Jumpowww..daar loopt het tenminste door bij de kassa's ... bij de AH hebben ze altijd maar 2 kassa's open en een rij tot aan de broodafdelingquote:
"nigger"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde. Ze hoeft maar één apart woordje te lezen en ze kopieert het
.
De tijd dat deze steppen in warenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... terwijl de coole kinderen overal met hun fietsje heen konden bleven de rejects met een paar andere kneusjes op het schoolplein.
Mijn ma was huisvrouw want mijn pa verdiende toen ook al genoeg om het gezin te onderhouden
Jij was geen reject, neequote:
I see what you did therequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Dirk en sligro?
Lijkt me serieus saai, huisvrouw zijn. Alleen maar thuis zittenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn ma was huisvrouw want mijn pa verdiende toen ook al genoeg om het gezin te onderhouden
gewoon AH. Nooit zo drukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jumpowww..daar loopt het tenminste door bij de kassa's ... bij de AH hebben ze altijd maar 2 kassa's open en een rij tot aan de broodafdeling
Jij dan?
Dit en niet zelfstandig je geld kunnen verdienen.. lijkt me helemaal niets.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me serieus saai, huisvrouw zijn. Alleen maar thuis zitten
Natuurlijk niet, gekkie.quote:
veelvraatquote:
De AH buiten de spitsuren dan..quote:
Ja jij bent weer het tegenovergestelde, met je kwart ciabattaquote:
Haha, huismoeders zijn gewoon verkapte gold diggersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit en niet zelfstandig je geld kunnen verdienen.. lijkt me helemaal niets.
Bliepbliep.quote:
gewoon halve of hele.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja jij bent weer het tegenovergestelde, met je kwart ciabatta_
Precies, voel me nu al schuldig als iemand wat voor me betaaltquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit en niet zelfstandig je geld kunnen verdienen.. lijkt me helemaal niets.
het is ook niks voor mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zat niet alleen thuis hoor, we waren de hele dag tot 15:30 niet thuis.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Wij gingen op dezequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De tijd dat deze steppen in waren! Naar school ermee, in de pauze ermee, terug naar huis ermee, in de middag tijdens buitenspelen ermee, bazending.
[ afbeelding ]
[..]
Jij was geen reject, nee?
Alsof iemand geld aan jou zou uitgevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies, voel me nu al schuldig als iemand wat voor me betaalt
Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen, want kinderopvang is duur en iemand anders voedt je kind op, maar aan de andere kant.. het is zo dufquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, huismoeders zijn gewoon verkapte gold diggers.
Knap staaltje ignorance weer van jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, huismoeders zijn gewoon verkapte gold diggers.
quote:
quote:
Whehe, je kent me toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knap staaltje ignorance weer van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |