Verrassend.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:56 schreef zoekeenleven het volgende:
Nou deze discussie kan ook weer in de ijskast. Beslissing valt waarschijnlijk pas na de zomer...
Heb je dan een link voor me? Ik kan het zo snel niet vinden.quote:
Aldo-MC en ik hebben een geschiedenis, niks om je druk over te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:37 schreef DorperTed. het volgende:
Wat een discussie, mensen die aan kanker lijden, proleten noem het allemaal maar op.
Zonde om te zien dat het zo op de man word gespeeld.
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/list-en-bedro/quote:Ik vind het ronduit belachelijk dat RDK de 'oorlog' verklaard. Voor zover ze serieus werden genomen is dat dan natuurlijk helemaal voorbij.
Dat we het gewend zijn betekent niet dat we het moeten accepteren. En ik heb ook totaal geen problemen met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden m.b.t. een nieuw stadion of renovatie van De Kuip. Wel naar hoe het nu gaat.quote:Verder zonde dat de informatieverstrekking zo belabberd is, maar hé dat zijn we gewend van Feyenoord. Het zal lastig worden om te accepteren dat het nieuwe stadion er komt. Het is naief om te denken dat het er niet zal komen.
De 'familie' zit helemaal niet te wachten op input.quote:Is het niet beter om een stichting op te richten die daar een constructieve bijdrage aan kan leveren. Misschien dat RDK hier een rol in kan spelen en doen wat de naam zegt. De kuip redden in plaats van verkrachten.
Ik ben LN een beetje uit het oog verloren na de VG. Voorheen stonden er leuke stukken op de site maar op een gegeven moment werd het allemaal gezeik. En dat is nu dus nog steeds het geval. Of het terecht en onderbouwd gezeik is of niet laat ik even in het midden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je dan een link voor me? Ik kan het zo snel niet vinden.
[..]
Aldo-MC en ik hebben een geschiedenis, niks om je druk over te maken.
[..]
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/list-en-bedro/
[..]
Dat we het gewend zijn betekent niet dat we het moeten accepteren. En ik heb ook totaal geen problemen met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden m.b.t. een nieuw stadion of renovatie van De Kuip. Wel naar hoe het nu gaat.
[..]
De 'familie' zit helemaal niet te wachten op input.
VBL / De onneembare veste.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
Kunnen we niet een apart topic over het stadion starten? Zo saai dit gewauwel.
Eens. Alles is volgens mij wel al besproken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
Kunnen we niet een apart topic over het stadion starten? Zo saai dit gewauwel.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb zn voorgevoel (of gigantisch de hoop) dat immers morgen toch onverwacht niet speelt...
Immers staat er morgen gewoon in, helaas.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb zn voorgevoel (of gigantisch de hoop) dat immers morgen toch onverwacht niet speelt...
Hoelang heeft HMF nog een ban?quote:
heeft geen ban toch?quote:
Staat een streep door zijn naam in zijn profiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |