dat klopt en als het niet anders had gekund, had ik het ook gedaan, gelukkig kon ik die keuze maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet anders, maar het is fijn als je minder kan werken.
Zegeltjes verzamelen en plakken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet wel wat hobby's hebben, he en wat ondernemen.
Hm, dan zou ik een pony kopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me wel een hobby voor Vas, met 'zegeltjes'.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegeltjes verzamelen en plakken.
Koopzegels?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegeltjes verzamelen en plakken.
Juist welquote:
Nie gezond lijkt me :Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wise is bijna 2 meter en 40 kilo.
tja, als ik vol zit prop ik er niks meer bij zoals sommige hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja jouw maaltijden zijn soms echt van die 18 caloriebufetten
ik snap m nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houdt de relatie in balans, het was zijn beurt om te bewijzen dat hij je pimp niet was. Of nouja, niet helemaal.
Bedoel je 4ebe?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
tja, als ik vol zit prop ik er niks meer bij zoals sommige hier
Ja, lijkt me echt heerlijk als je je daarmee kunt vermaken man.quote:
Auw, mn oren zitten dichtquote:
1.91 en 79 ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wise is bijna 2 meter en 40 kilo.
ik winkel graag, telt dat ook?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb je daar in gestopt dan?quote:
Is mijn hobby al :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
postzegels.... zo kun je van je werk je hobby maken
Het was maar een indicatiequote:
snoepbanaantje, want de normale banaan is te groot.quote:
8cm korter, wel zelfde gewicht.quote:
Bananen, maar neen, moest lachen om je opmerking.. maar dan heb je een soort snuif en dan gaan mijn oren dicht zitten..quote:
jij bent 1.60 en 67kgquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar een indicatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |