Nee, geen helix uithalen. Je kunt ook alleen steentjes nemen. Vind dat sowieso altijd wel mooier dan ringetjes eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaaa of kijk
[ afbeelding ]
maar dan zou ik een helixje uitmoeten en weet nie of ik da nou wel wil maar het ziet er zo cool uit
Ja, vind het wel ordinairquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ordinair.Niks gewend die Grunners.
Maar ja, meer omdat het gewenning is. En lekker met zoenen. :$:$
Wel eens gezoend met een chick met tongpiercing ja, fucking sexyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ordinair.Niks gewend die Grunners.
Maar ja, meer omdat het gewenning is. En lekker met zoenen. :$:$
Ja, dat kan. Mijn leerlingen vonden het altijd wel stoer, maar ja, dat was vmbo eh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, vind het wel ordinairen het is Grunningers
![]()
Laten we zo zeggen dat de dames die hier, in deze kringen als dikste hoeren bekend staan ook allemaal zo'n ding dragen, dan leg je al gauw die link.
Nice.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens gezoend met een chick met tongpiercing ja, fucking sexy. Was zo'n mooie Perzische btw
!
Ja idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Mijn leerlingen vonden het altijd wel stoer, maar ja, dat was vmbo eh._!
Ik ben een sletje.
Blokker heb ze welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar niemand dus die tips heeft voor waar ik n choker kan halen?
nooit gepijpt? Schijnt ook lekker te zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens gezoend met een chick met tongpiercing ja, fucking sexy. Was zo'n mooie Perzische btw
!
klinkt als ieiets waarvoor je bij dqod moet zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar niemand dus die tips heeft voor waar ik n choker kan halen?
Krik in ieder geval het gemiddelde intelligentieniveau van sletjes beetje omhoog.quote:
Hmzzzz oke ga wel expirimenteren. Wil ook goud proberen. En parel balletjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, geen helix uithalen. Je kunt ook alleen steentjes nemen. Vind dat sowieso altijd wel mooier dan ringetjes eigenlijk.
Apart dat je dat inmocht bij de leerlingen danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Mijn leerlingen vonden het altijd wel stoer, maar ja, dat was vmbo eh._!
Ik ben een sletje.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krik in ieder geval het gemiddelde intelligentieniveau van sletjes beetje omhoog.
Helaas nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nooit gepijpt? Schijnt ook lekker te zijn
Nou als vmbo leerlingen iets stoer vinden dan moet je je wel zorgen gan maken hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben een sletje.
Waarom zou dat niet mogen? Liepen nog wel wat andere docenten rond met piercings en/of tatoeages.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Apart dat je dat inmocht bij de leerlingen dan
Zijn er hier vmbo'ers in de zaal aan wie we het kunnen vragen misschien?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als vmbo leerlingen iets stoer vinden dan moet je je wel zorgen gan maken hoor.
Dan is het bijna altijd ordinair.
wat!?quote:
zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klinkt als ieiets waarvoor je bij dqod moet zijn
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn er hier vmbo'ers in de zaal aan wie we het kunnen vragen misschien?
Ja, hence de smileys.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als vmbo leerlingen iets stoer vinden dan moet je je wel zorgen gan maken hoor.
Dan is het bijna altijd ordinair.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat!?WAT!? damn... zelfs ik wel eens gedaan. Vond het niks, haar witte dobbelsteentje (ya rly
) irriteerde mijn toompje enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |