quote:Dank u voor uw bestelling op www.ticketmaster.nl.
MONSTER JAM - 28-09-2013 14:00
GelreDome, Arnhem
Tickets × 2
Nou die Nissan was niet echt een showstopperquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
Nu baalt ie dat hij geen foto heeft gemaakt; dat wordt fappen op een herinnering.
Klopt, daar doelde ik ook niet op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou die Nissan was niet echt een showstopper
aaah, hier in Drachten nog geen vlokjequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:43 schreef Duvel het volgende:
Ah, de sneeuw des doods heeft Utrecht bereikt.
Hier ook niet, maar ze compenseren dat ruimschoots met tonnen zoutquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:47 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
aaah, hier in Drachten nog geen vlokje
hehe, hier sneeuwt het nu een klein beetje, maar het spul blijft niet liggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ze compenseren dat ruimschoots met tonnen zout
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Accu dood.
Mijn vader had me ook al gespot (hij dacht dat ie SD had gezien).
We gaan uit eten, mutsquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat doe je nu dan qua werk? Transport?
Ik ga het daar laden, dan neem ik het mee naar huis, en morgenochtend lever ik het op de plee weer afquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat doe je nu dan qua werk? Transport?
TMI.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga het daar laden, dan neem ik het mee naar huis, en morgenochtend lever ik het op de plee weer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |