quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoer heb je geen diploma voor nodig
Oh no, you didn't.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben1.65 en heb vnl lange mannen gehad, nooit een probleem geweest, misschien kun je gewoon niet zo goed neuken?
Op je brosse knieën vas, hop.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou dan rot je maar lekker op joh, met je elitaire gedrag.
Gewoon het hele pakket.quote:
"Hoezo, is gewoon een feit?"quote:
Aangesnedenquote:
Ok.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef Handdoekenjongen het volgende:
mensen ik ben een kloon van nestalgie ik zie jullie over 1-6maanden weer, zie hier de reden:
ONZ / Ik ben marokkaans
haha groetjes aan.wolvendagen
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef Handdoekenjongen het volgende:
mensen ik ben een kloon van nestalgie ik zie jullie over 1-6maanden weer, zie hier de reden:
ONZ / Ik ben marokkaans
OHNO HELL HAS EXPLODED!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien kun je gewoon niet zo goed neuken?
"Kan ik niets mee" in de zin van "dat prefereer ik niet", niet als in "dat kan ik niet goed neuken".quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben1.65 en heb vnl lange mannen gehad, nooit een probleem geweest, misschien kun je gewoon niet zo goed neuken?
quote:
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding (quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ey Chloro ik ga vandaag piercings bestellen, vandaag echt jwz. Wil al weken doen maar dan wil ik het gelijk in en dat mag niet en dan word ik nerveus en ongeduldig. Maar deze week mag er toch echt wat nieuws in.Geef me girly tips.
iemand kutwijf noemen is toch geen lange ban¿quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef Handdoekenjongen het volgende:
ONZ / Ik ben marokkaans
Tongpiercingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding ()en die bovenin m'n oor is ook alleen zirkonia. Doe eens pics?
Ja en stop hem er niet meer in aub, dalijk denkt die faggot dat hij erbij hoort.quote:
Bek houden junk.quote:
pics¿quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding ()en die bovenin m'n oor is ook alleen zirkonia. Doe eens pics?
quote:
ze komen niet voorbij je cv, dat is het probleem, als ik uitgenodigd zou worden, zou ik ze misschien wel kunnen overtuigen..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel mensen die wel een diploma hebben.. wel dom dat er niet naar ervaring wordt gekeken dan.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg heb jij dat echt Chloro?quote:
Ik zag gisteren 'verkoopster Nespresso boutique' waar ze afgerond HBO voor vroegen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze stellen atm echt superhoge eisen, wat volkomen belachelijk is als je naar de functie kijkt
dat is niks voor mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoer heb je geen diploma voor nodig
Waarvan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |