Van binnen wel maar aan de buitenkant is die Van Shakhtar toch wel mooierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn haast identiek. Al heeft Donbass wel gesloten hoeken en iets andere hellingsgraad van de tribunes denk ik.
Dat soort dingen moeten terugkomen inderdaad. Maar supporters krijgen inspraak toch? Toch? Oh wachtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
Die Donbass is wel een mooi stadion zeg. En er moet weer een luik zijn vanuit de spelerstunnel naar het veld
Buitenkant boeit me eerlijk gezegd niet heel erg veel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van binnen wel maar aan de buitenkant is die Van Shakhtar toch wel mooier
Ja, totdat je een Euroborg in het kwadraat krijgt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Buitenkant boeit me eerlijk gezegd niet heel erg veel.
Ik ga me pas druk maken over de buitenkant, wanneer de binnenkant naar wens is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, totdat je een Euroborg in het kwadraat krijgt.
Is je instelling ook zo bij chicks?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga me pas druk maken over de buitenkant, wanneer de binnenkant naar wens is.
Ja, ik val op chicks met een mooie binnenzijde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is je instelling ook zo bij chicks?
Wordt zo'n anonieme tunnel met deuren die ingetimmerd worden door Brabo's.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Muto het volgende:
En er moet weer een luik zijn vanuit de spelerstunnel naar het veld
Wat kunnen ons de stoelkleurtjes nou schelen... bij ons zit het toch altijd vol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:57 schreef Dekatria het volgende:
Overigens hoeven er van mij niet zo nodig logo's e.d. in de kleuren van de stoeltjes te komen. Ik heb dat altijd uitermate lelijk gevonden.
[..]
Wordt zo'n anonieme tunnel met deuren die ingetimmerd worden door Brabo's.
Volgens iemand hier op het forum was er nog niks.........quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dwarsdoorsnede nieuwe stadion, aldus presentatie Feyenoord.
Vanavond 23.00 repo over het nieuwe stadion bij Nieuwsuur.
Dit is het eerste wat ze ervan hebben laten zien in elk geval, en dan nog is het slechts een indruk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgens iemand hier op het forum was er nog niks.........
Dat lichte streepje bovenaan is het dak neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dwarsdoorsnede nieuwe stadion, aldus presentatie Feyenoord.
Vanavond 23.00 repo over het nieuwe stadion bij Nieuwsuur.
Ze willen helemaal geen fanatieke supporters.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze willen alle fanatieke supporters aan 1 zijde hebben, zodat het makkelijker te controleren is.
Mag je vanuit gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat lichte streepje bovenaan is het dak neem ik aan?
Dat zouden ze nog beter vinden inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze willen helemaal geen fanatieke supporters.
Klopt onze nieuwe Wonderboy kan nog een man uitkappen ook als het moetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn complementair: De Vrij is een betere voetballer/opbouwer.
63.000 moet wel kunnen lukken toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Zo'n stadion krijg je toch nooit vol. :
Dat is zo mooi om te zien altijd - opgejaagd worden, heel koeltjes uitkappen, en doorspelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt onze nieuwe Wonderboy kan nog een man uitkappen ook als het moet
quote:Feyenoord verstrekte bewust verkeerde informatie aan Red de Kuip
Je verwacht het niet van mensen die aangeklaagd worden voor smaad. De Feyenoord-directie heeft Red de Kuip in het voortraject voorzien van verkeerde informatie waarin Feyenoord nu tegenover de raad kan zeggen dat de plannen niet goed genoeg zijn. Nee, nogal wiedes, als je zelf ervoor heb gezorgd. Mix dit met wat leugens en wat je krijgt is een typisch Feyenoord gevalletje. Wij hopen voor ze dat dat hek goed genoeg getest is. Bestel die nieuwe voordeur maar alvast!
Hieronder een overzicht van de informatie zoals Feyenoord die eerder kenbaar maakte in correspondentie vs. de nieuwe informatie die gisteren ineens door Feyenoord werd gebruikt. Wij gaan er geen woorden meer aan vuil maken. U wilt oorlog. U kan oorlog krijgen.
't is allemaal zo over the top man en ik heb 't idee dat dat halve stadion op basis van aannames wordt gebouwd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
63.000 moet wel kunnen lukken toch?
Zover ik weet is er nog niets officieel wat betreft het nieuwe stadion aangezien men pas met ontwerpen begint als de plannen definitief zijn. Dit lijkt mij dan een impressie, een mogelijkheid, een schets. Maar ik ben benieuwd naar Nieuwsuur vanavond.
Ach, vind 't wel prima dat er een groep is die zeer kritisch is. Zorgt alleen maar voor een beter eindresultaat denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:03 schreef Aldo-MC het volgende:
We krijgen dus oorlog omdat de proleten hun zin niet krijgen. Blijkt maar weer wat een stel simpele zielen uiteindelijk achter die plannen zaten.
Dit gaat wel iets verder dan kritisch kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, vind 't wel prima dat er een groep is die zeer kritisch is. Zorgt alleen maar voor een beter eindresultaat denk ik.
Een slecht plan voor een nieuw stadion kost de club nog veel meer geld.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dit gaat wel iets verder dan kritisch kijken.
Ze verklaren in dat stuk letterlijk de oorlog aan de beleidsbepalers. Mag hopen in de juridische zin maar dan nog gaat het de club ongetwijfeld weer geld kosten.
Hoezo een slecht plan de details aangaande de financiering zijn nog niet eens door de club naar buiten gebracht. Sterker is nog niet eens rond.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een slecht plan voor een nieuw stadion kost de club nog veel meer geld.
Nee, ze willen een alternatief bieden in de vorm van renovatie, dat is heel wat anders dan wat jij zegtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoezo een slecht plan de details aangaande de financiering zijn nog niet eens door de club naar buiten gebracht. Sterker is nog niet eens rond.
Dit gaat over een verschil van opvatting. Zij willen De Kuip koste wat kost behouden louter vanuit emotioneel oogpunt.
Wat weet jij er nou van? Je staat wat te blaten over proleten en simpele zielen, terwijl je zelf geen idee hebt over wat je allemaal zit te bazelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoezo een slecht plan de details aangaande de financiering zijn nog niet eens door de club naar buiten gebracht. Sterker is nog niet eens rond.
Ze hebben hun zogenaamde alternatief opgedrongen tegen heug en meug van de directie die allang aangegeven heeft niets te zien in plannen voor renovatie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, ze willen een alternatief bieden in de vorm van renovatie, dat is heel wat anders dan wat jij zegt
Precies.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet onderhand ook zeker dat hij 't is. Z'n manier van discussieren is identiek.
Dus moeten we maar met z'n allen ja en amen zeggen? Rot toch ff lekker een end op man, zij houden iig de discussie nog een beetje scherp, anders had De Kuip al plat gelegen en stond er al een aRENa in de plaatsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze hebben hun zogenaamde alternatief opgedrongen tegen heug en meug van de directie die allang aangegeven heeft niets te zien in plannen voor renovatie.
En nu verklaren de proleten maar weer de oorlog. Hun mening heeft er nooit toe gedaan. Compleet irrelevant omdat de mensen die het moeten bekostigen vanaf dag 1 andere plannen hadden..
Nogal wiedes als blijkt dat de cijfers die ze hebben gekregen van de 'Feyenoord familie' niet de juiste waren en de cijfers die zij, de familie, gebruikten wel de juiste.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:33 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het ook wel prima als er kritiek wordt geleverd, en dat Feyenoord niet zomaar alles zonder communicatie kan en moet doen. Ik ben echter nog altijd van mening dat het rdk-plan gewoon niet voldoet en dat we gewoon een nieuw stadion odig hebben.
Niemand neemt die plannen van jou of je proletenkliekje serieus man. Je ziet toch hoe het gaat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval net zo een kankerventje als Ritmo.
Loek, welkom terug. Ik heb je gemist.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niemand neemt die plannen van jou of je proletenkliekje serieus man. Je ziet toch hoe het gaat?
Je bent gewoon een kale burgerlul achter een bureau met grootheidswaanzin.
Als de mensen die daar over gaan en nieuw stadion willen omdat het beter is voor de club zal ook jij met je gezeik je moeten schikken. Je bent niks meer of minder dan het andere klootjesvolk op de tribunes.
Wat is dit nu weer voor jodengezwetsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niemand neemt die plannen van jou of je proletenkliekje serieus man. Je ziet toch hoe het gaat?
Je bent gewoon een kale burgerlul achter een bureau met grootheidswaanzin.
Als de mensen die daar over gaan en nieuw stadion willen omdat het beter is voor de club zal ook jij met je gezeik je moeten schikken. Je bent niks meer of minder dan het andere klootjesvolk op de tribunes.
Laten we het hopen. En dat het deze keer nie bij getrokken vuurwapens alleen blijft maar dat ze die honden die de club verzieken met hun kansloze gedrag voorgoed onder de graszoden stoppenn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Nogal wiedes als blijkt dat de cijfers die ze hebben gekregen van de 'Feyenoord familie' niet de juiste waren en de cijfers die zij, de familie, gebruikten wel de juiste.
Er wordt een smerig spelletje gespeeld. Vrees dat het weer rigoureus uit de hand gaat lopen als dit zo doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |