Naast de auto's ligt ook nog sneeuw.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, het is selectief ijs; ligt alleen op de auto's en niet ernaast. OK, my bad
Dit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moest wel lachen toen ik klaar was met werken, in de auto zat met de verwarming, stoelverwarming en muziek aan en er allemaal verkleumde kinderen tegemoet kwamen gefietst.
Heb jij 5 euro over voor een enkele reis van 12km? Ik niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor die 5 minuten zou ik mijn verlies wel nemen.
Had jij niet gewoon een OV kaart?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb jij 5 euro over voor een enkele reis van 12km? Ik niet.
Nee, ik heb geen OV-Kaart. Wel aangevraagd, maar nooit weer wat van gehoord. Ik moest toen een brief opsturen met mijn gegevens en pasfoto, dan kreeg ik een kaart thuisgestuurd. Nooit ontvangen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon een OV kaart?
Ik wel destijds en heb er nooit gebruik van gemaaktJammer dat je dat geld niet ergens terug kunt vorderen
[oudmodus]quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen OV-Kaart. Wel aangevraagd, maar nooit weer wat van gehoord. Ik moest toen een brief opsturen met mijn gegevens en pasfoto, dan kreeg ik een kaart thuisgestuurd. Nooit ontvangen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Fijn heur 3mm ijs van de auto krabben hakken
Nu moet je er een kopen en er een reisproduct opzetten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[oudmodus]
Oh, in mijn tijd moest je dat kreng ophalen op het postkantoor![]()
[/oudmodus]
oh, de chipfailquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nu moet je er een kopen en er een reisproduct opzetten.
Ik pak de auto wel, fuck het openbaar vervoerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:06 schreef Paladijn het volgende:
mmmm, sushi
En OV jaarkaart is pas geldig vanaf je 18e ivm. stufi Bara, ik gok dat Neovo nog minderjarig was
dat is het als je het vaker neemt....quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:52 schreef Dingest het volgende:
Ik heb zondag het OV genomen en het was nog niet eens totaal kut
Ik heb wel een limiet van eens per jaar, jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is het als je het vaker neemt....
Ik vervang de normale brievenbus ook altijd voor een groter. Was ook weer een tegenvallerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef 2cv het volgende:
Ik had vandaag een halfdode postbode aan de deur verwacht die de eerste lading valentijnskaarten en dergelijke kwam brengen. Viel dat even tegen ...
Inderdaad. Kutbouten braken af, het was -80 en het ijzelde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:45 schreef 2cv het volgende:
Je kreeg de grotere brievenbus niet gemonteerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |