Ja, de mijne had dat ook, mijn dochter dan he, niet deze baby. Zo vanaf week 30-32 ongeveer was er een aardig ritme te herkennen. Leuk he?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef bellelena het volgende:
Mijn baby heeft trouwens echt een ritme al, precies elke 3 uur is hij/zij wakkerJe kunt er de klok op gelijk zetten! 9 uur - 12 uur - 3 uur - 6 uur, en dan weer van voren af aan. M'n moeder vertelde dat dat na de bevalling vaak ook nog herkenbaar is, dat ritme, ben benieuwd!
Hebben andere buikbaby's ook (al) een herkenbaar ritme?
Haha! Das handig met voeden straks! De mijne is graag wakker om een uur of 4/half 5 s ochtendsquote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef bellelena het volgende:
Mijn baby heeft trouwens echt een ritme al, precies elke 3 uur is hij/zij wakkerJe kunt er de klok op gelijk zetten! 9 uur - 12 uur - 3 uur - 6 uur, en dan weer van voren af aan. M'n moeder vertelde dat dat na de bevalling vaak ook nog herkenbaar is, dat ritme, ben benieuwd!
Er zijn wel bepaalde tijden dat ze eigenlijk altijd wel wakker is idd maar het ligt er ook wel een beetje aan wat ik aan het doen ben. Als ik eet wordt ze meestal wel even wakker altijd, en ik eet vaakquote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef bellelena het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef L0t.. het volgende:
De baby wordt hier trouwens ook altijd heel druk als ik ga stofzuigen of haren föhnen, volgens mij vindt ze dat niet zo'n leuk geluid
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gister de flitser van de mobiel aangezet als zaklamp en op mn buik gehouden, dat leverde ook twee leuke schoppen op.
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een tijdje geleden naar een optreden van een big band geweest (speelde een vriend in mee), dat werd in het begin ook niet zo op prijs gesteld geloof ik
Ik heb zelf elke maandag koorrepetitie, dus een beetje luide muziek is ze wel gewend, maar die trompetten was een brug te ver
Supercool!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn schoonmoeder vertelde nog dat je helemaal op het eind van de zwangerschap een heel felle lamp aan de ene kant van je buik kunt zetten, en dat iemand die dan aan de andere kant je buik bekijkt, soms het kindje kan zien zittenEen beetje zoals je je kootjes kunt zien zitten als je je vingers bij een felle lamp houdt!
Ja, mijn vriend neemt straks salmiak lolly's voor me meequote:Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het zit je niet mee babbel! Hier helpt dan troost voer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |