Dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:16 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb al mijn 17e ofzo hetzelfde nummer
Stoer man. Echt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want je wilt niet diegene zijn die altijd laks is en alles te laat inlevert. Als het geen groepsproject zou zijn, zou je ook gewoon denken FUCK IT.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:19 schreef Salatrel het volgende:
Mensen die elk jaar een nieuw abbelemend lsluiten voor nieuwe telefoon en dan geen nummerbehoud nemen
Bedankt man.quote:
quote:
Zotheid?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie nu btw een oud-klasgenoot van de middelbare school die wel voor 40 jaar door kan gaan![]()
En twee van de basisschool zijn nu al kaal!!!
Heel veel klasgenoten zijn al getrouwd met minimaal 2 kinders ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Salatrel het volgende:
Kijk maar uit voor je weet loop je achter de kinderwagen
quote:
Ik heb niet met die vleespet in de klas gezetenquote:
Opdrachten/projecten die ik in m'n eentje moest fixen deed ik altijd in de nacht, werk sowieso chiller in de nacht en slaap sowieso laat in de nacht altijd. En dan niet midden in de nacht mailen natuurlijk als het af is, dat valt op, maar netjes je wekker zetten en pas mailen na een uurtje of 8:00quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Tegenwoordig probeer ik er wel echt op te letten. () Ik kan gewoon niet meer nachten doorhalen om iets af te krijgen. Word oud.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel klasgenoten zijn al getrouwd met minimaal 2 kinders ja.
Vleespetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet met die vleespet in de klas gezeten
Hardop gelachen op stage.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet met die vleespet in de klas gezeten
Is toch kut man, zo leer je ook geen drol. Hoe lang zit je daar nog?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Kopje thee teller: 8
Kopje koffie teller: 4
Klantenteller: 1
Dingen te doen teller: 0
Op mijn afstudeerstage moet ik een marktonderzoek, een strategisch marketingplan, een implementatieplan en een begroting opstellen, hou je jezelf wel 20 weken lang zoet mee hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Is toch kut man, zo leer je ook geen drol. Hoe lang zit je daar nog?
In de hoererij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef Salatrel het volgende:
Kijk maar uit.... in sommige beroepen krijg je een pak slaag als je maar 1 klant hebt gehad op een dag
Genaaid wordt je in dat beroep toch welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef Salatrel het volgende:
Kijk maar uit.... in sommige beroepen krijg je een pak slaag als je maar 1 klant hebt gehad op een dag
Ik werk 's nachts ook chiller ja. Maar had er echt schijt aan, ik mail die shit gewoon om 5.39.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opdrachten/projecten die ik in m'n eentje moest fixen deed ik altijd in de nacht, werk sowieso chiller in de nacht en slaap sowieso laat in de nacht altijd. En dan niet midden in de nacht mailen natuurlijk als het af is, dat valt op, maar netjes je wekker zetten en pas mailen na een uurtje of 8:00.
Jij denkt dat ik het niet best vind zo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Is toch kut man, zo leer je ook geen drol. Hoe lang zit je daar nog?
Als ik kijk naar wat ik gedaan heb, zou dat makkelijk in 10 weken kunnen, maar goed.. lui.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op mijn afstudeerstage moet ik een marktonderzoek, een strategisch marketingplan, een implementatieplan en een begroting opstellen, hou je jezelf wel 20 weken lang zoet mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |