quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
hehe eindelijk waardering voor een top OPquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:20 schreef Alfisti het volgende:
Als dit de nieuwe SC is is dit een goeie OP
voor hout te kloven gebruik ik een fatsoenlijke bijl en niet van die hobbykettinkjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:24 schreef Alfisti het volgende:
Densmee gespot
http://poststuff5.entensity.net/021113/how_to_chop_wood.php
topstang heeft wel wat te verduren kijk maar naar het filmpje, daar hangt al een paar ton aan te trekken en dan ook nog flink dynamisch. overigens kan een 930 een tonnetje of 10 heffen met een frontgewicht erinquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef 2cv het volgende:
TopstangenOP![]()
Bij mijn voormalige werkgever was één van de eerste klusjes een topstang repareren. Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar het ding lag in tweeën en moest gelast worden. Aangezien er een paar ton aan kwam te hangen moest het wel sterk gelast worden. Probleem was alleen dat ik amper kon lassen (wel bluffen) dus het was nogal een uitdaging. Ik heb een de 2 delen een fraaie punt geslepen en de enorme V-naad rondom dichtge ... eh ... baggerd
Het zat weer aan elkaar, dus bon schrijven enweg dat ding.
Een paar dagen later kwam de topstang terug. Hij was gebroken. Ik had een echt 'oh neehe' gevoel en heb het ding opgezocht. Inderdaad, hij was gebroken. Maar niet op de las en ook niet inde buurt van de las. Een oog wat er aan zat was gebroken
Dat was best wel een opsteker
quote:
ik heb pas 24 keer bij ons gezegd dat we daar niet meer heen moeten gaan, maar dat blijven ze toch stug volhouden. echt onvoorstelbaar wat een klote service.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef Paladijn het volgende:
Wat omhoog met het onderhoud van die Citroen trouwens
Volgende keer de rekening zelf laten betalen ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb pas 24 keer bij ons gezegd dat we daar niet meer heen moeten gaan, maar dat blijven ze toch stug volhouden. echt onvoorstelbaar wat een klote service.
wij hebben geen managers, wij hebben alleen mensen die werkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:55 schreef Paladijn het volgende:
Heb je soms een Fries als manager
En car wins:
die betaalt mijn baas zelf al, maar die ging daar met zijn xantia altijd heen en die had nooit gezeik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgende keer de rekening zelf laten betalen ?
Ho, wacht ... Je baas ging er met zijn Xantia altijd heen en had nooit gezeik en toen is hij verstandig geworden ? In welk opzicht ? Er was toch nooit gezeik ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef densmee het volgende:
[..]
die betaalt mijn baas zelf al, maar die ging daar met zijn xantia altijd heen en die had nooit gezeik.
nu is hij verstandig geworden en heeft een a4 gekocht en komt daar ook niet meer
hij heeft zijn xantia verkocht, iets verstandigers is er nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ho, wacht ... Je baas ging er met zijn Xantia altijd heen en had nooit gezeik en toen is hij verstandig geworden ? In welk opzicht ? Er was toch nooit gezeik ?
ach een citroen dealer is ook tering duurquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef lipje het volgende:
de onderhoudskosten zijn gelijk gebleven, alleen de frequentie is verandert
Inderdaad, een Xantia ziet er uit als een beschimmelde drol. Maar audi's doen dat ook, dus ik zie niet wat er verstandig is aan die switch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef densmee het volgende:
[..]
hij heeft zijn xantia verkocht, iets verstandigers is er niet
Maar de Renault bevalt goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef densmee het volgende:
[..]
ach een citroen dealer is ook tering duur
Mijn collega is er wreed mee ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Maar de Renault bevalt goed![]()
hee newbie, zorg eerst eens dat je fatsoenlijke op kunt maken.quote:
Stoer hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:54 schreef densmee het volgende:
[..]
hee newbie, zorg eerst eens dat je fatsoenlijke op kunt maken.
ja en de radiateur zit zonder slangen aan de motorquote:
lekker ventilatortjequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef densmee het volgende:
ach chuck dan valt de krukas keerring nog mee, hier moest de dieselpomp vervangen worden
[ afbeelding ]
Moet kunnen. Gewoon uit een pijpje dat uit het motorblok komt in een trechter op de radiator laten stromen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:57 schreef densmee het volgende:
[..]
ja en de radiateur zit zonder slangen aan de motor
goh jij zou zomaar constructeur sanitair kunnen worden bij Peugeotquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Moet kunnen. Gewoon uit een pijpje dat uit het motorblok komt in een trechter op de radiator laten stromen.
Dan zou ik de motor compleet met koelerij als één unit ontwerpen. Zo min mogelijk verbindingen met de cabine en de verbindingen die er zijn snel losneembaar maken. Ende aandrijf-unit komt dan met snelsluitingen vast te zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef densmee het volgende:
[..]
goh jij zou zomaar constructeur sanitair kunnen worden bij Peugeot
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Moet kunnen. Gewoon uit een pijpje dat uit het motorblok komt in een trechter op de radiator laten stromen.
Wordt vaak ook gedaan. Kabelboom met multistekker aan de cabine etc, maar airco en water moet sowieso los omdat die ook in je dash zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan zou ik de motor compleet met koelerij als één unit ontwerpen. Zo min mogelijk verbindingen met de cabine en de verbindingen die er zijn snel losneembaar maken. Ende aandrijf-unit komt dan met snelsluitingen vast te zitten.
Motorprobleem ? Heel vervelend. *klik*klik* probleemmotor er uit, *klik*klik* goede ruilmotor er in en verder karren. En de probleemmotor dan uiteraard niet wegdonderen maar repareren voor de volgende klant.
ach dat moet met wat hydroliek koppelingen wel te regelen zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wordt vaak ook gedaan. Kabelboom met multistekker aan de cabine etc, maar airco en water moet sowieso los omdat die ook in je dash zitten.
Multifasters zijn duur en hoe vaak til je nu werkelijk de carrosserie er af? Verzin beter een fatsoenlijke autoquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef densmee het volgende:
[..]
ach dat moet met wat hydroliek koppelingen wel te regelen zijn
Een fatsoenlijke autofabrikant/auto-ontwerper ontwerpt zijn auto's zodat ze redelijk makkelijk te repareren zijn en neemt niet domweg aan dat zijn auto's niet kapot gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Multifasters zijn duur en hoe vaak til je nu werkelijk de carrosserie er af? Verzin beter een fatsoenlijke auto
Niets.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef Paladijn het volgende:
Wat is hier zo hip aan eigenlijk? Afgezien van de filmpjes die de afgelopen weken voorbij komen
Als die zijn auto's zo ontwerpt dat ze niet makkelijk te repareren zijn niet nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Paladijn het volgende:
Is Honda geen fatsoenlijke autofabrikant?
Wedden ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef Paladijn het volgende:
Dat is niet nodig, want ze gaan niet stuk
Dat betekent niet dat ze nooit stuk gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:13 schreef Paladijn het volgende:
https://www.google.com/se(...)tf-8&channel=suggest
Honda, Honda, Honda, Honda, Honda, Toyota, Honda, Honda, Honda
DS was toch auto van de eeuw, omdat je alles binnen 5 minuten met 3 boutjes kon loshalen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:21 schreef Paladijn het volgende:
Vergeleken bij een Citroen is de kans net zo groot als het winnen van de postcodeloterij
Makkelijk te repareren hoeft niet te betekenen dat je de carrosserie er in 10 minuten afhaalt. Bij die gekke pickups kun je toch overal makkelijk bij. Ook voor motorwissels.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke autofabrikant/auto-ontwerper ontwerpt zijn auto's zodat ze redelijk makkelijk te repareren zijn en neemt niet domweg aan dat zijn auto's niet kapot gaan.
DS is een draak der autotechniek. Haal de achterste bougie er maar eens uit of vervang de remschijven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:28 schreef loveli het volgende:
[..]
DS was toch auto van de eeuw, omdat je alles binnen 5 minuten met 3 boutjes kon loshalen?
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Makkelijk te repareren hoeft niet te betekenen dat je de carrosserie er in 10 minuten afhaalt. Bij die gekke pickups kun je toch overal makkelijk bij. Ook voor motorwissels.
http://www.dsadvies.nl/geschiedenis-van-de-ds/quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
DS is een draak der autotechniek. Haal de achterste bougie er maar eens uit of vervang de remschijven.
En ze zijn nu zo oud dat ze ook nog eens fijn roesten. Technisch gezien is het een wanproduct.
Je denkt toch niet dat ik zelf bedenk dat iets Frans auto van de eeuw kan worden?quote:Nooit eerder werden er zoveel technische vernieuwingen tegelijkertijd op een auto-ontwerp toegepast. De DS is dan ook in 2001 bekroond als de meest vooruitstrevende technische innovatie van de twintigste eeuw!
Neehoor, maar technisch vooruitstrevend is iets anders dan makkelijk te reparerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:44 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.dsadvies.nl/geschiedenis-van-de-ds/
[..]
Je denkt toch niet dat ik zelf bedenk dat iets Frans auto van de eeuw kan worden?
Ehm.. Groesbeek ligt wel in de buurt, maar dan heb je me net gespot toen ik van huis weg reed ofzo..quote:
quote:Dank u voor uw bestelling op www.ticketmaster.nl.
MONSTER JAM - 28-09-2013 14:00
GelreDome, Arnhem
Tickets × 2
Nou die Nissan was niet echt een showstopperquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
Nu baalt ie dat hij geen foto heeft gemaakt; dat wordt fappen op een herinnering.
Klopt, daar doelde ik ook niet op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou die Nissan was niet echt een showstopper
aaah, hier in Drachten nog geen vlokjequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:43 schreef Duvel het volgende:
Ah, de sneeuw des doods heeft Utrecht bereikt.
Hier ook niet, maar ze compenseren dat ruimschoots met tonnen zoutquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:47 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
aaah, hier in Drachten nog geen vlokje
hehe, hier sneeuwt het nu een klein beetje, maar het spul blijft niet liggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ze compenseren dat ruimschoots met tonnen zout
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Accu dood.
Mijn vader had me ook al gespot (hij dacht dat ie SD had gezien).
We gaan uit eten, mutsquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat doe je nu dan qua werk? Transport?
Ik ga het daar laden, dan neem ik het mee naar huis, en morgenochtend lever ik het op de plee weer afquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat doe je nu dan qua werk? Transport?
TMI.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga het daar laden, dan neem ik het mee naar huis, en morgenochtend lever ik het op de plee weer af
Naast de auto's ligt ook nog sneeuw.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, het is selectief ijs; ligt alleen op de auto's en niet ernaast. OK, my bad
Dit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moest wel lachen toen ik klaar was met werken, in de auto zat met de verwarming, stoelverwarming en muziek aan en er allemaal verkleumde kinderen tegemoet kwamen gefietst.
Heb jij 5 euro over voor een enkele reis van 12km? Ik niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor die 5 minuten zou ik mijn verlies wel nemen.
Had jij niet gewoon een OV kaart?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb jij 5 euro over voor een enkele reis van 12km? Ik niet.
Nee, ik heb geen OV-Kaart. Wel aangevraagd, maar nooit weer wat van gehoord. Ik moest toen een brief opsturen met mijn gegevens en pasfoto, dan kreeg ik een kaart thuisgestuurd. Nooit ontvangen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon een OV kaart?
Ik wel destijds en heb er nooit gebruik van gemaaktJammer dat je dat geld niet ergens terug kunt vorderen
[oudmodus]quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen OV-Kaart. Wel aangevraagd, maar nooit weer wat van gehoord. Ik moest toen een brief opsturen met mijn gegevens en pasfoto, dan kreeg ik een kaart thuisgestuurd. Nooit ontvangen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Fijn heur 3mm ijs van de auto krabben hakken
Nu moet je er een kopen en er een reisproduct opzetten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[oudmodus]
Oh, in mijn tijd moest je dat kreng ophalen op het postkantoor![]()
[/oudmodus]
oh, de chipfailquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nu moet je er een kopen en er een reisproduct opzetten.
Ik pak de auto wel, fuck het openbaar vervoerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:06 schreef Paladijn het volgende:
mmmm, sushi
En OV jaarkaart is pas geldig vanaf je 18e ivm. stufi Bara, ik gok dat Neovo nog minderjarig was
dat is het als je het vaker neemt....quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:52 schreef Dingest het volgende:
Ik heb zondag het OV genomen en het was nog niet eens totaal kut
Ik heb wel een limiet van eens per jaar, jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is het als je het vaker neemt....
Ik vervang de normale brievenbus ook altijd voor een groter. Was ook weer een tegenvallerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef 2cv het volgende:
Ik had vandaag een halfdode postbode aan de deur verwacht die de eerste lading valentijnskaarten en dergelijke kwam brengen. Viel dat even tegen ...
Inderdaad. Kutbouten braken af, het was -80 en het ijzelde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:45 schreef 2cv het volgende:
Je kreeg de grotere brievenbus niet gemonteerd ?
ik kreeg maar 1 briefje......quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Inderdaad. Kutbouten braken af, het was -80 en het ijzelde.
Nope, ik was allang 18. Ik heb 6 maanden nadat ik 18 werd pas studiefinanciering aangevraagd. Draabij kreeg ik de mogelijkheid om een OV-kaart mee te "bestellen". Dat deed ik, ik vulde het formulier in en stuurde het op. Om vervolgens nooit weer een antwoord te krijgen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:06 schreef Paladijn het volgende:
mmmm, sushi
En OV jaarkaart is pas geldig vanaf je 18e ivm. stufi Bara, ik gok dat Neovo nog minderjarig was
En dan doe jij er vervolgens niks mee en ga je elke dag 24km fietsen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nope, ik was allang 18. Ik heb 6 maanden nadat ik 18 werd pas studiefinanciering aangevraagd. Draabij kreeg ik de mogelijkheid om een OV-kaart mee te "bestellen". Dat deed ik, ik vulde het formulier in en stuurde het op. Om vervolgens nooit weer een antwoord te krijgen.
Nee. Dan stapte ik in de auto. Ik had toen inmiddels mijn rijbewijs ook al, dus mochten ze stikken in die kaart.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan doe jij er vervolgens niks mee en ga je elke dag 24km fietsen?
misschien moet je de ziektewet inquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef 2cv het volgende:
Hmz, al de hele dag last van mijn rug en dat ben ik nu wel een beetje zat aan het worden.
Hahahaha. Of mag ik daar niet om lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien moet je de ziektewet in
goedemorgen
avondquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien moet je de ziektewet in
goedemorgen
Gatverdegatver!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, vandaag zijn het gekruide kippies, kreukelfriet en spruitjes.
met kaassaus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, vandaag zijn het gekruide kippies, kreukelfriet en spruitjes.
schouderkarbonades dan ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef densmee het volgende:
en de sextape van Anne nog gevondenIk heb nog wel een idee hoe die sextape gebruikt kan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Jeh, om je smoel dicht, en je handen aan je stoelleuningen vast te plakken. Soms heb je echt uitstekende ideëenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een idee hoe die sextape gebruikt kan worden![]()
ook zo.quote:
nee ik ga zo wat bomen markeren die jagers af gaan zagen daarna mijn taxus planken verkopen en dan nog een paar vrachtwagens hout metenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 07:20 schreef lipje het volgende:
[..]
ook zo.
Gaat u vandaaag weer een tuintje opknappen?
jep en nog wat uurtjes voor de baasquote:
denk het wel want annie is offlinequote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:31 schreef 2cv het volgende:
Ik neem aan dat je nu met een flinke rol ducktape naar Anne gerend bent ?
Tx, wegens de ideale instap wilde ik m'n stramme pa zo'n ding aansmeren. Realitycheck, laat die erfenis nog maar even zitten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:38 schreef Paladijn het volgende:
Ongelukje bij Lexxx voor de deur
[ afbeelding ]
vs el cheapo playmobil
[ afbeelding ]
Echt?!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx, wegens de ideale instap wilde ik m'n stramme pa zo'n ding aansmeren. Realitycheck, laat die erfenis nog maar even zitten.
Jammer van de Mazda. Mooie wagen welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:38 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
vs el cheapo playmobil
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx, wegens de ideale instap wilde ik m'n stramme pa zo'n ding aansmeren. Realitycheck, laat die erfenis nog maar even zitten.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef 2cv het volgende:
Volgende keer ga ik even verder rondkijken voor ik teveel geld voor een te lelijke Saab neertel
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef 2cv het volgende:
Volgende keer ga ik even verder rondkijken voor ik teveel geld voor een te lelijke Saab neertel
dan wordt 2cv er toch niet slechter van, ik bras ook graag geld van andere opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
Gokje: van ons geld een slechte saab gekocht.
En ik roep al tijden dat je in zo'n koekblikje zelf onderdeel van de kreukelzone bent. En dan zijn er nog steeds mensen die dat ontkennenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:38 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
vs el cheapo playmobil
[ afbeelding ]
Ik wil mijn geld terug!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
Gokje: van ons geld een slechte saab gekocht.
Ik kan hem een BX aanraden. Zelfs mijn beppe (oma) van 89 kan daar goed in en uit komen. Wel even in de hoogste stand zetten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef loveli het volgende:
Ja hee ho, m'n pa is bejaard en heeft bijkans een takel nodig bij het in-/uitstappen.
Teveel geld aan een veel te lelijke en slechte saab uitgegeven. Voor 2 tientjes meer had ik een veel beter en mooier exemplaar gehadquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Teveel geld aan een veel te lelijke en slechte saab uitgegeven. Voor 2 tientjes meer had ik een veel beter en mooier exemplaar gehad
Iemand een BX aanradenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan hem een BX aanraden. Zelfs mijn beppe (oma) van 89 kan daar goed in en uit komen. Wel even in de hoogste stand zetten.
Kun je misschien beter alle franse auto's meenemenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is bijna een topic op zichzelf waard
Dat is misschien beter, hoewel ze de laatste jaren weer aardig populair zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 10:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je misschien beter alle franse auto's meenemen
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je misschien beter alle franse auto's meenemen
die piniferrari is niet veel beter toch?quote:
Ik kan al die types niet bijhouden zoveel poepen ze eruit.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is misschien beter, hoewel ze de laatste jaren weer aardig populair zijn
Ja, het is niet normaal. De ene nog wanstaltiger dan de andere, vooral Peugeut heeft er een handje van. Citroën, ja daar moest je altijd al van houden. En Relault; ja, identiteitsloos? Zeg ik dat zo goed?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan al die types niet bijhouden zoveel poepen ze eruit.
Als je in Frankrijk tig kilometer aan het rijden bent zie je pas wat voor wansmaak ze allemaal hebben gemaakt die maffe Fransen
Deze doet het verbazingwekkend goed eigenlijk............... geen enkel probleem tot nu toe.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:14 schreef densmee het volgende:
[..]
die piniferrari is niet veel beter toch?
Ik zal je aan iets anders helpen herinnerenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ohja, dat was ik al weer vergeten. Of ik had het al verdrongen...
Citroën heeft dan soms nog een auto die ergens op lijkt. Die DS3 is best een aardige auto qua looks.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het is niet normaal. De ene nog wanstaltiger dan de andere, vooral Peugeut heeft er een handje van. Citroën, ja daar moest je altijd al van houden. En Relault; ja, identiteitsloos? Zeg ik dat zo goed?
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zal je aan iets anders helpen herinneren
[ afbeelding ]
Inderdaad, de modellen van Citroën zijn best leuk om naar te kijken. Sinds de eerste C4 zijn ze een goede weg in geslagen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Citroën heeft dan soms nog een auto die ergens op lijkt. Die DS3 is best een aardige auto qua looks.
Peugeot en Renault is inderdaad vreselijk. Als ze in Frankrijk niet zo goed zouden verkopen zouden ze ook niet overeind blijven lijkt me.
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Dat avontuur ben ik ook al weer vergeten, of is ook hier verdrongen ook een betere omschrijving
En een VW touran om niet te vergetenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:24 schreef Alfisti het volgende:
http://www.regio14.nl/201(...)ng-eindigt-in-laren/
E-klasse AMG naar zijn vaantjes.
Fiat wil in de USA met Alfa aan de slag, Europa hebben ze voorlopig min of meer opgegeven tot de crisis voorbij is. Naam maken met een aantal spectaculaire modellen ( 8C en de net nieuwe 4C ) en op die manier proberen om de het merk bekendheid te gaan geven om (ongetwijfeld ge-gerebadgede ) zooi te slijten.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:23 schreef BaraCuda het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Fiat niet iets doet met het merk Alfa.
Wat ze nu op de markt hebben is echt om te janken.
De 159 staat nog wel op de site, maar volgens autoweek is de laatste 159sw in januari gemaakt?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fiat wil in de USA met Alfa aan de slag, Europa hebben ze voorlopig min of meer opgegeven tot de crisis voorbij is. Naam maken met een aantal spectaculaire modellen ( 8C en de net nieuwe 4C ) en op die manier proberen om de het merk bekendheid te gaan geven om (ongetwijfeld ge-gerebadgede ) zooi te slijten.
Kortom: Alfa is dood en hoeft alleen nog maar begraven te worden.
Ja, helaas wel. Die zijn helemaal verblind door de Z4 zelf, en zien dan zulke zaken niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:30 schreef BaraCuda het volgende:
Gisteren trouwens naar een Z4 wezen kijken.
Heel de rechter kant was overgespoten motorkap was gespoten. Aan de achterkant kwamen de lijnen niet netjes bij elkaar.
Dat noemt zich dan een bosch service bedrijf die elke auto die ze kopen controleren op dit soort dingen![]()
Zullen er nou werkelijk mensen zijn die zulke dingen niet zien en zo'n auto gewoon kopen?
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De 159 staat nog wel op de site, maar volgens autoweek is de laatste 159sw in januari gemaakt?
quote:Fiat eindbaas Sergio Marchionne is weer op dreef.
......
Alsof dit alles nog niet genoeg stof tot discussie was, voegde Sergio Marchionne op het eind nog een scherp oordeel over Fiat’s ‘zorgenkindje’ toe. Hij noemde de Alfa Romeo 159 een fout. De Alfa Romeo badge onwaardig.
Altijd leuk hoe der verkoper reageert als je zegt dat de hele rechter zijkant slecht gespoten is.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Die zijn helemaal verblind door de Z4 zelf, en zien dan zulke zaken niet meer.
Pas achteraf, als ze van de roze wolk gevallen zijn.
Zat mensen hoor, dameskappers hebben nou eenmaal niet zoveel verstand van auto's.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:30 schreef BaraCuda het volgende:
..............
Zullen er nou werkelijk mensen zijn die zulke dingen niet zien en zo'n auto gewoon kopen?
Ja, alleen ze rijden gigantisch kut.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Citroën heeft dan soms nog een auto die ergens op lijkt. Die DS3 is best een aardige auto qua looks.
Jupquote:Op zondag 17 februari 2013 10:30 schreef BaraCuda het volgende:
Heel de rechter kant was overgespoten motorkap was gespoten. Aan de achterkant kwamen de lijnen niet netjes bij elkaar.
Dat noemt zich dan een bosch service bedrijf die elke auto die ze kopen controleren op dit soort dingen![]()
Geen enkele verkoper kan tegen kritiek ten aanzien van zijn spullen. Je mag eigenlijk je mening niet gevenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Altijd leuk hoe der verkoper reageert als je zegt dat de hele rechter zijkant slecht gespoten is.
Ja, bijna elke auto heeft wel schade gehad, blah blah
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, alleen ze rijden gigantisch kut.
Ja, vind het echt een geniale bak.quote:
Ik heb er de afgelopen 2 weken 2 mee gehad en het is echt gewoon een rare auto qua bediening en gevoel.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Daar heb ik dan geen ervaring mee, maar ik geloof je direct
Ben op het moment zoekende naar een E91 325i touring.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, vind het echt een geniale bak.
Zit alleen enorm in dubio. M'n oom heeft een Z4 te koop met complete history bij de BMW dealer.
Die zal ik wel kunnen overnemen voor een nette prijs. Enige nadeel is dat het een 2.0 4pitter is.
De 2.2 en 2.5 6 pitters zal ik door heel veel import bagger heen moeten spitten voor ik iets fatsoenlijks tegen kom.
Citroen is ook gewoon een rare auto. Als je naar de BX kijkt dan kan het natuurlijk ook niet veel worden met zo'n merkquote:Op zondag 17 februari 2013 10:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb er de afgelopen 2 weken 2 mee gehad en het is echt gewoon een rare auto qua bediening en gevoel.
BMW
Die zullen ook wel lekker aan de prijs zijn? Is een 2008 tot 2010 model ofzo?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben op het moment zoekende naar een E91 325i touring.
Die zijn er ook niet veel, zoals ik ze wil hebben
Goed koop in de aanschaf, het zijn de werkplaatsen die het geld verdienen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is misschien beter, hoewel ze de laatste jaren weer aardig populair zijn
Dat is zeker zo; je hebt een hoop auto voor je poen. Veel meer dan een vergelijkbare BMW of Audi. Maar ja, die Citroën ziet regelmatig de garage van binnen. Een BMW of Audi heel veel minder. En dat lijkt bijna iedereen even te vergeten.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Goed koop in de aanschaf, het zijn de werkplaatsen die het geld verdienen.
Zo'n fransoos is volgens mij na 200000km economisch compleet afgeschreven. Terwijl de gemiddelde Duitser of zweed dan nog een heel leven voor de boeg heeft.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is zeker zo; je hebt een hoop auto voor je poen. Veel meer dan een vergelijkbare BMW of Audi. Maar ja, die Citroën ziet regelmatig de garage van binnen. Een BMW of Audi heel veel minder. En dat lijkt bijna iedereen even te vergeten.
Nee dat is me nog wat te duur, 2006 modelquote:Op zondag 17 februari 2013 10:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die zullen ook wel lekker aan de prijs zijn? Is een 2008 tot 2010 model ofzo?
Zie de contradictiequote:
Dat ook nog eens. Vooral de diesels, die zijn met 200k net warm gereden.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n fransoos is volgens mij na 200000km economisch compleet afgeschreven. Terwijl de gemiddelde Duitser of zweed dan nog een heel leven voor de boeg heeft.
En ze mogen wel eens een fatsoenlijke ontwerper aannemenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:00 schreef loveli het volgende:
Renault kan best motoren maken. En de stoelen zitten ook goed (waren die vroeger niet van Auping?), beetje jammer dat ze vergeten om iets met wegligging te doen.
Het lijkt idd dat je aardig wat krijgt. Maar ik zit echt liever in een ouwe E46 dan in een nieuwe Citroen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is zeker zo; je hebt een hoop auto voor je poen. Veel meer dan een vergelijkbare BMW of Audi. Maar ja, die Citroën ziet regelmatig de garage van binnen. Een BMW of Audi heel veel minder. En dat lijkt bijna iedereen even te vergeten.
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
"Creative technologie"
Heel creatief ja, als je de achterruit verwarming aan zet en dat vervolgens je knipperlicht naar links aan gaat
Dat! Maar dan het pookje van het licht richting stuurkolom duwenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
En dan de toeter, die zit niet op je stuurwiel maar ergens aan het pookje van je ruitenwissers![]()
Dus een of andere randdebiel schiet voor je langs, je wilt toeteren en slaat uit gewoonte op je stuur en er gebeurt niets
Mijn Renault had heel goede zekeringen. Beetje jammer dat de rest van de bedrading wel doorbrandde.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ik kom ook bijna dagelijks naar mijn werk een Renault tegen met zo'n probleem.
Als hij zijn knipperlicht aan zet gaat er van alles knipperen behalve het knipperlicht zelf.
Geweldig om te zien
Heerlijk is dat. Als ze remmen gaat alle verlichting op halve kracht branden.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat! Maar dan het pookje van het licht richting stuurkolom duwenTegen de tijd dat ik er eindelijk achter was hoe ik moedwillig kon toeteren ging het ding dood.
Precies wat DaNpy beschrijft. Zelfs mijn oude BMW doet dat nietquote:Op zondag 17 februari 2013 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ik kom ook bijna dagelijks naar mijn werk een Renault tegen met zo'n probleem.
Als hij zijn knipperlicht aan zet gaat er van alles knipperen behalve het knipperlicht zelf.
Geweldig om te zien
Ik vind dat echt debiel, nog debieler dan ruitenwissers die naar beide zijden omhoog gaanquote:Op zondag 17 februari 2013 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat! Maar dan het pookje van het licht richting stuurkolom duwenTegen de tijd dat ik er eindelijk achter was hoe ik moedwillig kon toeteren ging het ding dood.
Zal er op het dashboard ook niet van alles mis gaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Als ze remmen gaat alle verlichting op halve kracht branden.
Zetten ze richting aan gaan gaat remlicht en knipperlicht om de beurt aan/uit etc.
Het erge is dat die mensen dat zelf nooit zullen zien...
Dashboard? Je bedoelt die gekke plaat met die draaiende dingen enzo?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal er op het dashboard ook niet van alles mis gaan?
Dan kun je beter een Alfa hebben he Alfisti
Gezellig het hele jaar door kerst met al die knipperende lampjesquote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan kun je beter een Alfa hebben he Alfisti
Bij de JTS motoren wel ja, net als bij diverse volkswaggel motorenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:26 schreef BaraCuda het volgende:
Als je bij Alfa aan klopt dat je Alfa 1 liter per 1000km zuipt is dat "normaal"
Dat had onze Renault 4 uit 1981 al. Je kunt ze dus niet van inconsistentie betichten.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ik merk wel dat ik sinds de Alfa een "oliepijlfobie" heb opgelopen.
Heb je het nou over die 99? Of ben je ook nog ergens anders ingetuind?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Teveel geld aan een veel te lelijke en slechte saab uitgegeven. Voor 2 tientjes meer had ik een veel beter en mooier exemplaar gehad
ahaa, vorige week had ik een BE combi bij met als trekker een ivecoquote:Op zondag 17 februari 2013 11:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gezellig het hele jaar door kerst met al die knipperende lampjes
De mijne was van 1982..quote:Op zondag 17 februari 2013 11:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat had onze Renault 4 uit 1981 al. Je kunt ze dus niet van inconsistentie betichten.
Die van ons ging in 1993 met iets meer dan een ton op de klok naar de sloop, en de jouwe?quote:
In 1999, geen idee hoeveel kms. Wel met voldoende roest.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van ons ging in 1993 met iets meer dan een ton op de klok naar de sloop, en de jouwe?
goedenmiddagquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ok, de club edit wint op veel fronten![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Paladijn het volgende:
Via smee's video (fok pakt youtu.be links nietdus ff quote om de volledige link te zien) kwam ik uit op:
[ afbeelding ]
Ik heb het gevoel als of ik de hele dag al aan het slapen en wandelen ben. Als ik even ga zitten val ik in slaap.quote:
Snelheid, 6 km te hard na correctiequote:
Zitten er flitspalen bij jullie in de buurt dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Dingest het volgende:
LOL - mijn teamgenoot heeft de 9000 5 minuten en rijdt al zijn eerste bekeuring![]()
Met de deuren dicht zie je alsnog niks.quote:
Dat zou me in hun geval niet eens zo verkeerd lijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Met de deuren dicht zie je alsnog niks.
Volgende vraag is of jij dan durft te kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:06 schreef daNpy het volgende:
Ik heb toch geliked. Om te kijken of ze het echt durven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |