Daarom betaal ik meestal ook.. of gewoon 50/50quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies, voel me nu al schuldig als iemand wat voor me betaalt
Ja, helaasquote:
quote:
Hang je daarna ook boven de wc?quote:
Als je het huishouden op orde hebt, lekker kan koken en goed kan seksen compenseert dat wel enorm.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens verdien ik wel stukken minder dan Ado, ben ik dan ook een golddigger?
Ja, TOT TWEE KEER TOE EEN FOK ABO JA IK BEN FABULOUS.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof iemand geld aan jou zou uitgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, TOT TWEE KEER TOE EEN FOK ABO JA IK BEN FABULOUS.
Jeugdheldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat vinden jullie van huismannen?
hahahquote:
Sommige mensen kunnen niet anders, maar het is fijn als je minder kan werken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw de eerste jaren van het leven van de kinderen nauwelijks gewerkt, omdat ik voor ze wilde zorgen en ze niet laten opvoeden door een kinderdagverblijf. Was (en ben) ervan overtuigd dat dat beter is voor je kind.
Fair enough.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, TOT TWEE KEER TOE EEN FOK ABO JA IK BEN FABULOUS.
Ja dat dan weer welquote:
Ik zou het best willen zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat vinden jullie van huismannen?
echt, die anderhalve maand dat ik niks kon, was ik totaal waardeloosquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je het huishouden op orde hebt, lekker kan koken en goed kan seksen compenseert dat wel enorm.
Verveel je je dan niet kapot op den duur?quote:
quote:
Houdt de relatie in balans, het was zijn beurt om te bewijzen dat hij je pimp niet was. Of nouja, niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
echt, die anderhalve maand dat ik niks kon, was ik totaal waardeloos
Waarom?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verveel je je dan niet kapot op den duur?
quote:
Je moet wel wat hobby's hebben, he en wat ondernemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verveel je je dan niet kapot op den duur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |