abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123022833
Oh ja, Fieder heeft een uur geleden nog gepost. Goedemorgen. :')
  maandag 18 februari 2013 @ 10:39:58 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123023019
Oeh klumsy, ja dat ging wel heel snel dan ja! En een geplande ks lijkt me idd rustiger. En handig met verjaardagen denk ik :P .

De vk maakt zich geen zorgen over de echo gelukkig. Zij denken nog steeds 3 kg, wat prima is. Ik ben zelf alleen zo super zenuwachtig, manlief gaat gelukkig mee. Ik baal gewoon een beetje dat mijn lijf wel aan voorwerk doet maar verder absoluut niet klaar is om te bevallen (baarmoederhals ligt nog bovenin, niet volledig verstreken) dus als het wel minder goed is dan verwacht wordt het inleiden met allemaal toeters en bellen. Ik vind het ook wel gek dat sommige vrouwen met 38 weken al 3cm "cadeau" hebben gekregen en at andere vrouwen bij de ud nog bijna niets kunnen hebben. Maar goed, je lijf moet er klaar voorzijn en dat is mijn lijf nu gewoon nog niet.
Maar ik verwacht voor de ud en eigenlijk voor het weekend geen baby.

Covie spannend.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:41:15 #203
259886 pessie
pi_123023054
En zillah moet nog bevallen! Daarna gaan fieder en/of ik pas hoor!
pi_123023172
Succes vanmiddag bij de gyn Fieder!

*O* Wat heerlijk verwend door je moeder Hilzillah O+

:* Klumsy, hoe was je laatste weekend zonder babytje in je armen?

-O- Kyara, balen van de traktatie....

*O* Mandy, lekker weekendje weg gehad! En wat grappig dat je babytje zo reageerde op het bubbelbad :D

*O* 10 weken voor Kleurdoos! Op een kwart!

*O* Blokje, wat een fijne reactie van je leidinggevende! Dat lucht vast een boel op!

:* Beterschap voor Gulara
pi_123023342
Beterschap voor alle zieken :*

Kleurdoos 10 weken *O*

Hier vandaag 8 weken O+ *O*
pi_123024675
*O* Voor alle mijlpalen!

En wat een zieken, beterschap! Hier allebei nog nergens last van gehad gelukkig.. *afklopt*

Pessie, succes straks! Niet leuk al dat voorwerk zonder resultaat.. Maar het komt goed, het kan hoe dan ook niet lang meer duren voor je je kindje in je armen hebt :*
pi_123025501
Mijn baby heeft trouwens echt een ritme al, precies elke 3 uur is hij/zij wakker O+ Je kunt er de klok op gelijk zetten! 9 uur - 12 uur - 3 uur - 6 uur, en dan weer van voren af aan. M'n moeder vertelde dat dat na de bevalling vaak ook nog herkenbaar is, dat ritme, ben benieuwd!

Hebben andere buikbaby's ook (al) een herkenbaar ritme?
  maandag 18 februari 2013 @ 12:04:22 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123025554
Nee, hier totaal niet. Gister heb ik wurm tot ca. 18h helemaal niet gevoeld en gisteravond juist weer aardig wat. Vandaag is het ook rustig, op af en toe een plopje/schopje na. Ook de hik is hier nog niet gesignaleerd!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123025688
Denk dat dat nog wel komt Xcuz_me! Ik herken het ritme hier sinds een week of anderhalf. Daarvoor was het ook meer random volgens mij :) En de hik, ben benieuwd wanneer je die voor het eerst zult voelen! Ik herkende het later pas en toen wist ik dat ik het al een paar keer had gevoeld.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:08:43 #210
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123025697
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef bellelena het volgende:
Mijn baby heeft trouwens echt een ritme al, precies elke 3 uur is hij/zij wakker O+ Je kunt er de klok op gelijk zetten! 9 uur - 12 uur - 3 uur - 6 uur, en dan weer van voren af aan. M'n moeder vertelde dat dat na de bevalling vaak ook nog herkenbaar is, dat ritme, ben benieuwd!

Ja, de mijne had dat ook, mijn dochter dan he, niet deze baby. Zo vanaf week 30-32 ongeveer was er een aardig ritme te herkennen. Leuk he? O+
  maandag 18 februari 2013 @ 12:18:41 #211
259886 pessie
pi_123026049
quote:

Haha! Das handig met voeden straks! De mijne is graag wakker om een uur of 4/half 5 s ochtends :P
pi_123026268
Pessie niet druk maken. Wie weet als je bevalling begint dat je dan als een speer gaat en die baarmoederhals binnen een mum van tijd verweekt is.

Ontsluiting "cadeau" krijgen staat echt niet garant aan een snellere bevalling.

Bellelena :D Dat is echt handig ja! Heb jij zelf ook veel structuur in je leven?
Misschien heeft dat er wel invloed op.. heb geen idee eigenlijk :?
pi_123026740
quote:

Er zijn wel bepaalde tijden dat ze eigenlijk altijd wel wakker is idd maar het ligt er ook wel een beetje aan wat ik aan het doen ben. Als ik eet wordt ze meestal wel even wakker altijd, en ik eet vaak :').

De hik heb ik vorige week pas voor het eerst echt herkend als de hik, achteraf gezien heb ik het al wel vaker gevoeld :).
  maandag 18 februari 2013 @ 13:24:05 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123028211
Hier voel ik mn kind heel vaak, maar of er ritme in zit... geen idee :? Ik heb zelf niet zoveel ritme, dat helpt denk ik niet :')

Hik heb ik vandeweek ook voor het eerst als zodanig herkend! :Y
pi_123029153
De baby wordt hier trouwens ook altijd heel druk als ik ga stofzuigen of haren föhnen, volgens mij vindt ze dat niet zo'n leuk geluid :P
  maandag 18 februari 2013 @ 14:00:02 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123029366
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef L0t.. het volgende:
De baby wordt hier trouwens ook altijd heel druk als ik ga stofzuigen of haren föhnen, volgens mij vindt ze dat niet zo'n leuk geluid :P
:D

Ik ben een tijdje geleden naar een optreden van een big band geweest (speelde een vriend in mee), dat werd in het begin ook niet zo op prijs gesteld geloof ik _O-

Ik heb zelf elke maandag koorrepetitie, dus een beetje luide muziek is ze wel gewend, maar die trompetten was een brug te ver :')
  maandag 18 februari 2013 @ 14:02:15 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123029468
Hier gister de flitser van de mobiel aangezet als zaklamp en op mn buik gehouden, dat leverde ook twee leuke schoppen op :D.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 18 februari 2013 @ 14:13:12 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123029885
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gister de flitser van de mobiel aangezet als zaklamp en op mn buik gehouden, dat leverde ook twee leuke schoppen op :D.
:D!

Mijn schoonmoeder vertelde nog dat je helemaal op het eind van de zwangerschap een heel felle lamp aan de ene kant van je buik kunt zetten, en dat iemand die dan aan de andere kant je buik bekijkt, soms het kindje kan zien zitten :D Een beetje zoals je je kootjes kunt zien zitten als je je vingers bij een felle lamp houdt!

Ga ik nog wel uitproberen :Y
  maandag 18 februari 2013 @ 14:16:59 #219
259886 pessie
pi_123030009
Lb ik ga maar es even op zoek naar een felle lamp, das wel tof zeg als het zou werken!

Haha xm. Tijdens de vorige zwangerschap zijn we met 27 weken naar gran canaria geweest, ik moest altijd een donkere handdoek op mn buik leggen, nathan ging echt tekeer bij zoveel zon.
pi_123030045
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
:D

Ik ben een tijdje geleden naar een optreden van een big band geweest (speelde een vriend in mee), dat werd in het begin ook niet zo op prijs gesteld geloof ik _O-

Ik heb zelf elke maandag koorrepetitie, dus een beetje luide muziek is ze wel gewend, maar die trompetten was een brug te ver :')
Dat kan ik me voorstellen ja :P

Ik vind het zo bijzonder, al die reacties die je al krijgt van je kindje O+

Oh, dat van die lamp had ik nog niet geprobeerd XM, dat is ook een goeie idd!

quote:
3s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn schoonmoeder vertelde nog dat je helemaal op het eind van de zwangerschap een heel felle lamp aan de ene kant van je buik kunt zetten, en dat iemand die dan aan de andere kant je buik bekijkt, soms het kindje kan zien zitten :D Een beetje zoals je je kootjes kunt zien zitten als je je vingers bij een felle lamp houdt!
Supercool! :D Dat ga ik ook proberen idd.
pi_123031475
Juud, hier ook inderdaad dus vanaf 30-31 weken dat ik het ritme herken! Heel grappig inderdaad, ik kreeg zojuist al het eerste 3 uur schopje O+

Pessie, benieuwd of je babytje straks buiten de buik ook rond die tijd wakker is :D Lekker nachtknuffelen dan! O+

Covie, sinds de zwangerschap heb ik in ieder geval een uitstekend dag/nachtritme (wat me daarvoor nogal eens ontbrak). Ik slaap nu elke dag keurig van 12 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends. (Okee, met plaspauzes haha!) Maar overdag verschilt het qua bezigheden. Ik merk trouwens wel inderdaad dat m'n eetritme eigenlijk ook wel heel stabiel is.
En l0t, ik herken het ook dat wakker zijn/worden zodra ik iets eet! Al die buikgeluiden die daar ongetwijfeld door ontstaan haha :D

Hier inderdaad ook reactie op geluiden, maar ook als er voorwerpen op/tegen de buik aankomen/worden gehouden (stethoscoop enzo). Dat van die lamp klinkt gaaf LB, dat ga ik ook eens testen! Sowieso is die zaklamp ook al grappig Xcuz_me, leuk om zo een beetje met je babytje te spelen al!
pi_123031630
Wat klinkt dat allemaal superlief!

Hier gaat het nog steeds niet zo best.. Gisteren had ik 39,2 en ik moest weer langs de huisartsenpost, maar ze keek naar m'n keel, stelde vast dat ik echt griep had en stuurde me weer naar huis.. Ik krijg geen antibiotica of iets anders, omdat ze geen risico wil lopen, omdat ik nog zo pril zwanger ben.. Ik vind dat op zich wel prima, ik vind het sowieso al een wonder als het kind het straks goed blijkt te doen na alles wat het allemaal meemaakt..

Ik voel me erg belabberd en heb ook echt zo'n dag dat niets mee zit.. Vanmorgen was de CV-ketel uitgevallen, dus geen verwarming en geen warm water om te stomen.. Gelukkig is hij nu wel gerepareerd en alles doet het weer.. Heb ik me daarna op de bank genesteld onder een deken met een kop thee met honing naast me.. Valt de afstandbediening van de bank... in mijn kop thee.. :X Die ligt nu dus te drogen op de verwarming.. }:| Pff, ik blijf nu dus gewoon naar RTL4 kijken tot mijn vriend thuis komt.. ;)
pi_123032909
Het zit je niet mee babbel! Hier helpt dan troost voer ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_123033556
Pessie fijn dat de vk het er goed uit vindt zien. Wel balen dat dat voorwerk nog steeds niks doet. Nu maar hopen dat je straks ineens als een speer gaat.

Babbel wat een baaldag -O-

Ben ik de enige met een kind zonder ritme? Heb er nog niks in kunnen ontdekken.

Nou bij de gyn was het eigenlijk niet zo boeiend. Het enige wat er gaat veranderen is dat ik het ziekenhuis bel ipv de vk. En dat ik aan het infuus moet. Als dit op tijd gebeurt is er niks aan de hand. Anders moeten we blijven ter observatie. Het kindje mag ten alle tijden bij mij blijven. Dat was goed om te horen.
Hij deed niet het hartje luisteren maar even met de echo kijken. Helaas kon ik daar verder weinig van maken dus niks gezien.

Oh en hij ligt vast *O*
pi_123033870
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het zit je niet mee babbel! Hier helpt dan troost voer ;)
Ja, mijn vriend neemt straks salmiak lolly's voor me mee O+

Komt verder wel goed, hoor.. Kan er zelf ook wel de humor van inzien dat zo'n afstandbediening dan precies zo'n duik in de thee maakt.. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')