Wedden ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef Paladijn het volgende:
Dat is niet nodig, want ze gaan niet stuk
Dat betekent niet dat ze nooit stuk gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:13 schreef Paladijn het volgende:
https://www.google.com/se(...)tf-8&channel=suggest
Honda, Honda, Honda, Honda, Honda, Toyota, Honda, Honda, Honda
DS was toch auto van de eeuw, omdat je alles binnen 5 minuten met 3 boutjes kon loshalen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:21 schreef Paladijn het volgende:
Vergeleken bij een Citroen is de kans net zo groot als het winnen van de postcodeloterij
Makkelijk te repareren hoeft niet te betekenen dat je de carrosserie er in 10 minuten afhaalt. Bij die gekke pickups kun je toch overal makkelijk bij. Ook voor motorwissels.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke autofabrikant/auto-ontwerper ontwerpt zijn auto's zodat ze redelijk makkelijk te repareren zijn en neemt niet domweg aan dat zijn auto's niet kapot gaan.
DS is een draak der autotechniek. Haal de achterste bougie er maar eens uit of vervang de remschijven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:28 schreef loveli het volgende:
[..]
DS was toch auto van de eeuw, omdat je alles binnen 5 minuten met 3 boutjes kon loshalen?
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Makkelijk te repareren hoeft niet te betekenen dat je de carrosserie er in 10 minuten afhaalt. Bij die gekke pickups kun je toch overal makkelijk bij. Ook voor motorwissels.
http://www.dsadvies.nl/geschiedenis-van-de-ds/quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
DS is een draak der autotechniek. Haal de achterste bougie er maar eens uit of vervang de remschijven.
En ze zijn nu zo oud dat ze ook nog eens fijn roesten. Technisch gezien is het een wanproduct.
Je denkt toch niet dat ik zelf bedenk dat iets Frans auto van de eeuw kan worden?quote:Nooit eerder werden er zoveel technische vernieuwingen tegelijkertijd op een auto-ontwerp toegepast. De DS is dan ook in 2001 bekroond als de meest vooruitstrevende technische innovatie van de twintigste eeuw!
Neehoor, maar technisch vooruitstrevend is iets anders dan makkelijk te reparerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:44 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.dsadvies.nl/geschiedenis-van-de-ds/
[..]
Je denkt toch niet dat ik zelf bedenk dat iets Frans auto van de eeuw kan worden?
Ehm.. Groesbeek ligt wel in de buurt, maar dan heb je me net gespot toen ik van huis weg reed ofzo..quote:
quote:Dank u voor uw bestelling op www.ticketmaster.nl.
MONSTER JAM - 28-09-2013 14:00
GelreDome, Arnhem
Tickets × 2
Nou die Nissan was niet echt een showstopperquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
Nu baalt ie dat hij geen foto heeft gemaakt; dat wordt fappen op een herinnering.
Klopt, daar doelde ik ook niet op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou die Nissan was niet echt een showstopper
aaah, hier in Drachten nog geen vlokjequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:43 schreef Duvel het volgende:
Ah, de sneeuw des doods heeft Utrecht bereikt.
Hier ook niet, maar ze compenseren dat ruimschoots met tonnen zoutquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:47 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
aaah, hier in Drachten nog geen vlokje
hehe, hier sneeuwt het nu een klein beetje, maar het spul blijft niet liggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ze compenseren dat ruimschoots met tonnen zout
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Accu dood.
Mijn vader had me ook al gespot (hij dacht dat ie SD had gezien).
We gaan uit eten, mutsquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat doe je nu dan qua werk? Transport?
Ik ga het daar laden, dan neem ik het mee naar huis, en morgenochtend lever ik het op de plee weer afquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat doe je nu dan qua werk? Transport?
TMI.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga het daar laden, dan neem ik het mee naar huis, en morgenochtend lever ik het op de plee weer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |