Kan jij die presentatie wel opslaan, mij lukt dat op de één of andere manier niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is ook goed om kritisch te zijn. Zonder daarbij te overdrijven overigens.
Die indruk heb ik soms wel van RDK. (Dat ze overdrijven, en hun zin willen doordrijven dus).
Ik heb 'm opgeslagen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij die presentatie wel opslaan, mij lukt dat op de één of andere manier niet.
Zou je hem ergens online kunnen knallen zodat ik hem later nog eens kan doornemen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgeslagen inderdaad.
Dat zijn eerder de mensen die RDK steunen, niet RDK zelf Loekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef Aldo-MC het volgende:
RDK heeft het bestuur kennelijk de oorlog verklaard
Als het goed is moet je 'm nu zelf kunnen downloadenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je hem ergens online kunnen knallen zodat ik hem later nog eens kan doornemen?
wikiupload.com ofzo
Zo stond het gisteren anders wel te lezen in het AD. Omdat de heren zogenaamd misleid zouden zijn met de cijfers.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn eerder de mensen die RDK steunen, niet RDK zelf Loek
Als Pel weer scoort heeft hij voor ons meer tegen zijn oude club gescoord dan.in al die tijd bij Azquote:
Ben jij echt Ritmo ja?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Pel weer scoort heeft hij voor ons meer tegen zijn oude club gescoord dan.in al die tijd bij Az
Deze doet 't sowieso.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je hem ergens online kunnen knallen zodat ik hem later nog eens kan doornemen?
wikiupload.com ofzo
Top, bedankt.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deze doet 't sowieso.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WCDYZPAZICW6.pdf
Ja en dat ze de Coen Moulijnweg afsluiten, waardoor Feyenoord de infrastructurele aanpassingen en consequenties meeneemt in de begroting voor de RDK variant, en dan verbaasd zijn en zeggen dat ze niet met een hele wijkaanpak hoeven te komen.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Opmerkelijk dat ReddeKuip de aanpassingen aan varkenoord gewoon in zijn geheel niet heeft meegenomen in het plan.
hopelijk breekt ie zn poot oid.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maar waarom Immers weer
Ik bedoel als zelfs de coach van de tegenstander het jammer vindt als Immers niet speelt
Ik zou er niet op rekenenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Van mij mag Immers best spelen (als het schijnbaar zo nodig moet van Koeman), maar dan op de plek waar Vormer tegen Willem II stond. Als Vilhena maar weer op '10' staat in ieder geval.
Hopelijk zet Koeman het middenveld zo neer.
Helaas niet. Die kon tenminste nog iets met een bal.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Lekker je eigen spelers dit toewensen. Het is geen Biseswar hoor.
Hoi Ritmo, wie is Loek?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee mongool en ook geen Loek is al 243224x gevraagd en er komen nog steeds nieuwe koosnaampjes bij
quote:
Dat gaat weer wat te ver.quote:
Op een paar kuttrollen na geeft niemand ene neuk om die namen-discussie hier en ervaart men het als irritant.quote:
Geen idee op basis waarvan maar als hij fit is kan hij kennelijk op het onvoorwaardelijke vertrouwen van Koeman rekenen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat weer wat te ver.
Hij doet gewoon zijn best en hij kan er ook niks aan doen dat hij zo slecht is en dat Koeman hem steeds opstelt
RDK kan beter nu stoppen voordat ze zichzelf compleet belachelijk maken.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Opmerkelijk dat ReddeKuip de aanpassingen aan varkenoord gewoon in zijn geheel niet heeft meegenomen in het plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |