quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
hehe eindelijk waardering voor een top OPquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:20 schreef Alfisti het volgende:
Als dit de nieuwe SC is is dit een goeie OP
voor hout te kloven gebruik ik een fatsoenlijke bijl en niet van die hobbykettinkjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:24 schreef Alfisti het volgende:
Densmee gespot
http://poststuff5.entensity.net/021113/how_to_chop_wood.php
topstang heeft wel wat te verduren kijk maar naar het filmpje, daar hangt al een paar ton aan te trekken en dan ook nog flink dynamisch. overigens kan een 930 een tonnetje of 10 heffen met een frontgewicht erinquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef 2cv het volgende:
TopstangenOP![]()
Bij mijn voormalige werkgever was één van de eerste klusjes een topstang repareren. Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar het ding lag in tweeën en moest gelast worden. Aangezien er een paar ton aan kwam te hangen moest het wel sterk gelast worden. Probleem was alleen dat ik amper kon lassen (wel bluffen) dus het was nogal een uitdaging. Ik heb een de 2 delen een fraaie punt geslepen en de enorme V-naad rondom dichtge ... eh ... baggerd
Het zat weer aan elkaar, dus bon schrijven enweg dat ding.
Een paar dagen later kwam de topstang terug. Hij was gebroken. Ik had een echt 'oh neehe' gevoel en heb het ding opgezocht. Inderdaad, hij was gebroken. Maar niet op de las en ook niet inde buurt van de las. Een oog wat er aan zat was gebroken
Dat was best wel een opsteker
quote:
ik heb pas 24 keer bij ons gezegd dat we daar niet meer heen moeten gaan, maar dat blijven ze toch stug volhouden. echt onvoorstelbaar wat een klote service.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef Paladijn het volgende:
Wat omhoog met het onderhoud van die Citroen trouwens
Volgende keer de rekening zelf laten betalen ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb pas 24 keer bij ons gezegd dat we daar niet meer heen moeten gaan, maar dat blijven ze toch stug volhouden. echt onvoorstelbaar wat een klote service.
wij hebben geen managers, wij hebben alleen mensen die werkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:55 schreef Paladijn het volgende:
Heb je soms een Fries als manager
En car wins:
die betaalt mijn baas zelf al, maar die ging daar met zijn xantia altijd heen en die had nooit gezeik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgende keer de rekening zelf laten betalen ?
Ho, wacht ... Je baas ging er met zijn Xantia altijd heen en had nooit gezeik en toen is hij verstandig geworden ? In welk opzicht ? Er was toch nooit gezeik ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef densmee het volgende:
[..]
die betaalt mijn baas zelf al, maar die ging daar met zijn xantia altijd heen en die had nooit gezeik.
nu is hij verstandig geworden en heeft een a4 gekocht en komt daar ook niet meer
hij heeft zijn xantia verkocht, iets verstandigers is er nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ho, wacht ... Je baas ging er met zijn Xantia altijd heen en had nooit gezeik en toen is hij verstandig geworden ? In welk opzicht ? Er was toch nooit gezeik ?
ach een citroen dealer is ook tering duurquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef lipje het volgende:
de onderhoudskosten zijn gelijk gebleven, alleen de frequentie is verandert
Inderdaad, een Xantia ziet er uit als een beschimmelde drol. Maar audi's doen dat ook, dus ik zie niet wat er verstandig is aan die switch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef densmee het volgende:
[..]
hij heeft zijn xantia verkocht, iets verstandigers is er niet
Maar de Renault bevalt goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef densmee het volgende:
[..]
ach een citroen dealer is ook tering duur
Mijn collega is er wreed mee ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Maar de Renault bevalt goed![]()
hee newbie, zorg eerst eens dat je fatsoenlijke op kunt maken.quote:
Stoer hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:54 schreef densmee het volgende:
[..]
hee newbie, zorg eerst eens dat je fatsoenlijke op kunt maken.
ja en de radiateur zit zonder slangen aan de motorquote:
lekker ventilatortjequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef densmee het volgende:
ach chuck dan valt de krukas keerring nog mee, hier moest de dieselpomp vervangen worden
[ afbeelding ]
Moet kunnen. Gewoon uit een pijpje dat uit het motorblok komt in een trechter op de radiator laten stromen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:57 schreef densmee het volgende:
[..]
ja en de radiateur zit zonder slangen aan de motor
goh jij zou zomaar constructeur sanitair kunnen worden bij Peugeotquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Moet kunnen. Gewoon uit een pijpje dat uit het motorblok komt in een trechter op de radiator laten stromen.
Dan zou ik de motor compleet met koelerij als één unit ontwerpen. Zo min mogelijk verbindingen met de cabine en de verbindingen die er zijn snel losneembaar maken. Ende aandrijf-unit komt dan met snelsluitingen vast te zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef densmee het volgende:
[..]
goh jij zou zomaar constructeur sanitair kunnen worden bij Peugeot
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Moet kunnen. Gewoon uit een pijpje dat uit het motorblok komt in een trechter op de radiator laten stromen.
Wordt vaak ook gedaan. Kabelboom met multistekker aan de cabine etc, maar airco en water moet sowieso los omdat die ook in je dash zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan zou ik de motor compleet met koelerij als één unit ontwerpen. Zo min mogelijk verbindingen met de cabine en de verbindingen die er zijn snel losneembaar maken. Ende aandrijf-unit komt dan met snelsluitingen vast te zitten.
Motorprobleem ? Heel vervelend. *klik*klik* probleemmotor er uit, *klik*klik* goede ruilmotor er in en verder karren. En de probleemmotor dan uiteraard niet wegdonderen maar repareren voor de volgende klant.
ach dat moet met wat hydroliek koppelingen wel te regelen zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wordt vaak ook gedaan. Kabelboom met multistekker aan de cabine etc, maar airco en water moet sowieso los omdat die ook in je dash zitten.
Multifasters zijn duur en hoe vaak til je nu werkelijk de carrosserie er af? Verzin beter een fatsoenlijke autoquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef densmee het volgende:
[..]
ach dat moet met wat hydroliek koppelingen wel te regelen zijn
Een fatsoenlijke autofabrikant/auto-ontwerper ontwerpt zijn auto's zodat ze redelijk makkelijk te repareren zijn en neemt niet domweg aan dat zijn auto's niet kapot gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Multifasters zijn duur en hoe vaak til je nu werkelijk de carrosserie er af? Verzin beter een fatsoenlijke auto
Niets.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:01 schreef Paladijn het volgende:
Wat is hier zo hip aan eigenlijk? Afgezien van de filmpjes die de afgelopen weken voorbij komen
Als die zijn auto's zo ontwerpt dat ze niet makkelijk te repareren zijn niet nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Paladijn het volgende:
Is Honda geen fatsoenlijke autofabrikant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |