Naast de auto's ligt ook nog sneeuw.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, het is selectief ijs; ligt alleen op de auto's en niet ernaast. OK, my bad
Dit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moest wel lachen toen ik klaar was met werken, in de auto zat met de verwarming, stoelverwarming en muziek aan en er allemaal verkleumde kinderen tegemoet kwamen gefietst.
Heb jij 5 euro over voor een enkele reis van 12km? Ik niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor die 5 minuten zou ik mijn verlies wel nemen.
Had jij niet gewoon een OV kaart?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb jij 5 euro over voor een enkele reis van 12km? Ik niet.
Nee, ik heb geen OV-Kaart. Wel aangevraagd, maar nooit weer wat van gehoord. Ik moest toen een brief opsturen met mijn gegevens en pasfoto, dan kreeg ik een kaart thuisgestuurd. Nooit ontvangen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon een OV kaart?
Ik wel destijds en heb er nooit gebruik van gemaaktJammer dat je dat geld niet ergens terug kunt vorderen
[oudmodus]quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen OV-Kaart. Wel aangevraagd, maar nooit weer wat van gehoord. Ik moest toen een brief opsturen met mijn gegevens en pasfoto, dan kreeg ik een kaart thuisgestuurd. Nooit ontvangen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Fijn heur 3mm ijs van de auto krabben hakken
Nu moet je er een kopen en er een reisproduct opzetten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[oudmodus]
Oh, in mijn tijd moest je dat kreng ophalen op het postkantoor![]()
[/oudmodus]
oh, de chipfailquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nu moet je er een kopen en er een reisproduct opzetten.
Ik pak de auto wel, fuck het openbaar vervoerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:06 schreef Paladijn het volgende:
mmmm, sushi
En OV jaarkaart is pas geldig vanaf je 18e ivm. stufi Bara, ik gok dat Neovo nog minderjarig was
dat is het als je het vaker neemt....quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:52 schreef Dingest het volgende:
Ik heb zondag het OV genomen en het was nog niet eens totaal kut
Ik heb wel een limiet van eens per jaar, jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is het als je het vaker neemt....
Ik vervang de normale brievenbus ook altijd voor een groter. Was ook weer een tegenvallerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef 2cv het volgende:
Ik had vandaag een halfdode postbode aan de deur verwacht die de eerste lading valentijnskaarten en dergelijke kwam brengen. Viel dat even tegen ...
Inderdaad. Kutbouten braken af, het was -80 en het ijzelde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:45 schreef 2cv het volgende:
Je kreeg de grotere brievenbus niet gemonteerd ?
ik kreeg maar 1 briefje......quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Inderdaad. Kutbouten braken af, het was -80 en het ijzelde.
Nope, ik was allang 18. Ik heb 6 maanden nadat ik 18 werd pas studiefinanciering aangevraagd. Draabij kreeg ik de mogelijkheid om een OV-kaart mee te "bestellen". Dat deed ik, ik vulde het formulier in en stuurde het op. Om vervolgens nooit weer een antwoord te krijgen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:06 schreef Paladijn het volgende:
mmmm, sushi
En OV jaarkaart is pas geldig vanaf je 18e ivm. stufi Bara, ik gok dat Neovo nog minderjarig was
En dan doe jij er vervolgens niks mee en ga je elke dag 24km fietsen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nope, ik was allang 18. Ik heb 6 maanden nadat ik 18 werd pas studiefinanciering aangevraagd. Draabij kreeg ik de mogelijkheid om een OV-kaart mee te "bestellen". Dat deed ik, ik vulde het formulier in en stuurde het op. Om vervolgens nooit weer een antwoord te krijgen.
Nee. Dan stapte ik in de auto. Ik had toen inmiddels mijn rijbewijs ook al, dus mochten ze stikken in die kaart.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan doe jij er vervolgens niks mee en ga je elke dag 24km fietsen?
misschien moet je de ziektewet inquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef 2cv het volgende:
Hmz, al de hele dag last van mijn rug en dat ben ik nu wel een beetje zat aan het worden.
Hahahaha. Of mag ik daar niet om lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien moet je de ziektewet in
goedemorgen
avondquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien moet je de ziektewet in
goedemorgen
Gatverdegatver!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, vandaag zijn het gekruide kippies, kreukelfriet en spruitjes.
met kaassaus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, vandaag zijn het gekruide kippies, kreukelfriet en spruitjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |