Ik heb wel een limiet van eens per jaar, jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is het als je het vaker neemt....
Ik vervang de normale brievenbus ook altijd voor een groter. Was ook weer een tegenvallerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef 2cv het volgende:
Ik had vandaag een halfdode postbode aan de deur verwacht die de eerste lading valentijnskaarten en dergelijke kwam brengen. Viel dat even tegen ...
Inderdaad. Kutbouten braken af, het was -80 en het ijzelde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:45 schreef 2cv het volgende:
Je kreeg de grotere brievenbus niet gemonteerd ?
ik kreeg maar 1 briefje......quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Inderdaad. Kutbouten braken af, het was -80 en het ijzelde.
Nope, ik was allang 18. Ik heb 6 maanden nadat ik 18 werd pas studiefinanciering aangevraagd. Draabij kreeg ik de mogelijkheid om een OV-kaart mee te "bestellen". Dat deed ik, ik vulde het formulier in en stuurde het op. Om vervolgens nooit weer een antwoord te krijgen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:06 schreef Paladijn het volgende:
mmmm, sushi
En OV jaarkaart is pas geldig vanaf je 18e ivm. stufi Bara, ik gok dat Neovo nog minderjarig was
En dan doe jij er vervolgens niks mee en ga je elke dag 24km fietsen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nope, ik was allang 18. Ik heb 6 maanden nadat ik 18 werd pas studiefinanciering aangevraagd. Draabij kreeg ik de mogelijkheid om een OV-kaart mee te "bestellen". Dat deed ik, ik vulde het formulier in en stuurde het op. Om vervolgens nooit weer een antwoord te krijgen.
Nee. Dan stapte ik in de auto. Ik had toen inmiddels mijn rijbewijs ook al, dus mochten ze stikken in die kaart.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan doe jij er vervolgens niks mee en ga je elke dag 24km fietsen?
misschien moet je de ziektewet inquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef 2cv het volgende:
Hmz, al de hele dag last van mijn rug en dat ben ik nu wel een beetje zat aan het worden.
Hahahaha. Of mag ik daar niet om lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien moet je de ziektewet in
goedemorgen
avondquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien moet je de ziektewet in
goedemorgen
Gatverdegatver!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, vandaag zijn het gekruide kippies, kreukelfriet en spruitjes.
met kaassaus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, vandaag zijn het gekruide kippies, kreukelfriet en spruitjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |