Mijn klas is zo saai, never gaan ze bier drinken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of na een tentamen het studentencafé induiken 2 uur in de middag, als we er toch al zijn..![]()
.
Je moet er vroeg bij zijn idd... je hele leven nog voor je om dat in praktijk te brengenquote:
Ja wij krijgen alles nu nog eens. Vraag me niet waarom. Is verplicht met architectuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende: [..] Of na een tentamen het studentencafé induiken 2 uur in de middag, als we er toch al zijn..
![]()
. [..] Pythagoras? Dat had ik in 2 havo?
![]()
Heb je ook een minimum aantal uur per week?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaa op zich wel. Ik kan zo wel stages doen bij verschillende dingen op dit gebied. Dan zie ik het van alle perspectieven, dat is wel fijn.![]()
Hier heb ik chille tijden. Half tien tot half zes. Vijf minuten van huis bekant. En dinsdags altijd maar tot vier omdat ik anders alleen ben. Hehe.en mn eigen bureau, suuuuperchill
En dan met je zwaar aangeschoten bek door het station lopen richting de tram naar huis, zulks een levenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat deden wij ook altijd.Alleen de tap ging vaak pas om half 4 open, maar die kerel kende ons want wij kwamen standaard elke donderdagmiddag. Kregen vaak gewoon om half 3 dan al bier van hem.
Zo chill.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind super Mario galaxy op de Wii leuk
En een HONGER dan ineens ook als je langs de Smullers ofzo loopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan met je zwaar aangeschoten bek door het station lopen richting de tram naar huis, zulks een leven.
Hoe vaak gebruik jij in je werk de stelling van Pythagoras?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet er vroeg bij zijn idd... je hele leven nog voor je om dat in praktijk te brengen
Misschien wel goed ook, anders ga je later rare dingen ontwerpen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja wij krijgen alles nu nog eens. Vraag me niet waarom. Is verplicht met architectuur.
Why? omdat er in ene "STUDENTEN" tussen de KLB en SC staat? fuck studenten tochquote:
Dagelijksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik jij in je werk de stelling van Pythagoras?
Ja 32 uur moeten wij. Ook best veel. Gisteren hadden we vergadering op school. Ben hoge piet op school jwz dus mag mee vergaderen vanuit leerlingen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook een minimum aantal uur per week?
Ik vond 40 uur per week teveel (sommige stageadressen buiten stagiaires helemaal uit), dus toen ik te horen kreeg dat het maar 20 uur was liet ik het stageadres waar ik 40 uur moest lopen vallen voor eentje waar ik 20 uur kon lopen.
Kon ik tenminste mijn bijbaantjes houden
Interessant ditquote:
Wat een drakengebouw.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien wel goed ook, anders ga je later rare dingen ontwerpen.
[ afbeelding ]
Geen stagevergoeding?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja 32 uur moeten wij. Ook best veel. Gisteren hadden we vergadering op school. Ben hoge piet op school jwz dus mag mee vergaderen vanuit leerlingen.fancy as fuck. Dus had aangegeven dat er an sich best wat af mag, ook omdat er superveel zijn die bijbaan hebben en we hebben ook school en aan het einde van de week ben je best moe ook.
vonden ze wel een goed punt. Dus waarschijnlijk gaat dat dan ipv 4 dagen naar 3,5.
Heb ineens zin in Pizza Hutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En een HONGER dan ineens ook als je langs de Smullers ofzo loopt._!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
Smullers
Smullers satekroket zijn de beste btw :s
Ligt aan het bedrijf waar je stage loopt. Die vorige kreeg ik niks, hier krijg ik minimaal. Beter dan niksquote:
Nooit stagevergoeding gehad.. alleen bij een paar adressen een keer 50 euro bij het afscheid oid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ligt aan het bedrijf waar je stage loopt. Die vorige kreeg ik niks, hier krijg ik minimaal. Beter dan niks
weet niet hoeveel minimaal is, heb je dan nog een bijbaan nodig?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ligt aan het bedrijf waar je stage loopt. Die vorige kreeg ik niks, hier krijg ik minimaal. Beter dan niks
Vind het zo gierig als ze niks geven he.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit stagevergoeding gehad.. alleen bij een paar adressen een keer 50 euro bij het afscheid oid.
Had het ook niet verwacht, want het ligt gewoon aan de sector.
Weet eigenlijk niet, nog nooit geweest.quote:
Hebben we altijd heftige discussies over wie het beste de stelling toepast in bepaalde situatiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Interessant dit![]()
Tijdens de lunchpauze?
Febo is voor paupers. Alleen de grillburger is daar te etenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ineens zin in Pizza Hut. Die is ook al jaren weg uit het station
.
[..]Febo kroketten zijn de allerbeste kroketten ever, begrepen?
Dierenartsenpraktijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind het zo gierig als ze niks geven he.van die kutbedrijven die teren op stagiares, walgelijk. Verboden moet worden.
Ogh af en toe mag het tochquote:
250 ongeveer. Ja dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet niet hoeveel minimaal is, heb je dan nog een bijbaan nodig?
Ik neem je niet in twijfel hoor, zou in volle overtuiging mijn penis in je aars botsenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Febo is voor paupers. Alleen de grillburger is daar te etenmij in twijfel nemen flikker op man
Ging je ook altijd op wiskundekamp of meedoen met de wiskundetriathlon?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebben we altijd heftige discussies over wie het beste de stelling toepast in bepaalde situatiesleuk jonge
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem je niet in twijfel hoor, zou in volle overtuiging mijn penis in je aars botsen.
Ja, maar wel undercover als nerdclapperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging je ook altijd op wiskundekamp of meedoen met de wiskundetriathlon?
Netjes man..quote:
Jaquote:
Ja kan ik weer lekker gekke dingen doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes man..Ik kreeg voor mn derdejaars hbo stage niet eens zoveel.
Pardon, jij gaf al die nerds een pak slaag?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar wel undercover als nerdclapper
ik vind het teveel werk om n mooi bruggetje te makenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ogh af en toe mag het tochmaar gewoon mooi weer hoe je het in de groep gooit
![]()
En dat in combinatie met poedersuiker.. ???quote:
Gewoon die bom droppen iddquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het teveel werk om n mooi bruggetje te maken
Ik was meer van het spugenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon, jij gaf al die nerds een pak slaag?
Ik vind dit echt niet kunnen
Voor m'n 3e jaars stage kreeg ik ¤500 p/mquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes man..Ik kreeg voor mn derdejaars hbo stage niet eens zoveel.
dat smaakt niet zout hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat in combinatie met poedersuiker.. ???
Oh, ik dacht meer van het poepen van een dak.quote:
Welke aromat? geel of groen?quote:
dat was dan nog meer de moeite van het melden waard eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon die bom droppen idd
ER VIEL HIER NET EEN PAARD DOOD NEER GEWOON!!!
Ja en krijg daar nog 210 op van stufi 80 zorg 80 en zakgeld 50 en tussendoor nog als ik wat wil hebben perse. en hou altijd wel nog 80 over bij t eind van de maand. Dus op zich niet. Maar more monni is toch nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
jij woont toch gewoon bij je ouders? hoezo heb je dan nog een bijbaan nodig
oh dus zo kom jij cumulatief op 50k AH profits oidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor m'n 3e jaars stage kreeg ik ¤500 p/m.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer van het poepen van een dak.
Netjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor m'n 3e jaars stage kreeg ik ¤500 p/m.
Gezouten roomboter smaakt niet zout?quote:
Geel, sowieso geel. Groene nog nooit gehad.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
oh dus zo kom jij cumulatief op 50k AH profits oid
Hahaha ja i know, blijft mooiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was dan nog meer de moeite van het melden waard eigenlijk
Toen ik 8 of 9 was, poepte ik ook niet van het dak hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Toen waren we echt 8 of 9 ofso hooguit
Niet storend of dat het de zoete aardbeien uit balans brengt. Het accentueert alleen meer het beschuit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezouten roomboter smaakt niet zout?
Precies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet storend of dat het de zoete aardbeien uit balans brengt. Het accentueert alleen meer het beschuit.
dunno, zou jezelf een keer uit moeten proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel een goed bed dan?
Ik wel, althans een keer gebeurd... we waren belhamelsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik 8 of 9 was, poepte ik ook niet van het dak hoor
Overblijvenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel, althans een keer gebeurd... we waren belhamelswas het zelfde gebouw waar we ook tijdens overblijf we zakjes pindasaus naar binnen mieterden
Mijn gadoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vassebeest als postbode.
Vond juist altijd dat paupers overbleven na schooltijd, terwijl de coole kinderen buiten elkaar figuurlijk afknalden enzo... vandaar onze raidsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overblijven!
Eerst dacht ik dat dat best lullig was voor mezelf, maar juist de paupers hadden geen ouders die overdag werkten.
OMG overblijfmoeders... trauma'squote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel, althans een keer gebeurd... we waren belhamelswas het zelfde gebouw waar we ook tijdens overblijf we zakjes pindasaus naar binnen mieterden
Mag ik springen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
dunno, zou jezelf een keer uit moeten proberen
Als ik moest overblijven ging ik altijd met een vriendinnetje mee. Fancy food eten van haar suri pa en white mom.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overblijven!
Eerst dacht ik dat dat best lullig was voor mezelf, maar juist de paupers hadden geen ouders die overdag werkten.
met jouw lengte moet jij wel springenquote:
Oh oke, maar ik vind gezouten boter vies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet storend of dat het de zoete aardbeien uit balans brengt. Het accentueert alleen meer het beschuit.
Heb je een hoogslaper?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
met jouw lengte moet jij wel springen
WB WDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik moest overblijven ging ik altijd met een vriendinnetje mee. Fancy food eten van haar suri pa en white mom.
elk bed is voor jou een hoogslaperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een hoogslaper?
hi ha ho
Heb je nieuw stopwoordje, met je fancy?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik moest overblijven ging ik altijd met een vriendinnetje mee. Fancy food eten van haar suri pa en white mom.
quote:
quote:
quote:
quote:
geen dankquote:
Nee fancy en fabulous gebruik ik supervaak.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je nieuw stopwoordje, met je fancy?
superfancy fabulous wolvendagjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee fancy en fabulous gebruik ik supervaak.
"nieuw stopwoordje" says whoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je nieuw stopwoordje, met je fancy?
Overblijven is toch gewoon in/rond school blijven, en niet naar huis gaan? Eerst netjes je bammetjes opeten en dan buitenspelen inderdaad, je mocht alleen niet weg van school dan. Paupers die naar huis gingen hadden blijkbaar ouders die overdag niet werktenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond juist altijd dat paupers overbleven na schooltijd, terwijl de coole kinderen buiten elkaar figuurlijk afknalden enzo... vandaar onze raids
Ik zweer bij dezequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke, maar ik vind gezouten boter vies.
Ben er niet aan gewend en zo.![]()
Hoewel ik het wel lekker zou vinden op stokbrood met niets
Ja idd... terwijl de coole kinderen overal met hun fietsje heen konden bleven de rejects met een paar andere kneusjes op het schoolplein.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overblijven is toch gewoon in/rond school blijven, en niet naar huis gaan? Eerst netjes je bammetjes opeten en dan buitenspelen inderdaad, je mocht alleen niet weg van school dan. Paupers die naar huis gingen hadden blijkbaar ouders die overdag niet werkten.
Ik kom bijna nooit bij de AH.. alleen als ik iets vergeten ben en het al na 9 uur 's avonds isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overblijven is toch gewoon in/rond school blijven, en niet naar huis gaan? Eerst netjes je bammetjes opeten en dan buitenspelen inderdaad, je mocht alleen niet weg van school dan. Paupers die naar huis gingen hadden blijkbaar ouders die overdag niet werkten.
[..]
Ik zweer bij deze.
[ afbeelding ]
Dit i.c.m. zoet beleg kan prima hoor.
waar doe jij je boodschappen dan¿quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit bij de AH.. alleen als ik iets vergeten ben en het al na 9 uur 's avonds is
Precies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... terwijl de coole kinderen overal met hun fietsje heen konden bleven de rejects met een paar andere kneusjes op het schoolplein.
Mijn ma was huisvrouw want mijn pa verdiende toen ook al genoeg om het gezin te onderhouden
Jij bent meer van de Dirk en sligro?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit bij de AH.. alleen als ik iets vergeten ben en het al na 9 uur 's avonds is
Jumpowww..daar loopt het tenminste door bij de kassa's ... bij de AH hebben ze altijd maar 2 kassa's open en een rij tot aan de broodafdelingquote:
"nigger"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde. Ze hoeft maar één apart woordje te lezen en ze kopieert het
.
De tijd dat deze steppen in warenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... terwijl de coole kinderen overal met hun fietsje heen konden bleven de rejects met een paar andere kneusjes op het schoolplein.
Mijn ma was huisvrouw want mijn pa verdiende toen ook al genoeg om het gezin te onderhouden
Jij was geen reject, neequote:
I see what you did therequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Dirk en sligro?
Lijkt me serieus saai, huisvrouw zijn. Alleen maar thuis zittenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
gewoon AH. Nooit zo drukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jumpowww..daar loopt het tenminste door bij de kassa's ... bij de AH hebben ze altijd maar 2 kassa's open en een rij tot aan de broodafdeling
Jij dan?
Dit en niet zelfstandig je geld kunnen verdienen.. lijkt me helemaal niets.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me serieus saai, huisvrouw zijn. Alleen maar thuis zitten
Natuurlijk niet, gekkie.quote:
veelvraatquote:
De AH buiten de spitsuren dan..quote:
Ja jij bent weer het tegenovergestelde, met je kwart ciabattaquote:
Haha, huismoeders zijn gewoon verkapte gold diggersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit en niet zelfstandig je geld kunnen verdienen.. lijkt me helemaal niets.
Bliepbliep.quote:
gewoon halve of hele.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja jij bent weer het tegenovergestelde, met je kwart ciabatta_
Precies, voel me nu al schuldig als iemand wat voor me betaaltquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit en niet zelfstandig je geld kunnen verdienen.. lijkt me helemaal niets.
het is ook niks voor mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zat niet alleen thuis hoor, we waren de hele dag tot 15:30 niet thuis.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Wij gingen op dezequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De tijd dat deze steppen in waren! Naar school ermee, in de pauze ermee, terug naar huis ermee, in de middag tijdens buitenspelen ermee, bazending.
[ afbeelding ]
[..]
Jij was geen reject, nee?
Alsof iemand geld aan jou zou uitgevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies, voel me nu al schuldig als iemand wat voor me betaalt
Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen, want kinderopvang is duur en iemand anders voedt je kind op, maar aan de andere kant.. het is zo dufquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, huismoeders zijn gewoon verkapte gold diggers.
Knap staaltje ignorance weer van jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, huismoeders zijn gewoon verkapte gold diggers.
quote:
quote:
Whehe, je kent me toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knap staaltje ignorance weer van jou
Daarom betaal ik meestal ook.. of gewoon 50/50quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies, voel me nu al schuldig als iemand wat voor me betaalt
Ja, helaasquote:
quote:
Hang je daarna ook boven de wc?quote:
Als je het huishouden op orde hebt, lekker kan koken en goed kan seksen compenseert dat wel enorm.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens verdien ik wel stukken minder dan Ado, ben ik dan ook een golddigger?
Ja, TOT TWEE KEER TOE EEN FOK ABO JA IK BEN FABULOUS.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof iemand geld aan jou zou uitgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, TOT TWEE KEER TOE EEN FOK ABO JA IK BEN FABULOUS.
Jeugdheldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat vinden jullie van huismannen?
hahahquote:
Sommige mensen kunnen niet anders, maar het is fijn als je minder kan werken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw de eerste jaren van het leven van de kinderen nauwelijks gewerkt, omdat ik voor ze wilde zorgen en ze niet laten opvoeden door een kinderdagverblijf. Was (en ben) ervan overtuigd dat dat beter is voor je kind.
Fair enough.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, TOT TWEE KEER TOE EEN FOK ABO JA IK BEN FABULOUS.
Ja dat dan weer welquote:
Ik zou het best willen zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat vinden jullie van huismannen?
echt, die anderhalve maand dat ik niks kon, was ik totaal waardeloosquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je het huishouden op orde hebt, lekker kan koken en goed kan seksen compenseert dat wel enorm.
Verveel je je dan niet kapot op den duur?quote:
quote:
Houdt de relatie in balans, het was zijn beurt om te bewijzen dat hij je pimp niet was. Of nouja, niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
echt, die anderhalve maand dat ik niks kon, was ik totaal waardeloos
Waarom?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verveel je je dan niet kapot op den duur?
quote:
Je moet wel wat hobby's hebben, he en wat ondernemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verveel je je dan niet kapot op den duur?
Geen structuur?quote:
dat klopt en als het niet anders had gekund, had ik het ook gedaan, gelukkig kon ik die keuze maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet anders, maar het is fijn als je minder kan werken.
Zegeltjes verzamelen en plakken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet wel wat hobby's hebben, he en wat ondernemen.
Hm, dan zou ik een pony kopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me wel een hobby voor Vas, met 'zegeltjes'.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegeltjes verzamelen en plakken.
Koopzegels?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegeltjes verzamelen en plakken.
Juist welquote:
Nie gezond lijkt me :Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wise is bijna 2 meter en 40 kilo.
tja, als ik vol zit prop ik er niks meer bij zoals sommige hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja jouw maaltijden zijn soms echt van die 18 caloriebufetten
ik snap m nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houdt de relatie in balans, het was zijn beurt om te bewijzen dat hij je pimp niet was. Of nouja, niet helemaal.
Bedoel je 4ebe?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
tja, als ik vol zit prop ik er niks meer bij zoals sommige hier
Ja, lijkt me echt heerlijk als je je daarmee kunt vermaken man.quote:
Auw, mn oren zitten dichtquote:
1.91 en 79 ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wise is bijna 2 meter en 40 kilo.
ik winkel graag, telt dat ook?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb je daar in gestopt dan?quote:
Is mijn hobby al :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
postzegels.... zo kun je van je werk je hobby maken
Het was maar een indicatiequote:
snoepbanaantje, want de normale banaan is te groot.quote:
8cm korter, wel zelfde gewicht.quote:
Bananen, maar neen, moest lachen om je opmerking.. maar dan heb je een soort snuif en dan gaan mijn oren dicht zitten..quote:
jij bent 1.60 en 67kgquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar een indicatie
Eh nee.quote:
wtfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bananen, maar neen, moest lachen om je opmerking.. maar dan heb je een soort snuif en dan gaan mijn oren dicht zitten..
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
snoepbanaantje, want de normale banaan is te groot.
1.55 danquote:
Eh nee.quote:
ooooooh!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt niks kunnen doen, dus als hij niet echt van je hield was hij weggegaan.
Echt dus nietquote:
copal ofso?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
halp hoe heten zulke ringenik heb er twee maar weet nie hoe zuks heten
nepal ring of zo
Doel je nu op die kleine witte zegeltjes waar poeder inzit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me wel een hobby voor Vas, met 'zegeltjes'.
quote:
Ze stellen atm echt superhoge eisen, wat volkomen belachelijk is als je naar de functie kijktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik speel dus super mario galaxy, zit op ok, kijk wat films en tv en zit een beetje te kijken naar baantjes vast... Voor alles vragen ze een opleiding
jouw stats¿quote:
nepal-rainb-moonst-ring_500.gifquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
halp hoe heten zulke ringenik heb er twee maar weet nie hoe zuks heten
nepal ring of zo
Wat is daarmee?quote:
Wat is dat toch met mannen die het gewicht van vrouwen willen weten?quote:
JOH maar zoek nepal ring en je vindt echt niet veel van zulk soort dus doe niet bijdehand kutvasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nepal-rainb-moonst-ring_500.gif
1,63 en trots.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef Salatrel het volgende:
al die zegels eraf stomen en dan bij de mensen een briefje erbij of ze even de strafport willen voldoen
Omdat ze een hekel aan dikke vrouwen hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen die het gewicht van vrouwen willen weten?
Bruine sinosquote:
Wat voor antwoord wil je dan joh, als je dat intypt op google vind je ze, anders weet ik niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOH maar zoek nepal ring en je vindt echt niet veel van zulk soort dus doe niet bijdehand kutvas
dat bedoel ik, dus als ik weer uit de lappenmand ben mag ik gaan solliciteren op functies waar ik nav mn cv nooit voor uitgenodigd word, of op functies waarin ik me doodverveel. Joyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze stellen atm echt superhoge eisen, wat volkomen belachelijk is als je naar de functie kijkt
Sowieso vrouwen groter dan 1.70.quote:
Dus als ze dit aan de vrouw in kwestie vragen, vinden ze haar dus te dik?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze een hekel aan dikke vrouwen hebben.
allemaal zo klein.quote:
Mwah, 1,75 kan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen groter dan 1.70.Pls.
Misschien hebben ze wel een naam?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat voor antwoord wil je dan joh, als je dat intypt op google vind je ze, anders weet ik niet wat je bedoelt
Maar je zoekt dus eigenlijk werk waar geen diploma is vereist?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dus als ik weer uit de lappenmand ben mag ik gaan solliciteren op functies waar ik nav mn cv nooit voor uitgenodigd word, of op functies waarin ik me doodverveel. Joy
Boven de 1.80m wordt het wel een beetje lomp.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen groter dan 1.70.Pls.
Nee, want dat weten ze nog niet. Mocht blijken dat ze dat is, dan worden de hooivorken uit de schuur gepakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus als ze dit aan de vrouw in kwestie vragen, vinden ze haar dus te dik?
Je hebt liever lange vrouwen?!quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, want dat weten ze nog niet. Mocht blijken dat ze dat is, dan worden de hooivorken uit de schuur gepakt natuurlijk.
Proberen te helpen en dan zo afgesnauwd wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een naam?Als je trouwring zoekt heb je toch ook een specifieke term. Gawd vas.
Is Ado niet mooi genoeg?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over sieranden gesproken, ik wil graag een mooie choker. Iemand tips?
Een dode struisvogel of alleen het ei?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
een dode struisvogel ei in je nek krijgen
Nee wat vas zei was gewoon dom. Ik weet dat het nepal is maar wil weten of ze een specifieke naam hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Proberen te helpen en dan zo afgesnauwd wordenje zou van mij een dode struisvogel ei in je nek krijgen
ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je zoekt dus eigenlijk werk waar geen diploma is vereist?
Oh je bedoelt de vorm van de ring, zeg dat danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een naam?Als je trouwring zoekt heb je toch ook een specifieke term. Gawd vas.
Vas is ook dom hoeft niet elke keer aangesneden te wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee wat vas zei was gewoon dom. Ik weet dat het nepal is maar wil weten of ze een specifieke naam hebben
Alles!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een dode struisvogel of alleen het ei?
Stil zeewierbakkes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de vorm van de ring, zeg dat dan
Zo'n klein mormel zou jij makkelijk moeten kunnen tillen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lange vrouwen. Staand neuken
.
[ afbeelding ]
Ben zelf rond de 1m90 dus zo'n klein mormel van onder de 1m60 kan ik niks mee.
Slinksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vas is ook dom hoeft niet elke keer aangesneden te worden
Teveel mensen die wel een diploma hebben.. wel dom dat er niet naar ervaring wordt gekeken dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja.
Ik heb wel rdelijk wat ervaring, maar dat is niet meer genoeg tegenwoordig
Hoer heb je geen diploma voor nodigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja.
Ik heb wel rdelijk wat ervaring, maar dat is niet meer genoeg tegenwoordig
Vals.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vas is ook dom hoeft niet elke keer aangesneden te worden
ik ben1.65 en heb vnl lange mannen gehad, nooit een probleem geweest, misschien kun je gewoon niet zo goed neuken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lange vrouwen. Staand neuken
.
[ afbeelding ]
Ben zelf rond de 1m90 dus zo'n klein mormel van onder de 1m60 kan ik niks mee.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoer heb je geen diploma voor nodig
Oh no, you didn't.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben1.65 en heb vnl lange mannen gehad, nooit een probleem geweest, misschien kun je gewoon niet zo goed neuken?
Op je brosse knieën vas, hop.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou dan rot je maar lekker op joh, met je elitaire gedrag.
Gewoon het hele pakket.quote:
"Hoezo, is gewoon een feit?"quote:
Aangesnedenquote:
Ok.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef Handdoekenjongen het volgende:
mensen ik ben een kloon van nestalgie ik zie jullie over 1-6maanden weer, zie hier de reden:
ONZ / Ik ben marokkaans
haha groetjes aan.wolvendagen
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef Handdoekenjongen het volgende:
mensen ik ben een kloon van nestalgie ik zie jullie over 1-6maanden weer, zie hier de reden:
ONZ / Ik ben marokkaans
OHNO HELL HAS EXPLODED!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien kun je gewoon niet zo goed neuken?
"Kan ik niets mee" in de zin van "dat prefereer ik niet", niet als in "dat kan ik niet goed neuken".quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben1.65 en heb vnl lange mannen gehad, nooit een probleem geweest, misschien kun je gewoon niet zo goed neuken?
quote:
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding (quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ey Chloro ik ga vandaag piercings bestellen, vandaag echt jwz. Wil al weken doen maar dan wil ik het gelijk in en dat mag niet en dan word ik nerveus en ongeduldig. Maar deze week mag er toch echt wat nieuws in.Geef me girly tips.
iemand kutwijf noemen is toch geen lange ban¿quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef Handdoekenjongen het volgende:
ONZ / Ik ben marokkaans
Tongpiercingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding ()en die bovenin m'n oor is ook alleen zirkonia. Doe eens pics?
Ja en stop hem er niet meer in aub, dalijk denkt die faggot dat hij erbij hoort.quote:
Bek houden junk.quote:
pics¿quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding ()en die bovenin m'n oor is ook alleen zirkonia. Doe eens pics?
quote:
ze komen niet voorbij je cv, dat is het probleem, als ik uitgenodigd zou worden, zou ik ze misschien wel kunnen overtuigen..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel mensen die wel een diploma hebben.. wel dom dat er niet naar ervaring wordt gekeken dan.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg heb jij dat echt Chloro?quote:
Ik zag gisteren 'verkoopster Nespresso boutique' waar ze afgerond HBO voor vroegen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze stellen atm echt superhoge eisen, wat volkomen belachelijk is als je naar de functie kijkt
dat is niks voor mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoer heb je geen diploma voor nodig
Waarvan?quote:
gezicht met uitstekende tongquote:
Ja, bijna 9 jaar nu.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Omg heb jij dat echt Chloro?____________
Pics plz.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Parrrrdon?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag gisteren 'verkoopster Nespresso boutique' waar ze afgerond HBO voor vroegen..
ja, probeer je er maar uit te lullenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Kan ik niets mee" in de zin van "dat prefereer ik niet", niet als in "dat kan ik niet goed neuken".
[..]![]()
![]()
.
Wow lelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics plz.
[ afbeelding ]
Die lange tragus mag eruit en die twee helixjes kunnen opzich ook wel een korter staafje. Maar zag fancy pics van Scarlett Johansson en Candice dat ze een ringetje hebben en nu wil ik da ook wel zien.
neatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics plz.
[ afbeelding ]
Die lange tragus mag eruit en die twee helixjes kunnen opzich ook wel een korter staafje. Maar zag fancy pics van Scarlett Johansson en Candice dat ze een ringetje hebben en nu wil ik da ook wel zien.
Oehhh, die middelste lijkt me gaaf !quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics plz.
[ afbeelding ]
Oh linkte ik per ongeluk jouw foto? oepzzzquote:
Doe helix met steentje en tragus met ringetje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics plz.
[ afbeelding ]
Smerig en ordinair...quote:
Nee, zie je toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh linkte ik per ongeluk jouw foto? oepzzz
Sletquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding
Jaaaa of kijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe helix met steentje en tragus met ringetje.
Lekker hoerigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding
denk dat jij jouw foto met wenkbrauwpiercing zietquote:
quote:
Hahahahaquote:
Meh, nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaaa of kijk
[ afbeelding ]
maar dan zou ik een helixje uitmoeten en weet nie of ik da nou wel wil maar het ziet er zo cool uit
Haha.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
denk dat jij jouw foto met wenkbrauwpiercing ziet
Ordinair.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Smerig en ordinair...maar houd je hem nu nog in omdat uit gewoonte of omdat je hem al zo lang hebt? of gewoon omdat je ONS's het wel waarderen?
o, maar dat kan ik ook bestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag gisteren 'verkoopster Nespresso boutique' waar ze afgerond HBO voor vroegen..
quote:
Jullie.quote:
Nee, geen helix uithalen. Je kunt ook alleen steentjes nemen. Vind dat sowieso altijd wel mooier dan ringetjes eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaaa of kijk
[ afbeelding ]
maar dan zou ik een helixje uitmoeten en weet nie of ik da nou wel wil maar het ziet er zo cool uit
Ja, vind het wel ordinairquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ordinair.Niks gewend die Grunners.
Maar ja, meer omdat het gewenning is. En lekker met zoenen. :$:$
Wel eens gezoend met een chick met tongpiercing ja, fucking sexyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ordinair.Niks gewend die Grunners.
Maar ja, meer omdat het gewenning is. En lekker met zoenen. :$:$
Ja, dat kan. Mijn leerlingen vonden het altijd wel stoer, maar ja, dat was vmbo eh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, vind het wel ordinairen het is Grunningers
![]()
Laten we zo zeggen dat de dames die hier, in deze kringen als dikste hoeren bekend staan ook allemaal zo'n ding dragen, dan leg je al gauw die link.
Nice.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens gezoend met een chick met tongpiercing ja, fucking sexy. Was zo'n mooie Perzische btw
!
Ja idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Mijn leerlingen vonden het altijd wel stoer, maar ja, dat was vmbo eh._!
Ik ben een sletje.
Blokker heb ze welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar niemand dus die tips heeft voor waar ik n choker kan halen?
nooit gepijpt? Schijnt ook lekker te zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens gezoend met een chick met tongpiercing ja, fucking sexy. Was zo'n mooie Perzische btw
!
klinkt als ieiets waarvoor je bij dqod moet zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar niemand dus die tips heeft voor waar ik n choker kan halen?
Krik in ieder geval het gemiddelde intelligentieniveau van sletjes beetje omhoog.quote:
Hmzzzz oke ga wel expirimenteren. Wil ook goud proberen. En parel balletjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, geen helix uithalen. Je kunt ook alleen steentjes nemen. Vind dat sowieso altijd wel mooier dan ringetjes eigenlijk.
Apart dat je dat inmocht bij de leerlingen danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Mijn leerlingen vonden het altijd wel stoer, maar ja, dat was vmbo eh._!
Ik ben een sletje.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krik in ieder geval het gemiddelde intelligentieniveau van sletjes beetje omhoog.
Helaas nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nooit gepijpt? Schijnt ook lekker te zijn
Nou als vmbo leerlingen iets stoer vinden dan moet je je wel zorgen gan maken hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben een sletje.
Waarom zou dat niet mogen? Liepen nog wel wat andere docenten rond met piercings en/of tatoeages.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Apart dat je dat inmocht bij de leerlingen dan
Zijn er hier vmbo'ers in de zaal aan wie we het kunnen vragen misschien?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als vmbo leerlingen iets stoer vinden dan moet je je wel zorgen gan maken hoor.
Dan is het bijna altijd ordinair.
wat!?quote:
zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klinkt als ieiets waarvoor je bij dqod moet zijn
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn er hier vmbo'ers in de zaal aan wie we het kunnen vragen misschien?
Ja, hence de smileys.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als vmbo leerlingen iets stoer vinden dan moet je je wel zorgen gan maken hoor.
Dan is het bijna altijd ordinair.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat!?WAT!? damn... zelfs ik wel eens gedaan. Vond het niks, haar witte dobbelsteentje (ya rly
) irriteerde mijn toompje enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |