4 hele secondes. Knap.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet dat mensen hier moe worden van de stadion-discussie. Maar zijn er hier mensen die interesse hebben in de rapportage van Feyenoord mbt de renovatievarianten die Van Merwijk aan de gemeenteraad heeft overhandigd afgelopen week?
Jij post 'm gewoon meteen.quote:
Clasiequote:
Zullen genoeg mensen zijn die het interessant vinden lijkt me zo.quote:
Mwoh, valt te bezien - schijnen een hoop fouten aangaande renovatie in dat document te staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef Caland het volgende:
Het neemt ook een hoop bestaande kritiek weg imo.
Das mooi, want morgen spelen ze thuis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Utrecht achter ons houden kan nog wel eens lastig worden. Boelers spelen uit ook nog eens beter dan thuis.
Laat me raden, dat beweert Red de Kuip.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, valt te bezien - schijnen een hoop fouten aangaande renovatie in dat document te staan.
Az is net weer lekker bezig ik heb er een slecht gevoel over.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen morgen dus op 3 punten van de koploper komen, en 5 punten voor op Vitesse.
Vorige week thuis verloren van Grunnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Az is net weer lekker bezig ik heb er een slecht gevoel over.
Valt niet echt een peil op te trekken dat AZ maar voor mijn gevoel spelen ze altijd goed in de Kuip.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
AZ draait wel goed inderdaad. Al verloren ze vorige wedstrijd weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen nec dus moet wel lukken. Maar wij pakken AZ gewoon dus niks aan de handquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Das mooi, want morgen spelen ze thuis.
Maar NEC is wel de nr 7. Staan toch niet voor niets zo hoog?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Tegen nec dus moet wel lukken. Maar wij pakken AZ gewoon dus niks aan de hand
Fucking lang ongeslagen thuis
Mwoh, een rapport geschreven door Feyenoord wat dingen voor renovatie slechter voordoet als ze werkelijk zijn kan ik nauwelijks verrassend noemen. Wij van WC-eend, enzo. Dit is nou precies waarom dat onafhankelijke onderzoek vele malen belangrijker is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Laat me raden, dat beweert Red de Kuip.
De rapportage is dan wel door Feyenoord uitgegeven, maar reken maar dat de onderzoeken die de basis vormen van de conclusies zijn uitgevoerd door onafhankelijke bureaus hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, een rapport geschreven door Feyenoord wat dingen voor renovatie slechter voordoet als ze werkelijk zijn kan ik nauwelijks verrassend noemen. Wij van WC-eend, enzo. Dit is nou precies waarom dat onafhankelijke onderzoek vele malen belangrijker is.
Ik denk niet dat het onafhankelijk onderzoek een ander beeld laat zien. Anders is de zogenaamde Feyenoord familie wel een groot deel van haar geloofwaardigheid verloren. Dat risico kunnen ze nooit nemen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, een rapport geschreven door Feyenoord wat dingen voor renovatie slechter voordoet als ze werkelijk zijn kan ik nauwelijks verrassend noemen. Wij van WC-eend, enzo. Dit is nou precies waarom dat onafhankelijke onderzoek vele malen belangrijker is.
Dit is ook wel lekker makkelijk. Als het onderzoek goed is is het niet te vertrouwen, als het onderdeel slecht nieuws zou geven voor de nieuwbouw dan was het als argument aangehaald.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik 'de Feyenoord-familie' niet klakkeloos geloof na het afgelopen jaar, ze hebben het nogal verbrastquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
De rapportage is dan wel door Feyenoord uitgegeven, maar reken maar dat de onderzoeken die de basis vormen van de conclusies zijn uitgevoerd door onafhankelijke bureaus hoor.
Dan nog is het belangrijker, dat lijkt me duidelijk. Het zal definitief uitsluitsel geven, zonder evt. verdachtmakingen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat het onafhankelijk onderzoek een ander beeld laat zien.
Het is ook goed om kritisch te zijn. Zonder daarbij te overdrijven overigens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik 'de Feyenoord-familie' niet klakkeloos geloof na het afgelopen jaar, ze hebben het nogal verbrast
[..]
Dan nog is het belangrijker, dat lijkt me duidelijk. Het zal definitief uitsluitsel geven, zonder evt. verdachtmakingen.
Gelijk opslaan hé.quote:
Kan jij die presentatie wel opslaan, mij lukt dat op de één of andere manier niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is ook goed om kritisch te zijn. Zonder daarbij te overdrijven overigens.
Die indruk heb ik soms wel van RDK. (Dat ze overdrijven, en hun zin willen doordrijven dus).
Ik heb 'm opgeslagen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij die presentatie wel opslaan, mij lukt dat op de één of andere manier niet.
Zou je hem ergens online kunnen knallen zodat ik hem later nog eens kan doornemen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgeslagen inderdaad.
Dat zijn eerder de mensen die RDK steunen, niet RDK zelf Loekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef Aldo-MC het volgende:
RDK heeft het bestuur kennelijk de oorlog verklaard
Als het goed is moet je 'm nu zelf kunnen downloadenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je hem ergens online kunnen knallen zodat ik hem later nog eens kan doornemen?
wikiupload.com ofzo
Zo stond het gisteren anders wel te lezen in het AD. Omdat de heren zogenaamd misleid zouden zijn met de cijfers.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn eerder de mensen die RDK steunen, niet RDK zelf Loek
Als Pel weer scoort heeft hij voor ons meer tegen zijn oude club gescoord dan.in al die tijd bij Azquote:
Ben jij echt Ritmo ja?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Pel weer scoort heeft hij voor ons meer tegen zijn oude club gescoord dan.in al die tijd bij Az
Deze doet 't sowieso.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je hem ergens online kunnen knallen zodat ik hem later nog eens kan doornemen?
wikiupload.com ofzo
Top, bedankt.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deze doet 't sowieso.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WCDYZPAZICW6.pdf
Ja en dat ze de Coen Moulijnweg afsluiten, waardoor Feyenoord de infrastructurele aanpassingen en consequenties meeneemt in de begroting voor de RDK variant, en dan verbaasd zijn en zeggen dat ze niet met een hele wijkaanpak hoeven te komen.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Opmerkelijk dat ReddeKuip de aanpassingen aan varkenoord gewoon in zijn geheel niet heeft meegenomen in het plan.
hopelijk breekt ie zn poot oid.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maar waarom Immers weer
Ik bedoel als zelfs de coach van de tegenstander het jammer vindt als Immers niet speelt
Ik zou er niet op rekenenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Van mij mag Immers best spelen (als het schijnbaar zo nodig moet van Koeman), maar dan op de plek waar Vormer tegen Willem II stond. Als Vilhena maar weer op '10' staat in ieder geval.
Hopelijk zet Koeman het middenveld zo neer.
Helaas niet. Die kon tenminste nog iets met een bal.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Lekker je eigen spelers dit toewensen. Het is geen Biseswar hoor.
Hoi Ritmo, wie is Loek?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee mongool en ook geen Loek is al 243224x gevraagd en er komen nog steeds nieuwe koosnaampjes bij
quote:
Dat gaat weer wat te ver.quote:
Op een paar kuttrollen na geeft niemand ene neuk om die namen-discussie hier en ervaart men het als irritant.quote:
Geen idee op basis waarvan maar als hij fit is kan hij kennelijk op het onvoorwaardelijke vertrouwen van Koeman rekenen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat weer wat te ver.
Hij doet gewoon zijn best en hij kan er ook niks aan doen dat hij zo slecht is en dat Koeman hem steeds opstelt
RDK kan beter nu stoppen voordat ze zichzelf compleet belachelijk maken.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Opmerkelijk dat ReddeKuip de aanpassingen aan varkenoord gewoon in zijn geheel niet heeft meegenomen in het plan.
quote:
Ok, iets minder ergers ook goed, maar een blessure is gewoon t enige wat koeman stopt van hem op te stellen.quote:Op zondag 10 februari 2013 05:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]![]()
Doe alsjeblieft niet zo triest. Je kan hem als voetballer niet geweldig vinden, maar hij zet zich wel voor 100% in voor onze club. Tuurlijk is kwaliteit belangrijker, maar om hem nu een gebroken been toe te wensen.
blijven dromen he..quote:Op zondag 10 februari 2013 10:28 schreef Dekatria het volgende:
Dan mag Immers er ook meteen een paar inleggen, als'ie er dan toch in staat vandaag.
Maarja, het blijft Immers
Daarmee eens hoor. Al heb ik juist het gevoel dat de staf intern wel degelijk twijfelt over Immers. Koemand scheld hem vaak zat de huid vol na een stomme actie. En zij zullen ook niet blind zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ok, iets minder ergers ook goed, maar een blessure is gewoon t enige wat koeman stopt van hem op te stellen.
Het is tijd voor iemand anders op die plek, klaar uit
Het is gewoon een moeilijke beslissing, puur voetbal technisch gezien lijkt het me logisch dat Vilhena zijn plek inneemt, die is nu al beter en ontwikkelt zich ook nog maar dan is Immers gewoon over en heb je voor die plek nog maar 1 speler en dat is gezien de toch al niet zo brede selectie een risicoquote:Op zondag 10 februari 2013 11:07 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Daarmee eens hoor. Al heb ik juist het gevoel dat de staf intern wel degelijk twijfelt over Immers. Koemand scheld hem vaak zat de huid vol na een stomme actie. En zij zullen ook niet blind zijn.
Ik heb een beetje het gevoel dat ze een reden zoeken om hem te wisselen... Anders knakt die jongen mentaal en ben je hem helemaal kwijt. Maar dat is meer gevoel dan ergens op gebaseerd verder.
Dit.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:15 schreef tammepiet het volgende:
Immers, komt gewoon tekort, vertrekt na dit seizoen naar swansea voor 2 miljoen.
Daarna speelt hij voor Aberdeen en Kilmnarock, FC Dordrecht en sluit af bij ado.
Dat is het vandaag natuurlijk nietquote:Op zondag 10 februari 2013 12:48 schreef The_Groove het volgende:
Vandaag maar is in het hol van de leeuw kijken
Gij zijt er een die schippert tussen het fanschap van AZ en Ajax?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:48 schreef The_Groove het volgende:
Vandaag maar is in het hol van de leeuw kijken
Hoop dat Koeman ook gekeken heeft.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:08 schreef Sejt het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ls-schaduwspits.html
Prima verwoord door Bruggink.
Nee man, Immers had die goal ook wel gemaaktquote:Op zondag 10 februari 2013 12:08 schreef Sejt het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ls-schaduwspits.html
Prima verwoord door Bruggink.
Neen. Schoonfamilie zit elke wedstrijd in de kuip. Plus dat er in mijn eigen familie lijn wat Feijenoord voetballers en een voorzitter zitquote:Op zondag 10 februari 2013 12:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gij zijt er een die schippert tussen het fanschap van AZ en Ajax?
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:52 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Nee man, Immers had die goal ook wel gemaakt
Inderdaad, in de tijd dat Ajax in De Meer speelde en ook een topgrasmat had, was ik toch altijd jaloers op die in de Kuip, dat was een biljartlakenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Waarom hebben wij eigenlijk zo'n slechte grasmat de laatstw jare. Was voorheen altijd de beste van Nederland.
Er komt binnenkort toch een nieuwe? Ik dacht dat deze alweer een hele tijd lag en dat daardoor de kwaliteit de laatste tijd zo snel naar beneden gaat.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Waarom hebben wij eigenlijk zo'n slechte grasmat de laatstw jare. Was voorheen altijd de beste van Nederland.
Van de zomer ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er komt binnenkort toch een nieuwe? Ik dacht dat deze alweer een hele tijd lag en dat daardoor de kwaliteit de laatste tijd zo snel naar beneden gaat.
Mijn pa heeft dit jaar een rondleiding in de Kuip gehad maar die mochten niet het veld betreden hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 13:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Van de zomer ja.
En dan ook graag wat minder mensen er op voor commerciele onzin zoals grasmaaiwedstrijden en andere bullshit.
In Engeland of Duitsland is het echt ondenkbaar dat mensen zomaar even het veld betreden.
Is Schaken nog niet fit?quote:
Dacht van wel, heeft volop meegetraind afgelopen weken toch?quote:
VI.nlquote:Feyenoord heeft de eenzijdige optie in het contract van Miquel Nelom gelicht • Daardoor is de linksback tot medio 2015 aan de Rotterdammers verbonden • Nelom kwam dit seizoen al tot vijftien wedstrijden voor de hoofdmacht
Ik denk nog steeds dat Koeman een stijve krijgt van Verhoek en Immers en dat ze na de wedstrijd een trio hebben en Mathijssen mag het filmenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dacht van wel, heeft volop meegetraind afgelopen weken toch?
Maar o o, waarom deze droeftoeter weer een plek in de basis geven?
Zeker als hij bij oranje wel CV mag staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het trouwens wel gevaarlijk om BMI op linksback te zetten. Op een gegeven moment heeft hij er genoeg van en is hij dus niet blij bij de club.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
Hoog tijd dat Nelom gewoon linksback komt te staan en BMI op z'n centrale plek. Anass lekker rechtsbuiten.
Dat vehaaltje kennen we nu wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wel kapitaalsvernietiging als je een speler die ca1 miljoen per jaar kost op de bank laat wegrotten.
2 jaar lang.
Bmi die ondat hij cv wil spelen boos voor minder dan 5Mil vertrekt dat is kapitaal vernietiging.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wel kapitaalsvernietiging als je een speler die ca1 miljoen per jaar kost op de bank laat wegrotten.
2 jaar lang.
Zeg reageer eens normaal met je mongool idioot.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee mongool en ook geen Loek is al 243224x gevraagd en er komen nog steeds nieuwe koosnaampjes bij
Nee gewoon kappen met dat irritante gedoe. Er zijn de afgelopen weken halve topics gevuls met die onzin. Gaat nergens over.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg reageer eens normaal met je mongool idioot.
Kom er gewoon voor uit dat je Loek bent en start overnieuw.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee gewoon kappen met dat irritante gedoe. Er zijn de afgelopen weken halve topics gevuls met die onzin. Gaat nergens over.
OT Willem nu op 1
Nee niet. Heb me aan het begin netjes voorgesteld.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom er gewoon voor uit dat je Loek bent en start overnieuw.
Ik bepaal zelf wat ik doe, daar heb ik proleten zoals jij niet voor nodig Ritmo.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee niet. Heb me aan het begin netjes voorgesteld.
Oprotten met je Loek dit dat.
Oke prima. Dan blijf je het topic toch lekker vergallen met je stompzinnige insinuaties en getrollquote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wat ik doe, daar heb ik proleten zoals jij niet voor nodig Ritmo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |