dat klopt en als het niet anders had gekund, had ik het ook gedaan, gelukkig kon ik die keuze maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet anders, maar het is fijn als je minder kan werken.
Zegeltjes verzamelen en plakken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet wel wat hobby's hebben, he en wat ondernemen.
Hm, dan zou ik een pony kopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me wel een hobby voor Vas, met 'zegeltjes'.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegeltjes verzamelen en plakken.
Koopzegels?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegeltjes verzamelen en plakken.
Juist welquote:
Nie gezond lijkt me :Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wise is bijna 2 meter en 40 kilo.
tja, als ik vol zit prop ik er niks meer bij zoals sommige hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja jouw maaltijden zijn soms echt van die 18 caloriebufetten
ik snap m nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houdt de relatie in balans, het was zijn beurt om te bewijzen dat hij je pimp niet was. Of nouja, niet helemaal.
Bedoel je 4ebe?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
tja, als ik vol zit prop ik er niks meer bij zoals sommige hier
Ja, lijkt me echt heerlijk als je je daarmee kunt vermaken man.quote:
Auw, mn oren zitten dichtquote:
1.91 en 79 ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wise is bijna 2 meter en 40 kilo.
ik winkel graag, telt dat ook?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb je daar in gestopt dan?quote:
Is mijn hobby al :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
postzegels.... zo kun je van je werk je hobby maken
Het was maar een indicatiequote:
snoepbanaantje, want de normale banaan is te groot.quote:
8cm korter, wel zelfde gewicht.quote:
Bananen, maar neen, moest lachen om je opmerking.. maar dan heb je een soort snuif en dan gaan mijn oren dicht zitten..quote:
jij bent 1.60 en 67kgquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar een indicatie
Eh nee.quote:
wtfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bananen, maar neen, moest lachen om je opmerking.. maar dan heb je een soort snuif en dan gaan mijn oren dicht zitten..
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
snoepbanaantje, want de normale banaan is te groot.
1.55 danquote:
Eh nee.quote:
ooooooh!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt niks kunnen doen, dus als hij niet echt van je hield was hij weggegaan.
Echt dus nietquote:
copal ofso?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
halp hoe heten zulke ringenik heb er twee maar weet nie hoe zuks heten
nepal ring of zo
Doel je nu op die kleine witte zegeltjes waar poeder inzit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me wel een hobby voor Vas, met 'zegeltjes'.
quote:
Ze stellen atm echt superhoge eisen, wat volkomen belachelijk is als je naar de functie kijktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik speel dus super mario galaxy, zit op ok, kijk wat films en tv en zit een beetje te kijken naar baantjes vast... Voor alles vragen ze een opleiding
jouw stats¿quote:
nepal-rainb-moonst-ring_500.gifquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
halp hoe heten zulke ringenik heb er twee maar weet nie hoe zuks heten
nepal ring of zo
Wat is daarmee?quote:
Wat is dat toch met mannen die het gewicht van vrouwen willen weten?quote:
JOH maar zoek nepal ring en je vindt echt niet veel van zulk soort dus doe niet bijdehand kutvasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nepal-rainb-moonst-ring_500.gif
1,63 en trots.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef Salatrel het volgende:
al die zegels eraf stomen en dan bij de mensen een briefje erbij of ze even de strafport willen voldoen
Omdat ze een hekel aan dikke vrouwen hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen die het gewicht van vrouwen willen weten?
Bruine sinosquote:
Wat voor antwoord wil je dan joh, als je dat intypt op google vind je ze, anders weet ik niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOH maar zoek nepal ring en je vindt echt niet veel van zulk soort dus doe niet bijdehand kutvas
dat bedoel ik, dus als ik weer uit de lappenmand ben mag ik gaan solliciteren op functies waar ik nav mn cv nooit voor uitgenodigd word, of op functies waarin ik me doodverveel. Joyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze stellen atm echt superhoge eisen, wat volkomen belachelijk is als je naar de functie kijkt
Sowieso vrouwen groter dan 1.70.quote:
Dus als ze dit aan de vrouw in kwestie vragen, vinden ze haar dus te dik?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze een hekel aan dikke vrouwen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |