quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaat BMI weer centraal spelen?
Immers speelde tegen Willem 2 niet in de basis?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:43 schreef Typisch het volgende:
Als Koeman Immers eruit haalt. Niet dus.
Die was geschorst.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Immers speelde tegen Willem 2 niet in de basis?
Wel jammer dat er geen overlap is in de ringen zoals nu. Waar haal je dit vandaan en hoe definitief is het?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dwarsdoorsnede nieuwe stadion, aldus presentatie Feyenoord.
Vanavond 23.00 repo over het nieuwe stadion bij Nieuwsuur.
ga als joodquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef PIETR het volgende:
Welk carnavalspakkie zal ik zometeen aantrekken?
Deze:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Red de Kuip dropt dit op Facebook. Zij claimen dat dit van van Merwijk komt. Geen idee wat hier van waar is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen overlap is in de ringen zoals nu. Waar haal je dit vandaan en hoe definitief is het?
Het lijkt me dat een architect er pas mee gaat stoeien als de kogel door de kerk is. Al zullen bepaalde dingen al vast staan, zoals een ovalen vorm uiteraard.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Red de Kuip dropt dit op Facebook. Zij claimen dat dit van van Merwijk komt. Geen idee wat hier van waar is.
Dit is ook het meest algemene model wat er is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me dat een architect er pas mee gaat stoeien als de kogel door de kerk is. Al zullen bepaalde dingen al vast staan, zoals een ovalen vorm uiteraard.
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit is ook het meest algemene model wat er is.
Het gaat gewoon een Allianz Arena 2.0 worden, als dit model daadwerkelijk gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:01 schreef Grifte het volgende:
Het loopt in ieder geval door tot de grond, wat al een verademing zou zijn. Zo'n stadion als 95% van NL atm heeft met eerst muur/trappen en dan de tribune zou wel een hel zijn, al zal dat qua 'veiligheid' wel weer beter zijn ofzo.
2e > 3e ring is als mensen staan opzich prima 'overlap' voor het oog, beetje zoals nu X>S overlap, dat mensenmenigte in elkaar overgaat. Helaas is dat hier dus bij de 2>3e ring, en niet van 1>2e.
We zullen het zien vanavond.
Ik denk dat het is wat Sjaak zegt, een basismodel. Geen definitief ontwerp.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:01 schreef Grifte het volgende:
Het loopt in ieder geval door tot de grond, wat al een verademing zou zijn. Zo'n stadion als 95% van NL atm heeft met eerst muur/trappen en dan de tribune zou wel een hel zijn, al zal dat qua 'veiligheid' wel weer beter zijn ofzo.
2e > 3e ring is als mensen staan opzich prima 'overlap' voor het oog, beetje zoals nu X>S overlap, dat mensenmenigte in elkaar overgaat. Helaas is dat hier dus bij de 2>3e ring, en niet van 1>2e.
Nadeel van de setup als geschetst hier is dat de 2e en 3e ring dus verder van het veld zullen zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:01 schreef Grifte het volgende:
Dat schijnt van binnen toch best aan aardig stadion te zijn, ben er zelf nooit geweest maar zo ziet het er wel uit. Van buiten vind ik het echt een afgrijselijk ding.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het gaat gewoon een Allianz Arena 2.0 worden, als dit model daadwerkelijk gebruikt wordt.
Dat met die zichtbare trappen wat je bij Twente, NAC, etc allemaal ziet ja. Wat een aids is dat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:01 schreef Grifte het volgende:
Zou nog het meest gunstige ontwerp zijn. Voor hetzelfde geld krijg je zoiets als het Emirates...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat schijnt van binnen toch best aan aardig stadion te zijn, ben er zelf nooit geweest maar zo ziet het er wel uit. Van buiten vind ik het echt een afgrijselijk ding.
Gaat nooit gebeuren met zo'n groot stadion.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat met die zichtbare trappen wat je bij Twente, NAC, etc allemaal ziet ja. Wat een aids is dat.
Dat nieuwe stadion in Warschau en die Donbass Arena van Shakhtar vind ik ook niet slecht voor moderne stadionsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou nog het meest gunstige ontwerp zijn. Voor hetzelfde geld krijg je zoiets als het Emirates...
Dit dus. Vlak langs het veld moet het oorlog zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
Wat ik eigenlijk vooral belangrijk vind als dat ding er komt is dat de parterrevakken rondom het veld nog steeds de goedkoopste vakken zijn. Wat je eigenlijk in elk stadion ziet is dat bijvoorbeeld lange zijde de eerste rijen de duurste kaarten zijn.
Dat dat in de Kuip niet zo is maakt toch voor een groot deel ook die Kuipsfeer, omdat je zo rondom het stadion fanatiek publiek krijgt ipv beperkt achter één zijde.
Ik hou m'n hart vast voor ticketprijzen straks. We zijn nu al het duurst van iedereen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
Wat ik eigenlijk vooral belangrijk vind als dat ding er komt is dat de parterrevakken rondom het veld nog steeds de goedkoopste vakken zijn. Wat je eigenlijk in elk stadion ziet is dat bijvoorbeeld lange zijde de eerste rijen de duurste kaarten zijn.
Dat dat in de Kuip niet zo is maakt toch voor een groot deel ook die Kuipsfeer, omdat je zo rondom het stadion fanatiek publiek krijgt ipv beperkt achter één zijde.
Gudde en van Merwijk zijn wezen kijken in Londen bij het Emirates en in Boekarest in dat nationale stadion van ze.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat nieuwe stadion in Warschau en die Donbass Arena van Shakhtar vind ik ook niet slecht voor moderne stadions
Ik zie dat alleen niet zo snel gebeuren. De Kuip is daarin echt uniek.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Vlak langs het veld moet het oorlog zijn.
Dat zal moeilijk worden met al die investeerdersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
Ze willen alle fanatieke supporters aan 1 zijde hebben, zodat het makkelijker te controleren is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat alleen niet zo snel gebeuren. De Kuip is daarin echt uniek.
Als de parterrevakken ook nog eens steiler worden, verliezen die vakken nog meer van hun kracht mijns inziens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat alleen niet zo snel gebeuren. De Kuip is daarin echt uniek.
Je hebt fanatiek en je hebt fanatiek. In de Kuip is iedereen wel fanatiek... en iedereen van W, Z en de gele zijde krijg je echt niet zomaar op 1 kant van een nieuw te bouwen stadion.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze willen alle fanatieke supporters aan 1 zijde hebben, zodat het makkelijker te controleren is.
Ik denk dat ze dat wel blijven doen. Ook om praktische redenen met de seizoenkaarten bij de verhuizing.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
Dat niet zozeer, maar als de equivalenten van W en Z in het nieuwe stadion de duurste vakken worden, wat ook wel logisch zou zijn, verlies je wel dat grimmige sfeertje waar de Kuip nu zo bekend om staat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als de parterrevakken ook nog eens steiler worden, verliezen die vakken nog meer van hun kracht mijns inziens.
Maar dat zal wel de gewenste situatie voor 'hun' zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt fanatiek en je hebt fanatiek. In de Kuip is iedereen wel fanatiek... en iedereen van W, Z en de gele zijde krijg je echt niet zomaar op 1 kant van een nieuw te bouwen stadion.
Zit toch een aardig verschil in dacht ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gudde en van Merwijk zijn wezen kijken in Londen bij het Emirates en in Boekarest in dat nationale stadion van ze.
Die Donbass Arena is wel dik ja, maar exact hetzelfde ontwerp als de Allianz Arena.
Dat ook, ja. Ik bedoel meer dat doordat het nu een redelijk vlakke tribunes zijn aan het veld, je echt heel makkelijk van achterin het vak naar voren kan. Doe je dat op een steilere tribune dan breek je je nekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar als de equivalenten van W en Z in het nieuwe stadion de duurste vakken worden, wat ook wel logisch zou zijn, verlies je wel dat grimmige sfeertje waar de Kuip nu zo bekend om staat.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit toch een aardig verschil in dacht ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van binnen wel maar aan de buitenkant is die Van Shakhtar toch wel mooierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn haast identiek. Al heeft Donbass wel gesloten hoeken en iets andere hellingsgraad van de tribunes denk ik.
Dat soort dingen moeten terugkomen inderdaad. Maar supporters krijgen inspraak toch? Toch? Oh wachtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
Die Donbass is wel een mooi stadion zeg. En er moet weer een luik zijn vanuit de spelerstunnel naar het veld
Buitenkant boeit me eerlijk gezegd niet heel erg veel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van binnen wel maar aan de buitenkant is die Van Shakhtar toch wel mooier
Ja, totdat je een Euroborg in het kwadraat krijgt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Buitenkant boeit me eerlijk gezegd niet heel erg veel.
Ik ga me pas druk maken over de buitenkant, wanneer de binnenkant naar wens is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, totdat je een Euroborg in het kwadraat krijgt.
Is je instelling ook zo bij chicks?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga me pas druk maken over de buitenkant, wanneer de binnenkant naar wens is.
Ja, ik val op chicks met een mooie binnenzijde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is je instelling ook zo bij chicks?
Wordt zo'n anonieme tunnel met deuren die ingetimmerd worden door Brabo's.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
En er moet weer een luik zijn vanuit de spelerstunnel naar het veld
Wat kunnen ons de stoelkleurtjes nou schelen... bij ons zit het toch altijd vol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:57 schreef Dekatria het volgende:
Overigens hoeven er van mij niet zo nodig logo's e.d. in de kleuren van de stoeltjes te komen. Ik heb dat altijd uitermate lelijk gevonden.
[..]
Wordt zo'n anonieme tunnel met deuren die ingetimmerd worden door Brabo's.
Volgens iemand hier op het forum was er nog niks.........quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het eerste wat ze ervan hebben laten zien in elk geval, en dan nog is het slechts een indruk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgens iemand hier op het forum was er nog niks.........
Dat lichte streepje bovenaan is het dak neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ze willen helemaal geen fanatieke supporters.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze willen alle fanatieke supporters aan 1 zijde hebben, zodat het makkelijker te controleren is.
Mag je vanuit gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat lichte streepje bovenaan is het dak neem ik aan?
Dat zouden ze nog beter vinden inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze willen helemaal geen fanatieke supporters.
Klopt onze nieuwe Wonderboy kan nog een man uitkappen ook als het moetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn complementair: De Vrij is een betere voetballer/opbouwer.
63.000 moet wel kunnen lukken toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Zo'n stadion krijg je toch nooit vol. :
Dat is zo mooi om te zien altijd - opgejaagd worden, heel koeltjes uitkappen, en doorspelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt onze nieuwe Wonderboy kan nog een man uitkappen ook als het moet
quote:Feyenoord verstrekte bewust verkeerde informatie aan Red de Kuip
Je verwacht het niet van mensen die aangeklaagd worden voor smaad. De Feyenoord-directie heeft Red de Kuip in het voortraject voorzien van verkeerde informatie waarin Feyenoord nu tegenover de raad kan zeggen dat de plannen niet goed genoeg zijn. Nee, nogal wiedes, als je zelf ervoor heb gezorgd. Mix dit met wat leugens en wat je krijgt is een typisch Feyenoord gevalletje. Wij hopen voor ze dat dat hek goed genoeg getest is. Bestel die nieuwe voordeur maar alvast!
Hieronder een overzicht van de informatie zoals Feyenoord die eerder kenbaar maakte in correspondentie vs. de nieuwe informatie die gisteren ineens door Feyenoord werd gebruikt. Wij gaan er geen woorden meer aan vuil maken. U wilt oorlog. U kan oorlog krijgen.
't is allemaal zo over the top man en ik heb 't idee dat dat halve stadion op basis van aannames wordt gebouwd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
63.000 moet wel kunnen lukken toch?
Zover ik weet is er nog niets officieel wat betreft het nieuwe stadion aangezien men pas met ontwerpen begint als de plannen definitief zijn. Dit lijkt mij dan een impressie, een mogelijkheid, een schets. Maar ik ben benieuwd naar Nieuwsuur vanavond.
Ach, vind 't wel prima dat er een groep is die zeer kritisch is. Zorgt alleen maar voor een beter eindresultaat denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:03 schreef Aldo-MC het volgende:
We krijgen dus oorlog omdat de proleten hun zin niet krijgen. Blijkt maar weer wat een stel simpele zielen uiteindelijk achter die plannen zaten.
Dit gaat wel iets verder dan kritisch kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, vind 't wel prima dat er een groep is die zeer kritisch is. Zorgt alleen maar voor een beter eindresultaat denk ik.
Een slecht plan voor een nieuw stadion kost de club nog veel meer geld.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dit gaat wel iets verder dan kritisch kijken.
Ze verklaren in dat stuk letterlijk de oorlog aan de beleidsbepalers. Mag hopen in de juridische zin maar dan nog gaat het de club ongetwijfeld weer geld kosten.
Hoezo een slecht plan de details aangaande de financiering zijn nog niet eens door de club naar buiten gebracht. Sterker is nog niet eens rond.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een slecht plan voor een nieuw stadion kost de club nog veel meer geld.
Nee, ze willen een alternatief bieden in de vorm van renovatie, dat is heel wat anders dan wat jij zegtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoezo een slecht plan de details aangaande de financiering zijn nog niet eens door de club naar buiten gebracht. Sterker is nog niet eens rond.
Dit gaat over een verschil van opvatting. Zij willen De Kuip koste wat kost behouden louter vanuit emotioneel oogpunt.
Wat weet jij er nou van? Je staat wat te blaten over proleten en simpele zielen, terwijl je zelf geen idee hebt over wat je allemaal zit te bazelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoezo een slecht plan de details aangaande de financiering zijn nog niet eens door de club naar buiten gebracht. Sterker is nog niet eens rond.
Ze hebben hun zogenaamde alternatief opgedrongen tegen heug en meug van de directie die allang aangegeven heeft niets te zien in plannen voor renovatie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, ze willen een alternatief bieden in de vorm van renovatie, dat is heel wat anders dan wat jij zegt
Precies.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet onderhand ook zeker dat hij 't is. Z'n manier van discussieren is identiek.
Dus moeten we maar met z'n allen ja en amen zeggen? Rot toch ff lekker een end op man, zij houden iig de discussie nog een beetje scherp, anders had De Kuip al plat gelegen en stond er al een aRENa in de plaatsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze hebben hun zogenaamde alternatief opgedrongen tegen heug en meug van de directie die allang aangegeven heeft niets te zien in plannen voor renovatie.
En nu verklaren de proleten maar weer de oorlog. Hun mening heeft er nooit toe gedaan. Compleet irrelevant omdat de mensen die het moeten bekostigen vanaf dag 1 andere plannen hadden..
Nogal wiedes als blijkt dat de cijfers die ze hebben gekregen van de 'Feyenoord familie' niet de juiste waren en de cijfers die zij, de familie, gebruikten wel de juiste.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:33 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het ook wel prima als er kritiek wordt geleverd, en dat Feyenoord niet zomaar alles zonder communicatie kan en moet doen. Ik ben echter nog altijd van mening dat het rdk-plan gewoon niet voldoet en dat we gewoon een nieuw stadion odig hebben.
Niemand neemt die plannen van jou of je proletenkliekje serieus man. Je ziet toch hoe het gaat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval net zo een kankerventje als Ritmo.
Loek, welkom terug. Ik heb je gemist.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niemand neemt die plannen van jou of je proletenkliekje serieus man. Je ziet toch hoe het gaat?
Je bent gewoon een kale burgerlul achter een bureau met grootheidswaanzin.
Als de mensen die daar over gaan en nieuw stadion willen omdat het beter is voor de club zal ook jij met je gezeik je moeten schikken. Je bent niks meer of minder dan het andere klootjesvolk op de tribunes.
Wat is dit nu weer voor jodengezwetsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niemand neemt die plannen van jou of je proletenkliekje serieus man. Je ziet toch hoe het gaat?
Je bent gewoon een kale burgerlul achter een bureau met grootheidswaanzin.
Als de mensen die daar over gaan en nieuw stadion willen omdat het beter is voor de club zal ook jij met je gezeik je moeten schikken. Je bent niks meer of minder dan het andere klootjesvolk op de tribunes.
Laten we het hopen. En dat het deze keer nie bij getrokken vuurwapens alleen blijft maar dat ze die honden die de club verzieken met hun kansloze gedrag voorgoed onder de graszoden stoppenn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Nogal wiedes als blijkt dat de cijfers die ze hebben gekregen van de 'Feyenoord familie' niet de juiste waren en de cijfers die zij, de familie, gebruikten wel de juiste.
Er wordt een smerig spelletje gespeeld. Vrees dat het weer rigoureus uit de hand gaat lopen als dit zo doorgaat.
Hopen dat jij vooraan staat dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laten we het hopen. En dat het deze keer nie bij getrokken vuurwapens alleen blijft maar dat ze die honden die de club verzieken met hun kansloze gedrag voorgoed onder de graszoden stoppenn.
Wel erg rigoureus om van Merwijk en kornuiten neer te knallen..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laten we het hopen. En dat het deze keer nie bij getrokken vuurwapens alleen blijft maar dat ze die honden die de club verzieken met hun kansloze gedrag voorgoed onder de graszoden stoppenn.
Lost wel een hoop op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wel erg rigoureus om van Merwijk en kornuiten neer te knallen..
Goh wat verrassend weer!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord verstrekte bewust verkeerde informatie aan Red de Kuip
En daar komen ze achter daags nadat hun plannen zijn afeschoten door de directie?quote:
volgens mij is iedereen het er in dit topic over eens dat jij de simpelste ziel bent.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:03 schreef Aldo-MC het volgende:
We krijgen dus oorlog omdat de proleten hun zin niet krijgen. Blijkt maar weer wat een stel simpele zielen uiteindelijk achter die plannen zaten.
En als Merzijk het wil dan moet het wel goed zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze hebben hun zogenaamde alternatief opgedrongen tegen heug en meug van de directie die allang aangegeven heeft niets te zien in plannen voor renovatie.
En nu verklaren de proleten maar weer de oorlog. Hun mening heeft er nooit toe gedaan. Compleet irrelevant omdat de mensen die het moeten bekostigen vanaf dag 1 andere plannen hadden..
Juist ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef Happel het volgende:
Er wordt een smerig spelletje gespeeld. Vrees dat het weer rigoureus uit de hand gaat lopen als dit zo doorgaat.
Krijg jij s ff een ziektequote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:18 schreef Aldo-MC HET volgende:
Ah de gehandicapte zoon van Happel komt ook weervoor zijn nachtelijke trollrondje.
Elke organisatie heeft beleidsbepalers. Als die
In overleg of met toestemming van de RvC denken dar een nieuw stadion noodzakelijk is wie zijn wij dan om dat tegen te spreken?
Ze schijnen andere documenten van Van Merwijk gekregen, waarin andere waardes stonden dan degene waarmee Van Merwijk zelf kwam tijdens de raadsvergadering.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij Lunaticnews en Red de Kuip impliceren ze dat Van Merwijk bepaalde voorwaarden in het PvE willens en wetens zou hebben verzwegen, terwijl Red de Kuip zelf bewust niet aan bepaalde eisen wilden voldoen.
Zoals een parkeergarage (men wist hiervan af), een dak boven het stadion, een minimum aantal businessseats en de Uefa norm wat betreft zichtlijnen, om maar enkele voorbeelden te noemen.
Het hele plan schijnt niet eens aan UEFA-normen te voldoen man. Dan ben je toch uitgepraat of niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze schijnen andere documenten van Van Merwijk gekregen, waarin andere waardes stonden dan degene waarmee Van Merwijk zelf kwam tijdens de raadsvergadering.
Tevens schijnen in het rapport van Van Merwijk onjuiste waardes te staan bij de plannen van Red de Kuip
[ afbeelding ]
Ach, word doodziek van deze discussie. Het probleem is zoals altijd weer de club en haar lakeien die het onnodig vind om duidelijk te zijn in haar communicatie naar de buitenwereld. Er is geen enkele openheid en dat stuit veel mensen tegen de borst.
Randfiguren als Loek interesseert dat niet zo, maar die heeft dan ook helemaal niks met Feyenoord of voetbal in het algemeen.
Heb jij het plan gezien?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het hele plan schijnt niet eens aan UEFA-normen te voldoen man. Dan ben je toch uitgepraat of niet?
En waarom zou men rekening moeten houden met RDK? Heeft iemand ze ook maar iets gevraagd ooit?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
Kunnen we niet een apart topic over het stadion starten? Zo saai dit gewauwel.
Neem het initiatief zou ik zeggen. Doe je ook eens wat i.p.v. alleen te kankeren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
Globaal.quote:
Want? Ik houd me afzijdig in deze discussie over het stadion, waarom zou ik dan een nieuw topic moeten starten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Neem het initiatief zou ik zeggen. Doe je ook eens wat i.p.v. alleen te kankeren.
Verrassend.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:56 schreef zoekeenleven het volgende:
Nou deze discussie kan ook weer in de ijskast. Beslissing valt waarschijnlijk pas na de zomer...
Heb je dan een link voor me? Ik kan het zo snel niet vinden.quote:
Aldo-MC en ik hebben een geschiedenis, niks om je druk over te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:37 schreef DorperTed. het volgende:
Wat een discussie, mensen die aan kanker lijden, proleten noem het allemaal maar op.
Zonde om te zien dat het zo op de man word gespeeld.
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/list-en-bedro/quote:Ik vind het ronduit belachelijk dat RDK de 'oorlog' verklaard. Voor zover ze serieus werden genomen is dat dan natuurlijk helemaal voorbij.
Dat we het gewend zijn betekent niet dat we het moeten accepteren. En ik heb ook totaal geen problemen met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden m.b.t. een nieuw stadion of renovatie van De Kuip. Wel naar hoe het nu gaat.quote:Verder zonde dat de informatieverstrekking zo belabberd is, maar hé dat zijn we gewend van Feyenoord. Het zal lastig worden om te accepteren dat het nieuwe stadion er komt. Het is naief om te denken dat het er niet zal komen.
De 'familie' zit helemaal niet te wachten op input.quote:Is het niet beter om een stichting op te richten die daar een constructieve bijdrage aan kan leveren. Misschien dat RDK hier een rol in kan spelen en doen wat de naam zegt. De kuip redden in plaats van verkrachten.
Ik ben LN een beetje uit het oog verloren na de VG. Voorheen stonden er leuke stukken op de site maar op een gegeven moment werd het allemaal gezeik. En dat is nu dus nog steeds het geval. Of het terecht en onderbouwd gezeik is of niet laat ik even in het midden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je dan een link voor me? Ik kan het zo snel niet vinden.
[..]
Aldo-MC en ik hebben een geschiedenis, niks om je druk over te maken.
[..]
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/list-en-bedro/
[..]
Dat we het gewend zijn betekent niet dat we het moeten accepteren. En ik heb ook totaal geen problemen met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden m.b.t. een nieuw stadion of renovatie van De Kuip. Wel naar hoe het nu gaat.
[..]
De 'familie' zit helemaal niet te wachten op input.
VBL / De onneembare veste.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
Eens. Alles is volgens mij wel al besproken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb zn voorgevoel (of gigantisch de hoop) dat immers morgen toch onverwacht niet speelt...
Immers staat er morgen gewoon in, helaas.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb zn voorgevoel (of gigantisch de hoop) dat immers morgen toch onverwacht niet speelt...
Hoelang heeft HMF nog een ban?quote:
heeft geen ban toch?quote:
Staat een streep door zijn naam in zijn profiel.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
De A1 staat met 0-2 voor bij rust in Duivendrecht.
De discussie over het nieuwe stadion laaide op en werd wat persoonlijk. Niks bijzondersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:14 schreef Typisch het volgende:
Gister volledig gemist, wat was er zo bijzonder dat iedereen elkaar hier aan moet vallen?
Verkrachting van de Kuip vind ik het.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef Jimbo het volgende:
Vind de kuip vam rdk wel heel vet gemaakt. Ook met die schermen rondom enzo
Weer Sleegers, mocht afgelopen week ook weer meetrainen met de selectie.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:17:26Ruststand Ajax A1 - Feyenoord A1: 0-2. Doelpuntenmakers: Joey Sleegers (21) en Vincent Janssen (32). reageer retweet
Zie het dan nog liever plat gewalst worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verkrachting van de Kuip vind ik het.
Is een 10 toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:18 schreef Grifte het volgende:
Weer Sleegers, mocht afgelopen week ook weer meetrainen met de selectie.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:17:26Ruststand Ajax A1 - Feyenoord A1: 0-2. Doelpuntenmakers: Joey Sleegers (21) en Vincent Janssen (32). reageer retweet
Die heeft paar maanden geleden echt pech gehad met die heupblessure, anders had hij denk ik al wel bij de a-selectie gezeten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:18 schreef Grifte het volgende:
Ben ik met je eens. Als je het er zo uit laat zien kun je net zo goed een nieuw stadion neerzetten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verkrachting van de Kuip vind ik het.
Dat zegt niks.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Loek en Aldo hebben wel dezelfde positieve kijk op Feijenoord.
Feitelijk maakt het ook geen fuck uit wie er achter een irritant account zit inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Loek en Aldo hebben wel dezelfde positieve kijk op Feijenoord.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:30:39De wedstrijd tussen Ajax A1 en Feyenoord A1 is wegens de aanhoudende sneeuw gestaakt. Feyenoord staat met 0-2 voor. reageer retweet
Ik denk dat de wedstrijd in zijn geheel wordt overgespeeld bij een 0-0 stand.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:30:39De wedstrijd tussen Ajax A1 en Feyenoord A1 is wegens de aanhoudende sneeuw gestaakt. Feyenoord staat met 0-2 voor. reageer retweet
Zou wel terecht zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat de wedstrijd in zijn geheel wordt overgespeeld bij een 0-0 stand.
Is wel de verwachting jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op Brabanders.
Dat zou wel terecht zijn jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat mr. Yellow het maar niet horen. Of is dat een limbo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op Brabanders.
Heeft tie ook. Even los van de manier waarop hij het soms brengt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
Lekker boeiend, ik heb een beetje terug zitten lezen en ik vind dat Aldo wel een punt heeft hier.
Brabant, komt uit Goirle. Uitzonderingen bevestigen de regel toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat mr. Yellow het maar niet horen. Of is dat een limbo?
Nee. Carnavalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet jij geen carnaval vieren ofzo.
Dan vergeet je nog JP van Gastel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Brabant, komt uit Goirle. Uitzonderingen bevestigen de regel toch?
Vandaar ook uitzonderingenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog JP van Gastel.
Gestaakt door sneeuwvalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
De A1 staat met 0-2 voor bij rust in Duivendrecht.
Ik denk dat hij wel de stap kan maken en deze ook gaat maken. Een jaar Heracles ofzo, een voetballende ploeg zou nog veel beter voor hem zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat hij die stap kan maken, scharminkel is het.
So what, Clasie is ook een scharminkel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat hij die stap kan maken, scharminkel is het.
Clasie heeft nog wel wat in de bouten vergeleken met Sleegers. Sleegers is alleen voetballend denk ik wel een stuk beter, vergelijkbaar met Djuricic alleen fysiek minder.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
So what, Clasie is ook een scharminkel.
En als Feijenoord dan weer wint, gooien ze er een extra wedstrijdje bij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax bij de A1 die illusie heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:12 schreef Muto het volgende:
[..]
En als Feijenoord dan weer wint, gooien ze er een extra wedstrijdje bij.
Een 10 hoeft toch geen beuker te zijn. Zolang je maar genoeg loopvermogen hebt zit het wel snor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Clasie heeft nog wel wat in de bouten vergeleken met Sleegers. Sleegers is alleen voetballend denk ik wel een stuk beter, vergelijkbaar met Djuricic alleen fysiek minder.
Zo zat ik de hele tijd naar die wedstrijd te kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen morgen dus op 3 punten van de koploper komen, en 5 punten voor op Vitesse.
Die krijgen meestal nog een flinke dip aan het einde, terwijl wij een makkelijk programma hebben dan. Hoop doet leven ditdat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat we PSV als concurrent moeten zien maar ben ook wel tevreden met dat gelijkspel.
Dat moeten we inderdaad nog maar zien, maar een gelijkspel is sowieso positief.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat we PSV als concurrent moeten zien maar ben ook wel tevreden met dat gelijkspel.
4 hele secondes. Knap.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet dat mensen hier moe worden van de stadion-discussie. Maar zijn er hier mensen die interesse hebben in de rapportage van Feyenoord mbt de renovatievarianten die Van Merwijk aan de gemeenteraad heeft overhandigd afgelopen week?
Jij post 'm gewoon meteen.quote:
Clasiequote:
Zullen genoeg mensen zijn die het interessant vinden lijkt me zo.quote:
Mwoh, valt te bezien - schijnen een hoop fouten aangaande renovatie in dat document te staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef Caland het volgende:
Het neemt ook een hoop bestaande kritiek weg imo.
Das mooi, want morgen spelen ze thuis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Utrecht achter ons houden kan nog wel eens lastig worden. Boelers spelen uit ook nog eens beter dan thuis.
Laat me raden, dat beweert Red de Kuip.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, valt te bezien - schijnen een hoop fouten aangaande renovatie in dat document te staan.
Az is net weer lekker bezig ik heb er een slecht gevoel over.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen morgen dus op 3 punten van de koploper komen, en 5 punten voor op Vitesse.
Vorige week thuis verloren van Grunnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Az is net weer lekker bezig ik heb er een slecht gevoel over.
Valt niet echt een peil op te trekken dat AZ maar voor mijn gevoel spelen ze altijd goed in de Kuip.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
AZ draait wel goed inderdaad. Al verloren ze vorige wedstrijd weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen nec dus moet wel lukken. Maar wij pakken AZ gewoon dus niks aan de handquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Das mooi, want morgen spelen ze thuis.
Maar NEC is wel de nr 7. Staan toch niet voor niets zo hoog?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Tegen nec dus moet wel lukken. Maar wij pakken AZ gewoon dus niks aan de hand
Fucking lang ongeslagen thuis
Mwoh, een rapport geschreven door Feyenoord wat dingen voor renovatie slechter voordoet als ze werkelijk zijn kan ik nauwelijks verrassend noemen. Wij van WC-eend, enzo. Dit is nou precies waarom dat onafhankelijke onderzoek vele malen belangrijker is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Laat me raden, dat beweert Red de Kuip.
De rapportage is dan wel door Feyenoord uitgegeven, maar reken maar dat de onderzoeken die de basis vormen van de conclusies zijn uitgevoerd door onafhankelijke bureaus hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, een rapport geschreven door Feyenoord wat dingen voor renovatie slechter voordoet als ze werkelijk zijn kan ik nauwelijks verrassend noemen. Wij van WC-eend, enzo. Dit is nou precies waarom dat onafhankelijke onderzoek vele malen belangrijker is.
Ik denk niet dat het onafhankelijk onderzoek een ander beeld laat zien. Anders is de zogenaamde Feyenoord familie wel een groot deel van haar geloofwaardigheid verloren. Dat risico kunnen ze nooit nemen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, een rapport geschreven door Feyenoord wat dingen voor renovatie slechter voordoet als ze werkelijk zijn kan ik nauwelijks verrassend noemen. Wij van WC-eend, enzo. Dit is nou precies waarom dat onafhankelijke onderzoek vele malen belangrijker is.
Dit is ook wel lekker makkelijk. Als het onderzoek goed is is het niet te vertrouwen, als het onderdeel slecht nieuws zou geven voor de nieuwbouw dan was het als argument aangehaald.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik 'de Feyenoord-familie' niet klakkeloos geloof na het afgelopen jaar, ze hebben het nogal verbrastquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
De rapportage is dan wel door Feyenoord uitgegeven, maar reken maar dat de onderzoeken die de basis vormen van de conclusies zijn uitgevoerd door onafhankelijke bureaus hoor.
Dan nog is het belangrijker, dat lijkt me duidelijk. Het zal definitief uitsluitsel geven, zonder evt. verdachtmakingen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat het onafhankelijk onderzoek een ander beeld laat zien.
Het is ook goed om kritisch te zijn. Zonder daarbij te overdrijven overigens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik 'de Feyenoord-familie' niet klakkeloos geloof na het afgelopen jaar, ze hebben het nogal verbrast
[..]
Dan nog is het belangrijker, dat lijkt me duidelijk. Het zal definitief uitsluitsel geven, zonder evt. verdachtmakingen.
Gelijk opslaan hé.quote:
Kan jij die presentatie wel opslaan, mij lukt dat op de één of andere manier niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is ook goed om kritisch te zijn. Zonder daarbij te overdrijven overigens.
Die indruk heb ik soms wel van RDK. (Dat ze overdrijven, en hun zin willen doordrijven dus).
Ik heb 'm opgeslagen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij die presentatie wel opslaan, mij lukt dat op de één of andere manier niet.
Zou je hem ergens online kunnen knallen zodat ik hem later nog eens kan doornemen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgeslagen inderdaad.
Dat zijn eerder de mensen die RDK steunen, niet RDK zelf Loekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef Aldo-MC het volgende:
RDK heeft het bestuur kennelijk de oorlog verklaard
Als het goed is moet je 'm nu zelf kunnen downloadenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je hem ergens online kunnen knallen zodat ik hem later nog eens kan doornemen?
wikiupload.com ofzo
Zo stond het gisteren anders wel te lezen in het AD. Omdat de heren zogenaamd misleid zouden zijn met de cijfers.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn eerder de mensen die RDK steunen, niet RDK zelf Loek
Als Pel weer scoort heeft hij voor ons meer tegen zijn oude club gescoord dan.in al die tijd bij Azquote:
Ben jij echt Ritmo ja?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Pel weer scoort heeft hij voor ons meer tegen zijn oude club gescoord dan.in al die tijd bij Az
Deze doet 't sowieso.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je hem ergens online kunnen knallen zodat ik hem later nog eens kan doornemen?
wikiupload.com ofzo
Top, bedankt.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deze doet 't sowieso.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WCDYZPAZICW6.pdf
Ja en dat ze de Coen Moulijnweg afsluiten, waardoor Feyenoord de infrastructurele aanpassingen en consequenties meeneemt in de begroting voor de RDK variant, en dan verbaasd zijn en zeggen dat ze niet met een hele wijkaanpak hoeven te komen.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Opmerkelijk dat ReddeKuip de aanpassingen aan varkenoord gewoon in zijn geheel niet heeft meegenomen in het plan.
hopelijk breekt ie zn poot oid.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maar waarom Immers weer
Ik bedoel als zelfs de coach van de tegenstander het jammer vindt als Immers niet speelt
Ik zou er niet op rekenenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Van mij mag Immers best spelen (als het schijnbaar zo nodig moet van Koeman), maar dan op de plek waar Vormer tegen Willem II stond. Als Vilhena maar weer op '10' staat in ieder geval.
Hopelijk zet Koeman het middenveld zo neer.
Helaas niet. Die kon tenminste nog iets met een bal.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Lekker je eigen spelers dit toewensen. Het is geen Biseswar hoor.
Hoi Ritmo, wie is Loek?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee mongool en ook geen Loek is al 243224x gevraagd en er komen nog steeds nieuwe koosnaampjes bij
quote:
Dat gaat weer wat te ver.quote:
Op een paar kuttrollen na geeft niemand ene neuk om die namen-discussie hier en ervaart men het als irritant.quote:
Geen idee op basis waarvan maar als hij fit is kan hij kennelijk op het onvoorwaardelijke vertrouwen van Koeman rekenen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat weer wat te ver.
Hij doet gewoon zijn best en hij kan er ook niks aan doen dat hij zo slecht is en dat Koeman hem steeds opstelt
RDK kan beter nu stoppen voordat ze zichzelf compleet belachelijk maken.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Opmerkelijk dat ReddeKuip de aanpassingen aan varkenoord gewoon in zijn geheel niet heeft meegenomen in het plan.
quote:
Ok, iets minder ergers ook goed, maar een blessure is gewoon t enige wat koeman stopt van hem op te stellen.quote:Op zondag 10 februari 2013 05:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]![]()
Doe alsjeblieft niet zo triest. Je kan hem als voetballer niet geweldig vinden, maar hij zet zich wel voor 100% in voor onze club. Tuurlijk is kwaliteit belangrijker, maar om hem nu een gebroken been toe te wensen.
blijven dromen he..quote:Op zondag 10 februari 2013 10:28 schreef Dekatria het volgende:
Dan mag Immers er ook meteen een paar inleggen, als'ie er dan toch in staat vandaag.
Maarja, het blijft Immers
Daarmee eens hoor. Al heb ik juist het gevoel dat de staf intern wel degelijk twijfelt over Immers. Koemand scheld hem vaak zat de huid vol na een stomme actie. En zij zullen ook niet blind zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ok, iets minder ergers ook goed, maar een blessure is gewoon t enige wat koeman stopt van hem op te stellen.
Het is tijd voor iemand anders op die plek, klaar uit
Het is gewoon een moeilijke beslissing, puur voetbal technisch gezien lijkt het me logisch dat Vilhena zijn plek inneemt, die is nu al beter en ontwikkelt zich ook nog maar dan is Immers gewoon over en heb je voor die plek nog maar 1 speler en dat is gezien de toch al niet zo brede selectie een risicoquote:Op zondag 10 februari 2013 11:07 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Daarmee eens hoor. Al heb ik juist het gevoel dat de staf intern wel degelijk twijfelt over Immers. Koemand scheld hem vaak zat de huid vol na een stomme actie. En zij zullen ook niet blind zijn.
Ik heb een beetje het gevoel dat ze een reden zoeken om hem te wisselen... Anders knakt die jongen mentaal en ben je hem helemaal kwijt. Maar dat is meer gevoel dan ergens op gebaseerd verder.
Dit.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:15 schreef tammepiet het volgende:
Immers, komt gewoon tekort, vertrekt na dit seizoen naar swansea voor 2 miljoen.
Daarna speelt hij voor Aberdeen en Kilmnarock, FC Dordrecht en sluit af bij ado.
Dat is het vandaag natuurlijk nietquote:Op zondag 10 februari 2013 12:48 schreef The_Groove het volgende:
Vandaag maar is in het hol van de leeuw kijken
Gij zijt er een die schippert tussen het fanschap van AZ en Ajax?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:48 schreef The_Groove het volgende:
Vandaag maar is in het hol van de leeuw kijken
Hoop dat Koeman ook gekeken heeft.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:08 schreef Sejt het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ls-schaduwspits.html
Prima verwoord door Bruggink.
Nee man, Immers had die goal ook wel gemaaktquote:Op zondag 10 februari 2013 12:08 schreef Sejt het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ls-schaduwspits.html
Prima verwoord door Bruggink.
Neen. Schoonfamilie zit elke wedstrijd in de kuip. Plus dat er in mijn eigen familie lijn wat Feijenoord voetballers en een voorzitter zitquote:Op zondag 10 februari 2013 12:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gij zijt er een die schippert tussen het fanschap van AZ en Ajax?
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:52 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Nee man, Immers had die goal ook wel gemaakt
Inderdaad, in de tijd dat Ajax in De Meer speelde en ook een topgrasmat had, was ik toch altijd jaloers op die in de Kuip, dat was een biljartlakenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Waarom hebben wij eigenlijk zo'n slechte grasmat de laatstw jare. Was voorheen altijd de beste van Nederland.
Er komt binnenkort toch een nieuwe? Ik dacht dat deze alweer een hele tijd lag en dat daardoor de kwaliteit de laatste tijd zo snel naar beneden gaat.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Waarom hebben wij eigenlijk zo'n slechte grasmat de laatstw jare. Was voorheen altijd de beste van Nederland.
Van de zomer ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er komt binnenkort toch een nieuwe? Ik dacht dat deze alweer een hele tijd lag en dat daardoor de kwaliteit de laatste tijd zo snel naar beneden gaat.
Mijn pa heeft dit jaar een rondleiding in de Kuip gehad maar die mochten niet het veld betreden hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 13:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Van de zomer ja.
En dan ook graag wat minder mensen er op voor commerciele onzin zoals grasmaaiwedstrijden en andere bullshit.
In Engeland of Duitsland is het echt ondenkbaar dat mensen zomaar even het veld betreden.
Is Schaken nog niet fit?quote:
Dacht van wel, heeft volop meegetraind afgelopen weken toch?quote:
VI.nlquote:Feyenoord heeft de eenzijdige optie in het contract van Miquel Nelom gelicht • Daardoor is de linksback tot medio 2015 aan de Rotterdammers verbonden • Nelom kwam dit seizoen al tot vijftien wedstrijden voor de hoofdmacht
Ik denk nog steeds dat Koeman een stijve krijgt van Verhoek en Immers en dat ze na de wedstrijd een trio hebben en Mathijssen mag het filmenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dacht van wel, heeft volop meegetraind afgelopen weken toch?
Maar o o, waarom deze droeftoeter weer een plek in de basis geven?
Zeker als hij bij oranje wel CV mag staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het trouwens wel gevaarlijk om BMI op linksback te zetten. Op een gegeven moment heeft hij er genoeg van en is hij dus niet blij bij de club.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
Hoog tijd dat Nelom gewoon linksback komt te staan en BMI op z'n centrale plek. Anass lekker rechtsbuiten.
Dat vehaaltje kennen we nu wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wel kapitaalsvernietiging als je een speler die ca1 miljoen per jaar kost op de bank laat wegrotten.
2 jaar lang.
Bmi die ondat hij cv wil spelen boos voor minder dan 5Mil vertrekt dat is kapitaal vernietiging.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wel kapitaalsvernietiging als je een speler die ca1 miljoen per jaar kost op de bank laat wegrotten.
2 jaar lang.
Zeg reageer eens normaal met je mongool idioot.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee mongool en ook geen Loek is al 243224x gevraagd en er komen nog steeds nieuwe koosnaampjes bij
Nee gewoon kappen met dat irritante gedoe. Er zijn de afgelopen weken halve topics gevuls met die onzin. Gaat nergens over.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg reageer eens normaal met je mongool idioot.
Kom er gewoon voor uit dat je Loek bent en start overnieuw.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee gewoon kappen met dat irritante gedoe. Er zijn de afgelopen weken halve topics gevuls met die onzin. Gaat nergens over.
OT Willem nu op 1
Nee niet. Heb me aan het begin netjes voorgesteld.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom er gewoon voor uit dat je Loek bent en start overnieuw.
Ik bepaal zelf wat ik doe, daar heb ik proleten zoals jij niet voor nodig Ritmo.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee niet. Heb me aan het begin netjes voorgesteld.
Oprotten met je Loek dit dat.
Oke prima. Dan blijf je het topic toch lekker vergallen met je stompzinnige insinuaties en getrollquote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wat ik doe, daar heb ik proleten zoals jij niet voor nodig Ritmo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |