Zotheid?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie nu btw een oud-klasgenoot van de middelbare school die wel voor 40 jaar door kan gaan![]()
En twee van de basisschool zijn nu al kaal!!!
Heel veel klasgenoten zijn al getrouwd met minimaal 2 kinders ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Salatrel het volgende:
Kijk maar uit voor je weet loop je achter de kinderwagen
quote:
Ik heb niet met die vleespet in de klas gezetenquote:
Opdrachten/projecten die ik in m'n eentje moest fixen deed ik altijd in de nacht, werk sowieso chiller in de nacht en slaap sowieso laat in de nacht altijd. En dan niet midden in de nacht mailen natuurlijk als het af is, dat valt op, maar netjes je wekker zetten en pas mailen na een uurtje of 8:00quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Tegenwoordig probeer ik er wel echt op te letten. () Ik kan gewoon niet meer nachten doorhalen om iets af te krijgen. Word oud.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel klasgenoten zijn al getrouwd met minimaal 2 kinders ja.
Vleespetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet met die vleespet in de klas gezeten
Hardop gelachen op stage.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet met die vleespet in de klas gezeten
Is toch kut man, zo leer je ook geen drol. Hoe lang zit je daar nog?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Kopje thee teller: 8
Kopje koffie teller: 4
Klantenteller: 1
Dingen te doen teller: 0
Op mijn afstudeerstage moet ik een marktonderzoek, een strategisch marketingplan, een implementatieplan en een begroting opstellen, hou je jezelf wel 20 weken lang zoet mee hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Is toch kut man, zo leer je ook geen drol. Hoe lang zit je daar nog?
In de hoererij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef Salatrel het volgende:
Kijk maar uit.... in sommige beroepen krijg je een pak slaag als je maar 1 klant hebt gehad op een dag
Genaaid wordt je in dat beroep toch welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef Salatrel het volgende:
Kijk maar uit.... in sommige beroepen krijg je een pak slaag als je maar 1 klant hebt gehad op een dag
Ik werk 's nachts ook chiller ja. Maar had er echt schijt aan, ik mail die shit gewoon om 5.39.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opdrachten/projecten die ik in m'n eentje moest fixen deed ik altijd in de nacht, werk sowieso chiller in de nacht en slaap sowieso laat in de nacht altijd. En dan niet midden in de nacht mailen natuurlijk als het af is, dat valt op, maar netjes je wekker zetten en pas mailen na een uurtje of 8:00.
Jij denkt dat ik het niet best vind zo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Is toch kut man, zo leer je ook geen drol. Hoe lang zit je daar nog?
Als ik kijk naar wat ik gedaan heb, zou dat makkelijk in 10 weken kunnen, maar goed.. lui.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op mijn afstudeerstage moet ik een marktonderzoek, een strategisch marketingplan, een implementatieplan en een begroting opstellen, hou je jezelf wel 20 weken lang zoet mee hoor.
Wist niet dat de NS zo streng was.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het niet best vind zo?ik vermaak me uitstekend. Lekker mn eigen dingen doen en ik leer genoeg. Weet hoe alles in elkaar steekt en maak ontwerpen voor mezelf. Is goed zo.
Dat gevoel als je een 7,5 hebt gehaald voor die paar uurtjes hoogst-efficiënte nachtelijke noeste arbeid, terwijl er mensen weken bezig zijn geweest en een lager cijfer hebben gehaaldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik werk 's nachts ook chiller ja. Maar had er echt schijt aan, ik mail die shit gewoon om 5.39.Beetje wekker zetten om te mailen, dikke lul.
![]()
Heb jij dan twee keer een stageperiode achter elkaar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
Plus kan eindelijk mn schoolwerk maken zonder gezeik.eindelijk een keer alles op tijd af.
Dat is net zoiets als mensen die zeggen dat ze niet geleerd hebben voor een tentamen en toch een dikke voldoende scoren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gevoel als je een 7,5 hebt gehaald voor die paar uurtjes hoogst-efficiënte nachtelijke noeste arbeid, terwijl er mensen weken bezig zijn geweest en een lager cijfer hebben gehaald.
En jezelf moeten inhouden om een victory dance te doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gevoel als je een 7,5 hebt gehaald voor die paar uurtjes hoogst-efficiënte nachtelijke noeste arbeid, terwijl er mensen weken bezig zijn geweest en een lager cijfer hebben gehaald.
Ohja dat kan ook natuurlijk, maar het kwam over alsof je van klanten afhankelijk bent om daadwerkelijk wat te kunnen leren/doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het niet best vind zo?ik vermaak me uitstekend. Lekker mn eigen dingen doen en ik leer genoeg. Weet hoe alles in elkaar steekt en maak ontwerpen voor mezelf. Is goed zo.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef BobbyB het volgende:
Misschien hoor je zo af en toe wel een klein piepje.
Nou ja dat is mijn cavia hier in mijn rugzak, zijn naam is Sybje.
Kijk, ik ben niet zoals jij Syb, ik laat hem niet verdrinken in een zoen.
Ik weet nog wel gemenere dingen die ik met mijn cavia zou kunnen doen.
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als mensen die zeggen dat ze niet geleerd hebben voor een tentamen en toch een dikke voldoende scoren.
Ja mijn school doet 10 weken stage 10 weken school 10 weken stage 10 weken school. Op zich best chill als je dus een kutbedrijf treft, dan hoef je iig niet een halfjaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij dan twee keer een stageperiode achter elkaar?
Want ik dacht dat jij eerst ergens anders zat met best wel kuttijden in het weekend?
quote:
Hahaha, dat had ik wel een keer afgelopen semester, niet geleerd, open vragen, 5,6 gehaaldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als mensen die zeggen dat ze niet geleerd hebben voor een tentamen en toch een dikke voldoende scoren.
Sowieso pop ik die thuis voor de spiegel, de ontlading moet ergens heenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jezelf moeten inhouden om een victory dance te doen.
Rustig maar, het is herkenbaarquote:
Nee kijk het is leuk als er een klant een keuken wilt en dat je dat mag ontwerpen, maar het is gewoon allemaal karig op dat gebied nu. Maar kan wel vrij ontwerpen en dat is net zo chill. Dus heb wel wat te doen maar alles gaat gewoon lekker rustig, no issues no probz.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook natuurlijk, maar het kwam over alsof je van klanten afhankelijk bent om daadwerkelijk wat te kunnen leren/doen.
Oh ja, volgens mij had ik dat ook op het mbo.. denk ik.. wel ontzettend veel stageplekken gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja mijn school doet 10 weken stage 10 weken school 10 weken stage 10 weken school. Op zich best chill als je dus een kutbedrijf treft, dan hoef je iig niet een halfjaar.dus heb nu twee periodes gehad en dit is de derde en nu weer 10 stage. (7 nog inmiddels
)
Voor de spiegel ook echt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso pop ik die thuis voor de spiegel, de ontlading moet ergens heen.
Yeah I know, leuk liedjequote:
Ik had 4,6 voor wiskunde zonder rekenmachine.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, dat had ik wel een keer afgelopen semester, niet geleerd, open vragen, 5,6 gehaald! Gewoon precíes genoeg bullshit geluld om een voldoende te halen, geniaal toch
.
[..]
Sowieso pop ik die thuis voor de spiegel, de ontlading moet ergens heen.
Of dat je het verkeerde tentamen leert en toch een voldoende scoort.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, dat had ik wel een keer afgelopen semester, niet geleerd, open vragen, 5,6 gehaald! Gewoon precíes genoeg bullshit geluld om een voldoende te halen, geniaal toch
.
Of na een tentamen het studentencafé induiken 2 uur in de middag, als we er toch al zijn..quote:
Pythagoras? Dat had ik in 2 havo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had 4,6 voor wiskunde zonder rekenmachine.ga ik never meer doen. Pythagoras en shit zonder rekenmachine what was I thinking
Groep 8quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pythagoras? Dat had ik in 2 havo?
Jaaa op zich wel. Ik kan zo wel stages doen bij verschillende dingen op dit gebied. Dan zie ik het van alle perspectieven, dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee kijk het is leuk als er een klant een keuken wilt en dat je dat mag ontwerpen, maar het is gewoon allemaal karig op dat gebied nu. Maar kan wel vrij ontwerpen en dat is net zo chill. Dus heb wel wat te doen maar alles gaat gewoon lekker rustig, no issues no probz.
Bitch praat tegen d'r zelf alles.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaa op zich wel. Ik kan zo wel stages doen bij verschillende dingen op dit gebied. Dan zie ik het van alle perspectieven, dat is wel fijn.![]()
Hier heb ik chille tijden. Half tien tot half zes. Vijf minuten van huis bekant. En dinsdags altijd maar tot vier omdat ik anders alleen ben. Hehe.en mn eigen bureau, suuuuperchill
Only in Grunna.quote:
Dat deden wij ook altijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of na een tentamen het studentencafé induiken 2 uur in de middag, als we er toch al zijn..![]()
.
[..]
Pythagoras? Dat had ik in 2 havo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |