abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123022833
Oh ja, Fieder heeft een uur geleden nog gepost. Goedemorgen. :')
  maandag 18 februari 2013 @ 10:39:58 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123023019
Oeh klumsy, ja dat ging wel heel snel dan ja! En een geplande ks lijkt me idd rustiger. En handig met verjaardagen denk ik :P .

De vk maakt zich geen zorgen over de echo gelukkig. Zij denken nog steeds 3 kg, wat prima is. Ik ben zelf alleen zo super zenuwachtig, manlief gaat gelukkig mee. Ik baal gewoon een beetje dat mijn lijf wel aan voorwerk doet maar verder absoluut niet klaar is om te bevallen (baarmoederhals ligt nog bovenin, niet volledig verstreken) dus als het wel minder goed is dan verwacht wordt het inleiden met allemaal toeters en bellen. Ik vind het ook wel gek dat sommige vrouwen met 38 weken al 3cm "cadeau" hebben gekregen en at andere vrouwen bij de ud nog bijna niets kunnen hebben. Maar goed, je lijf moet er klaar voorzijn en dat is mijn lijf nu gewoon nog niet.
Maar ik verwacht voor de ud en eigenlijk voor het weekend geen baby.

Covie spannend.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:41:15 #203
259886 pessie
pi_123023054
En zillah moet nog bevallen! Daarna gaan fieder en/of ik pas hoor!
pi_123023172
Succes vanmiddag bij de gyn Fieder!

*O* Wat heerlijk verwend door je moeder Hilzillah O+

:* Klumsy, hoe was je laatste weekend zonder babytje in je armen?

-O- Kyara, balen van de traktatie....

*O* Mandy, lekker weekendje weg gehad! En wat grappig dat je babytje zo reageerde op het bubbelbad :D

*O* 10 weken voor Kleurdoos! Op een kwart!

*O* Blokje, wat een fijne reactie van je leidinggevende! Dat lucht vast een boel op!

:* Beterschap voor Gulara
pi_123023342
Beterschap voor alle zieken :*

Kleurdoos 10 weken *O*

Hier vandaag 8 weken O+ *O*
pi_123024675
*O* Voor alle mijlpalen!

En wat een zieken, beterschap! Hier allebei nog nergens last van gehad gelukkig.. *afklopt*

Pessie, succes straks! Niet leuk al dat voorwerk zonder resultaat.. Maar het komt goed, het kan hoe dan ook niet lang meer duren voor je je kindje in je armen hebt :*
pi_123025501
Mijn baby heeft trouwens echt een ritme al, precies elke 3 uur is hij/zij wakker O+ Je kunt er de klok op gelijk zetten! 9 uur - 12 uur - 3 uur - 6 uur, en dan weer van voren af aan. M'n moeder vertelde dat dat na de bevalling vaak ook nog herkenbaar is, dat ritme, ben benieuwd!

Hebben andere buikbaby's ook (al) een herkenbaar ritme?
  maandag 18 februari 2013 @ 12:04:22 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123025554
Nee, hier totaal niet. Gister heb ik wurm tot ca. 18h helemaal niet gevoeld en gisteravond juist weer aardig wat. Vandaag is het ook rustig, op af en toe een plopje/schopje na. Ook de hik is hier nog niet gesignaleerd!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123025688
Denk dat dat nog wel komt Xcuz_me! Ik herken het ritme hier sinds een week of anderhalf. Daarvoor was het ook meer random volgens mij :) En de hik, ben benieuwd wanneer je die voor het eerst zult voelen! Ik herkende het later pas en toen wist ik dat ik het al een paar keer had gevoeld.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:08:43 #210
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123025697
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef bellelena het volgende:
Mijn baby heeft trouwens echt een ritme al, precies elke 3 uur is hij/zij wakker O+ Je kunt er de klok op gelijk zetten! 9 uur - 12 uur - 3 uur - 6 uur, en dan weer van voren af aan. M'n moeder vertelde dat dat na de bevalling vaak ook nog herkenbaar is, dat ritme, ben benieuwd!

Ja, de mijne had dat ook, mijn dochter dan he, niet deze baby. Zo vanaf week 30-32 ongeveer was er een aardig ritme te herkennen. Leuk he? O+
  maandag 18 februari 2013 @ 12:18:41 #211
259886 pessie
pi_123026049
quote:

Haha! Das handig met voeden straks! De mijne is graag wakker om een uur of 4/half 5 s ochtends :P
pi_123026268
Pessie niet druk maken. Wie weet als je bevalling begint dat je dan als een speer gaat en die baarmoederhals binnen een mum van tijd verweekt is.

Ontsluiting "cadeau" krijgen staat echt niet garant aan een snellere bevalling.

Bellelena :D Dat is echt handig ja! Heb jij zelf ook veel structuur in je leven?
Misschien heeft dat er wel invloed op.. heb geen idee eigenlijk :?
pi_123026740
quote:

Er zijn wel bepaalde tijden dat ze eigenlijk altijd wel wakker is idd maar het ligt er ook wel een beetje aan wat ik aan het doen ben. Als ik eet wordt ze meestal wel even wakker altijd, en ik eet vaak :').

De hik heb ik vorige week pas voor het eerst echt herkend als de hik, achteraf gezien heb ik het al wel vaker gevoeld :).
  maandag 18 februari 2013 @ 13:24:05 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123028211
Hier voel ik mn kind heel vaak, maar of er ritme in zit... geen idee :? Ik heb zelf niet zoveel ritme, dat helpt denk ik niet :')

Hik heb ik vandeweek ook voor het eerst als zodanig herkend! :Y
pi_123029153
De baby wordt hier trouwens ook altijd heel druk als ik ga stofzuigen of haren föhnen, volgens mij vindt ze dat niet zo'n leuk geluid :P
  maandag 18 februari 2013 @ 14:00:02 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123029366
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef L0t.. het volgende:
De baby wordt hier trouwens ook altijd heel druk als ik ga stofzuigen of haren föhnen, volgens mij vindt ze dat niet zo'n leuk geluid :P
:D

Ik ben een tijdje geleden naar een optreden van een big band geweest (speelde een vriend in mee), dat werd in het begin ook niet zo op prijs gesteld geloof ik _O-

Ik heb zelf elke maandag koorrepetitie, dus een beetje luide muziek is ze wel gewend, maar die trompetten was een brug te ver :')
  maandag 18 februari 2013 @ 14:02:15 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123029468
Hier gister de flitser van de mobiel aangezet als zaklamp en op mn buik gehouden, dat leverde ook twee leuke schoppen op :D.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 18 februari 2013 @ 14:13:12 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123029885
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gister de flitser van de mobiel aangezet als zaklamp en op mn buik gehouden, dat leverde ook twee leuke schoppen op :D.
:D!

Mijn schoonmoeder vertelde nog dat je helemaal op het eind van de zwangerschap een heel felle lamp aan de ene kant van je buik kunt zetten, en dat iemand die dan aan de andere kant je buik bekijkt, soms het kindje kan zien zitten :D Een beetje zoals je je kootjes kunt zien zitten als je je vingers bij een felle lamp houdt!

Ga ik nog wel uitproberen :Y
  maandag 18 februari 2013 @ 14:16:59 #219
259886 pessie
pi_123030009
Lb ik ga maar es even op zoek naar een felle lamp, das wel tof zeg als het zou werken!

Haha xm. Tijdens de vorige zwangerschap zijn we met 27 weken naar gran canaria geweest, ik moest altijd een donkere handdoek op mn buik leggen, nathan ging echt tekeer bij zoveel zon.
pi_123030045
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
:D

Ik ben een tijdje geleden naar een optreden van een big band geweest (speelde een vriend in mee), dat werd in het begin ook niet zo op prijs gesteld geloof ik _O-

Ik heb zelf elke maandag koorrepetitie, dus een beetje luide muziek is ze wel gewend, maar die trompetten was een brug te ver :')
Dat kan ik me voorstellen ja :P

Ik vind het zo bijzonder, al die reacties die je al krijgt van je kindje O+

Oh, dat van die lamp had ik nog niet geprobeerd XM, dat is ook een goeie idd!

quote:
3s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn schoonmoeder vertelde nog dat je helemaal op het eind van de zwangerschap een heel felle lamp aan de ene kant van je buik kunt zetten, en dat iemand die dan aan de andere kant je buik bekijkt, soms het kindje kan zien zitten :D Een beetje zoals je je kootjes kunt zien zitten als je je vingers bij een felle lamp houdt!
Supercool! :D Dat ga ik ook proberen idd.
pi_123031475
Juud, hier ook inderdaad dus vanaf 30-31 weken dat ik het ritme herken! Heel grappig inderdaad, ik kreeg zojuist al het eerste 3 uur schopje O+

Pessie, benieuwd of je babytje straks buiten de buik ook rond die tijd wakker is :D Lekker nachtknuffelen dan! O+

Covie, sinds de zwangerschap heb ik in ieder geval een uitstekend dag/nachtritme (wat me daarvoor nogal eens ontbrak). Ik slaap nu elke dag keurig van 12 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends. (Okee, met plaspauzes haha!) Maar overdag verschilt het qua bezigheden. Ik merk trouwens wel inderdaad dat m'n eetritme eigenlijk ook wel heel stabiel is.
En l0t, ik herken het ook dat wakker zijn/worden zodra ik iets eet! Al die buikgeluiden die daar ongetwijfeld door ontstaan haha :D

Hier inderdaad ook reactie op geluiden, maar ook als er voorwerpen op/tegen de buik aankomen/worden gehouden (stethoscoop enzo). Dat van die lamp klinkt gaaf LB, dat ga ik ook eens testen! Sowieso is die zaklamp ook al grappig Xcuz_me, leuk om zo een beetje met je babytje te spelen al!
pi_123031630
Wat klinkt dat allemaal superlief!

Hier gaat het nog steeds niet zo best.. Gisteren had ik 39,2 en ik moest weer langs de huisartsenpost, maar ze keek naar m'n keel, stelde vast dat ik echt griep had en stuurde me weer naar huis.. Ik krijg geen antibiotica of iets anders, omdat ze geen risico wil lopen, omdat ik nog zo pril zwanger ben.. Ik vind dat op zich wel prima, ik vind het sowieso al een wonder als het kind het straks goed blijkt te doen na alles wat het allemaal meemaakt..

Ik voel me erg belabberd en heb ook echt zo'n dag dat niets mee zit.. Vanmorgen was de CV-ketel uitgevallen, dus geen verwarming en geen warm water om te stomen.. Gelukkig is hij nu wel gerepareerd en alles doet het weer.. Heb ik me daarna op de bank genesteld onder een deken met een kop thee met honing naast me.. Valt de afstandbediening van de bank... in mijn kop thee.. :X Die ligt nu dus te drogen op de verwarming.. }:| Pff, ik blijf nu dus gewoon naar RTL4 kijken tot mijn vriend thuis komt.. ;)
pi_123032909
Het zit je niet mee babbel! Hier helpt dan troost voer ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_123033556
Pessie fijn dat de vk het er goed uit vindt zien. Wel balen dat dat voorwerk nog steeds niks doet. Nu maar hopen dat je straks ineens als een speer gaat.

Babbel wat een baaldag -O-

Ben ik de enige met een kind zonder ritme? Heb er nog niks in kunnen ontdekken.

Nou bij de gyn was het eigenlijk niet zo boeiend. Het enige wat er gaat veranderen is dat ik het ziekenhuis bel ipv de vk. En dat ik aan het infuus moet. Als dit op tijd gebeurt is er niks aan de hand. Anders moeten we blijven ter observatie. Het kindje mag ten alle tijden bij mij blijven. Dat was goed om te horen.
Hij deed niet het hartje luisteren maar even met de echo kijken. Helaas kon ik daar verder weinig van maken dus niks gezien.

Oh en hij ligt vast *O*
pi_123033870
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het zit je niet mee babbel! Hier helpt dan troost voer ;)
Ja, mijn vriend neemt straks salmiak lolly's voor me mee O+

Komt verder wel goed, hoor.. Kan er zelf ook wel de humor van inzien dat zo'n afstandbediening dan precies zo'n duik in de thee maakt.. :D
  maandag 18 februari 2013 @ 16:52:04 #226
259886 pessie
pi_123035771
Babbel, das geen leuk dagje zo -O- . Als je mini blijft plakken heeft het gewoon een uitmuntende gezondheid ^O^

Belle, lekker dat je nu ook een fijn ritme hebt, helaas gooien babys dat graag om -O- . En ik denk dat het nachtvoeden wordt op dat tijdstip

De gyn had niet goed opgeschreven wat ik kwam doen en ze was zelfmet vakantie. Gaf dus nogal wat onduidelijkheid. Maar goed, groei lijkt alleen maar beter te gaan. In dit tempo wordt et wel 7 pond :o maar ik ga uit van 6 a 6.5. Ook voldoende vruchtwater, dus alles prima. Nu gewoon hopen dat ik es ga bevallen.

Fieder fijn dat dat nu duidelijk is! En dat je beeb lekker bij je mag blijven. Je kon dus vandaag nog terecht?
  maandag 18 februari 2013 @ 16:53:26 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123035839
:* voor Babbel! Jouw kindje zit gewoon lekker in een coconnetje van 37 graden geloof ik hoor! Goed voor je laten zorgen maar dan ben jij er gauw weer bovenop!
  maandag 18 februari 2013 @ 17:47:12 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123037800
Ohjee, mijn kind heeft dan toch mijn ribben gevonden... zojuist werd er even een kont tegen geplaatst :')

Ze is gelukkig ook alweer anders gaan liggen nu, maar dit kan nog leuk worden!
pi_123038791
:* Babbel, hoop dat je snel weer een beetje opknapt. In ieder geval fijn dat de CV het weer doet! En ik blijf duimen voor dat kleintje in je buik O+

Ladyblack,oeh lekker dat gefrum tegen je ribben ja, hier ook sindskort! Gelukkig allemaal nog zachtjes, hoop dat dat zo blijft, maar tot nu toe heb ik een heel lief zachtaardig kindje in m'n buik, dus ik heb (nog) goede hoop :D

Pessie, wat goed van de groei! Zou mooi zijn, 7 pandjes!! Nu nog dat het voorwerk iets doet, of de bevalling gewoon maar meteen inzet, daar ben je onderhand best een beetje aan toe volgens mij :*

Fieder, klinkt goed, fijn dat het eigenlijk gewoon hetzelfde blijft, nu mag ie komen!
  maandag 18 februari 2013 @ 18:28:36 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123039146
Ohja, pessie, daar wou ik ook nog op reageren! 6,5 pond zou toch heel mooi zijn, fijn dat je kindje lekker gegroeid is!

Persen maar!!! ^O^ ;)
  maandag 18 februari 2013 @ 18:36:23 #231
259886 pessie
pi_123039393
Ik ben idd wel een beetje klaar ermee nu. Vanaf 7 uur staat er weer een hele leuke vk klaar dus wat mij betreft mag het vannacht :+ . Jammer genoeg heeft de beeb er ook wat over te zeggen en die vind het nog veel te fijn in mijn buik.
pi_123039416
Ik moet het even kwijt, maar ik haat schoonouders die de andere ouders als concurrentie zien }:| Moeilijk gedoe. Ow en ik haat ook mensen die verontwaardigd op je facebookberichtjes reageren (vandaag kindje erkend en ondertrouw) dat je hun niet even verteld hebt dat je dat vandaag ging doen (niemand wist het, alleen getuigen want gewoon administratieve handeling). En ik haat mensen die vinden dat alles maar van jou uit moet komen en dan verontwaardigd zijn als dat niet zo is omdat je zelf ook een leven hebt :( (lees: gaan voor geregistreerd partnerschap op een vrijdag en dan een lang weekend weg (nu het nog kan) waarin toevallig schoonmoeder jarig is en nu verwacht ze min of meer dat we dat weekend weg gaan verzetten :( )

Zo, dat lucht op O+
Sarcasme. Herken het.
pi_123039430
Speciaal voor Pessie: wie weet helpt het :*
http://instagr.am/p/V3SO3iMhlc/

Voor alle baaldingen o.a babbel & spirit :*

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 18:39:01 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 18:47:15 #234
259886 pessie
pi_123039835
Logi wat een schatje! Mn beeb wordt er wel actief van :D

Spirit :*
  maandag 18 februari 2013 @ 19:00:10 #235
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123040390
Logi wat een superlieve foto!!!!

Mini mag graag sinds een paar dagen ook graag tegen mijn ribben gaan liggen, niet echt fijn altijd. Maar ik geniet van alle beweging in mijn buik, mij hoor je niet klagen.

Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123040848
Spirit, nog gefeliciteerd met je ondertrouw! Toch weer een goede stap *O*
En die concurrentie komt mij helaas ook bekend voor. Ik heb al 4 weken (!) niets van mijn moeder gehoord omdat we op een zaterdag voor een kinderwagen gingen shoppen met mijn schoonouders en ik daarom vroeg of ze op zondag wilde komen ipv zaterdag. Ze heeft toen beledigd de telefoon erop gegooid en heb niets meer van haar gehoord sindsdien :').
  maandag 18 februari 2013 @ 19:14:13 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123041030
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet het even kwijt, maar ik haat schoonouders die de andere ouders als concurrentie zien }:| Moeilijk gedoe. Ow en ik haat ook mensen die verontwaardigd op je facebookberichtjes reageren (vandaag kindje erkend en ondertrouw) dat je hun niet even verteld hebt dat je dat vandaag ging doen (niemand wist het, alleen getuigen want gewoon administratieve handeling). En ik haat mensen die vinden dat alles maar van jou uit moet komen en dan verontwaardigd zijn als dat niet zo is omdat je zelf ook een leven hebt :( (lees: gaan voor geregistreerd partnerschap op een vrijdag en dan een lang weekend weg (nu het nog kan) waarin toevallig schoonmoeder jarig is en nu verwacht ze min of meer dat we dat weekend weg gaan verzetten :( )

Zo, dat lucht op O+
He bah, wat een gedoe om zo'n bijzondere dag heen spirit!

Lekker dat weekendje weg gaan doen hoor! Ga je daarna maar met een mooie bos bloemen bij de schoonmoeder langs oO<

En de aangifte van het geregistreerd partnerschap, dáár doen mensen moeilijk over, seriously??? Wij hebben de helft van de mensen niet eens verteld dat we dat geregistreerd partnerschap aangaan :D de aangifte al helemaal niet... wat een onzin. Kindje erkennen is natuurlijk ook superbijzonder, maar toch alleen voor jullie tweeën?

Hup, facebook uit en een fijne avond maken! *;
  maandag 18 februari 2013 @ 19:14:39 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123041053
Oei L0t, die is ook fijn :X wat vervelend zeg!
pi_123041462
Heeft nog niet 100 % terug gelezen
Heb de bokken ,ruggesteun en po vandaag opgehaald ,ondertussen nog de vk.
Kleine zakt steeds verder goed teken dus
Druk zat hier nog omdat je echt niks wil vergeten + alles nog 1x checken
  maandag 18 februari 2013 @ 19:25:39 #240
259886 pessie
pi_123041576
Lot, dat is stom zeg! En frustrerend.
Mijn schoonmoedrr gaat as weekend met de rest van haar kids egan weekendje weg. Werd ik ook niet heel blij van maar als beeb dan komt wil ze best heen en weer rijden zei ze en ik denk dat ik maar blij moet zijn dat ze dingen onderneemt...
Werd alleen heel erg niet blij van haar voorstel manlief en Nathan een dagje daar naartoe te laten g aan :@
  maandag 18 februari 2013 @ 19:26:32 #241
259886 pessie
pi_123041618
Asfalt: klossen :P .
pi_123041729
Jee wat kunnen mensen soms lomp reageren -O- Pessie ik zou dat ook niet willen eigenlijk.

Moet je een po hebben? Bij mij staan alleen klossen op de lijst.

Logi O+ O+
pi_123041788
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oei L0t, die is ook fijn :X wat vervelend zeg!
Ja ik zit er ook behoorlijk mee. Het is ook zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt en elke keer ben ik de eerste geweest die het contact weer hersteld heeft. Zeker nu ik zwanger ben trek ik dit soort gedrag extra slecht. Hoe kun je nu zomaar een maand missen van de zwangerschap van je dochter om zoiets onbenulligs :?. Maarja, het ziet er naar uit dat ik maar weer de meest volwassene van ons 2 moet gaan zijn, het verpest voor mij echt een deel van m'n zwangerschap..
pi_123041818
Ohh pessie, ik zou dat ook echt niet tof vinden. Snap ook niet hoe ze dat voor kan stellen eerlijk gezegd :? Neem aan de je man niet gaat..
pi_123041887
Waar kunnen mensen zich druk overmaken denk ik dan,hebben ze verder geen leven? Hier zijn we zelfs 'stiekem' getrouwd, alleen met ouders en broers en zus erbij, geen vervelende reacties erop gehad, alleen maar lieve ( pake en beppe van C. lieten de boontjes verbranden die ze op hadden staan toen wel belden omdat ze het te druk hadden om te vieren. Hele huis stonk ernaar!).

Hier gisteren een drukke dag gehad, feest voor mini, erg vermoeiend vooral omdat mini niet lekker was, midden tussen het feestgedruis bij mij op schoot in slaap viel en vannacht nog twee keer haar bed onderkotste. Vandaag dus een bankhangdag, totdat ze, volgens eigen bewoording, 'scheetjepoep' kreeg tot op der rug.... Very charming.

Logi wat een heerlijk poppetje O+

Pessie, ik hoop voor je dat het een keertje doorzet, lijkt me dodelijk vermoeiend en frustrerend dit.

En ow, moeten niezen met bijna 36 weken zwangerschap, whoehaaaaaa hallo banden!
  maandag 18 februari 2013 @ 19:35:12 #246
259886 pessie
pi_123041985
Lot dat is niet leuk. Zó vaak zal ze het toch ook niet meemaken dat haar dochter zwanger is lijkt mij.

Fieder, ik voelde me vooral een beetje buitengesloten, echt iedereen behalve ik daarheen. En bedankt zeg maar. Maar goed, het is 2 uur rijden dus te ver, manlief wil toch wel graag bij de geboorte van zn verse beeb zijn O+ .
En po is voor thuisbevallingen, daar gaat de placenta in.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:38:50 #247
259886 pessie
pi_123042160
Milka :X . Bandenpijn is echt elke keer rot! En wat sneu voor je mini.. ik hoop dat ze snelweer opknapt.
En ik slaap snachts best redelijk hoor! Heb wat dat betreft geen klagen, ik wordt niet om het half uur wakker oid. Ik ben gewoon klaar met zwanger zijn, voorweeen, onzekerheid...
pi_123042194
:* voor Lot... Ik heb ook een bijzondere moeder ( dat zeg ik net toch?). Die kwam gisteren op de fiets naar ons toe om de verjaardag van haar kleindochter te vieren, moest onderweg wel even bellen waar ze langs moest.... We wonen hier ondertussen 3,5 jaar :')
pi_123042951
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:39 schreef milka82 het volgende:
:* voor Lot... Ik heb ook een bijzondere moeder ( dat zeg ik net toch?). Die kwam gisteren op de fiets naar ons toe om de verjaardag van haar kleindochter te vieren, moest onderweg wel even bellen waar ze langs moest.... We wonen hier ondertussen 3,5 jaar :')
Wow, dat is ook wel een dieptepuntje ja :'). Nouja, het inspireert me in ieder geval om het zelf héél anders te gaan doen.
pi_123043636
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef pessie het volgende:
Logi wat een schatje! Mn beeb wordt er wel actief van :D

*)

Ik blijf hier maar lurken :@
  maandag 18 februari 2013 @ 20:13:08 #251
259886 pessie
pi_123044200
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef Logician het volgende:

[..]

*)

Ik blijf hier maar lurken :@
Dat moet ook o|O ik ben nog niet bevallen O-)
pi_123044479
Ziliah hoe is het met je?
Pessie is je voorwerk gestopt?
Logi wat een schatje zeg

Wat een leuke (schoon) moeder hebben jullie :N . Ik snap niet waarom mensen zich zo kunnen opstellen.
Ik ben wel benieuwd hoe mijn moeder gaat reageren op het nieuws van mijn zwangerschap. Nog een paar weken voor ik het ga zeggen.
  maandag 18 februari 2013 @ 20:26:25 #253
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123045071
*O*

pi_123045079
@ spirit gefeliciteerd
@ logi mooie foto ziet ergoed uit
En hoe is het met zillah
Mijn eigen ouders betrek ik er expres niet veel bij ivm hoe ze mijn andere zoon behandelen
(net doen of het hun eigen kind is en bepalen hoe en wat)
Me schoonouders daarentegen perfekt
Hun zorgen ervoor dat ze zo snel als het moet in het ziekenhuis komt ik hobbel erachter aan en ben er ook in 20 minuten
En helpen ook mee
En ja klossen (lijken wel as steunen voor de auto)
En het is een soort pakket (klossen po en een ruggensteun)
Gewoon mee genomen je weet maar nooit
Als er al nog wat is hoeft ze niet helemaal naar de wc te lopen
pi_123045165
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Fieder het volgende:
Jee wat kunnen mensen soms lomp reageren -O- Pessie ik zou dat ook niet willen eigenlijk.

Moet je een po hebben? Bij mij staan alleen klossen op de lijst.

Logi O+ O+
Dat is voor de placenta :) jij bevalt in het ziekenhuis toch? Heb je hem ook niet nodig.
pi_123045516
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef Juud79 het volgende:
*O*

[ afbeelding ]
*G*

Wat leuk! Een koningskoppel! En jongetjes zijn leuk!
pi_123045650
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

*G*

Wat leuk! Een koningskoppel! En jongetjes zijn leuk!
Dat dus!

Een broertje voor je meisje O+
pi_123045661
Een jongetje voor Juud, leuk!! *O*
  maandag 18 februari 2013 @ 20:36:11 #259
259886 pessie
pi_123045666
Woei Juud!!! Gefeliciteerd, een manneke erbij!

Asfalt, iedere ouder isanders en ik kan rond de bevalling/in mn kraamtijd gewoon ook iets minder hebben. Mijn schoonmoeder is communicatief niet altijd even sterk en ze kan het best heel anders bedoelen dan wat ik begreep. Mn schoonvader was er voor de duidelijkheid en we moeten soms gewoon nog even wennen.
pi_123045756
Wat leuk, Juud, een jongetje! *O* O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 18 februari 2013 @ 20:38:34 #261
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_123045803
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef Juud79 het volgende:
*O*

[ afbeelding ]
zo leuk!
pi_123045931
Juud wat leuk een jongetje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_123045990
Ben benieuwd of we alsnog een datum tweeling krijgen Alsfalt!
pi_123046157
Ah geen po nodig dus, bedankt :)

Juud wat leuk! *O* had je al een idee?
pi_123046158
Gefeliciteerd juud
En ja ik weet ,maar als ouders met de opvoeding van jou kind gaan bemoeien en ook nog willen bepalen of die straf krijgt ,tv kijkt of wat dan ook nee.
Ik ben de vader niet hun + dat ze dan ook nog histerisch gaan janken ,want hij mag geen straf krijgen en dan ook nog boos worden als je er wat van zegt .
Nee hadden ze zelf nog een broertje of zusje op de wereld moeten zetten naast mij
pi_123046560
Juud gefeliciteerd een jongetje *O*

Hier stekende tepels auch :X
pi_123048118
juud wat leuk!!! *O*
  maandag 18 februari 2013 @ 21:36:54 #268
381212 Gulara
From the future
pi_123048973
Juud een broertje! *O*

Logi, je meisje. O+

Dé oplossing voor familieperikelen is heel ver weg gaan wonen. Geen gedoe en iedereen staat te juichen bij elke buikfoto. ^O^
Maar ook wel ongezellig hoor. Hoewel soms redelijk disfunctioneel mogen ze best wat dichter bij zijn. Ik hoop dat iedereen eruit komt. :*

Oh en meld. Ben nog steeds niet lekker. De hele nacht hoofdpijn gehad. -O- Straks naar de vk. Verwacht niks spannends.
pi_123049287
minders gulara
  maandag 18 februari 2013 @ 21:48:05 #270
259886 pessie
pi_123049677
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Gefeliciteerd juud
En ja ik weet ,maar als ouders met de opvoeding van jou kind gaan bemoeien en ook nog willen bepalen of die straf krijgt ,tv kijkt of wat dan ook nee.
Ik ben de vader niet hun + dat ze dan ook nog histerisch gaan janken ,want hij mag geen straf krijgen en dan ook nog boos worden als je er wat van zegt .
Nee hadden ze zelf nog een broertje of zusje op de wereld moeten zetten naast mij
Haha, daar moet je echt direct korte metten mee maken.

Gulara goedemorgen. Hoop dat je bloeddruk goed is :*
pi_123054803
idd pessie
alleen ik krijg het al 7 jaar er niet in bij hun .
Soort gepantserde plaat voor de kop
Net als dat ik het niet normaal vind dat me ex die me heel veel heeft aangedaan daar nog steeds komt met der vriend.
Ze zoeken het straks maar uit
pi_123060134
Eindelijk nieuws: Komende woensdag word ik ingeleid. Dus helaas voor mijn lief geen priemgetal kindje (of het moet tot de 23e gaan duren, wat we niet hopen natuurlijk). Ik ben erg benieuwd naar alles, we gaan het zien. Voor nu zit ik wakker te zijn vanwege de overdreven hoeveelheid maagzuur in mijn slokdarm. Gulukkig heb ik daar nog niet heel veel last van gehad, eigenlijk pas de laatste week.

Verder niet bijgelezen, sorry. Lezen is op het moment blijkbaar teveel gevraagd of zo...
  dinsdag 19 februari 2013 @ 07:56:50 #273
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123060783
Juud gefeliciteerd met je jongen!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123060840
Fijn dat er een plan is zillah! Veel succes morgen :*
pi_123060863
zillah, succes morgen! Misschien dat ik het even gemist heb, is er een reden dat ze je nu al inleiden? Je bent nog niet heel lang overtijd toch?
pi_123060883
Zillah wat fijn! Een datum zal een hoop rust geven of niet?
pi_123060897
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
zillah, succes morgen! Misschien dat ik het even gemist heb, is er een reden dat ze je nu al inleiden? Je bent nog niet heel lang overtijd toch?
Ben gisteren voor een CTG geweest ivm verminderd leven voelen (alles bleek goed gelukkig), op de echo bleek er niet veel vruchtwater meer te zijn, dus was het voorstel inleiden. Ik ben dan 40+6, en vind het wel mooi zo, dus daar ben ik in mee gegaan. Vandaar :)
pi_123060908
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:07 schreef klumsy het volgende:
Zillah wat fijn! Een datum zal een hoop rust geven of niet?
Zeker wel, ik plan graag van te voren en heb graag controle, dus ik kan me hier goed in vinden :D
pi_123060983
In ieder geval 2 baby's daze week O+ en hoop voor Pessie dat er deze week ook een 3e komt!
pi_123060992
Ow en misschien ook wel Fieder! O+
  dinsdag 19 februari 2013 @ 08:20:18 #281
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123061013
Dank allemaal voor felicitaties en *O*
Het begint langzaam in te dalen....een compleet gezin straks, met een meisje en een jongen, wat een enorm groot geluk...nu nog even afbakken en gezond ter wereld brengen. O+

Ik hoop dat er weer baby's zullen verschijnen deze week, het is wel weer eens tijd he. ;)
pi_123061019
Juud een jongen! *G* Wat tof!

Zillah, lekker dat je nu een datum hebt. Deze week idd dus sowieso 2 baby's! O+
pi_123061044
Succes morgen zillah
Hier wakker worden na een onrustige nacht omdat ze telkens wakker was en sinds gisteren ineens vaker naar de wc
pi_123061137
Gefeliciteerd met het vooruitzicht van een zoon Juud! O+ Jongetjes zijn supertof, sowieso *O*

Zillah, een datum, wat fijn!

Ik las vervelende familiegedoetjes. Herkenbaar, niet met (schoon-)ouders maar met broers bijvoorbeeld. Kost soms wel energie :*

Spirit: je kan bepaalde mensen blokkeren op FB, nu lijkt me daar een mooi moment voor. Ik verwacht ook gezeur als wij sneaky trouwen, en toch doen we het. O+
pi_123061384
Zillah wat spannend! Dat is morgen?!? :o 2 baby's deze week ja! Minstens *O*
Pessie dan kan jij donderdag en dan ga ik vrijdag, goed? :+ (als je niet stiekem al gebaard hebt)

Ik ben misselijk :{ en het schiet steeds in mn lies, dan klap ik helemaal dubbel. Wegwezen kwaaltjes!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:08:35 #286
259886 pessie
pi_123061643
Ik heb nog niet gebaard helaas. Peuter hoest en kon daardoor niet in slaap komen nadat hij zich vannacht wakker had gehoest :O . Ik verwacht et eigenlijk niet voor komend weekend.
Zillah, fijn dat je een datum hebt.

Ik kan me helemaal niet herinneren dat het einde me zo zwaar viel de vorige keer, ik heb gewoon echt geen zin en puf meer terwijl alles best heel goed gaat. Ik snap het ook echt niet van mezelf.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:09:19 #287
259886 pessie
pi_123061659
Fieder, misselijkheid is naar :* rommelt het bij jou nog?

Hoe was het bij de vk gulara?
pi_123061751
Misschien valt het ook wel zwaarder omdat je nu een peuter rond hebt lopen en de vorige keer niet?
Kan me goed voorstellen dat dat het allemaal een stuk zwaarder maakt, bij een eerste zwangerschap kan je doen wat je wil en wanneer je dat wil, met een kleine ben je toch verplicht een bepaald ritme te volgen
pi_123061923
Hier rommelt er niks meer helaas. Mijn ticker maakt me zenuwachtig "nog 3 dagen te gaan". Jaja :') Wat zou ie zeggen na mn ud?
Ik denk ook dat het komt omdat je nu een peuter hebt Pessie. Zeker als ze 's nachts gaan spoken, lijkt me heel zwaar. Misschien vanmiddag even lekker dutten?

Ik ben ook benieuwd naar Gulara, hoop dat alles in orde is.
pi_123062032
Juud! een jommetje O+
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:30:30 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123062101
Pessie, niet leuk als je het zwaar vindt terwijl alles misschien best goed gaat, maar inderdaad... vergelijken gaat in dit geval niet op he. Even volhouden nog maar :*

Fieder, 3 dagen nog!! Ja, en zo'n ud zegt niet zo vreselijk veel natuurlijk, maar het staat er wel!!! Ik zou daar ook de zenuwen van krijgen :D

En jemig, deze week sowieso 2, hopelijk 3, en misschien wel 4 (of 5) baby's! :o O+

Juud, tof, een broertje voor je dochter!! *O*
pi_123062692
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:21 schreef Fieder het volgende:
Hier rommelt er niks meer helaas. Mijn ticker maakt me zenuwachtig "nog 3 dagen te gaan". Jaja :') Wat zou ie zeggen na mn ud?
Ik denk ook dat het komt omdat je nu een peuter hebt Pessie. Zeker als ze 's nachts gaan spoken, lijkt me heel zwaar. Misschien vanmiddag even lekker dutten?

Ik ben ook benieuwd naar Gulara, hoop dat alles in orde is.
Dan begint de teller opnieuw >:) :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:59:24 #293
259886 pessie
pi_123062723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:58 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Dan begint de teller opnieuw >:) :P
Whaaa :o
pi_123063030
o|O :')
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:15:16 #295
381212 Gulara
From the future
pi_123063081
*O* nieuwe babietjes deze week. Leuk! O+

Alles was prima bij de vk. Lief dat jullie er aan gedacht hebben. :@
Bloeddruk ok, hartslag goed. Nog maar meer proberen te drinken tegen de hoofdpijn. Ik voelde me natuurlijk ook wel weer prima 's middags (heb ik meestal zo gauw ik een dokter oid bezoek, dan gaat het vaak weer beter en zit ik daar weer met praatjes. :') )
Nu net pizza op bij een vriend. Merk nu dat ik helemaal op ben. De krampen helpen ook niet echt mee. ;( Er wordt nu een toetje voor me gemaakt. En daarna maar lekker naar huis en hopelijk vannacht lekker slapen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:16:54 #296
259886 pessie
pi_123063124
Oeh gulara! Ben benieuwd of je me nog in gaat halen!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:23:30 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123063266
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:15 schreef Gulara het volgende:
*O* nieuwe babietjes deze week. Leuk! O+

Alles was prima bij de vk. Lief dat jullie er aan gedacht hebben. :@
Bloeddruk ok, hartslag goed. Nog maar meer proberen te drinken tegen de hoofdpijn. Ik voelde me natuurlijk ook wel weer prima 's middags (heb ik meestal zo gauw ik een dokter oid bezoek, dan gaat het vaak weer beter en zit ik daar weer met praatjes. :') )
Nu net pizza op bij een vriend. Merk nu dat ik helemaal op ben. De krampen helpen ook niet echt mee. ;( Er wordt nu een toetje voor me gemaakt. En daarna maar lekker naar huis en hopelijk vannacht lekker slapen.
Maar je hebt dan wel aangegeven dat het 's ochtends helemaal niet zo prima ging?

Echt rot dat je zoveel hoofdpijn hebt trouwens, krampen en hartkloppingen zijn al vervelend genoeg :{
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:24:39 #298
381212 Gulara
From the future
pi_123063281
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:16 schreef pessie het volgende:
Oeh gulara! Ben benieuwd of je me nog in gaat halen!
Nee hoor ik denk van niet.

"Na u..." *maakt een kleine buiging*
pi_123063369
Juud een zoon en Zillah een datum *O*

En maagzuur is gewoon duivels :( (

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:31 schreef L-E het volgende:
Ik las vervelende familiegedoetjes. Herkenbaar, niet met (schoon-)ouders maar met broers bijvoorbeeld. Kost soms wel energie :*

Spirit: je kan bepaalde mensen blokkeren op FB, nu lijkt me daar een mooi moment voor. Ik verwacht ook gezeur als wij sneaky trouwen, en toch doen we het. O+
Nah, ze had mn vriend een berichtje gestuurd: "Wat fijn dat ik op facebook mag lezen dat je in ondertrouw bent gegaan" smiddags, omdat zijn getuige haar gefeliciteerd had. Dan denk ik: BEL DAN GEWOON, MENS. Je bent verdomme 60, geen 12. En vervolgens belt hij haar om de datum van partnerschap door te geven en is het gezeik alom dat hij haar dit niet heeft verteld. Ok, we hebben geen datum doorgegeven (ondertrouw vonden we niet nodig en partnerschap hebben we gisteren pas gepland). Dan denk ik: waar maak je je druk om!! Mijn ouders wisten ook niet dat we in ondertrouw gingen. Die zijn gistermiddag ons huis binnnengesneakt en hebben een bos bloemen neergelegd om ons te feliciteren. Zo kan het dus ook. Gewoon blij zijn voor iemand ipv je achtergesteld voelen.

En mn tante had op facebook gezet dat ze het "apart" vond dat we in ondertrouw waren gegaan. Nou is het mn lievelingstante en een supertof mens, maar dat was gewoon echt even de familiedruppel :')

Anywaaayyyssss, vandaag is een prachtige dag O+ En zo niet dan toch, verdomme :(
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:47:37 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123063928
Wat een verschil Spirit, en wat hebben jouw ouders dat leuk gedaan O+

Kijk nog maar eens goed naar die bloemen, en maak er inderdaad een mooie dag van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')