Is Schaken nog niet fit?quote:
Dacht van wel, heeft volop meegetraind afgelopen weken toch?quote:
VI.nlquote:Feyenoord heeft de eenzijdige optie in het contract van Miquel Nelom gelicht • Daardoor is de linksback tot medio 2015 aan de Rotterdammers verbonden • Nelom kwam dit seizoen al tot vijftien wedstrijden voor de hoofdmacht
Ik denk nog steeds dat Koeman een stijve krijgt van Verhoek en Immers en dat ze na de wedstrijd een trio hebben en Mathijssen mag het filmenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dacht van wel, heeft volop meegetraind afgelopen weken toch?
Maar o o, waarom deze droeftoeter weer een plek in de basis geven?
Zeker als hij bij oranje wel CV mag staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het trouwens wel gevaarlijk om BMI op linksback te zetten. Op een gegeven moment heeft hij er genoeg van en is hij dus niet blij bij de club.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
Hoog tijd dat Nelom gewoon linksback komt te staan en BMI op z'n centrale plek. Anass lekker rechtsbuiten.
Dat vehaaltje kennen we nu wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wel kapitaalsvernietiging als je een speler die ca1 miljoen per jaar kost op de bank laat wegrotten.
2 jaar lang.
Bmi die ondat hij cv wil spelen boos voor minder dan 5Mil vertrekt dat is kapitaal vernietiging.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wel kapitaalsvernietiging als je een speler die ca1 miljoen per jaar kost op de bank laat wegrotten.
2 jaar lang.
Zeg reageer eens normaal met je mongool idioot.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee mongool en ook geen Loek is al 243224x gevraagd en er komen nog steeds nieuwe koosnaampjes bij
Nee gewoon kappen met dat irritante gedoe. Er zijn de afgelopen weken halve topics gevuls met die onzin. Gaat nergens over.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg reageer eens normaal met je mongool idioot.
Kom er gewoon voor uit dat je Loek bent en start overnieuw.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee gewoon kappen met dat irritante gedoe. Er zijn de afgelopen weken halve topics gevuls met die onzin. Gaat nergens over.
OT Willem nu op 1
Nee niet. Heb me aan het begin netjes voorgesteld.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom er gewoon voor uit dat je Loek bent en start overnieuw.
Ik bepaal zelf wat ik doe, daar heb ik proleten zoals jij niet voor nodig Ritmo.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee niet. Heb me aan het begin netjes voorgesteld.
Oprotten met je Loek dit dat.
Oke prima. Dan blijf je het topic toch lekker vergallen met je stompzinnige insinuaties en getrollquote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wat ik doe, daar heb ik proleten zoals jij niet voor nodig Ritmo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |