Heb je wel een goed bed dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
vind het wel mee vallen eigenlijk
Als ik bijvoorbeeld toch om 11:30 of later wakker word, dan ben ik heel de dag brak
Dan mag ik bij dezen aannemen dat je ook geen fan bent van Hero Fruit2Dayquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik noem het gewoon velletjes.
En nee dat is niet lekker, ik moet daar altijd van nekken.![]()
Bepaalde stukjes fruit of andere etenswaren van een bepaalde substantie laten me altijd nekken.
Wil jij vrijdagochtend voor mij ontbijt maken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, morgen verse sinaasappelsap, melk, croissants, eieren en afbakbroodjes met filet americain met peper. Beste ooit als je brak bent.
Ook als je niet brak bent btw.
Ja ik kan het ook niet helpenquote:
Er om half 1 's nachts achter komen dat je de volgende dag om 9 uur iets ingeleverd moet hebben dat nog heel niet af is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb alleen dat ik klaarwakker ben als ik nog belangrijke dingen moet doen en dat is gerust 5.00 uur in de ochtend.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan mag ik bij dezen aannemen dat je ook geen fan bent van Hero Fruit2Day
Hahahahaha wtfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet helpenIk vind mandarijnen super lekker maar als ik ze aan het eten ben loop ik telkens te kokhalzen
Nooit, dat lijkt me echt vreselijkquote:
Dat is ook smerig. Je weet niet wat je eerst moet doen, slikken of kauwen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan mag ik bij dezen aannemen dat je ook geen fan bent van Hero Fruit2Day
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Vruchtvlees heet dat. En dat is lekker.
Die adrenalinekick ineensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er om half 1 's nachts achter komen dat je de volgende dag om 9 uur iets ingeleverd moet hebben dat nog heel niet af is._!
Ik moet vrijdag werken dus dan moet je wel om 9 uur je nest uit. Heb je wel fucking chill ontbijt, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil jij vrijdagochtend voor mij ontbijt maken?
Ik vind het ook maar apart ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is ook smerig. Je weet niet wat je eerst moet doen, slikken of kauwen.
Heb toch om half 9 al college dus maakt niet uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag werken dus dan moet je wel om 9 uur je nest uit. Heb je wel fucking chill ontbijt, dat dan weer wel.
I feel ya.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die adrenalinekick ineens!
Hier heb ik ook zo'n godsgruwelijke hekel aan. College om half 9, fucking hell. Ben je pas echt wakker als je college voorbij is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb toch om half 9 al college dus maakt niet uit.
Lekkerquote:
Heerlijk !!!!quote:
en dan ook op de vrijdagochtendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier heb ik ook zo'n godsgruwelijke hekel aan. College om half 9, fucking hell. Ben je pas echt wakker als je college voorbij is.![]()
Rabarber.quote:
Heb je wel eens gewerkt om daarna zonder slaap in college te zitten? Heb dat één keer gedaan. Ben daarna in de trein in slaap gevallen en werd bij Amsterdam Bijlmer wakker. Treinrit van bijna anderhalf uur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
en dan ook op de vrijdagochtend
Been there done that.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je wel eens gewerkt om daarna zonder slaap in college te zitten? Heb dat één keer gedaan. Ben daarna in de trein in slaap gevallen en werd bij Amsterdam Bijlmer wakker. Treinrit van bijna anderhalf uur.
Mwehehe shit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Been there done that.
Afgelopen kerstfeest bij mn werk was ik daar ook tot 5 uur. Uurtje geslapen en vervolgens nog in pak op komen dagen in de collegezaal, stinkend naar bier en rook.
Mijn hele afstudeerperiode is zoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I feel ya.Ben sowieso een deadlinewerker. Beste prestaties worden onder druk geleverd toch.
Kan zo op een wc tegeltje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:05 schreef Salatrel het volgende:
Niet vandaag doen wat je uit kunt stellen tot morgen
Ja, want je wilt niet diegene zijn die altijd laks is en alles te laat inlevert. Als het geen groepsproject zou zijn, zou je ook gewoon denken FUCK IT.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn hele afstudeerperiode is zo![]()
En onder druk kan het wel ineens
Hoewel ik bij projectwerk () wel alles zo vroeg mogelijk klaar had.
jij kan ook wel 1 tegeltjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan zo op een wc tegeltje.
Ja, gewoon alles een uur van te voren in elkaar ritselen, like a baws.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want je wilt niet diegene zijn die altijd laks is en alles te laat inlevert. Als het geen groepsproject zou zijn, zou je ook gewoon denken FUCK IT.
Fatty's kunnen niet op 1 tegeltjequote:
Zo herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon alles een uur van te voren in elkaar ritselen, like a baws.
Net als met presentaties.. dat was wel erg.. moest ik samen met iemand anders in de pauze voor de presentatie nog een pp maken en halverwege ging die gast weg om te eten..
School laat hier ook ruimte voor.. ik moest wat in Ephorus inleveren, deed ik veel te laat..nooit meer wat van gehoord. Ja dikke doei dan.quote:
je weet dat er een adresboek op je telefoon zit he?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoelang deden jullie erover om een nieuw mobiel nummer uit je hoofd te leren?
Van jezelf..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je weet dat er een adresboek op je telefoon zit he?
Dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:16 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb al mijn 17e ofzo hetzelfde nummer
Stoer man. Echt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want je wilt niet diegene zijn die altijd laks is en alles te laat inlevert. Als het geen groepsproject zou zijn, zou je ook gewoon denken FUCK IT.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:19 schreef Salatrel het volgende:
Mensen die elk jaar een nieuw abbelemend lsluiten voor nieuwe telefoon en dan geen nummerbehoud nemen
Bedankt man.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |