Ok sorry, zodanig afgeleid door de vreemde gang van zaken hier dat ik vergat om tusendoor een blik te werpen op de betreffende topics.quote:
waarom is deze op slot en die van mij ook ivm dubbelquote:Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, want dan zou je toegeven dat je het fout hebt.
ik dacht dat er dan altijd open nieuw deel bijstond en het altijd pagina 12 ofzo is. heb ik weer een fok upgrade gemistquote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
die andere is gewoon volgepost maar iedereen is te lui om een nieuw topic te maken
Huh? Discussietopic privacy-beperkende maatregelen is wat anders dan EU ambtenaren gaan media- en forumtrollen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef sp3c het volgende:
NWS / EU ambtenaren gaan media- en forumtrollen #3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu die andere reeks nog proberen te fixen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nee, een oneliner vind ik een beetje triest. Met deze post heb ik geen problemen NWS / Enorme fraude in Amsterdamse kinderopvang Staat bij wat de user dus niet gelezen heeft, of overheen gelezen heeft dus kan je verder meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:06 schreef Copycat het volgende:
Waarom is mijn reactie op de post van Ferdo verwijderd uit:
NWS / Enorme fraude in Amsterdamse kinderopvang
Door zijn commentaar geeft hij duidelijk aan niet goed te hebben gelezen en daarop zijn mening deels te baseren. Daar wees ik hem op.
Ook ben ik benieuwd wie die reactie heeft verwijderd. En heb ik een daaromtrent een sneaking suspicion.
Beetje triest ...
Je zou ook in het vervolg die oneliner kunnen laten. Ben beter gewend van je (op andere plekken)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
Sorry. In het vervolg zal ik alles verduidelijken voor Jip en Janneke.
Nu niet net doen alsof NWS geheel gevrijwaard is van oneliners. Zeker als ze voor zich spreken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef paddy het volgende:
Je zou ook in het vervolg die oneliner kunnen laten. Ben beter gewend van je (op andere plekken)
Dat zeg ik ook niet. Wanneer ik ze zie probeer ik daar wat aan te doen. Ben het van jouw hand alleen minder gewend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu niet net doen alsof NWS geheel gevrijwaard is van oneliners. Zeker als ze voor zich spreken.
Okay. Ik kon er natuurlijk meer woorden aan vuilmaken, maar daar heb ik niet altijd even veel zin in. Zeker als een mening op niet goed lezen wordt gebaseerd. Paerlen voor de zwijnen, zeg maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef paddy het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Wanneer ik ze zie probeer ik daar wat aan te doen. Ben het van jouw hand alleen minder gewend.
Waarom verbaast me dat niet....quote:
Er waren twee delen #52 in omloop (niet mijn fout). De ene was allang vol en is toen opgevolgd door een deel #53...quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:27 schreef sp3c het volgende:
je maakte twee keer deel 53 aan terwijl je wil dat het deel 54 is?
dat is toch raar?
ik moet dat even bespreken met mijn collega's hoor
Het nieuwe deel is nu #54, gekoppeld aan de vorige, die gesloten was door sp3c, die ook #54 is, omdat 't niet vol zat nog.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er waren twee delen #52 in omloop (niet mijn fout). De ene was allang vol en is toen opgevolgd door een deel #53...
Het andere deel #52 was nog niet vol. Daar is vandaag in verder gepost. Toen die vol was, heb ik deel #53 aangemaakt. Maar toen kwam ik erachter dat er al een deel #53 bestond...
Maar goed, je bent een held enzo...
Is het wel.quote:
Ze waren beide #53, echter je hebt een nieuwe geopend, de oude is gesloten door sp3c ook al zat die nog niet vol, dus ik heb je nieuwe #54 genoemd en gereekst naar het vorige deel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap het nu zelf ook niet meer. Zie mijn signature.
Ik voel me net Specularium.
Heul niet, je kan gewoon reeksen naar gesloten topics.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:33 schreef sp3c het volgende:
maar het vorige deel is dat gesloten topic
je hebt de reeks gesloopt!
Dan moeten users maar Googlen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:33 schreef sp3c het volgende:
Topicreeks: Rookverbod #54 - Waar het blauw staat van de 'gezelligheid'
kijk maar
Waarom heb je 'm dan gesloten!quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
moet hij nu niet gewijzigd worden naar #1?
of deel #2 want #1 is gesloten
moest van elfletterigquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan gesloten!
Net wou je ze nog 54.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Mergen kan ook nog hè?![]()
Beide deeltjes 54 samen. En dan de laatste van de twee 52-topics gewoon #53 noemen
en van die delen 52 heb ik al 53 genoemdquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Mergen kan ook nog hè?![]()
Beide deeltjes 54 samen. En dan de laatste van de twee 52-topics gewoon #53 noemen
Volgens mij is hij dronken.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:36 schreef sp3c het volgende:
elfletterig heeft het gewoon verpest
vanaf nu is het een reeks
Dat doen wij ook, door een fles aan de lippen te zetten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik bereid me vast voor op de vernietigende, hoog-intellectuele donderpreek van Weltschmerz...
Een fles wat? Augurkensap? Of oranjebitter?quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen wij ook, door een fles aan de lippen te zetten.
Dat laatste, mits sp3c het niet vergeet in te slaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een fles wat? Augurkensap? Of oranjebitter?
Ik zou niet te veel op hem vertrouwen; hij snapt nogal weinig. Voor je het weet komt -ie met frambozensiroop aanzetten. "Dit lijkt er toch op?!", roept -ie dan verontwaardigd...quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat laatste, mits sp3c het niet vergeet in te slaan.
Mits gefermenteerde siroop zal je mij niet horen klagen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel op hem vertrouwen; hij snapt nogal weinig. Voor je het weet komt -ie met frambozensiroop aanzetten. "Dit lijkt er toch op?!", roept -ie dan verontwaardigd...
Slaap lekker snoepie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt verre van smakelijk. Maar goed, het is jullie feestje. Ik ga zo eens pitten.
Nee, vakantie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij ook. Of heb je nachtdienst?
Vanuit mijn perspectief valt dat nog wel mee op dit moment.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het leven is hard en oneerlijk...
Stuur er een via postduif, dan is ie er straks wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:57 schreef sp3c het volgende:
ik en mijn Jopen vinden het ook wel meevallen atm
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoort van een mod ook niet dat je post is verwijderd. Dat kan je zelf ook wel raden. Zelfs bij een ban kan je doorgaans niet de exacte reden nalezen. Ja, tenzij je inzage hebt in je eigen notes. Maar goed, daar gaat het dus ook niet om. Het betekent in ieder geval niet, dat als jij niets hebt gehoord dat je dan niets verkeerds zou hebben gedaan of gezegd.
[..]
Mij zit niets dwars. Ja, wel dat je even andere mensen wijst op hun gescheld, maar ondertussen zelf hele bevolkingsgroepen wegzet. Die schijnheiligheid wilde ik even aan de kaak stellen. Publiekelijk, want dat te kak zetten van de bevolkingsgroepen deed jij immers ook publiekelijk. Verder is er wat mij betreft geen vete gaande hoor, ik stel een paar zeer normale vragen. Feedback leent zich daar niet voor. Daar leg je iets voor aan een mod en wacht je zijn of haar oordeel af. Niet meer, niet minder.
Maar goed, het is hartstikke jammer dat je niet zelf gewoon even uitlegt waarom je dergelijke dingen doet. Dat had deze discussie in één klap overbodig gemaakt. Jij kiest ervoor jezelf te verschuilen achter formaliteiten. Jammer.
Ik zeik en zuig helemaal niet over je postgedrag. Ik stel een paar fatsoenlijke vragen - en leg daar ook uit waarom ik dat doe. Dat jij het er niet mee eens bent dat ik deze vragen stel, maakt het niet meteen gezuig. Dat zou lekker zijn zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
Goed, dan maak ik er bij deze gewoon een klacht over postgedrag van, omdat Mutant01 niet van ophouden weet.
Klacht: Mutant01 loopt in NWS-slowchat te zuigen en te zeiken over mijn postgedrag. Ik heb hem vriendelijk uitgelegd dat NWS-slowchat daar niet de plek voor is én ik heb hem uitgelegd dat ik hem geen verantwoording schuldig ben.
Ik ben er wel klaar mee nu.
Ik vraag niet om jouw mening. Ik vraag een moderator om je postgedrag in NWS-slowchat te beoordelen; met name het feit dat je blijft doorzeiken en -etteren, terwijl NWS-SC daarvoor niet bedoeld is en ik je drie keer heb gevraagd om op te houden, of anders naar NWS-Feedback te gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zeik en zuig helemaal niet over je postgedrag. Ik stel een paar fatsoenlijke vragen - en leg daar ook uit waarom ik dat doe. Dat jij het er niet mee eens bent dat ik deze vragen stel, maakt het niet meteen gezuig. Dat zou lekker zijn zeg.
Onzin, jij bent tot drie keer toe INHOUDELIJK op mijn post ingegaan in de NWS-SC. Dat is JOUW keuze. Ik reageer daar op, dat is volgens mij mijn goed recht. Als je het werkelijk zo verschrikkelijk vond had je mij ook kunnen negeren. Daar koos je echter niet voor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag niet om jouw mening. Ik vraag een moderator om je postgedrag in NWS-slowchat te beoordelen; met name het feit dat je blijft doorzeiken en -etteren, terwijl NWS-SC daarvoor niet bedoeld is en ik je drie keer heb gevraagd om op te houden, of anders naar NWS-Feedback te gaan.
Het is dat ik zélf je post bewust hierheen heb geplaatst, anders liep je nu nog dat topic te verzieken.
Ik verzocht je om weg te gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, jij bent tot drie keer toe INHOUDELIJK op mijn post ingegaan in de NWS-SC. Dat is JOUW keuze. Ik reageer daar op, dat is volgens mij mijn goed recht. Als je het werkelijk zo verschrikkelijk vond had je mij ook kunnen negeren. Daar koos je echter niet voor.
Jij verzocht mij weg te gaan - en in diezelfde posts reageer je inhoudelijk op wat ik aan de kaak stel. Tot 4 maal toe. Het is vrij duidelijk. Je had ook na het eerste verzoek ervoor kunnen kiezen niet op mijn teksten te reageren. Je hebt dus zelf de discussie in stand gehouden. Afgezien daarvan is het de vraag waarom ik op jouw verzoek zou moeten reageren. Jij reageert ook niet op mijn verzoek om helderheid te verschaffen. Tot 4 maal toe.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verzocht je om weg te gaan.
Poging 1 om je te vertellen dat je niet in NWS-SC moet zijn: NWS / [SC] ZONDAG!!
Poging 2 om je te vertellen dat je niet in NWS-SC moet zijn:
NWS / [SC] ZONDAG!!
Poging 3 om je te vertellen dat je niet in NWS-SC moet zijn:
NWS / [SC] ZONDAG!!
Poging 4 om je te vertellen dat je niet in NWS-SC moet zijn:
NWS / [SC] ZONDAG!!
Waarna je nog weer doorging, waarop ik zélf maar dit geneuzel naar NWS-feedback heb verplaatst. De dikke vette streep die ik in NWS-SC heb gezet, zal ik niet als poging 5 tellen.
Ik lobby niet via PM. Dus ik hoef me dat ook niet te laten zeggen, al helemaal niet vergezeld van de woorden "as usual", alsof ik dit voortdurend doe.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
Precies, beetje via de PM lobbyen. As usual.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ook deze beschuldiging mag in de beoordeling worden meegenomen:
[..]
Ik lobby niet via PM. Dus ik hoef me dat ook niet te laten zeggen, al helemaal niet vergezeld van de woorden "as usual", alsof ik dit voortdurend doe.
Kan je niet vanuit bad modereren?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom over 10 minuten uit bad en dan ga ik jullie wegjagen uit fb en de sc. Even een heads up
Ik had net een deskundig oordeel geveld en een hele reactie getypt, maar mijn mobiel besloot de browser af te sluiten. Heel onaardigquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je niet vanuit bad modereren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |