
@ sparkling gewoon rustig aan doen,terugtrekken is vaak het beste even op adem komen.
Hier is ze weer lekker vrolijk
Vandaag de woonkamer nog eens op zijn kop
Alles verplaatsen en ruimte maken.
Aquarium binnen een uur al verkocht zodat ik meer ruimte heb.
De box die een forumlid gegeven heeft staat nu op zijn plek gelukkig, maar ondertussen de hele dag al bezig hier
pi_122992795
Klinkt goed asfalt ^O^
pi_122993940
Lijkt wel of ik nesteldrang krijg hahaha
Wil gewoon alles klaar hebben nu
pi_122999121
Pfff, rot zwangerschapsdementie. Morgenochtend gaan we in ondertrouw en ik realiseer me nu ineens dat we nog geen kopie legitimatie van mijn getuige hebben :( Lekker op tijd ook weer!
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 februari 2013 @ 20:28:12 #166
259886 pessie
pi_123003981
Asfalt lekker aan het nestelen ^O^

Spirit, d a t is idd een beetje onhandig. Wonen je getuigen in de buurt?
  zondag 17 februari 2013 @ 20:29:47 #167
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123004073
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff, rot zwangerschapsdementie. Morgenochtend gaan we in ondertrouw en ik realiseer me nu ineens dat we nog geen kopie legitimatie van mijn getuige hebben :( Lekker op tijd ook weer!
Trouw je in dezelfde plaats als dat je nu in ondertrouw gaat?
Anders heb je dat niet nodig namelijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123005998
Gelukkig woont ze in de buurt ja, dus net haar paspoort even opgehaald :)
Ook weer opgelost!! Maar pfff, dat zou me "vroeger" echt nooit gebeurd zijn ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_123006400
Poeh Spirit das schrikken! Is het zo opgelost?
Ga je nog wat leuks doen daarna?

Morgen moet ik bellen voor een afspraak bij de gyn. Hoop dat ze snel een plekje voor me hebben! Vrijdag alweer 40 weken namelijk :o 's Middags voor de laatste keer naar de vk. Ik heb inmiddels begrepen dat ze na de bevalling nog een paar keer langskomen, vind ik wel fijn. :)
pi_123007366
Beterschap voor alle zieken!

Spark, sterkte en neem je tijd :*

Asfalt, klinkt goed!

Hier lekker vegetarische sushi gegeten, ben dol op Japans! Begin nu echt een buikje te krijgen, al is het nog steeds een zwanger-of-dik twijfelgeval, behalve als je me kent :). Woensdag naar de 9 maanden beurs, wie gaat er nog meer?
Home is where the O+ is...
pi_123007901
[Egopost]

Ik heb echt de aller aller aller aller aller liefste mamma van de wereld O+
Vandaag getrakteerd op een netalsof Beatles concert in de Doelen (Rotterdam)
Ik ben al vanaf mini afaaan fan :D

Daarna de winkels in gedoken en aaaaaaaaaalemaal leuke positiekleding gekregen.
Donkergroene ribbroek en oranje achtig bloesje (samen geen gezicht :D) Van de C&A
Mooie spijkerbroek lichtgroene broek en KNAL roze shirt van de H&M

Zoooo blij! O+

[/egopost]

Beterschapjes aan alle zieken :* Ziek zijn is sowieso niet heel erg leuk, laat staan als je zwanger bent.
  zondag 17 februari 2013 @ 21:40:52 #172
259886 pessie
pi_123008892
Hilz heerlijk zon trakteer mama O+ geniet ervan.

Fieder, hoop voor je dat ze snel een plekje hebben. Je kunt idd elk moment bevallen.
  zondag 17 februari 2013 @ 21:56:14 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123009794
Spark, sterkte :*

:* voor de zieken. Als zwangere mag je maar heel weinig hebben inderdaad. Heb in de kerstvakantie ook 2 weken met dichte oren en oorpijn rondgelopen terwijl ik niet meer kon slapen omdat ik amper adem kon halen.

Mijn traktatie voor M om te trakteren op het kdv is mislukt :(
pi_123011268
Ah nee kyara, wat is er misgegaan?
pi_123011325
Hilz, tof!

Kyara, wat balen :(. Wat ging er mis?
Home is where the O+ is...
  zondag 17 februari 2013 @ 22:22:15 #176
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123011407
Net half bijgelezen na een heerlijk ontspannen weekendje center parcs.
Mini was behoorlijk druk afgelopen weekend, die wist niet waar die moest kruipen in mijn buik toen (8> en ik in het bubbelbad zaten. Dus wat doe je dan als baby, kruip je toch helemaal naar boven tegen de ribben van je moeder aan :P . Niet echt fijn, maar gaat vanzelf weer over.

Nog geen nieuwe baby's geboren afgelopen weekend?

Kyara sneu dat je traktatie mislukt is ... :(

Veel plezier morgenochtend met de ondertrouw Spirit ^) !

HIlzillah helemaal geslaagd voor positiekleding :) !

Cwen: vrijdag ga ik met manlief naar de 9 maandenbeurs

Aan alle zieken, heel veel beterschap.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123013908
Ik ben helemaal gelukkig met mijn kleertjes!

wat is et mis gegaan kyara?
pi_123020247
Meld!
Hopelijk besluit de kleine dame niet vandaag overdag te komen, de enige dag deze week dat M. Niet in de buurt werkt...

Balen Kyara, hopelijk volgende week maandag meer geluk!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_123020261
Knietjes bij elkaar dus Klums!

Ik zou vandaag 37 weken zwanger zijn. Raar idee.

Traktatie was mislukt door water bij de chocolade. Volgende week beter idd.
pi_123020563
11e week vandaag O+ donderdag termijnecho, ben benieuwd of de datum nog verzet wordt
pi_123020637
overigens merk ik dat mijn buik echt sneller opzwelt dan bij Lex. Ik voel mijn baarmoeder echt al flink hoog zitten..
  maandag 18 februari 2013 @ 08:11:48 #182
381212 Gulara
From the future
pi_123020667
Mandy lekker bubbelen, klinkt fijn.

Stond hier iets over babykleertjes :') |:( maar het zijn kleren voor jezelf zie ik. Slecht gelezen van mij. 8)7 :@ Maar fijne positiekleding zijn altijd leuk! *O*

Klumsy succes met de knieën bij elkaar houden. En anders op tijd je (8> bellen. Heb je iemand achter de hand om je op te vangen?

Kyara, ik las het van je traktatie. Vervelend zeg. Je hebt het vast al druk genoeg zonder chocoladeperikelen. Maar gewoon lekker volgende week een "Yeah een soepstengeltraktatie om op te kauwen, want mijn zusjes komen -bijna- thuis samen met mij de boel verbouwen!" ^O^

Ik ben ziekig vandaag. Heb de hele middag liggen slapen. Niks wat er uitspringt qua klachten, maar gewoon blegh. Het is ook enorm rotweer en het regent al de hele dag, volgens mij krijg ik daar hoofdpijn van. Nou ja, morgen hopelijk weer beter (ik dan, het blijft nog dágen regenen volgens de voorspelling -O- ).

[ Bericht 26% gewijzigd door Gulara op 18-02-2013 08:37:22 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 08:13:13 #183
381212 Gulara
From the future
pi_123020677
Oh ik typ behoorlijk langzaam.

11 weken Kleurdoos! *O*

Ik kon in het buikentopic nou nog niet meteen zien waar die baby moest zitten. Is er inmiddels al veel verschil te zien?
  maandag 18 februari 2013 @ 08:25:39 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123020772
Goedemorgen!

Feli KD met de 11 weken! :Y

Hilzillah nieuwe kleertjes *O* Leuk is dat!

Kyara, balen van de traktatie. Heb je het nog weten te redden?

Gulara, beterschap!

Onze woonkamer ligt in puin. Morgen komt de nieuwe Lundia-kast, dus het dressoir wat er stond is naar boven versleept, maar de helft van de inhoud moet beneden blijven (cd's / dvd's enzo) en nouja, bende :').

En dan kunnen we de boeken uit de kast op de kinderkamer to be gaan verplaatsen naar beneden en kunnen we verder gaan inrichten :).

Minder fijn: vierde nacht op rij echt bizar slecht geslapen, dus ik zit met heeeeeeeeeeeeele kleine oogjes op kantoor ;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123020820
KD 11 weken! *O* Je datum was na de 1e (of eigenlijk 2e) echo al een keer verzet, toch? Ben benieuwd!
Succes vandaag XM :* Hopelijk geen enorm lange dag werken vandaag.. Wel lekker dat jullie zo aan het rommelen zijn.
Hill heeft positiekleding *O* Laat je maar lekker verwennen door je mams!
Kyara, vervelend van de traktatie..kan gebeuren, maar leuk is anders.
Beterschap Gulara!
  maandag 18 februari 2013 @ 08:46:53 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123021013
Goeiemorgen!

Iets beter geslapen vannacht, wel nog steeds superverkouden... beterschap voor alle zieken!

Kyara, t wordt je vast vergeven maar balen dat die traktatie mislukt is! En idd gek idee dat je nu meldplicht zou hebben!

XM, succes vandaag!
pi_123021030
Wat een boel zieken idd zeg! :o

Ik heb zojuist aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger ben *O* Hij reageerde erg goed, zei uit zichzelf dat het geen consequenties zou hebben voor m'n contract en dat hij blij was dat ik zo open erin ben *O* opluchting!
  maandag 18 februari 2013 @ 09:11:20 #188
259886 pessie
pi_123021317
Blokje dat is fijn!

Klumsy, eerste kids doen er toch wel iets langer over om te komen gelukkig. Is meer kijken hoe lang de ks dan uitgesteld kan worden denk ik? Lekker laatste weekend zonder kind gehad?

Kyara, dat is prut :* en wellicht deze week je meisjes naar huis *O*

Niet heel denderend geslapen, kan ik alvast wennen :P . Veel gezeur in mn buik en rug helaas. Vk belt straks nog even, ze heeft gisteren de controles ook even gedaan zodat ik vandaag niet met peuter naar de praktijk moet, het is vakantie dus geen peuterspeelzaal. En vanmiddag dus groei echo.
  maandag 18 februari 2013 @ 09:13:59 #189
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123021356
Pessie, succes vanmiddag!

Enne, het is niet Klumsy's 1e, maar haar derde kindje. :*
A grand adventure has begun.
pi_123021390
Kyara wat moet dat gek zijn, dat je nu meldplicht zou hebben. Balen van je traktatie :{
Ik hoop keihard dat je meisjes dit weekend thuis zijn.

Klums zo eigenwijs zal je dame toch niet zijn :+

KD *O*

Blokje, super zeg! *O*

Pessie succes bij de groeiecho.

Ik kan vanmiddag al bij de gyn terecht :o mn vragenlijst ligt klaar
pi_123021411
Fieder wat fijn, zo snel! Succes vanmiddag! En wel handig, een vragenlijstje :D

Pessie, succes bij de groeiecho!
pi_123021427
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:30 schreef Blokje. het volgende:
KD 11 weken! *O* Je datum was na de 1e (of eigenlijk 2e) echo al een keer verzet, toch? Ben benieuwd!
Succes vandaag XM :* Hopelijk geen enorm lange dag werken vandaag.. Wel lekker dat jullie zo aan het rommelen zijn.
Hill heeft positiekleding *O* Laat je maar lekker verwennen door je mams!
Kyara, vervelend van de traktatie..kan gebeuren, maar leuk is anders.
Beterschap Gulara!
ja maar ik krijg de termijnecho nog, datum is voor de termijnecho nog niet goed te bepalen, kan zelfs een volledige week schelen
pi_123021439
Enne 11e week he, dus 10 weken ;)
  maandag 18 februari 2013 @ 09:21:24 #194
259886 pessie
pi_123021465
quote:
Op maandag 18 februari 2013 09:13 schreef Keshet het volgende:
Pessie, succes vanmiddag!

Enne, het is niet Klumsy's 1e, maar haar derde kindje. :*
Is ook zo. Maar ik weet niet zo goed wat de invloed is van het verschil tussen heel vroeg en a terme ontsluiting.
pi_123021507
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Enne 11e week he, dus 10 weken ;)
Argh :+
Ooit komt het goed. Hoop ik.
  maandag 18 februari 2013 @ 09:32:00 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123021630
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:48 schreef Blokje. het volgende:
Wat een boel zieken idd zeg! :o

Ik heb zojuist aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger ben *O* Hij reageerde erg goed, zei uit zichzelf dat het geen consequenties zou hebben voor m'n contract en dat hij blij was dat ik zo open erin ben *O* opluchting!
Wat fijn!!

Pessie, hopelijk een mooie echo vanmiddag, en daarna gauw je kindje! O+
pi_123022417
Samenvatting: veel gelezen, bijna alles weer vergeten.

Beterschap voor de zieken! :*

Bij mij scheelde trouwens de eerste echo ook exact een week met de termijnecho.
De eerste echo was ook uitwendig erg duidelijk en ik hoorde het hartje super goed.
En dat is bij 6w5d over het algemeen nog niet zo (heb geen overgewicht maar ook niet superslank), dus dacht al dat ik verder was.

Pessie succes vandaag!!
Hopen op een goede echo! Lang gaat het zeker niet meer duren, dus nog even volhouden :*
pi_123022463
geen idee of daar verschil in zit...
Bij Roan begon het met een beetje vage rugpijn, spontaan breken vliezen en binnen 2 uur was hij geboren.. had toen ik in het ziekenhuis kwam ook al 4 cm ontsluiting...

Geen idee hoe het dit keer zal gaan, maar verwacht niet dat ze komt vandaag.
Hoop eigenlijk dat ze zich gewoon aan de geplande datum gaat houden, een geplande kz lijkt me iets rustiger dan een spoedkz... en voor die elke dagen eerder hoeft het dan ook niet, dan had ze vorige week maar moeten komen :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_123022520
Wij krijgen vandaag weer een makelaar op bezoek, horen we wat ons huis zou kunnen opleveren. En wat ze verwacht dat hij doet qua verkooptermijn. (3 jaar geleden volledig gerenoveerd van binnen)
Daarna maar eens nadenken deze week wat we doen, en nog eens bij het andere huis kijken.

Waarom worden we ook net NU verliefd op een ander huis?! :+
pi_123022821
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:18 schreef covie het volgende:
Wij krijgen vandaag weer een makelaar op bezoek, horen we wat ons huis zou kunnen opleveren. En wat ze verwacht dat hij doet qua verkooptermijn. (3 jaar geleden volledig gerenoveerd van binnen)
Daarna maar eens nadenken deze week wat we doen, en nog eens bij het andere huis kijken.

Waarom worden we ook net NU verliefd op een ander huis?! :+
Ohh hou op, schei uit. Hier ook ons droomhuis gevonden terwijl we niet aan het zoeken zijn. Maar nu is om zoveel redenen zoooo níet de tijd ons huidige huis te verkopen en 235 km verderop te gaan wonen, zeg maar :') ;(

Ontopic: heeft Fieder zich al gemeld vandaag?

Gaviscon werkt beter dan Rennies, ik ben er content mee. :)
pi_123022833
Oh ja, Fieder heeft een uur geleden nog gepost. Goedemorgen. :')
  maandag 18 februari 2013 @ 10:39:58 #202
259886 pessie
pi_123023019
Oeh klumsy, ja dat ging wel heel snel dan ja! En een geplande ks lijkt me idd rustiger. En handig met verjaardagen denk ik :P .

De vk maakt zich geen zorgen over de echo gelukkig. Zij denken nog steeds 3 kg, wat prima is. Ik ben zelf alleen zo super zenuwachtig, manlief gaat gelukkig mee. Ik baal gewoon een beetje dat mijn lijf wel aan voorwerk doet maar verder absoluut niet klaar is om te bevallen (baarmoederhals ligt nog bovenin, niet volledig verstreken) dus als het wel minder goed is dan verwacht wordt het inleiden met allemaal toeters en bellen. Ik vind het ook wel gek dat sommige vrouwen met 38 weken al 3cm "cadeau" hebben gekregen en at andere vrouwen bij de ud nog bijna niets kunnen hebben. Maar goed, je lijf moet er klaar voorzijn en dat is mijn lijf nu gewoon nog niet.
Maar ik verwacht voor de ud en eigenlijk voor het weekend geen baby.

Covie spannend.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:41:15 #203
259886 pessie
pi_123023054
En zillah moet nog bevallen! Daarna gaan fieder en/of ik pas hoor!
pi_123023172
Succes vanmiddag bij de gyn Fieder!

*O* Wat heerlijk verwend door je moeder Hilzillah O+

:* Klumsy, hoe was je laatste weekend zonder babytje in je armen?

-O- Kyara, balen van de traktatie....

*O* Mandy, lekker weekendje weg gehad! En wat grappig dat je babytje zo reageerde op het bubbelbad :D

*O* 10 weken voor Kleurdoos! Op een kwart!

*O* Blokje, wat een fijne reactie van je leidinggevende! Dat lucht vast een boel op!

:* Beterschap voor Gulara
pi_123023342
Beterschap voor alle zieken :*

Kleurdoos 10 weken *O*

Hier vandaag 8 weken O+ *O*
pi_123024675
*O* Voor alle mijlpalen!

En wat een zieken, beterschap! Hier allebei nog nergens last van gehad gelukkig.. *afklopt*

Pessie, succes straks! Niet leuk al dat voorwerk zonder resultaat.. Maar het komt goed, het kan hoe dan ook niet lang meer duren voor je je kindje in je armen hebt :*
pi_123025501
Mijn baby heeft trouwens echt een ritme al, precies elke 3 uur is hij/zij wakker O+ Je kunt er de klok op gelijk zetten! 9 uur - 12 uur - 3 uur - 6 uur, en dan weer van voren af aan. M'n moeder vertelde dat dat na de bevalling vaak ook nog herkenbaar is, dat ritme, ben benieuwd!

Hebben andere buikbaby's ook (al) een herkenbaar ritme?
  maandag 18 februari 2013 @ 12:04:22 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123025554
Nee, hier totaal niet. Gister heb ik wurm tot ca. 18h helemaal niet gevoeld en gisteravond juist weer aardig wat. Vandaag is het ook rustig, op af en toe een plopje/schopje na. Ook de hik is hier nog niet gesignaleerd!
pi_123025688
Denk dat dat nog wel komt Xcuz_me! Ik herken het ritme hier sinds een week of anderhalf. Daarvoor was het ook meer random volgens mij :) En de hik, ben benieuwd wanneer je die voor het eerst zult voelen! Ik herkende het later pas en toen wist ik dat ik het al een paar keer had gevoeld.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:08:43 #210
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123025697
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef bellelena het volgende:
Mijn baby heeft trouwens echt een ritme al, precies elke 3 uur is hij/zij wakker O+ Je kunt er de klok op gelijk zetten! 9 uur - 12 uur - 3 uur - 6 uur, en dan weer van voren af aan. M'n moeder vertelde dat dat na de bevalling vaak ook nog herkenbaar is, dat ritme, ben benieuwd!

Ja, de mijne had dat ook, mijn dochter dan he, niet deze baby. Zo vanaf week 30-32 ongeveer was er een aardig ritme te herkennen. Leuk he? O+
  maandag 18 februari 2013 @ 12:18:41 #211
259886 pessie
pi_123026049
quote:

Haha! Das handig met voeden straks! De mijne is graag wakker om een uur of 4/half 5 s ochtends :P
pi_123026268
Pessie niet druk maken. Wie weet als je bevalling begint dat je dan als een speer gaat en die baarmoederhals binnen een mum van tijd verweekt is.

Ontsluiting "cadeau" krijgen staat echt niet garant aan een snellere bevalling.

Bellelena :D Dat is echt handig ja! Heb jij zelf ook veel structuur in je leven?
Misschien heeft dat er wel invloed op.. heb geen idee eigenlijk :?
pi_123026740
quote:

Er zijn wel bepaalde tijden dat ze eigenlijk altijd wel wakker is idd maar het ligt er ook wel een beetje aan wat ik aan het doen ben. Als ik eet wordt ze meestal wel even wakker altijd, en ik eet vaak :').

De hik heb ik vorige week pas voor het eerst echt herkend als de hik, achteraf gezien heb ik het al wel vaker gevoeld :).
  maandag 18 februari 2013 @ 13:24:05 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123028211
Hier voel ik mn kind heel vaak, maar of er ritme in zit... geen idee :? Ik heb zelf niet zoveel ritme, dat helpt denk ik niet :')

Hik heb ik vandeweek ook voor het eerst als zodanig herkend! :Y
pi_123029153
De baby wordt hier trouwens ook altijd heel druk als ik ga stofzuigen of haren föhnen, volgens mij vindt ze dat niet zo'n leuk geluid :P
  maandag 18 februari 2013 @ 14:00:02 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123029366
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef L0t.. het volgende:
De baby wordt hier trouwens ook altijd heel druk als ik ga stofzuigen of haren föhnen, volgens mij vindt ze dat niet zo'n leuk geluid :P
:D

Ik ben een tijdje geleden naar een optreden van een big band geweest (speelde een vriend in mee), dat werd in het begin ook niet zo op prijs gesteld geloof ik _O-

Ik heb zelf elke maandag koorrepetitie, dus een beetje luide muziek is ze wel gewend, maar die trompetten was een brug te ver :')
  maandag 18 februari 2013 @ 14:02:15 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123029468
Hier gister de flitser van de mobiel aangezet als zaklamp en op mn buik gehouden, dat leverde ook twee leuke schoppen op :D.
  maandag 18 februari 2013 @ 14:13:12 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123029885
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gister de flitser van de mobiel aangezet als zaklamp en op mn buik gehouden, dat leverde ook twee leuke schoppen op :D.
:D!

Mijn schoonmoeder vertelde nog dat je helemaal op het eind van de zwangerschap een heel felle lamp aan de ene kant van je buik kunt zetten, en dat iemand die dan aan de andere kant je buik bekijkt, soms het kindje kan zien zitten :D Een beetje zoals je je kootjes kunt zien zitten als je je vingers bij een felle lamp houdt!

Ga ik nog wel uitproberen :Y
  maandag 18 februari 2013 @ 14:16:59 #219
259886 pessie
pi_123030009
Lb ik ga maar es even op zoek naar een felle lamp, das wel tof zeg als het zou werken!

Haha xm. Tijdens de vorige zwangerschap zijn we met 27 weken naar gran canaria geweest, ik moest altijd een donkere handdoek op mn buik leggen, nathan ging echt tekeer bij zoveel zon.
pi_123030045
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
:D

Ik ben een tijdje geleden naar een optreden van een big band geweest (speelde een vriend in mee), dat werd in het begin ook niet zo op prijs gesteld geloof ik _O-

Ik heb zelf elke maandag koorrepetitie, dus een beetje luide muziek is ze wel gewend, maar die trompetten was een brug te ver :')
Dat kan ik me voorstellen ja :P

Ik vind het zo bijzonder, al die reacties die je al krijgt van je kindje O+

Oh, dat van die lamp had ik nog niet geprobeerd XM, dat is ook een goeie idd!

quote:
3s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn schoonmoeder vertelde nog dat je helemaal op het eind van de zwangerschap een heel felle lamp aan de ene kant van je buik kunt zetten, en dat iemand die dan aan de andere kant je buik bekijkt, soms het kindje kan zien zitten :D Een beetje zoals je je kootjes kunt zien zitten als je je vingers bij een felle lamp houdt!
Supercool! :D Dat ga ik ook proberen idd.
pi_123031475
Juud, hier ook inderdaad dus vanaf 30-31 weken dat ik het ritme herken! Heel grappig inderdaad, ik kreeg zojuist al het eerste 3 uur schopje O+

Pessie, benieuwd of je babytje straks buiten de buik ook rond die tijd wakker is :D Lekker nachtknuffelen dan! O+

Covie, sinds de zwangerschap heb ik in ieder geval een uitstekend dag/nachtritme (wat me daarvoor nogal eens ontbrak). Ik slaap nu elke dag keurig van 12 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends. (Okee, met plaspauzes haha!) Maar overdag verschilt het qua bezigheden. Ik merk trouwens wel inderdaad dat m'n eetritme eigenlijk ook wel heel stabiel is.
En l0t, ik herken het ook dat wakker zijn/worden zodra ik iets eet! Al die buikgeluiden die daar ongetwijfeld door ontstaan haha :D

Hier inderdaad ook reactie op geluiden, maar ook als er voorwerpen op/tegen de buik aankomen/worden gehouden (stethoscoop enzo). Dat van die lamp klinkt gaaf LB, dat ga ik ook eens testen! Sowieso is die zaklamp ook al grappig Xcuz_me, leuk om zo een beetje met je babytje te spelen al!
pi_123031630
Wat klinkt dat allemaal superlief!

Hier gaat het nog steeds niet zo best.. Gisteren had ik 39,2 en ik moest weer langs de huisartsenpost, maar ze keek naar m'n keel, stelde vast dat ik echt griep had en stuurde me weer naar huis.. Ik krijg geen antibiotica of iets anders, omdat ze geen risico wil lopen, omdat ik nog zo pril zwanger ben.. Ik vind dat op zich wel prima, ik vind het sowieso al een wonder als het kind het straks goed blijkt te doen na alles wat het allemaal meemaakt..

Ik voel me erg belabberd en heb ook echt zo'n dag dat niets mee zit.. Vanmorgen was de CV-ketel uitgevallen, dus geen verwarming en geen warm water om te stomen.. Gelukkig is hij nu wel gerepareerd en alles doet het weer.. Heb ik me daarna op de bank genesteld onder een deken met een kop thee met honing naast me.. Valt de afstandbediening van de bank... in mijn kop thee.. :X Die ligt nu dus te drogen op de verwarming.. }:| Pff, ik blijf nu dus gewoon naar RTL4 kijken tot mijn vriend thuis komt.. ;)
pi_123032909
Het zit je niet mee babbel! Hier helpt dan troost voer ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_123033556
Pessie fijn dat de vk het er goed uit vindt zien. Wel balen dat dat voorwerk nog steeds niks doet. Nu maar hopen dat je straks ineens als een speer gaat.

Babbel wat een baaldag -O-

Ben ik de enige met een kind zonder ritme? Heb er nog niks in kunnen ontdekken.

Nou bij de gyn was het eigenlijk niet zo boeiend. Het enige wat er gaat veranderen is dat ik het ziekenhuis bel ipv de vk. En dat ik aan het infuus moet. Als dit op tijd gebeurt is er niks aan de hand. Anders moeten we blijven ter observatie. Het kindje mag ten alle tijden bij mij blijven. Dat was goed om te horen.
Hij deed niet het hartje luisteren maar even met de echo kijken. Helaas kon ik daar verder weinig van maken dus niks gezien.

Oh en hij ligt vast *O*
pi_123033870
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het zit je niet mee babbel! Hier helpt dan troost voer ;)
Ja, mijn vriend neemt straks salmiak lolly's voor me mee O+

Komt verder wel goed, hoor.. Kan er zelf ook wel de humor van inzien dat zo'n afstandbediening dan precies zo'n duik in de thee maakt.. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')