allemaal zo klein.quote:
Mwah, 1,75 kan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen groter dan 1.70.Pls.
Misschien hebben ze wel een naam?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat voor antwoord wil je dan joh, als je dat intypt op google vind je ze, anders weet ik niet wat je bedoelt
Maar je zoekt dus eigenlijk werk waar geen diploma is vereist?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dus als ik weer uit de lappenmand ben mag ik gaan solliciteren op functies waar ik nav mn cv nooit voor uitgenodigd word, of op functies waarin ik me doodverveel. Joy
Boven de 1.80m wordt het wel een beetje lomp.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen groter dan 1.70.Pls.
Nee, want dat weten ze nog niet. Mocht blijken dat ze dat is, dan worden de hooivorken uit de schuur gepakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus als ze dit aan de vrouw in kwestie vragen, vinden ze haar dus te dik?
Je hebt liever lange vrouwen?!quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, want dat weten ze nog niet. Mocht blijken dat ze dat is, dan worden de hooivorken uit de schuur gepakt natuurlijk.
Proberen te helpen en dan zo afgesnauwd wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een naam?Als je trouwring zoekt heb je toch ook een specifieke term. Gawd vas.
Is Ado niet mooi genoeg?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over sieranden gesproken, ik wil graag een mooie choker. Iemand tips?
Een dode struisvogel of alleen het ei?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
een dode struisvogel ei in je nek krijgen
Nee wat vas zei was gewoon dom. Ik weet dat het nepal is maar wil weten of ze een specifieke naam hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Proberen te helpen en dan zo afgesnauwd wordenje zou van mij een dode struisvogel ei in je nek krijgen
ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je zoekt dus eigenlijk werk waar geen diploma is vereist?
Oh je bedoelt de vorm van de ring, zeg dat danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een naam?Als je trouwring zoekt heb je toch ook een specifieke term. Gawd vas.
Vas is ook dom hoeft niet elke keer aangesneden te wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee wat vas zei was gewoon dom. Ik weet dat het nepal is maar wil weten of ze een specifieke naam hebben
Alles!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een dode struisvogel of alleen het ei?
Stil zeewierbakkes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de vorm van de ring, zeg dat dan
Zo'n klein mormel zou jij makkelijk moeten kunnen tillen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lange vrouwen. Staand neuken
.
[ afbeelding ]
Ben zelf rond de 1m90 dus zo'n klein mormel van onder de 1m60 kan ik niks mee.
Slinksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vas is ook dom hoeft niet elke keer aangesneden te worden
Teveel mensen die wel een diploma hebben.. wel dom dat er niet naar ervaring wordt gekeken dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja.
Ik heb wel rdelijk wat ervaring, maar dat is niet meer genoeg tegenwoordig
Hoer heb je geen diploma voor nodigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja.
Ik heb wel rdelijk wat ervaring, maar dat is niet meer genoeg tegenwoordig
Vals.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vas is ook dom hoeft niet elke keer aangesneden te worden
ik ben1.65 en heb vnl lange mannen gehad, nooit een probleem geweest, misschien kun je gewoon niet zo goed neuken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lange vrouwen. Staand neuken
.
[ afbeelding ]
Ben zelf rond de 1m90 dus zo'n klein mormel van onder de 1m60 kan ik niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |