Ja maar dat hoort toch gewoon zo als er mensen bij je thuis slapen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Damn, nice.
Enigszins begrijp ik de frustratie wel, echter weten mensen het wel van mij.
Dan mogen ze er sowieso niet meer inquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wtf, daar verbaasde ik me ook altijd over. Komen ze een half uur na het begin van het tentamen aangesjokt.
Als ik om 6 uur thuiskom, lig ik echt sowieso tot 12 uur in m'n nest, bezoek of niet. Maar ik zorg er dan wel voor dat er een motherfucking goed ontbijt is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
I know, maar het lukt me echt nietAls ik pas om 6 uur thuis kom ga ik of niet meer slapen en haal de dag door of ik slaap tot 9 uur en dan ben ik klaar wakker. Ik kan echt niet de hele dag dan liggen te slapen.
Ah zo, ja dan is 3 uur wel erg laat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort toch gewoon zo als er mensen bij je thuis slapen?
Ik weet ook wel van haar dat ze zo is en als we verder niets doen die dag pak ik mijn tas en ga ik naar huis maar meestal gingen we die dag nog wat doen, de stad in bv. Dan moet je op haar wachten en dat vind ik vervelend.
Heb ik ook, doordeweeks gaat de wekker om 6 uur. Dan blijf ik liggen tot 7 maar slapen doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
mja, vaak hoef ik die wekker niet eens te zetten. Zit zo in mn ritme dat vroeg op staan.
Oke, vanavond slaap ik bij je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik om 6 uur thuiskom, lig ik echt sowieso tot 12 uur in m'n nest, bezoek of niet. Maar ik zorg er dan wel voor dat er een motherfucking goed ontbijt is.
Weet ik niet meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mogen ze er sowieso niet meer inof bij jou wel?
Of mensen met een zwakke blaas tijdens tentamens.. Het is weleens gebeurd dat iemands tentamen ongeldig is verklaard omdat hij naar de wc ging, terwijl het niet mocht.
Dat dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet meer eigenlijk.Dacht het eerste uur nog wel.
Ik ga echt nooit naar de wc. Heb m'n tijd altijd hard nodig.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En in het weekend maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga ik ben standaard voor 8 uur wakker

Oké, morgen verse sinaasappelsap, melk, croissants, eieren en afbakbroodjes met filet americain met peper. Beste ooit als je brak bent.quote:
Lijkt me vrij vervelend, kan je dan niet meer verder slapen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef tliciouz het volgende:
En in het weekend maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga ik ben standaard voor 8 uur wakker
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, morgen verse sinaasappelsap, melk, croissants, eieren en afbakbroodjes met filet americain met peper. Beste ooit als je brak bent.
Ook als je niet brak bent btw.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Wel graag de velletjes uit de sinaasappelsap halen.
Dat is juist lekker man.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
klaar wakker man. Hoe later naar bed hoe vroeger opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me vrij vervelend, kan je dan niet meer verder slapen?
Nee dan ben ik gewoon klaar wakker, is soms best vervelend vooral als je heel weinig geslapen hebt. Ben je gewoon de hele dag brakquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me vrij vervelend, kan je dan niet meer verder slapen?
Lijkt me zo verrot eh. Dat je echt zo'n ochtendritme hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
klaar wakker man. Hoe later naar bed hoe vroeger op
kom je om 4:15 thuis, ben je om 8:15 klaar wakker
vind het wel mee vallen eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me zo verrot eh. Dat je echt zo'n ochtendritme hebt.
Weet ik, maar ik noem het gewoon velletjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Vruchtvlees heet dat. En dat is lekker.
Nekkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik noem het gewoon velletjes.
En nee dat is niet lekker, ik moet daar altijd van nekken.![]()
Bepaalde stukjes fruit of andere etenswaren van een bepaalde substantie laten me altijd nekken.
ja krantenwijk hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb alleen dat ik klaarwakker ben als ik nog belangrijke dingen moet doen en dat is gerust 5.00 uur in de ochtend.
Ja dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
klaar wakker man. Hoe later naar bed hoe vroeger op
kom je om 4:15 thuis, ben je om 8:15 klaar wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |