gezicht met uitstekende tongquote:
Ja, bijna 9 jaar nu.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Omg heb jij dat echt Chloro?____________
Pics plz.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding ()en die bovenin m'n oor is ook alleen zirkonia. Doe eens pics?
Parrrrdon?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag gisteren 'verkoopster Nespresso boutique' waar ze afgerond HBO voor vroegen..
ja, probeer je er maar uit te lullenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Kan ik niets mee" in de zin van "dat prefereer ik niet", niet als in "dat kan ik niet goed neuken".
[..]![]()
![]()
.
Wow lelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics plz.
[ afbeelding ]
Die lange tragus mag eruit en die twee helixjes kunnen opzich ook wel een korter staafje. Maar zag fancy pics van Scarlett Johansson en Candice dat ze een ringetje hebben en nu wil ik da ook wel zien.
neatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics plz.
[ afbeelding ]
Die lange tragus mag eruit en die twee helixjes kunnen opzich ook wel een korter staafje. Maar zag fancy pics van Scarlett Johansson en Candice dat ze een ringetje hebben en nu wil ik da ook wel zien.
Oehhh, die middelste lijkt me gaaf !quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics plz.
[ afbeelding ]
Oh linkte ik per ongeluk jouw foto? oepzzzquote:
Doe helix met steentje en tragus met ringetje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics plz.
[ afbeelding ]
Smerig en ordinair...quote:
Nee, zie je toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh linkte ik per ongeluk jouw foto? oepzzz
Sletquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding
Jaaaa of kijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe helix met steentje en tragus met ringetje.
Lekker hoerigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, ik heb alleen tongpiercing met zo'n zirkonia-ding
denk dat jij jouw foto met wenkbrauwpiercing zietquote:
quote:
Hahahahaquote:
Meh, nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaaa of kijk
[ afbeelding ]
maar dan zou ik een helixje uitmoeten en weet nie of ik da nou wel wil maar het ziet er zo cool uit
Haha.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
denk dat jij jouw foto met wenkbrauwpiercing ziet
Ordinair.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Smerig en ordinair...maar houd je hem nu nog in omdat uit gewoonte of omdat je hem al zo lang hebt? of gewoon omdat je ONS's het wel waarderen?
o, maar dat kan ik ook bestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag gisteren 'verkoopster Nespresso boutique' waar ze afgerond HBO voor vroegen..
quote:
Jullie.quote:
Nee, geen helix uithalen. Je kunt ook alleen steentjes nemen. Vind dat sowieso altijd wel mooier dan ringetjes eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaaa of kijk
[ afbeelding ]
maar dan zou ik een helixje uitmoeten en weet nie of ik da nou wel wil maar het ziet er zo cool uit
Ja, vind het wel ordinairquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ordinair.Niks gewend die Grunners.
Maar ja, meer omdat het gewenning is. En lekker met zoenen. :$:$
Wel eens gezoend met een chick met tongpiercing ja, fucking sexyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ordinair.Niks gewend die Grunners.
Maar ja, meer omdat het gewenning is. En lekker met zoenen. :$:$
Ja, dat kan. Mijn leerlingen vonden het altijd wel stoer, maar ja, dat was vmbo eh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, vind het wel ordinairen het is Grunningers
![]()
Laten we zo zeggen dat de dames die hier, in deze kringen als dikste hoeren bekend staan ook allemaal zo'n ding dragen, dan leg je al gauw die link.
Nice.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens gezoend met een chick met tongpiercing ja, fucking sexy. Was zo'n mooie Perzische btw
!
Ja idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Mijn leerlingen vonden het altijd wel stoer, maar ja, dat was vmbo eh._!
Ik ben een sletje.
Blokker heb ze welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar niemand dus die tips heeft voor waar ik n choker kan halen?
nooit gepijpt? Schijnt ook lekker te zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens gezoend met een chick met tongpiercing ja, fucking sexy. Was zo'n mooie Perzische btw
!
klinkt als ieiets waarvoor je bij dqod moet zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar niemand dus die tips heeft voor waar ik n choker kan halen?
Krik in ieder geval het gemiddelde intelligentieniveau van sletjes beetje omhoog.quote:
Hmzzzz oke ga wel expirimenteren. Wil ook goud proberen. En parel balletjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, geen helix uithalen. Je kunt ook alleen steentjes nemen. Vind dat sowieso altijd wel mooier dan ringetjes eigenlijk.
Apart dat je dat inmocht bij de leerlingen danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Mijn leerlingen vonden het altijd wel stoer, maar ja, dat was vmbo eh._!
Ik ben een sletje.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krik in ieder geval het gemiddelde intelligentieniveau van sletjes beetje omhoog.
Helaas nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nooit gepijpt? Schijnt ook lekker te zijn
Nou als vmbo leerlingen iets stoer vinden dan moet je je wel zorgen gan maken hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben een sletje.
Waarom zou dat niet mogen? Liepen nog wel wat andere docenten rond met piercings en/of tatoeages.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Apart dat je dat inmocht bij de leerlingen dan
Zijn er hier vmbo'ers in de zaal aan wie we het kunnen vragen misschien?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als vmbo leerlingen iets stoer vinden dan moet je je wel zorgen gan maken hoor.
Dan is het bijna altijd ordinair.
wat!?quote:
zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klinkt als ieiets waarvoor je bij dqod moet zijn
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn er hier vmbo'ers in de zaal aan wie we het kunnen vragen misschien?
Ja, hence de smileys.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als vmbo leerlingen iets stoer vinden dan moet je je wel zorgen gan maken hoor.
Dan is het bijna altijd ordinair.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat!?WAT!? damn... zelfs ik wel eens gedaan. Vond het niks, haar witte dobbelsteentje (ya rly
) irriteerde mijn toompje enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |