oh dus zo kom jij cumulatief op 50k AH profits oidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor m'n 3e jaars stage kreeg ik ¤500 p/m.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer van het poepen van een dak.
Netjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor m'n 3e jaars stage kreeg ik ¤500 p/m.
Gezouten roomboter smaakt niet zout?quote:
Geel, sowieso geel. Groene nog nooit gehad.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
oh dus zo kom jij cumulatief op 50k AH profits oid
Hahaha ja i know, blijft mooiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was dan nog meer de moeite van het melden waard eigenlijk
Toen ik 8 of 9 was, poepte ik ook niet van het dak hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Toen waren we echt 8 of 9 ofso hooguit
Niet storend of dat het de zoete aardbeien uit balans brengt. Het accentueert alleen meer het beschuit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezouten roomboter smaakt niet zout?
Precies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet storend of dat het de zoete aardbeien uit balans brengt. Het accentueert alleen meer het beschuit.
dunno, zou jezelf een keer uit moeten proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel een goed bed dan?
Ik wel, althans een keer gebeurd... we waren belhamelsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik 8 of 9 was, poepte ik ook niet van het dak hoor
Overblijvenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel, althans een keer gebeurd... we waren belhamelswas het zelfde gebouw waar we ook tijdens overblijf we zakjes pindasaus naar binnen mieterden
Mijn gadoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vassebeest als postbode.
Vond juist altijd dat paupers overbleven na schooltijd, terwijl de coole kinderen buiten elkaar figuurlijk afknalden enzo... vandaar onze raidsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overblijven!
Eerst dacht ik dat dat best lullig was voor mezelf, maar juist de paupers hadden geen ouders die overdag werkten.
OMG overblijfmoeders... trauma'squote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel, althans een keer gebeurd... we waren belhamelswas het zelfde gebouw waar we ook tijdens overblijf we zakjes pindasaus naar binnen mieterden
Mag ik springen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
dunno, zou jezelf een keer uit moeten proberen
Als ik moest overblijven ging ik altijd met een vriendinnetje mee. Fancy food eten van haar suri pa en white mom.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overblijven!
Eerst dacht ik dat dat best lullig was voor mezelf, maar juist de paupers hadden geen ouders die overdag werkten.
met jouw lengte moet jij wel springenquote:
Oh oke, maar ik vind gezouten boter vies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet storend of dat het de zoete aardbeien uit balans brengt. Het accentueert alleen meer het beschuit.
Heb je een hoogslaper?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
met jouw lengte moet jij wel springen
WB WDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik moest overblijven ging ik altijd met een vriendinnetje mee. Fancy food eten van haar suri pa en white mom.
elk bed is voor jou een hoogslaperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een hoogslaper?
hi ha ho
Heb je nieuw stopwoordje, met je fancy?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik moest overblijven ging ik altijd met een vriendinnetje mee. Fancy food eten van haar suri pa en white mom.
quote:
quote:
quote:
quote:
geen dankquote:
Nee fancy en fabulous gebruik ik supervaak.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je nieuw stopwoordje, met je fancy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |