Hopen dat jij vooraan staat dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laten we het hopen. En dat het deze keer nie bij getrokken vuurwapens alleen blijft maar dat ze die honden die de club verzieken met hun kansloze gedrag voorgoed onder de graszoden stoppenn.
Wel erg rigoureus om van Merwijk en kornuiten neer te knallen..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laten we het hopen. En dat het deze keer nie bij getrokken vuurwapens alleen blijft maar dat ze die honden die de club verzieken met hun kansloze gedrag voorgoed onder de graszoden stoppenn.
Lost wel een hoop op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wel erg rigoureus om van Merwijk en kornuiten neer te knallen..
Goh wat verrassend weer!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord verstrekte bewust verkeerde informatie aan Red de Kuip
En daar komen ze achter daags nadat hun plannen zijn afeschoten door de directie?quote:
volgens mij is iedereen het er in dit topic over eens dat jij de simpelste ziel bent.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:03 schreef Aldo-MC het volgende:
We krijgen dus oorlog omdat de proleten hun zin niet krijgen. Blijkt maar weer wat een stel simpele zielen uiteindelijk achter die plannen zaten.
En als Merzijk het wil dan moet het wel goed zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze hebben hun zogenaamde alternatief opgedrongen tegen heug en meug van de directie die allang aangegeven heeft niets te zien in plannen voor renovatie.
En nu verklaren de proleten maar weer de oorlog. Hun mening heeft er nooit toe gedaan. Compleet irrelevant omdat de mensen die het moeten bekostigen vanaf dag 1 andere plannen hadden..
Juist ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef Happel het volgende:
Er wordt een smerig spelletje gespeeld. Vrees dat het weer rigoureus uit de hand gaat lopen als dit zo doorgaat.
Krijg jij s ff een ziektequote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:18 schreef Aldo-MC HET volgende:
Ah de gehandicapte zoon van Happel komt ook weervoor zijn nachtelijke trollrondje.
Elke organisatie heeft beleidsbepalers. Als die
In overleg of met toestemming van de RvC denken dar een nieuw stadion noodzakelijk is wie zijn wij dan om dat tegen te spreken?
Ze schijnen andere documenten van Van Merwijk gekregen, waarin andere waardes stonden dan degene waarmee Van Merwijk zelf kwam tijdens de raadsvergadering.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij Lunaticnews en Red de Kuip impliceren ze dat Van Merwijk bepaalde voorwaarden in het PvE willens en wetens zou hebben verzwegen, terwijl Red de Kuip zelf bewust niet aan bepaalde eisen wilden voldoen.
Zoals een parkeergarage (men wist hiervan af), een dak boven het stadion, een minimum aantal businessseats en de Uefa norm wat betreft zichtlijnen, om maar enkele voorbeelden te noemen.
Het hele plan schijnt niet eens aan UEFA-normen te voldoen man. Dan ben je toch uitgepraat of niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze schijnen andere documenten van Van Merwijk gekregen, waarin andere waardes stonden dan degene waarmee Van Merwijk zelf kwam tijdens de raadsvergadering.
Tevens schijnen in het rapport van Van Merwijk onjuiste waardes te staan bij de plannen van Red de Kuip
[ afbeelding ]
Ach, word doodziek van deze discussie. Het probleem is zoals altijd weer de club en haar lakeien die het onnodig vind om duidelijk te zijn in haar communicatie naar de buitenwereld. Er is geen enkele openheid en dat stuit veel mensen tegen de borst.
Randfiguren als Loek interesseert dat niet zo, maar die heeft dan ook helemaal niks met Feyenoord of voetbal in het algemeen.
Heb jij het plan gezien?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het hele plan schijnt niet eens aan UEFA-normen te voldoen man. Dan ben je toch uitgepraat of niet?
En waarom zou men rekening moeten houden met RDK? Heeft iemand ze ook maar iets gevraagd ooit?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
Kunnen we niet een apart topic over het stadion starten? Zo saai dit gewauwel.
Neem het initiatief zou ik zeggen. Doe je ook eens wat i.p.v. alleen te kankeren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
Globaal.quote:
Want? Ik houd me afzijdig in deze discussie over het stadion, waarom zou ik dan een nieuw topic moeten starten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Neem het initiatief zou ik zeggen. Doe je ook eens wat i.p.v. alleen te kankeren.
Verrassend.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:56 schreef zoekeenleven het volgende:
Nou deze discussie kan ook weer in de ijskast. Beslissing valt waarschijnlijk pas na de zomer...
Heb je dan een link voor me? Ik kan het zo snel niet vinden.quote:
Aldo-MC en ik hebben een geschiedenis, niks om je druk over te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:37 schreef DorperTed. het volgende:
Wat een discussie, mensen die aan kanker lijden, proleten noem het allemaal maar op.
Zonde om te zien dat het zo op de man word gespeeld.
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/list-en-bedro/quote:Ik vind het ronduit belachelijk dat RDK de 'oorlog' verklaard. Voor zover ze serieus werden genomen is dat dan natuurlijk helemaal voorbij.
Dat we het gewend zijn betekent niet dat we het moeten accepteren. En ik heb ook totaal geen problemen met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden m.b.t. een nieuw stadion of renovatie van De Kuip. Wel naar hoe het nu gaat.quote:Verder zonde dat de informatieverstrekking zo belabberd is, maar hé dat zijn we gewend van Feyenoord. Het zal lastig worden om te accepteren dat het nieuwe stadion er komt. Het is naief om te denken dat het er niet zal komen.
De 'familie' zit helemaal niet te wachten op input.quote:Is het niet beter om een stichting op te richten die daar een constructieve bijdrage aan kan leveren. Misschien dat RDK hier een rol in kan spelen en doen wat de naam zegt. De kuip redden in plaats van verkrachten.
Ik ben LN een beetje uit het oog verloren na de VG. Voorheen stonden er leuke stukken op de site maar op een gegeven moment werd het allemaal gezeik. En dat is nu dus nog steeds het geval. Of het terecht en onderbouwd gezeik is of niet laat ik even in het midden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je dan een link voor me? Ik kan het zo snel niet vinden.
[..]
Aldo-MC en ik hebben een geschiedenis, niks om je druk over te maken.
[..]
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/list-en-bedro/
[..]
Dat we het gewend zijn betekent niet dat we het moeten accepteren. En ik heb ook totaal geen problemen met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden m.b.t. een nieuw stadion of renovatie van De Kuip. Wel naar hoe het nu gaat.
[..]
De 'familie' zit helemaal niet te wachten op input.
VBL / De onneembare veste.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
Eens. Alles is volgens mij wel al besproken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb zn voorgevoel (of gigantisch de hoop) dat immers morgen toch onverwacht niet speelt...
Immers staat er morgen gewoon in, helaas.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb zn voorgevoel (of gigantisch de hoop) dat immers morgen toch onverwacht niet speelt...
Hoelang heeft HMF nog een ban?quote:
heeft geen ban toch?quote:
Staat een streep door zijn naam in zijn profiel.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
De A1 staat met 0-2 voor bij rust in Duivendrecht.
De discussie over het nieuwe stadion laaide op en werd wat persoonlijk. Niks bijzondersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:14 schreef Typisch het volgende:
Gister volledig gemist, wat was er zo bijzonder dat iedereen elkaar hier aan moet vallen?
Verkrachting van de Kuip vind ik het.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef Jimbo het volgende:
Vind de kuip vam rdk wel heel vet gemaakt. Ook met die schermen rondom enzo
Weer Sleegers, mocht afgelopen week ook weer meetrainen met de selectie.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:17:26Ruststand Ajax A1 - Feyenoord A1: 0-2. Doelpuntenmakers: Joey Sleegers (21) en Vincent Janssen (32). reageer retweet
Zie het dan nog liever plat gewalst worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verkrachting van de Kuip vind ik het.
Is een 10 toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:18 schreef Grifte het volgende:
Weer Sleegers, mocht afgelopen week ook weer meetrainen met de selectie.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:17:26Ruststand Ajax A1 - Feyenoord A1: 0-2. Doelpuntenmakers: Joey Sleegers (21) en Vincent Janssen (32). reageer retweet
Die heeft paar maanden geleden echt pech gehad met die heupblessure, anders had hij denk ik al wel bij de a-selectie gezeten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:18 schreef Grifte het volgende:
Ben ik met je eens. Als je het er zo uit laat zien kun je net zo goed een nieuw stadion neerzetten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verkrachting van de Kuip vind ik het.
Dat zegt niks.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Loek en Aldo hebben wel dezelfde positieve kijk op Feijenoord.
Feitelijk maakt het ook geen fuck uit wie er achter een irritant account zit inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Loek en Aldo hebben wel dezelfde positieve kijk op Feijenoord.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:30:39De wedstrijd tussen Ajax A1 en Feyenoord A1 is wegens de aanhoudende sneeuw gestaakt. Feyenoord staat met 0-2 voor. reageer retweet
Ik denk dat de wedstrijd in zijn geheel wordt overgespeeld bij een 0-0 stand.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 15:30:39De wedstrijd tussen Ajax A1 en Feyenoord A1 is wegens de aanhoudende sneeuw gestaakt. Feyenoord staat met 0-2 voor. reageer retweet
Zou wel terecht zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat de wedstrijd in zijn geheel wordt overgespeeld bij een 0-0 stand.
Is wel de verwachting jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op Brabanders.
Dat zou wel terecht zijn jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat mr. Yellow het maar niet horen. Of is dat een limbo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op Brabanders.
Heeft tie ook. Even los van de manier waarop hij het soms brengt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
Lekker boeiend, ik heb een beetje terug zitten lezen en ik vind dat Aldo wel een punt heeft hier.
Brabant, komt uit Goirle. Uitzonderingen bevestigen de regel toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat mr. Yellow het maar niet horen. Of is dat een limbo?
Nee. Carnavalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet jij geen carnaval vieren ofzo.
Dan vergeet je nog JP van Gastel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Brabant, komt uit Goirle. Uitzonderingen bevestigen de regel toch?
Vandaar ook uitzonderingenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog JP van Gastel.
Gestaakt door sneeuwvalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
De A1 staat met 0-2 voor bij rust in Duivendrecht.
Ik denk dat hij wel de stap kan maken en deze ook gaat maken. Een jaar Heracles ofzo, een voetballende ploeg zou nog veel beter voor hem zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat hij die stap kan maken, scharminkel is het.
So what, Clasie is ook een scharminkel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat hij die stap kan maken, scharminkel is het.
Clasie heeft nog wel wat in de bouten vergeleken met Sleegers. Sleegers is alleen voetballend denk ik wel een stuk beter, vergelijkbaar met Djuricic alleen fysiek minder.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
So what, Clasie is ook een scharminkel.
En als Feijenoord dan weer wint, gooien ze er een extra wedstrijdje bij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax bij de A1 die illusie heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:12 schreef Muto het volgende:
[..]
En als Feijenoord dan weer wint, gooien ze er een extra wedstrijdje bij.
Een 10 hoeft toch geen beuker te zijn. Zolang je maar genoeg loopvermogen hebt zit het wel snor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Clasie heeft nog wel wat in de bouten vergeleken met Sleegers. Sleegers is alleen voetballend denk ik wel een stuk beter, vergelijkbaar met Djuricic alleen fysiek minder.
Zo zat ik de hele tijd naar die wedstrijd te kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen morgen dus op 3 punten van de koploper komen, en 5 punten voor op Vitesse.
Die krijgen meestal nog een flinke dip aan het einde, terwijl wij een makkelijk programma hebben dan. Hoop doet leven ditdat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat we PSV als concurrent moeten zien maar ben ook wel tevreden met dat gelijkspel.
Dat moeten we inderdaad nog maar zien, maar een gelijkspel is sowieso positief.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat we PSV als concurrent moeten zien maar ben ook wel tevreden met dat gelijkspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |