En dat in combinatie met poedersuiker.. ???quote:
Gewoon die bom droppen iddquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het teveel werk om n mooi bruggetje te maken
Ik was meer van het spugenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon, jij gaf al die nerds een pak slaag?
Ik vind dit echt niet kunnen
Voor m'n 3e jaars stage kreeg ik ¤500 p/mquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes man..Ik kreeg voor mn derdejaars hbo stage niet eens zoveel.
dat smaakt niet zout hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat in combinatie met poedersuiker.. ???
Oh, ik dacht meer van het poepen van een dak.quote:
Welke aromat? geel of groen?quote:
dat was dan nog meer de moeite van het melden waard eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon die bom droppen idd
ER VIEL HIER NET EEN PAARD DOOD NEER GEWOON!!!
Ja en krijg daar nog 210 op van stufi 80 zorg 80 en zakgeld 50 en tussendoor nog als ik wat wil hebben perse. en hou altijd wel nog 80 over bij t eind van de maand. Dus op zich niet. Maar more monni is toch nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
jij woont toch gewoon bij je ouders? hoezo heb je dan nog een bijbaan nodig
oh dus zo kom jij cumulatief op 50k AH profits oidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor m'n 3e jaars stage kreeg ik ¤500 p/m.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer van het poepen van een dak.
Netjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor m'n 3e jaars stage kreeg ik ¤500 p/m.
Gezouten roomboter smaakt niet zout?quote:
Geel, sowieso geel. Groene nog nooit gehad.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
oh dus zo kom jij cumulatief op 50k AH profits oid
Hahaha ja i know, blijft mooiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was dan nog meer de moeite van het melden waard eigenlijk
Toen ik 8 of 9 was, poepte ik ook niet van het dak hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Toen waren we echt 8 of 9 ofso hooguit
Niet storend of dat het de zoete aardbeien uit balans brengt. Het accentueert alleen meer het beschuit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezouten roomboter smaakt niet zout?
Precies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet storend of dat het de zoete aardbeien uit balans brengt. Het accentueert alleen meer het beschuit.
dunno, zou jezelf een keer uit moeten proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel een goed bed dan?
Ik wel, althans een keer gebeurd... we waren belhamelsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik 8 of 9 was, poepte ik ook niet van het dak hoor
Overblijvenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel, althans een keer gebeurd... we waren belhamelswas het zelfde gebouw waar we ook tijdens overblijf we zakjes pindasaus naar binnen mieterden
Mijn gadoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vassebeest als postbode.
Vond juist altijd dat paupers overbleven na schooltijd, terwijl de coole kinderen buiten elkaar figuurlijk afknalden enzo... vandaar onze raidsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overblijven!
Eerst dacht ik dat dat best lullig was voor mezelf, maar juist de paupers hadden geen ouders die overdag werkten.
OMG overblijfmoeders... trauma'squote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel, althans een keer gebeurd... we waren belhamelswas het zelfde gebouw waar we ook tijdens overblijf we zakjes pindasaus naar binnen mieterden
Mag ik springen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
dunno, zou jezelf een keer uit moeten proberen
Als ik moest overblijven ging ik altijd met een vriendinnetje mee. Fancy food eten van haar suri pa en white mom.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overblijven!
Eerst dacht ik dat dat best lullig was voor mezelf, maar juist de paupers hadden geen ouders die overdag werkten.
met jouw lengte moet jij wel springenquote:
Oh oke, maar ik vind gezouten boter vies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet storend of dat het de zoete aardbeien uit balans brengt. Het accentueert alleen meer het beschuit.
Heb je een hoogslaper?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
met jouw lengte moet jij wel springen
WB WDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik moest overblijven ging ik altijd met een vriendinnetje mee. Fancy food eten van haar suri pa en white mom.
elk bed is voor jou een hoogslaperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een hoogslaper?
hi ha ho
Heb je nieuw stopwoordje, met je fancy?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik moest overblijven ging ik altijd met een vriendinnetje mee. Fancy food eten van haar suri pa en white mom.
quote:
quote:
quote:
quote:
geen dankquote:
Nee fancy en fabulous gebruik ik supervaak.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je nieuw stopwoordje, met je fancy?
superfancy fabulous wolvendagjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee fancy en fabulous gebruik ik supervaak.
"nieuw stopwoordje" says whoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je nieuw stopwoordje, met je fancy?
Overblijven is toch gewoon in/rond school blijven, en niet naar huis gaan? Eerst netjes je bammetjes opeten en dan buitenspelen inderdaad, je mocht alleen niet weg van school dan. Paupers die naar huis gingen hadden blijkbaar ouders die overdag niet werktenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond juist altijd dat paupers overbleven na schooltijd, terwijl de coole kinderen buiten elkaar figuurlijk afknalden enzo... vandaar onze raids
Ik zweer bij dezequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke, maar ik vind gezouten boter vies.
Ben er niet aan gewend en zo.![]()
Hoewel ik het wel lekker zou vinden op stokbrood met niets
Ja idd... terwijl de coole kinderen overal met hun fietsje heen konden bleven de rejects met een paar andere kneusjes op het schoolplein.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overblijven is toch gewoon in/rond school blijven, en niet naar huis gaan? Eerst netjes je bammetjes opeten en dan buitenspelen inderdaad, je mocht alleen niet weg van school dan. Paupers die naar huis gingen hadden blijkbaar ouders die overdag niet werkten.
Ik kom bijna nooit bij de AH.. alleen als ik iets vergeten ben en het al na 9 uur 's avonds isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overblijven is toch gewoon in/rond school blijven, en niet naar huis gaan? Eerst netjes je bammetjes opeten en dan buitenspelen inderdaad, je mocht alleen niet weg van school dan. Paupers die naar huis gingen hadden blijkbaar ouders die overdag niet werkten.
[..]
Ik zweer bij deze.
[ afbeelding ]
Dit i.c.m. zoet beleg kan prima hoor.
waar doe jij je boodschappen dan¿quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit bij de AH.. alleen als ik iets vergeten ben en het al na 9 uur 's avonds is
Precies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... terwijl de coole kinderen overal met hun fietsje heen konden bleven de rejects met een paar andere kneusjes op het schoolplein.
Mijn ma was huisvrouw want mijn pa verdiende toen ook al genoeg om het gezin te onderhouden
Jij bent meer van de Dirk en sligro?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit bij de AH.. alleen als ik iets vergeten ben en het al na 9 uur 's avonds is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |