Mijn klas is zo saai, never gaan ze bier drinken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of na een tentamen het studentencafé induiken 2 uur in de middag, als we er toch al zijn..![]()
.
Je moet er vroeg bij zijn idd... je hele leven nog voor je om dat in praktijk te brengenquote:
Ja wij krijgen alles nu nog eens. Vraag me niet waarom. Is verplicht met architectuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende: [..] Of na een tentamen het studentencafé induiken 2 uur in de middag, als we er toch al zijn..
![]()
. [..] Pythagoras? Dat had ik in 2 havo?
![]()
Heb je ook een minimum aantal uur per week?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaa op zich wel. Ik kan zo wel stages doen bij verschillende dingen op dit gebied. Dan zie ik het van alle perspectieven, dat is wel fijn.![]()
Hier heb ik chille tijden. Half tien tot half zes. Vijf minuten van huis bekant. En dinsdags altijd maar tot vier omdat ik anders alleen ben. Hehe.en mn eigen bureau, suuuuperchill
En dan met je zwaar aangeschoten bek door het station lopen richting de tram naar huis, zulks een levenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat deden wij ook altijd.Alleen de tap ging vaak pas om half 4 open, maar die kerel kende ons want wij kwamen standaard elke donderdagmiddag. Kregen vaak gewoon om half 3 dan al bier van hem.
Zo chill.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind super Mario galaxy op de Wii leuk
En een HONGER dan ineens ook als je langs de Smullers ofzo loopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan met je zwaar aangeschoten bek door het station lopen richting de tram naar huis, zulks een leven.
Hoe vaak gebruik jij in je werk de stelling van Pythagoras?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet er vroeg bij zijn idd... je hele leven nog voor je om dat in praktijk te brengen
Misschien wel goed ook, anders ga je later rare dingen ontwerpen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja wij krijgen alles nu nog eens. Vraag me niet waarom. Is verplicht met architectuur.
Why? omdat er in ene "STUDENTEN" tussen de KLB en SC staat? fuck studenten tochquote:
Dagelijksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik jij in je werk de stelling van Pythagoras?
Ja 32 uur moeten wij. Ook best veel. Gisteren hadden we vergadering op school. Ben hoge piet op school jwz dus mag mee vergaderen vanuit leerlingen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook een minimum aantal uur per week?
Ik vond 40 uur per week teveel (sommige stageadressen buiten stagiaires helemaal uit), dus toen ik te horen kreeg dat het maar 20 uur was liet ik het stageadres waar ik 40 uur moest lopen vallen voor eentje waar ik 20 uur kon lopen.
Kon ik tenminste mijn bijbaantjes houden
Interessant ditquote:
Wat een drakengebouw.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien wel goed ook, anders ga je later rare dingen ontwerpen.
[ afbeelding ]
Geen stagevergoeding?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja 32 uur moeten wij. Ook best veel. Gisteren hadden we vergadering op school. Ben hoge piet op school jwz dus mag mee vergaderen vanuit leerlingen.fancy as fuck. Dus had aangegeven dat er an sich best wat af mag, ook omdat er superveel zijn die bijbaan hebben en we hebben ook school en aan het einde van de week ben je best moe ook.
vonden ze wel een goed punt. Dus waarschijnlijk gaat dat dan ipv 4 dagen naar 3,5.
Heb ineens zin in Pizza Hutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En een HONGER dan ineens ook als je langs de Smullers ofzo loopt._!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
Smullers
Smullers satekroket zijn de beste btw :s
Ligt aan het bedrijf waar je stage loopt. Die vorige kreeg ik niks, hier krijg ik minimaal. Beter dan niksquote:
Nooit stagevergoeding gehad.. alleen bij een paar adressen een keer 50 euro bij het afscheid oid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ligt aan het bedrijf waar je stage loopt. Die vorige kreeg ik niks, hier krijg ik minimaal. Beter dan niks
weet niet hoeveel minimaal is, heb je dan nog een bijbaan nodig?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ligt aan het bedrijf waar je stage loopt. Die vorige kreeg ik niks, hier krijg ik minimaal. Beter dan niks
Vind het zo gierig als ze niks geven he.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit stagevergoeding gehad.. alleen bij een paar adressen een keer 50 euro bij het afscheid oid.
Had het ook niet verwacht, want het ligt gewoon aan de sector.
Weet eigenlijk niet, nog nooit geweest.quote:
Hebben we altijd heftige discussies over wie het beste de stelling toepast in bepaalde situatiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Interessant dit![]()
Tijdens de lunchpauze?
Febo is voor paupers. Alleen de grillburger is daar te etenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ineens zin in Pizza Hut. Die is ook al jaren weg uit het station
.
[..]Febo kroketten zijn de allerbeste kroketten ever, begrepen?
Dierenartsenpraktijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind het zo gierig als ze niks geven he.van die kutbedrijven die teren op stagiares, walgelijk. Verboden moet worden.
Ogh af en toe mag het tochquote:
250 ongeveer. Ja dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet niet hoeveel minimaal is, heb je dan nog een bijbaan nodig?
Ik neem je niet in twijfel hoor, zou in volle overtuiging mijn penis in je aars botsenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Febo is voor paupers. Alleen de grillburger is daar te etenmij in twijfel nemen flikker op man
Ging je ook altijd op wiskundekamp of meedoen met de wiskundetriathlon?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebben we altijd heftige discussies over wie het beste de stelling toepast in bepaalde situatiesleuk jonge
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem je niet in twijfel hoor, zou in volle overtuiging mijn penis in je aars botsen.
Ja, maar wel undercover als nerdclapperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging je ook altijd op wiskundekamp of meedoen met de wiskundetriathlon?
Netjes man..quote:
Jaquote:
Ja kan ik weer lekker gekke dingen doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes man..Ik kreeg voor mn derdejaars hbo stage niet eens zoveel.
Pardon, jij gaf al die nerds een pak slaag?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar wel undercover als nerdclapper
ik vind het teveel werk om n mooi bruggetje te makenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ogh af en toe mag het tochmaar gewoon mooi weer hoe je het in de groep gooit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |