Van binnen wel maar aan de buitenkant is die Van Shakhtar toch wel mooierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn haast identiek. Al heeft Donbass wel gesloten hoeken en iets andere hellingsgraad van de tribunes denk ik.
Dat soort dingen moeten terugkomen inderdaad. Maar supporters krijgen inspraak toch? Toch? Oh wachtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
Die Donbass is wel een mooi stadion zeg. En er moet weer een luik zijn vanuit de spelerstunnel naar het veld
Buitenkant boeit me eerlijk gezegd niet heel erg veel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van binnen wel maar aan de buitenkant is die Van Shakhtar toch wel mooier
Ja, totdat je een Euroborg in het kwadraat krijgt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Buitenkant boeit me eerlijk gezegd niet heel erg veel.
Ik ga me pas druk maken over de buitenkant, wanneer de binnenkant naar wens is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, totdat je een Euroborg in het kwadraat krijgt.
Is je instelling ook zo bij chicks?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga me pas druk maken over de buitenkant, wanneer de binnenkant naar wens is.
Ja, ik val op chicks met een mooie binnenzijde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is je instelling ook zo bij chicks?
Wordt zo'n anonieme tunnel met deuren die ingetimmerd worden door Brabo's.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
En er moet weer een luik zijn vanuit de spelerstunnel naar het veld
Wat kunnen ons de stoelkleurtjes nou schelen... bij ons zit het toch altijd vol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:57 schreef Dekatria het volgende:
Overigens hoeven er van mij niet zo nodig logo's e.d. in de kleuren van de stoeltjes te komen. Ik heb dat altijd uitermate lelijk gevonden.
[..]
Wordt zo'n anonieme tunnel met deuren die ingetimmerd worden door Brabo's.
Volgens iemand hier op het forum was er nog niks.........quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dwarsdoorsnede nieuwe stadion, aldus presentatie Feyenoord.
Vanavond 23.00 repo over het nieuwe stadion bij Nieuwsuur.
Dit is het eerste wat ze ervan hebben laten zien in elk geval, en dan nog is het slechts een indruk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgens iemand hier op het forum was er nog niks.........
Dat lichte streepje bovenaan is het dak neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dwarsdoorsnede nieuwe stadion, aldus presentatie Feyenoord.
Vanavond 23.00 repo over het nieuwe stadion bij Nieuwsuur.
Ze willen helemaal geen fanatieke supporters.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze willen alle fanatieke supporters aan 1 zijde hebben, zodat het makkelijker te controleren is.
Mag je vanuit gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat lichte streepje bovenaan is het dak neem ik aan?
Dat zouden ze nog beter vinden inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze willen helemaal geen fanatieke supporters.
Klopt onze nieuwe Wonderboy kan nog een man uitkappen ook als het moetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn complementair: De Vrij is een betere voetballer/opbouwer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |