Ja shit hey, ik kijk niet eens meer naar andere vrouwenquote:
Wejooow.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja shit hey, ik kijk niet eens meer naar andere vrouwen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ALLES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Betast ze alleen nog in het donker.quote:
Is het al bijna ja, vanwaar 2 uur later?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:17 schreef tliciouz het volgende:
Met een vriendin afgesproken, zou om 12 uur hier zijn. Nu komt ze pas om 2. Zo'n hekel aan altijd.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vassebeest als postbode.
Wat een baasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vassebeest als postbode.
Oh, ze liep nog tot half 12 in haar pyjama. Dan gaat ze een uur lang douchen, dan gaat ze nog sigaretten halen. En dan pakt ze een keertje de trein ..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het al bijna ja, vanwaar 2 uur later?
Zo asociaal altijd. Betekent dat je je eigen tijd belangrijker vindt dan die van de ander. Tenzij het een verdomd goede reden is zoals vader int ziekenhuis of zo. Alleen meestal zijn het dezelfde mensen die regelmatig laat zijn of heel laat afzeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:17 schreef tliciouz het volgende:
Met een vriendin afgesproken, zou om 12 uur hier zijn. Nu komt ze pas om 2. Zo'n hekel aan altijd.
Oh zo eenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh, ze liep nog tot half 12 in haar pyjama. Dan gaat ze een uur lang douchen, dan gaat ze nog sigaretten halen. En dan pakt ze een keertje de trein ..
Wowquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh, ze liep nog tot half 12 in haar pyjama. Dan gaat ze een uur lang douchen, dan gaat ze nog sigaretten halen. En dan pakt ze een keertje de trein ..
Ja dat dus, dit doet ze dus al jaren. We hadden kaartjes voor een festival ooit, en wou toen een band heel graag zien. Dus ik de hele week al gezegd sta alsjeblieft klaar om 8uur want dan zijn we ruim op tijd. Kom ik bij haar ligt ze gewoon nog in bed. Heb ik ze gemist want ze werd pissig toen ik zei dat ik wel alleen zou gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo asociaal altijd. Betekent dat je je eigen tijd belangrijker vindt dan die van de ander. Tenzij het een verdomd goede reden is zoals vader int ziekenhuis of zo. Alleen meestal zijn het dezelfde mensen die regelmatig laat zijn of heel laat afzeggen.
Maar als er zware consequenties op staan, kunnen ze natuurlijk wel op tijd komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo asociaal altijd. Betekent dat je je eigen tijd belangrijker vindt dan die van de ander. Tenzij het een verdomd goede reden is zoals vader int ziekenhuis of zo. Alleen meestal zijn het dezelfde mensen die regelmatig laat zijn of heel laat afzeggen.
Ah ja zo 1 heb ik ook als kameraadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat dus, dit doet ze dus al jaren. We hadden kaartjes voor een festival ooit, en wou toen een band heel graag zien. Dus ik de hele week al gezegd sta alsjeblieft klaar om 8uur want dan zijn we ruim op tijd. Kom ik bij haar ligt ze gewoon nog in bed. Heb ik ze gemist want ze werd pissig toen ik zei dat ik wel alleen zou gaan.
En nu wou ik even de stad in zei ik tegen haar op whatsapp want ik moet wat terug brengen. Dacht gezellig samen weet je wel. Zit ze te zeuren dat ze gewoon bij mij thuis wilt blijven en dat ik dat morgen zelf maar moet doen.Argh.
Wacht, dus zij wordt pissig omdat ze zelf lui is?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat dus, dit doet ze dus al jaren. We hadden kaartjes voor een festival ooit, en wou toen een band heel graag zien. Dus ik de hele week al gezegd sta alsjeblieft klaar om 8uur want dan zijn we ruim op tijd. Kom ik bij haar ligt ze gewoon nog in bed. Heb ik ze gemist want ze werd pissig toen ik zei dat ik wel alleen zou gaan.
Zulke mensen vinden twee uur eerder dan weer te vroeg. Krijg je dat gejengel weer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh zo eenNou als ik dat wist zou ik gewoon 2 uur eerder afspreken of er rekening mee houden dat ze 2 uur later komt.
Heb daar zo'n hekel aan mensen die te laat komen omdat ze er gewoon schijt aan hebben.
Jup. Ze zit nu in de trein, echt de neiging om nu te zeggen dat er iets tussen is gekomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht, dus zij wordt pissig omdat ze zelf lui is?
En dit. Ze ligt als het haar even uitkomt tot 3 uur in bed te slapen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke mensen vinden twee uur eerder dan weer te vroeg. Krijg je dat gejengel weer.
Ik gooi dat soort mensen gewoon uit mijn leven. Uiteraard na waarschuwingen. Heb geen zin mn tijd te gaan verdoen aan iemand die mij blijkbaar niet zo belangrijk vindt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh zo eenNou als ik dat wist zou ik gewoon 2 uur eerder afspreken of er rekening mee houden dat ze 2 uur later komt.
Heb daar zo'n hekel aan mensen die te laat komen omdat ze er gewoon schijt aan hebben.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup. Ze zit nu in de trein, echt de neiging om nu te zeggen dat er iets tussen is gekomen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke mensen vinden twee uur eerder dan weer te vroeg. Krijg je dat gejengel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |