Nee, daar kunnen door de bevingen scheuren in komen en dan lopen we onder.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die dijken blijven toch gewoon bestaan?
Groningen zit sws onder nap toch?
Nou ja, ik heb de hoop ooit om in Woensdrecht-strand te wonen hoor, ik zeg het je maar eerlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daar kunnen door de bevingen scheuren in komen en dan lopen we onder.
Maar lachen jullie maar hoor.
Om ons.
Groningers.
Kom je in een tentenkampje, waar je net zo bloot als je wilt kan rondlopen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:55 schreef Disana het volgende:
Pakistan. Nou dank je wel hoor. Ik best vast een niqaab.
Ik weet het goed gemaakt: jij gaat naar Pakistan (zie je ook eens iets van de wereld) en ik trek in jouw huis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom je in een tentenkampje, waar je net zo bloot als je wilt kan rondlopen....
Geen goed idee, want ik aard niet onder grunners, en jij niet onder West-Brabanders, I guess.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt: jij gaat naar Pakistan (zie je ook eens iets van de wereld) en ik trek in jouw huis.
Krijg je weer een noteje.... van Gray..........quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Disana het volgende:
Vergeet ik toch nog dat dit de sc niet is
Jah geweldig Je handdoekje moeten delen met je schoonfamilie en eigen familie op een klein kutstrandje in een rotklimaat. Nederland nog smaller op zijn smalst. LOL.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de hoop ooit om in Woensdrecht-strand te wonen hoor, ik zeg het je maar eerlijk.
Handdoekje om mijn schouders en dan naar het strand kuieren om lekker te zwemmen.
En dan zitten jullie grunners al lang ergens veilig en droog in Pakistan, want die gaan Nederland natuurlijk wel helpen met een giro 555 actie en de grunners opvangen....
Jouw ouders gaan naar Pakistan, Appie kan daar in Den Helder op een duinpartij gaan leven, Dees naar Pakistan, Maarten naar Pakistan, Nico & Tine kunnen blijven waar ze zijn, idem Ruud & Bea, Ben & Ine worden opgenomen door Nico & Tine.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah geweldig Je handdoekje moeten delen met je schoonfamilie en eigen familie op een klein kutstrandje in een rotklimaat. Nederland nog smaller op zijn smalst. LOL.
Nee, dat is het niet, doe dat effe ergens anders, wil je.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat dit allemaal on topic was????
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:05 schreef zuiderbuur het volgende:
Is dit niet wat overdreven?
NWS / Opnieuw aardbevingen in Groningen (do 7 februari 2013, laatste post vandaag om 15:59 )
NWS / De bodem schuft weer in Groningen ( za 9 februari 2013, laatste post vandaag om 18:36)
Okee, mijn nederige verontschuldigingen dan maar... reageerde toch echt wel on topic tho... maar goed jij weet het natuurlijk weer beter...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, doe dat effe ergens anders, wil je.
Oh nee hoor, ik weet het niet beter, maar dit gezwets lijkt mij geen FB. Er zijn toch topics zat die daarover gaan, waarom dan hier...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, mijn nederige verontschuldigingen dan maar... reageerde toch echt wel on topic tho... maar goed jij weet het natuurlijk weer beter....
Er werd hier gezwetst en ten aanzien daarvan reageer ik ot, imho. Maar goed eh... ben al weer weg, als jij niet doorgaat met gezwets althans.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik weet het niet beter, maar dit gezwets lijkt mij geen FB. Er zijn toch topics zat die daarover gaan, waarom dan hier...
En dan Pakistan toetreden tot de EU.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jouw ouders gaan naar Pakistan, Appie kan daar in Den Helder op een duinpartij gaan leven, Dees naar Pakistan, Maarten naar Pakistan, Nico & Tine kunnen blijven waar ze zijn, idem Ruud & Bea, Ben & Ine worden opgenomen door Nico & Tine.
Kunnen we daar al ons geld naartoe sturen idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan Pakistan toetreden tot de EU.
Meske toch. Je kunt ook gewoon solliciteren naar modschap hoor. Je zou een fantastische mod zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik weet het niet beter, maar dit gezwets lijkt mij geen FB. Er zijn toch topics zat die daarover gaan, waarom dan hier...
De blanke top der duinenquote:
Gaan wij samenwonen dan, schattebout?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt: jij gaat naar Pakistan (zie je ook eens iets van de wereld) en ik trek in jouw huis.
was al dicht toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef zuiderbuur het volgende:
*kuch*
Mijn enige zorg is wildgroei:
[..]
Ok sorry, zodanig afgeleid door de vreemde gang van zaken hier dat ik vergat om tusendoor een blik te werpen op de betreffende topics.quote:
waarom is deze op slot en die van mij ook ivm dubbelquote:Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, want dan zou je toegeven dat je het fout hebt.
ik dacht dat er dan altijd open nieuw deel bijstond en het altijd pagina 12 ofzo is. heb ik weer een fok upgrade gemistquote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
die andere is gewoon volgepost maar iedereen is te lui om een nieuw topic te maken
Huh? Discussietopic privacy-beperkende maatregelen is wat anders dan EU ambtenaren gaan media- en forumtrollen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef sp3c het volgende:
NWS / EU ambtenaren gaan media- en forumtrollen #3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu die andere reeks nog proberen te fixen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nee, een oneliner vind ik een beetje triest. Met deze post heb ik geen problemen NWS / Enorme fraude in Amsterdamse kinderopvang Staat bij wat de user dus niet gelezen heeft, of overheen gelezen heeft dus kan je verder meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:06 schreef Copycat het volgende:
Waarom is mijn reactie op de post van Ferdo verwijderd uit:
NWS / Enorme fraude in Amsterdamse kinderopvang
Door zijn commentaar geeft hij duidelijk aan niet goed te hebben gelezen en daarop zijn mening deels te baseren. Daar wees ik hem op.
Ook ben ik benieuwd wie die reactie heeft verwijderd. En heb ik een daaromtrent een sneaking suspicion.
Beetje triest ...
Je zou ook in het vervolg die oneliner kunnen laten. Ben beter gewend van je (op andere plekken)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
Sorry. In het vervolg zal ik alles verduidelijken voor Jip en Janneke.
Nu niet net doen alsof NWS geheel gevrijwaard is van oneliners. Zeker als ze voor zich spreken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef paddy het volgende:
Je zou ook in het vervolg die oneliner kunnen laten. Ben beter gewend van je (op andere plekken)
Dat zeg ik ook niet. Wanneer ik ze zie probeer ik daar wat aan te doen. Ben het van jouw hand alleen minder gewend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu niet net doen alsof NWS geheel gevrijwaard is van oneliners. Zeker als ze voor zich spreken.
Okay. Ik kon er natuurlijk meer woorden aan vuilmaken, maar daar heb ik niet altijd even veel zin in. Zeker als een mening op niet goed lezen wordt gebaseerd. Paerlen voor de zwijnen, zeg maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef paddy het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Wanneer ik ze zie probeer ik daar wat aan te doen. Ben het van jouw hand alleen minder gewend.
Waarom verbaast me dat niet....quote:
Er waren twee delen #52 in omloop (niet mijn fout). De ene was allang vol en is toen opgevolgd door een deel #53...quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:27 schreef sp3c het volgende:
je maakte twee keer deel 53 aan terwijl je wil dat het deel 54 is?
dat is toch raar?
ik moet dat even bespreken met mijn collega's hoor
Het nieuwe deel is nu #54, gekoppeld aan de vorige, die gesloten was door sp3c, die ook #54 is, omdat 't niet vol zat nog.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er waren twee delen #52 in omloop (niet mijn fout). De ene was allang vol en is toen opgevolgd door een deel #53...
Het andere deel #52 was nog niet vol. Daar is vandaag in verder gepost. Toen die vol was, heb ik deel #53 aangemaakt. Maar toen kwam ik erachter dat er al een deel #53 bestond...
Maar goed, je bent een held enzo...
Is het wel.quote:
Ze waren beide #53, echter je hebt een nieuwe geopend, de oude is gesloten door sp3c ook al zat die nog niet vol, dus ik heb je nieuwe #54 genoemd en gereekst naar het vorige deel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap het nu zelf ook niet meer. Zie mijn signature.
Ik voel me net Specularium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |