Febo is voor paupers. Alleen de grillburger is daar te etenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ineens zin in Pizza Hut. Die is ook al jaren weg uit het station
.
[..]Febo kroketten zijn de allerbeste kroketten ever, begrepen?
Dierenartsenpraktijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind het zo gierig als ze niks geven he.van die kutbedrijven die teren op stagiares, walgelijk. Verboden moet worden.
Ogh af en toe mag het tochquote:
250 ongeveer. Ja dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet niet hoeveel minimaal is, heb je dan nog een bijbaan nodig?
Ik neem je niet in twijfel hoor, zou in volle overtuiging mijn penis in je aars botsenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Febo is voor paupers. Alleen de grillburger is daar te etenmij in twijfel nemen flikker op man
Ging je ook altijd op wiskundekamp of meedoen met de wiskundetriathlon?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebben we altijd heftige discussies over wie het beste de stelling toepast in bepaalde situatiesleuk jonge
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem je niet in twijfel hoor, zou in volle overtuiging mijn penis in je aars botsen.
Ja, maar wel undercover als nerdclapperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging je ook altijd op wiskundekamp of meedoen met de wiskundetriathlon?
Netjes man..quote:
Jaquote:
Ja kan ik weer lekker gekke dingen doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes man..Ik kreeg voor mn derdejaars hbo stage niet eens zoveel.
Pardon, jij gaf al die nerds een pak slaag?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar wel undercover als nerdclapper
ik vind het teveel werk om n mooi bruggetje te makenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ogh af en toe mag het tochmaar gewoon mooi weer hoe je het in de groep gooit
![]()
En dat in combinatie met poedersuiker.. ???quote:
Gewoon die bom droppen iddquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het teveel werk om n mooi bruggetje te maken
Ik was meer van het spugenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon, jij gaf al die nerds een pak slaag?
Ik vind dit echt niet kunnen
Voor m'n 3e jaars stage kreeg ik ¤500 p/mquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes man..Ik kreeg voor mn derdejaars hbo stage niet eens zoveel.
dat smaakt niet zout hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat in combinatie met poedersuiker.. ???
Oh, ik dacht meer van het poepen van een dak.quote:
Welke aromat? geel of groen?quote:
dat was dan nog meer de moeite van het melden waard eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon die bom droppen idd
ER VIEL HIER NET EEN PAARD DOOD NEER GEWOON!!!
Ja en krijg daar nog 210 op van stufi 80 zorg 80 en zakgeld 50 en tussendoor nog als ik wat wil hebben perse. en hou altijd wel nog 80 over bij t eind van de maand. Dus op zich niet. Maar more monni is toch nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
jij woont toch gewoon bij je ouders? hoezo heb je dan nog een bijbaan nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |